Mowepe Skrevet 1. april 2020 #881 Del Skrevet 1. april 2020 2 minutter siden, Superjanne skrev: Er derfor folk følger henne, tragisk but true. Følge toget på vei rett i veggen. TRIST det ble slik 😕 ja er derfor jeg følger henne nå..klarer ikke la være liksom,.. går jo bare nedover.. men hun velger jo selv hvordan hun oppfører seg... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaJones Skrevet 1. april 2020 #882 Del Skrevet 1. april 2020 Samtidig legger hun ut bilde av vippsnummeret til bohemen med caption «Her er det også lov å komme med bidrag hvis man ønsker det. Støtte næringslivet❤️» Det er tydelig at hun trenger penger.. Kanskje spare inn litt andre steder før en spør alle andre om penger. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 1. april 2020 #883 Del Skrevet 1. april 2020 2 minutter siden, JessicaJones skrev: Samtidig legger hun ut bilde av vippsnummeret til bohemen med caption «Her er det også lov å komme med bidrag hvis man ønsker det. Støtte næringslivet❤️» Det er tydelig at hun trenger penger.. Kanskje spare inn litt andre steder før en spør alle andre om penger. OMG.. det er så drøyt..... ! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 1. april 2020 #884 Del Skrevet 1. april 2020 1 time siden, Hollie321 skrev: Man får ikke bruke gavekort som allerede er kjøpt og betalt, men man kan kjøpe kupong? Dette kan da ikke være lovlig? Må vel kunne kontakte forbrukerrådet angående dette? hadde det vert min sjappe hadde jeg jobbet døgnet rundt for å få til de som allerede hadde gavekort (når norge åpner igjen selvsagt) norge er ikke så stort, kommer ikke til å ta lang tid før dette sprer seg å hun får ett dårlig rykte på seg Se for deg når sjappa får åpne igjen....3 mnd med kun gavekort og kuppong betaling😂 Tragisk forretnings sans! Forstår hun virkelig ikke at alt av gavekort som selges settes inn på egen konto for så å bruke av de pengene når disse brukes? Dama er tapt bak sin egen arroganse, egoisme og dumskap! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg ser deg Skrevet 1. april 2020 #885 Del Skrevet 1. april 2020 Akkurat nå, Pålur skrev: Se for deg når sjappa får åpne igjen....3 mnd med kun gavekort og kuppong betaling😂 Tragisk forretnings sans! Forstår hun virkelig ikke at alt av gavekort som selges settes inn på egen konto for så å bruke av de pengene når disse brukes? Dama er tapt bak sin egen arroganse, egoisme og dumskap! AMEN!!!🙌🙌🙌 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 1. april 2020 #886 Del Skrevet 1. april 2020 4 timer siden, Flettfrid skrev: Vi kan vel ikke utale oss om mengden, solgte gavekort hun har. Så den trenger absolutt ikke være uhåndterbar. Å for alt vi vet kan det hende det er Nav/sosialen som har bedd henne om å selge gavekort/kuponger i påvente av behandlingstid og penger fra nav/regjeringen. Spørsmål. Hvorfor er du så på å forsvare Talla. Men så negativ til feks AB her inne på kvinneguiden? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 1. april 2020 #887 Del Skrevet 1. april 2020 2 minutter siden, kanakass skrev: Spørsmål. Hvorfor er du så på å forsvare Talla. Men så negativ til feks AB her inne på kvinneguiden? Jeg forsvarer ikke Talla her jeg, jeg prøver bare å belyse flere sider av saken. Ser ikke bort fra at Nav sosial har bedd henne om å prøve å selge gavekort. Vet mange innen skjønnhetsbransjen osv har fått det anbefalt, til og med restauranter/gatekjøkken får den anbefalingen for og klare å dekke de faste utgiftene til bedriftene sine inntill hjelpen fra staten kommer. Syns ikke det var positivt at Talla benytter seg av det, men er man i en desperat situasjon så gjør man det man kan. Om man er Talla, Ola Normann eller noen annen. Tror vi får se mye av dette fremover på mange arenaer AB har åpenlyst svindlet folk, å der snakker vi store summer. Godt over en million samlet. Hun har utnyttet folk, sjikanert,anmeldt,truet,skremt barn til folk som sier mot henne osv i flere år. Talla blir bare en pingle i forhold til det AB har drevt med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 1. april 2020 #888 Del Skrevet 1. april 2020 6 minutter siden, Flettfrid skrev: Jeg forsvarer ikke Talla her jeg, jeg prøver bare å belyse flere sider av saken. Ser ikke bort fra at Nav sosial har bedd henne om å prøve å selge gavekort. Vet mange innen skjønnhetsbransjen osv har fått det anbefalt, til og med restauranter/gatekjøkken får den anbefalingen for og klare å dekke de faste utgiftene til bedriftene sine inntill hjelpen fra staten kommer. Syns ikke det var positivt at Talla benytter seg av det, men er man i en desperat situasjon så gjør man det man kan. Om man er Talla, Ola Normann eller noen annen. Tror vi får se mye av dette fremover på mange arenaer AB har åpenlyst svindlet folk, å der snakker vi store summer. Godt over en million samlet. Hun har utnyttet folk, sjikanert,anmeldt,truet,skremt barn til folk som sier mot henne osv i flere år. Talla blir bare en pingle i forhold til det AB har drevt med. Å selge gavekort i en så usikker tid, nekter jeg å tro at Nav har anbefalt noen. Mange av de små bedriftene risikerer konkurs, og slike forhåndsbetalte opplegg er fryktelig usikkert for kjøper. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 1. april 2020 #889 Del Skrevet 1. april 2020 Akkurat nå, panzerpølsa skrev: Å selge gavekort i en så usikker tid, nekter jeg å tro at Nav har anbefalt noen. Mange av de små bedriftene risikerer konkurs, og slike forhåndsbetalte opplegg er fryktelig usikkert for kjøper. Og man kan ikke nekte å gi ut tjenester de allerede har betalt for samtidig som man selger nye gavekort 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. april 2020 #890 Del Skrevet 1. april 2020 (endret) 2 timer siden, Gulelefant skrev: Hun sletter jo alt av kommentarer som går i mot hun🤦🏼♀️ Selvfølgelig Som hun selv skriver får hun det tilbake. Endret 1. april 2020 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 1. april 2020 #891 Del Skrevet 1. april 2020 Hvorfor skal man kjøpe kupong når man ikke får brukt gavekort som allerede er kjøpt? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 1. april 2020 #892 Del Skrevet 1. april 2020 1 time siden, Flettfrid skrev: Syns ikke det var positivt at Talla benytter seg av det, men er man i en desperat situasjon så gjør man det man kan. Om man er Talla, Ola Normann eller noen annen. Tror vi får se mye av dette fremover på mange arenaer Nettopp! Og da er det first thing first; selge unna unødige ting i hus og hjem man ikke har bruk for lenger. For er man desperat gjør man hva man kan for å få inn penger, man utnytter ikke folk ved å opprette en spleis, tigger om innskudd på vips eller selger gavekort/kuponger over lav sko når man vet man sliter med å gjøre jobben for dem senere. Hvordan skal hun klare å få gjort tatoveringsjobbene? Hun har mange uker før corona med jobb å ta igjen og kun halv barnehageplass i utgangspunktet som gjør hun utilgjengelig ganske mange timer i uka. På toppen av dette har hun sittet på snap å fortalt at hun uansett skal prioritere seg selv først for å fikse hår og negler fremfor å jobbe selv. Arbeidsmoralen der i gården står ikke høyt. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 1. april 2020 #893 Del Skrevet 1. april 2020 3 minutter siden, Superjanne skrev: Hvem er AB? Anne Britt, tror jeg. En annen blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heahea1 Skrevet 2. april 2020 #894 Del Skrevet 2. april 2020 På 31.3.2020 den 23.14, Lolland78 skrev: Talla : flytt tilbake til huset dere eier, der dere har aircondition/varmepumpe. Eier ho et hus, men driver å pusser opp et hus hun leier?🤨 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 2. april 2020 #895 Del Skrevet 2. april 2020 2 minutter siden, Heahea1 skrev: Eier ho et hus, men driver å pusser opp et hus hun leier?🤨 Noe i den duren🤷🏼♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 2. april 2020 #896 Del Skrevet 2. april 2020 5 timer siden, Heahea1 skrev: Eier ho et hus, men driver å pusser opp et hus hun leier?🤨 Oh Yes. En logikk bare Talla kan forstå🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 2. april 2020 #897 Del Skrevet 2. april 2020 2 timer siden, Gulelefant skrev: Oh Yes. En logikk bare Talla kan forstå🥴 haha godt sagt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 2. april 2020 #898 Del Skrevet 2. april 2020 Er det noen som har spurt henne om gavekortene/verdikupongene ?? og fått et fornuftig svar ? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 2. april 2020 #899 Del Skrevet 2. april 2020 (endret) 33 minutter siden, Mowepe skrev: Er det noen som har spurt henne om gavekortene/verdikupongene ?? og fått et fornuftig svar ? Ikke spurt ang disse nye tilbudene hun har, men det hun hittil har sagt ang de tidligere kjøpte gavekortene(bortsett fra den ene eller de to kveldene hun ikke ville ha gavekortkunder og trang cash)er at de gavekortene kommer til å få tilsvarende lengre gyldighet som tiden det kommer til å være stengt. Men, vet ikke om hun tenker over at hun nå forskutterer lønn til seg selv? Hun har/hadde jo tydeligvis brukt opp alt fra salget på de andre gavekortene og spleisen da, som det ikke blir nevnt et ord mer om. Så kommer hun tilbake på jobb og gavekortkundene kommer.... Endret 2. april 2020 av Tessa12 Rettet skrivefeil 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaJones Skrevet 2. april 2020 #900 Del Skrevet 2. april 2020 jeg skjønner virkelig mindre og mindre av hele situasjonen. Hvorfor plutselig flytte fra et hus du (fortsatt) betaler lån på for å leie et hus. Det huset må da koste en god del å leie også. Argumentet med å komme nærmere familie er greit, men at det måtte skje så fort og ikke minst før salg av bolig skjønner jeg ingenting av. Skjønner ikke hvordan hun hadde tenkt å håndtere de utgiftene før korona ble aktuelt heller? Det er flere ting som er veldig merkelig her... Nå håper jeg først og fremst at ikke folk kjøper kuponger - for deres egen skyld. For Talla håper jeg det ordner seg på en eller annen måte - uten donasjoner og luring av kunder. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg