Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Gjest Siw Charlotte Sand
Akkurat nå, Mowepe skrev:

vet du sannheten da ? du TROR jo og hun har takket alle inne på spleisen. du vet jo ikke 😂

Jeg har gitt og jeg har fått takk. Skjønner ikke hvorfor dere trenger å høre henne si takk hvis dere ikke har gitt. Hvorfor skal hun tilfredsstille dere for? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Siw Charlotte Sand skrev:

Jeg har gitt og jeg har fått takk. Skjønner ikke hvorfor dere trenger å høre henne si takk hvis dere ikke har gitt. Hvorfor skal hun tilfredsstille dere for? 

Syns bare det er ordentlig utakkenmlig av henne og ikke gi en offentlig takk på snapchat til alle som hart gitt. er jo en her inne på tråden som ikke har fått en takk ... sååååeeeee

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Talakoppen
Akkurat nå, Siw Charlotte Sand skrev:

Selvom hun har takket deg så betyr ikke det at hun har takket alle. Hva er vitsen å forsvare henne her inne hele tiden? Dette er et forum for konstruktiv kritikk så det blir for dumt. Alle er forskjellige og har forskjellige meninger. Det som blir diskutert her er ikke mobbing, men kritikk mot hvem hun velger å være på SOME. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
3 minutter siden, Mowepe skrev:

Syns bare det er ordentlig utakkenmlig av henne og ikke gi en offentlig takk på snapchat til alle som hart gitt. er jo en her inne på tråden som ikke har fått en takk ... sååååeeeee

Hun bør komme med stor takk til de som har giddet å gi. Og ikke minst leve mer nøkternt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Charlotte Sand
2 minutter siden, Talakoppen skrev:

Selvom hun har takket deg så betyr ikke det at hun har takket alle. Hva er vitsen å forsvare henne her inne hele tiden? Dette er et forum for konstruktiv kritikk så det blir for dumt. Alle er forskjellige og har forskjellige meninger. Det som blir diskutert her er ikke mobbing, men kritikk mot hvem hun velger å være på SOME. 

Så med andre ord så har ikke jeg og andre som ikke er enige med dere lov til å skrive hva vi mener her inne. Det er bare dere som er negative til henne, unnskyld, dere som bedriver "konstruktiv kritikk" av henne som kan skrive her. Har jeg forstått det riktig da? Ikke noe positivt altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Charlotte Sand
6 minutter siden, Mumlehumle skrev:

Hun bør komme med stor takk til de som har giddet å gi. Og ikke minst leve mer nøkternt. 

Dere er vel ikke fornøyde før hun har rensket hele huset og garasjen for eiendeler, kasta ut gubben og gitt barna til bv og lagt ned snap- og instagramkontoen. Blir dere glade da? Da kan dere bare gå videre til andre som er på some og gi de litt konstruktiv kritikk, eller fortelle dem om og om igjen hvordan de skal leve livet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett om hun hadde takket eller ikke så hadde det blitt feil for kvinneguidens nettroll. Uansett hva hun gjør så er det ikke godt nok. Jeg støtter som tidligere nevnt ikke Talla, men her skal alt diskuteres ihjel. Spleisen var helt på trynet, det tror jeg vi er mange om å mene. Vi kan riste på hodet og gå videre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Talakoppen

Uansett så finnes det viktigere ting NÅ enn å diskutere om henne hver dag 🙂 Sletter brukeren min. Bye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
32 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev:

Så med andre ord så har ikke jeg og andre som ikke er enige med dere lov til å skrive hva vi mener her inne. Det er bare dere som er negative til henne, unnskyld, dere som bedriver "konstruktiv kritikk" av henne som kan skrive her. Har jeg forstått det riktig da? Ikke noe positivt altså? 

Talla er sikkert kjempestolt som har en som stiller opp for helle her inne med kommentarer som er en fjortis verdig. 
Vi sier hun burde si takk for nesten 40000 spenn folk har gitt henne, du hopper opp og ned på stolen og sier hun kan jo ha gjort det og mener du må få si meningen din du også. 
Du kan altså ikke mene hun har gjort noe hun ikke har gjort!! 
Dette er ikke en «Laurel Yanni». 

Talla burde be deg roe ned på å drite henne ut enda mer før hun takker for pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Charlotte Sand
11 minutter siden, Justsaying skrev:

Talla er sikkert kjempestolt som har en som stiller opp for helle her inne med kommentarer som er en fjortis verdig. 
Vi sier hun burde si takk for nesten 40000 spenn folk har gitt henne, du hopper opp og ned på stolen og sier hun kan jo ha gjort det og mener du må få si meningen din du også. 
Du kan altså ikke mene hun har gjort noe hun ikke har gjort!! 
Dette er ikke en «Laurel Yanni». 

Talla burde be deg roe ned på å drite henne ut enda mer før hun takker for pengene. 

En fjortis verdig???  Med andre ord er jeg ikke intelligent da eller? Sitter helt rolig i stolen og har gjort det hele tiden. Og selvfølgelig må jo jeg også få si min mening SELVOM den ikke er lik din. Men kjære deg, har jeg ment hun har gjort noe hun ikke har gjort? Snakker ikke med Talla. Driter jeg henne ut?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev:

En fjortis verdig???  Med andre ord er jeg ikke intelligent da eller? Sitter helt rolig i stolen og har gjort det hele tiden. Og selvfølgelig må jo jeg også få si min mening SELVOM den ikke er lik din. Men kjære deg, har jeg ment hun har gjort noe hun ikke har gjort? Snakker ikke med Talla. Driter jeg henne ut?? 

Og vi må få si vår SELVOM den ikke er lik din. Enten så er du henne, eller så er du av samme typen. Du har en veldig aggressiv fremtoning i måten du skriver på og det gjør at budskapet ditt drukner helt. Det Talla blir arrestert for i denne tråden er stort sett på sin plass mener jeg. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg

Oppmerksomheten fra andre for henne er livsviktig, hun vil gå langt for å skaffe seg den, og ender gjerne med å tråkke på andre mennesker på veien. Det er en stor skam at hun sitter her og har flere brukere i sving, denne damen har stort behov for makt og elsker spekulasjonene som skjer her inne, det er dette hun liker og mangler empati og ser ikke sine feil. Jeg synes det er trist og jeg skriver det igjen, jeg håper Talla du slutter med sosiale medier, vi er lei av ditt spill nå. Ta grep og vern om din familie.

Endret av Jegserdeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Siw Charlotte Sand skrev:

Det kan jo hende at hun har takket de som har gitt. 

Du forsvarer over en lav sko her Siw. Jeg har gitt penger, ikke fått noe form for takk!!!!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Pålur skrev:

Du forsvarer over en lav sko her Siw. Jeg har gitt penger, ikke fått noe form for takk!!!!

Kan jeg spørre hvorfor du valgte å gi penger?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På JM i dag.. 

«Ask like its already given” - et råd hun har levd etter siden.. Veeel, say no more..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 timer siden, Gjest Siw Charlotte Sand skrev:

Dere er vel ikke fornøyde før hun har rensket hele huset og garasjen for eiendeler, kasta ut gubben og gitt barna til bv og lagt ned snap- og instagramkontoen. Blir dere glade da? Da kan dere bare gå videre til andre som er på some og gi de litt konstruktiv kritikk, eller fortelle dem om og om igjen hvordan de skal leve livet sitt. 

I alle dager?

Hva er det hun skal kaste ut gubben og gi bort unga for?

At man selger eiendeler for å gå inn penger er da vel ikke uvanlig, vi har gjort det flere ganger for å dekke inn oppussing. Er da ikke snakk om alt, men det man ikke trenger.

Men å ikke takke etter spleis er uansett ganske spesielt. Nå snakler jeg på generelt grunnlag. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kanakass skrev:

På JM i dag.. 

«Ask like its already given” - et råd hun har levd etter siden.. Veeel, say no more..

Dette var bare fantastisk! Elsker hvor lite selvinnsikt hun beviser at hun har. 

«Alt man gir får man tilbake», nettopp!  

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LoppeLiten skrev:

Dette var bare fantastisk! Elsker hvor lite selvinnsikt hun beviser at hun har. 

«Alt man gir får man tilbake», nettopp!  

Ja, altså! Har hun glemt hva hun driver og sier på sin private snap? 🤦🏼‍♀️

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler og ler .. alt man gjør mot andre Osv  .. lurer på om hun hadde satt pris på om f hadde en offentlig snap å delte negative ting om hennes familie .. private SMS blant annet med mange tusen følgere 🙈 eller hvor er karman om at det ene barnet ikke bor med de lenger ? Hun må da også ville at hennes svigerfamilie skal henge ut henne  på sosiale medier da . Med sladda navn da selvfølgelig 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...