LoppeLiten Skrevet 3. april 2020 #941 Del Skrevet 3. april 2020 15 minutter siden, Tessa12 skrev: Ser noen svarer 1+1=2, men her sveiver det så tregt rundt i dag at jeg får det til å bli både 3, 4 og 7 🤯 Det kan nok bli både det ene og det andre, kanskje alt på en gang, men om vi starter der, har vi utgangspunktet for hva Talla og F selv har fortalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 3. april 2020 #942 Del Skrevet 3. april 2020 4 minutter siden, LoppeLiten skrev: Det kan nok bli både det ene og det andre, kanskje alt på en gang, men om vi starter der, har vi utgangspunktet for hva Talla og F selv har fortalt. Hmm.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 3. april 2020 #943 Del Skrevet 3. april 2020 Hun har hoppet på en fryktelig skummel karusell nå. Hun har solgt veldig mange gavekort før jul (hennes egne uttalelser), uten å sette av pengene. Og nå selger hun forhåndsbetalte kuponger for å få inn kash. Det blir veldig lenge til hun vil få en normal flyt av inntekter når alt er forhåndsbetalt. Hun lever jo på forskudd og vil sannsynligvis bruke veldig lang tid på å få hodet over vannet igjen 🤔. Når hun kan åpne igjen og betjene kunder så har jo de fleste sikkert allerede betalt for timen. Hvordan skal hun da betjene løpende utgifter? Dette kommer aldri til å gå bra. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. april 2020 #944 Del Skrevet 3. april 2020 4 minutter siden, Lunabelle skrev: Hun har hoppet på en fryktelig skummel karusell nå. Hun har solgt veldig mange gavekort før jul (hennes egne uttalelser), uten å sette av pengene. Og nå selger hun forhåndsbetalte kuponger for å få inn kash. Det blir veldig lenge til hun vil få en normal flyt av inntekter når alt er forhåndsbetalt. Hun lever jo på forskudd og vil sannsynligvis bruke veldig lang tid på å få hodet over vannet igjen 🤔. Når hun kan åpne igjen og betjene kunder så har jo de fleste sikkert allerede betalt for timen. Hvordan skal hun da betjene løpende utgifter? Dette kommer aldri til å gå bra. Da sier hun nok bare som før korona: ring meg om du trenger en tatovering og ikke har gavekort. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 3. april 2020 #945 Del Skrevet 3. april 2020 10 minutter siden, Superjanne skrev: Og de "verdikupongene" er gyldig kun til 20.April! Get the map. Er vel slik at muligheten for å KJØPE kupongene varer frem til 20. april, ikke muligheten til å bruke de. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 3. april 2020 #946 Del Skrevet 3. april 2020 3 minutter siden, Superjanne skrev: De var gyldige frem til 20.April. Eller har jeg fått feil info? De er gyldig 1 år fra og med den datoen sjappa åpner igjen. Rett skal være rett ☺️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. april 2020 #947 Del Skrevet 3. april 2020 Siste sjanse å kjøpe 20. April. 😊l Bare å slå til på det fantastiske, begrensa tilbudet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 3. april 2020 #948 Del Skrevet 3. april 2020 43 minutter siden, Superjanne skrev: Og de "verdikupongene" er gyldig kun til 20.April! Get the map. Nei nei nei, de selges bare frem til 20.april, gyldig 1 år har hun sagt. Rett skal også være rett. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 3. april 2020 #949 Del Skrevet 3. april 2020 43 minutter siden, Superjanne skrev: INGEN tattoshapper kommer ha åpnet til 20.April! Tilbudet hennes med verdikupongene gjelder til da . Etter det er det ordinære priser . De er gyldige ett år eller hva hun sa . Ikke at de må brukes før 20.april ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 3. april 2020 #950 Del Skrevet 3. april 2020 (endret) 1 time siden, Superjanne skrev: Og de "verdikupongene" er gyldig kun til 20.April! Get the map. Tilbudet gjelder kun til 20.april, altså man kan kun kjøpe dem inntil den datoen - men de har gyldighet i 1 år fra hun åpner sjappa igjen. Edit: Fikk ikke opp kommentaren over før jeg postet😂 Endret 3. april 2020 av Gulelefant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 3. april 2020 #951 Del Skrevet 3. april 2020 Fytti rakkeren har hun noen som virkelig misliker henne, har de virkelig mye å ta henne på. Altså selvom ting blir slettet på nett finner politiet det om det blir kjørt en rettssak. Gavekortene og nå verdikuponger, spleisen og at hun bruker penger til luksus eller ja what ever? Her finner man mye informasjon og hun kan jo risikere at BV griper inn, hun er jo helt på jordet og rett å slett farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrinsk Skrevet 3. april 2020 #952 Del Skrevet 3. april 2020 Hva med å lete opp de gamle innleggene fra 2012-2015 om eksen, huset osv på Internet Archive:? Noen som gidder? Jeg kan se hva jeg får gjort Har fulgt med på henne i noen år, fra bloggen. Skremmende oppførsel på hele dama. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 3. april 2020 #953 Del Skrevet 3. april 2020 tipper nok det er utrolig mange er naive og syns hun er kul. jeg syns hun var kjempe tøff, helt til det begynte å rakne.. jeg ble veldig sjokkert i begynnelsen da jeg begynte å lese alt hatet her inne, men ser jo nå at det stemmer alt sammen,, folk burde bli advart om den dama,, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 3. april 2020 #954 Del Skrevet 3. april 2020 3 timer siden, Lunabelle skrev: Hun har hoppet på en fryktelig skummel karusell nå. Hun har solgt veldig mange gavekort før jul (hennes egne uttalelser), uten å sette av pengene. Og nå selger hun forhåndsbetalte kuponger for å få inn kash. Det blir veldig lenge til hun vil få en normal flyt av inntekter når alt er forhåndsbetalt. Hun lever jo på forskudd og vil sannsynligvis bruke veldig lang tid på å få hodet over vannet igjen 🤔. Når hun kan åpne igjen og betjene kunder så har jo de fleste sikkert allerede betalt for timen. Hvordan skal hun da betjene løpende utgifter? Dette kommer aldri til å gå bra. I tillegg har hun 20-30 000,- i mnd nedbetaling av gammal gjeld🥳 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 3. april 2020 #955 Del Skrevet 3. april 2020 håper bare ingen kjøper di verdikupongene hennes.... syns det er drøyt at hun ikke ser det selv.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 3. april 2020 #956 Del Skrevet 3. april 2020 https://web.archive.org/web/20160420040155/http://tallatroll.blogg.no/1362688274_17_gode_grunner_til__.html Her er jo en artig en sånn om man skal bla seg igjennom arkivet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 3. april 2020 #957 Del Skrevet 3. april 2020 4 minutter siden, Superbobla skrev: https://web.archive.org/web/20160420040155/http://tallatroll.blogg.no/1362688274_17_gode_grunner_til__.html Her er jo en artig en sånn om man skal bla seg igjennom arkivet. den linken virker ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
my82 Skrevet 3. april 2020 #958 Del Skrevet 3. april 2020 (endret) Har fulgt Talla i ca et år, og er også mildt sagt sjokkert over utviklingen... Men nå var det litt info her jeg ikke har fått med meg, så må bare få klarhet i det: Var Talla gift med ei dame før, som døde eller var det mora til F sin gutt som døde, og isåfall hva skjedde? Hvorfor kan ikke F ha omsorg for gutten? Endret 3. april 2020 av my82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyiby'n Skrevet 3. april 2020 #959 Del Skrevet 3. april 2020 Talla var gift med ei dame. Mammaen til sønnen til F døde desverre brått når han var bitteliten 💔 Hva som er den egentlige grunnen til at F ikke har sønnen vet vel bare de. Og noen til... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 3. april 2020 #960 Del Skrevet 3. april 2020 Akkurat nå, nyiby'n skrev: Talla var gift med ei dame. Mammaen til sønnen til F døde desverre brått når han var bitteliten 💔 Hva som er den egentlige grunnen til at F ikke har sønnen vet vel bare de. Og noen til... Det er mye med Talla som er merkelig, mye hun ikke skulle gjort og sagt. Den egentlige grunnen til at han ikke er det er det ingen som har noe med heller. Så det synes jeg hun kan holde for seg selv.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg