Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Talla har ikke forandret seg. Hun har alltid vært sånn. Det dere så i starten av hun på joviale mammaer var bare et spill for galleriet.
Den dama har aldri tatt ansvar for noe. Bare tatt seg til rette og bitcha seg i vei.

Alvorlige økonomiske problemer har hun hatt før. Det var det ex kona som ryddet opp i. Hadde det ikke vært for hu så hadde aldri talla kunne åpnet studio sitt...

Hvis det virkelig er sånn at hun bruker pengene fra spleisen til både det ene og det andre. Så overrasker det ikke meg litt en gang.

Talla har tidenes tunellsyn, og det lille hun kan se til høyre og venstre så er det bare *meg meg meg*. Hun ser kun det som er rett fremfor seg og sitt. Bryr seg lite om det som er utenfor.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, nyiby'n skrev:

Talla har ikke forandret seg. Hun har alltid vært sånn. Det dere så i starten av hun på joviale mammaer var bare et spill for galleriet.
Den dama har aldri tatt ansvar for noe. Bare tatt seg til rette og bitcha seg i vei.

Alvorlige økonomiske problemer har hun hatt før. Det var det ex kona som ryddet opp i. Hadde det ikke vært for hu så hadde aldri talla kunne åpnet studio sitt...

Hvis det virkelig er sånn at hun bruker pengene fra spleisen til både det ene og det andre. Så overrasker det ikke meg litt en gang.

Talla har tidenes tunellsyn, og det lille hun kan se til høyre og venstre så er det bare *meg meg meg*. Hun ser kun det som er rett fremfor seg og sitt. Bryr seg lite om det som er utenfor.

Stemmer det. Husker det nå som du sier det. Hun la ut et forferdelig innlegg på bloggen om hun når de gikk fra hverandre. Da ble det laget en kommentar av et familiemedlem av x'en der det ble skrivd: at x'en hadde betalt ut all gjeld talla hadde, for å så bruke penger på å lage ett studio til henne  i huset de eide. Hun gjorde alt dette så talla kunne få en inntekt og bidra. 

Og når de gikk fra hverandre så krevde x'en noen kroner tilbake ( som hun aldri fikk ) 

Så den gjelde hun sier er "gammel" er ikke så gammel. Det er fra de to-tre siste årene. 

Også derfor jeg skrev ang huset dems. Fordi det er kvalmt å se at hun aldri må stå til ansvar for noe. Og det hadde vært fint å se at hun måtte tatt ansvar for sin uansvarlige og amatørmessige oppussing i det andre huset. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Lolland78 skrev:

Stemmer det. Husker det nå som du sier det. Hun la ut et forferdelig innlegg på bloggen om hun når de gikk fra hverandre. Da ble det laget en kommentar av et familiemedlem av x'en der det ble skrivd: at x'en hadde betalt ut all gjeld talla hadde, for å så bruke penger på å lage ett studio til henne  i huset de eide. Hun gjorde alt dette så talla kunne få en inntekt og bidra. 

Og når de gikk fra hverandre så krevde x'en noen kroner tilbake ( som hun aldri fikk ) 

Så den gjelde hun sier er "gammel" er ikke så gammel. Det er fra de to-tre siste årene. 

Også derfor jeg skrev ang huset dems. Fordi det er kvalmt å se at hun aldri må stå til ansvar for noe. Og det hadde vært fint å se at hun måtte tatt ansvar for sin uansvarlige og amatørmessige oppussing i det andre huset. 

Har noen en link til dette innlegget? Har hun slettet det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Vinglass skrev:

Har noen en link til dette innlegget? Har hun slettet det?

Hun slettet det. Fikk sykt mye hate for det innlegget. Talla trudde nok at hun skulle få sympati..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Tessa12 skrev:

Hun sa F hjalp henne med å fjerne håret, og hun fikk hente en pakke med ting og tang til det neglgreiene hos designer. Men, neglene ser ikke helt selvlaget ut. 

Enig! Og den fileprosessen over laaang tid ble ikke snappet! Hu lyger så det fyker etter...hun har nok vært både til frisør og negledame🤯

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, nyiby'n skrev:

Hun slettet det. Fikk sykt mye hate for det innlegget. Talla trudde nok at hun skulle få sympati..

Virker som hun var har slettet alt mellom årene 12-15 på bloggen. Var vell i denne perioden hun var i et annet forhold/gift. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har slettet mye fra bloggen sin. Alt fra sitt "tidligere " liv er slettet. Hun hadde også en haug med innlegg om x'en til f og om f.. De tidligere innleggene fikk mye hets og vennene hennes ba henne om å slette de.  

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hun har vært sammen til nå har gått inn i forhold (ikke tattovert) til å gå ut av forholdet (super tattovert ) og minst 10 tattiser med navn talla på kroppen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lolland78 skrev:

Hun har slettet mye fra bloggen sin. Alt fra sitt "tidligere " liv er slettet. Hun hadde også en haug med innlegg om x'en til f og om f.. De tidligere innleggene fikk mye hets og vennene hennes ba henne om å slette de.  

Seriøst? 😮 skrev hun virkelig om E? Hun døde jo. Hva skulle hun skrive om hun for? Jeg er helt sjokkert! Det er jo bare trist det som skjedde. Det er jo ingenting å skrive om 😔 Finner F seg i at hun skrev om mammaen til sønnen deres på en blogg? Det blir jo bare verre og verre! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Leonaen skrev:

Seriøst? 😮 skrev hun virkelig om E? Hun døde jo. Hva skulle hun skrive om hun for? Jeg er helt sjokkert! Det er jo bare trist det som skjedde. Det er jo ingenting å skrive om 😔 Finner F seg i at hun skrev om mammaen til sønnen deres på en blogg? Det blir jo bare verre og verre! 

Yep. Om familien hennes og henne. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vinglass skrev:

Virker som hun var har slettet alt mellom årene 12-15 på bloggen. Var vell i denne perioden hun var i et annet forhold/gift. 

Må jo slette når man bytter personlighet og meninger i eninga 😅

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lolland78 skrev:

De hun har vært sammen til nå har gått inn i forhold (ikke tattovert) til å gå ut av forholdet (super tattovert ) og minst 10 tattiser med navn talla på kroppen. 

F kan vel ikke ha fått alle de tattooene bare på de åra vel?? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tessa12 skrev:

F kan vel ikke ha fått alle de tattooene bare på de åra vel?? 

Hun fridde jo også med å tattovere det på han «vil du gifte deg med meg « så virker som hun har ett meget spesielt kontroll behov . Snart ikke overraska over noenting hun gjør , men blei sjokkert hvis det stemmer om at hun har bloggs om fredriks eks 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Hønemor74 skrev:

Hun fridde jo også med å tattovere det på han «vil du gifte deg med meg « så virker som hun har ett meget spesielt kontroll behov . Snart ikke overraska over noenting hun gjør , men blei sjokkert hvis det stemmer om at hun har bloggs om fredriks eks 

Han må jo være rimelig tett han også da, unnskyld, pleier ikke uttale meg sånn om andre mennesker. Men, helt seriøst. Er det virkelig mulig. Ang blogg aner jeg ikke, har ikke lest noe av bloggen hennes. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant
35 minutter siden, Hønemor74 skrev:

Snakk om markeringsbehov🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lolland78 skrev:

Yep. Om familien hennes og henne. 

Så trist for de etterlatte til eksen til F 😔😔 Så utrolig dårlig av Talla.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

F har fått alle disse på de årene. Man ser tydelig hvor useriøs tattovør hun er når hun legger ut i introvideon at hun tattoverer noen på et kjøkkenbord. Stabil tattovør der altså.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, JessicaJones skrev:

jeg skjønner virkelig mindre og mindre av hele situasjonen. Hvorfor plutselig flytte fra et hus du (fortsatt) betaler lån på for å leie et hus. Det huset må da koste en god del å leie også. Argumentet med å komme nærmere familie er greit, men at det måtte skje så fort og ikke minst før salg av bolig skjønner jeg ingenting av. Skjønner ikke hvordan hun hadde tenkt å håndtere de utgiftene før korona ble aktuelt heller? 
Det er flere ting som er veldig merkelig her... 

Nå håper jeg først og fremst at ikke folk kjøper kuponger - for deres egen skyld. For Talla håper jeg det ordner seg på en eller annen måte - uten donasjoner og luring av kunder. 

Det er et par alternativer på hvorfor, men om jeg skriver de må admin inn å slette, så for å spare dem jobben lar jeg være😇😝 Men ei litta ligning har jeg vel lov til å bjuda på? 

Hvis man legger sammen at Talla flyttet ut fra huset og ble «særboer» og F ikke har omsorg for sønnen og heller ikke omsorg for jentene, siden de (later som om) de ikke bor under samme tak... Say no more. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LoppeLiten skrev:

Det er et par alternativer på hvorfor, men om jeg skriver de må admin inn å slette, så for å spare dem jobben lar jeg være😇😝 Men ei litta ligning har jeg vel lov til å bjuda på? 

Hvis man legger sammen at Talla flyttet ut fra huset og ble «særboer» og F ikke har omsorg for sønnen og heller ikke omsorg for jentene, siden de (later som om) de ikke bor under samme tak... Say no more. 

1+1=2

Er nok noe i det der. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, LoppeLiten skrev:

Ser noen svarer 1+1=2, men her sveiver det så tregt rundt i dag at jeg får det til å bli både 3, 4 og 7 🤯 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...