Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Baresierdet skrev:

Det er mye med Talla som er merkelig, mye hun ikke skulle gjort og sagt. 

Den egentlige grunnen til at han ikke er det er det ingen som har noe med heller. Så det synes jeg hun kan holde for seg selv.. 

Enig med du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Baresierdet skrev:

Det er mye med Talla som er merkelig, mye hun ikke skulle gjort og sagt. 

Den egentlige grunnen til at han ikke er det er det ingen som har noe med heller. Så det synes jeg hun kan holde for seg selv.. 

Enig i det,ble bare litt nysgjerrig etter å ha lest litt i denne tråden. Det er forsåvidt mye i denne tråden det kvernes rundt, som bare de det gjelder har noe med. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken jeg delte var fra et innlegg som het: "Ti grunner til at jeg ikke vil ha hund" 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Superjanne skrev:

OK. :)

Men det er fortsatt ikke smart av henne. Tror hun skal slite med å få tatt gavekortene og kupongene. Kundene må jo få time når det er ledig, ikke når det passer hun ifht at hun trenger cash.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Superbobla skrev:

Linken jeg delte var fra et innlegg som het: "Ti grunner til at jeg ikke vil ha hund" 😂

Ironisk nok😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, my82 skrev:

Enig i det,ble bare litt nysgjerrig etter å ha lest litt i denne tråden. Det er forsåvidt mye i denne tråden det kvernes rundt, som bare de det gjelder har noe med. 

Jeg er nysgjerrig selv. Men tenker at hun ville fått mye mer hat av å faktisk fortelle grunnen😅

Kan jo hende hun har munnkurv å ikke får lov å si noe om det også, for hun er jo kjent for å dele hvertfall deler av grunner til ting.. 😂 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir trist når jeg leser den tråden her. Jeg er IKKE noe team Talla, så langt i fra. Men jeg skjønner hva som menes med at kvinneguiden er det mørkeste sted på internett, når jeg leser alt folk lirer av seg her. Om Talla er så grusom som de fleste her skriver, så er hun fortsatt et menneske. Jeg forsvarer ikke noen av handlingene, men jeg forsvarer enhver person som blir utsatt for mobbing på nett. For det er faktisk mobbing mange av dere driver med, selv om det kanskje ikke er bevisst. Talla trenger åpenbarn hjelp, men etter å ha lest meg gjennom 51(!!!) sider om henne her, så ser jeg at hun er ikke den eneste som trenger hjelp. Mye av det enkelte av dere skriver her, er veldig utleverende. Hun har barn som kan lese hva som blir skrevet offentlig, om mammaen. Ja, jeg er fullstendig klar over at hun selv er veldig utleverende på snapchat, men det er for dumt å synke ned på hennes nivå.. Dama craver oppmerksomhet, så den beste straffen er jo egentlig å ikke gi henne oppmerksomhet på nett i det hele tatt. For mange mennesker er all pr, god pr.. Da er det best å bare trekke seg stille tilbake. 

Og ellers håper jeg alle får en fin påske!😊🐣

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emmee skrev:

Kjenner jeg blir trist når jeg leser den tråden her. Jeg er IKKE noe team Talla, så langt i fra. Men jeg skjønner hva som menes med at kvinneguiden er det mørkeste sted på internett, når jeg leser alt folk lirer av seg her. Om Talla er så grusom som de fleste her skriver, så er hun fortsatt et menneske. Jeg forsvarer ikke noen av handlingene, men jeg forsvarer enhver person som blir utsatt for mobbing på nett. For det er faktisk mobbing mange av dere driver med, selv om det kanskje ikke er bevisst. Talla trenger åpenbarn hjelp, men etter å ha lest meg gjennom 51(!!!) sider om henne her, så ser jeg at hun er ikke den eneste som trenger hjelp. Mye av det enkelte av dere skriver her, er veldig utleverende. Hun har barn som kan lese hva som blir skrevet offentlig, om mammaen. Ja, jeg er fullstendig klar over at hun selv er veldig utleverende på snapchat, men det er for dumt å synke ned på hennes nivå.. Dama craver oppmerksomhet, så den beste straffen er jo egentlig å ikke gi henne oppmerksomhet på nett i det hele tatt. For mange mennesker er all pr, god pr.. Da er det best å bare trekke seg stille tilbake. 

Dersom noen har utlevert barn I denne tråden Bør du rapportere så blir det fjernet.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et par sider på starten her og har et inntrykk av at folk blander sammen og ikke klarer å skille på Talla og Ida Omdal. Begge er blonde tattisjenter, inkl facetattoo og med kids.. 
Herlige jenter hvertfall 🤗☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TiiBii skrev:

Leste et par sider på starten her og har et inntrykk av at folk blander sammen og ikke klarer å skille på Talla og Ida Omdal. 

Derfor de gikk inn på en tråd som het "talla" :ironi:

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, TiiBii skrev:

Leste et par sider på starten her og har et inntrykk av at folk blander sammen og ikke klarer å skille på Talla og Ida Omdal. Begge er blonde tattisjenter, inkl facetattoo og med kids.. 

Nå aner ikke jeg hvem denne andre er, så for min del inget problem og skille, har også lest alt her, ingenting som ikke stemmer med det Talla selv har gått ut med offentlig. Så tror ingen her blander sammen, eller finnes det fler som kjefter opp følgerne sine blant annet?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TiiBii skrev:

Eeh. Dette er noe av det dummeste jeg har lest. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, emmee skrev:

Mobbing skrek folk støtt ut om det som ble skrevet om mor hjertegod også. Men look at her now. 

Talla er en løgner og en svindler og det er ikke mobbing å belyse løgnene hennes. At det blir skrevet mye om henne er fordi at hun lyver så ekstremt mye. 

Utlevering av barn skal ikke skje, så det er det bare til å rapportere. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 minutter siden, neiognei skrev:

Hvor kom de gule påsatte neglene ifra? 

Negldesigneren hennes la ut en fil i postkassa, som Talla var og hentet, og vipps da ble de sånn. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
4 timer siden, TiiBii skrev:

Talla og Ida er to helt forkjellige type mennesker. Ja for folk går bare inn på en tråd som heter talla snapchat. Tror det folk klarer helt fint å skille hun venninnen hennes. Ida er hærlig men, litt for mye eksponering av sitt barn men igjen, hun er ihvertfall harmløs iforhold til trollet talla som lever for å ha drama rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun får det til å se så bra ut ved å fixe sine egne negler så skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke bare gjør det selv . Her har hun nok fått hjelp av negledama 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...