Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

1 time siden, Siw Charlotte Sand skrev:

Det er klart dere får bruke gavekortene deres hos Talla. Men dere må jo vente til hun kan åpne opp igjen og da må jo det gå sin gang. De som har stått på venteliste må jo gå foran, og det kommer sikkert ann på hvor stor tattisen er også. Det høres ut som dama er noe av det verste som går på to bein her. Dette er ikke greit altså, at voksne damer ikke har mer fornuftige ting å drive med enn baksnakking. Ring Bohemen når den er åpen igjen og snakk med dama sjøl. Ikke med alle sladrekjerringer her inne som har sett dette og hørt dette. 

Det går ikke an å ringe henne. Hun har sagt klart i fra at hun ikke tar telefonen og at hvis noen vil henne noe, så får de sende en melding via fb eller tlf.

Det var, til din informasjon, mens hun fortsatt hadde åpent at folk ikke fikk brukt gavekortene fordi hun trengte kash. Og kritikk er ikke det samme som baksnakking... 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Siw Charlotte Sand

Nå mente jeg at du får vente til Bohemen åpner igjen og så ringe eller møte opp der. Det er er mye her som ikke kan kalles kritikk. Det er reine spekulasjoner om Talla liv og hvordan hun velger å leve. Noen av dere høres jo ut som en lynsjemobb. Ungen hennes har snørrete nese, ja det er helt normalt det. Skulle likt å møte en unge som ALDRI har hatt det. Ungen hennes har flekkete klær, det er også helt normalt. De har ikke samme døgnrytme som alle andre. Jammen kjære vene, er det noe som noen har noe med? Seriøst!! Noen skal ringe barnevernet, noen skal ringe Forbrukerrådet. Fei for deres egne dører og slapp av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mente jeg at du får vente til Bohemen åpner igjen og så ringe eller møte opp der. Det er er mye her som ikke kan kalles kritikk. Det er reine spekulasjoner om Talla liv og hvordan hun velger å leve. Noen av dere høres jo ut som en lynsjemobb. Ungen hennes har snørrete nese, ja det er helt normalt det. Skulle likt å møte en unge som ALDRI har hatt det. Ungen hennes har flekkete klær, det er også helt normalt. De har ikke samme døgnrytme som alle andre. Jammen kjære vene, er det noe som noen har noe med? Seriøst!! Noen skal ringe barnevernet, noen skal ringe Forbrukerrådet. Fei for deres egne dører og slapp av. 

Hvis alle bare hadde feid for egen dør hadde det vært mye lidelse i verden. Enig i at det fra tid til annen er unødvendige kommentarer her, men alle har vi lov til å mene sterkt og rette kritikk. Det gjør Talla og det gjør du. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke spekulasjoner når hun sier på snappen at hun har tid til noen kunder men IKKE di som har kjøpt gavekort fordi hun trenger cash pga kontoen begynte å bli tom.... 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gulelefant skrev:

Talla har vist gjentatte ganger at hun angriper folk som kommer med velmenende råd og det er bare sånn’a er laga. Angriper alle uavhengig av om dem et ydmyke, kritiske, stygge osv.. Bare basert på det, har hun ingen ting med en følgerskare å gjøre. 

Utover det så er får alle stå for det dem skriver her inne, men at folk stiller seg kritiske til at hun oppretter spleis men lever som en dronning, ikke utløse gavekort fordi hun trenger cash(som fader ikke er mye greit) osv, lista er lang på hva dem dama der driver med som folk fint kan diskutere. 
Admin har vært i tråden og ryddet, men tråden er ikke stengt, som vil si at den er innenfor reglementet, så til alle dere som plutselig kommer inn hit for å peke finger - husk at når du peker én finger på andre, så peker du resten av hånden på deg selv! Det er dere som kommer inn hit å ber folk dere kaller stygge om å spise hvetebakst.. Så dere var vel kanskje ikke så ulike oss allikvel. Jeez. Ikke be andre ha selvinnsikt, hvis dere ikke er kompatible til å se ting sjæl!

Det at noen mener vi heller skal gi henne råd osv osv.. det vet jo alle som følger henne at ikke er mulig. for da blir du gjort narr av og kalt dum og what not... for alle må jo bare respektere at hun er som hun er og kommer ikke til å endre seg...!  

Talla har ikke noe å gjøre på sosiale medier sånn som hun oppfører seg til tider. er det rart folk stusser ? kommer jo bare løgn på løgn....

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
8 timer siden, Pålur skrev:

Punktvis det jeg reagerer på:

Har ikke tall på hvor mange ganger hun har hengt ut F med div. Han var ikke bra for barna, de kunne ikke bo sammen, han stakk før hun skulle føde, han svikta henne når hun skulle opereres, hun flyttet ut pga han osv. For så å fortelle i en «tell all» snap at de hadde ett solid trygt forhold det det ALDRI hadde vært noe styr eller noen gang vært slutt.

- En livsstil med overdådige middager, gaver, klær, take away, lunsjer på Restauranter og repeterte snapper om at hun klarte seg meeeeget godt økonomisk. For så en helomvending om hvor tøft hun hadde det og satte i gang denne berømte spleisen for å betale ned gammel morro.

-Hun reklamerte intenst for gavekort Fra Bohemen tatto fra November til valentines 14. Februar for så i slutten av Februar si at hun tok kun i mot kunder som betalte cash.
Hun søkte til og med etter assistent for å ta seg av alt det arbeidet hun syntes var «kjedelig” i samme periode....hun skulle satse mer på sosiale medier og kun tatovere det hun synest var «artig» å tatovere. Nå sitter det mange med gavekort der ute som ikke fikk brukt det fordi hun kun tok i mot cash kunder før Corona, så da vil hun vi skal tro på at disse vil bli prioritert når sjappa åpner igjen? 

- I en ny «tell all» har hun en ny rant mot oss søppel/spresiell rase folk som skriver og konspirerer på Kvinneguiden. Et sted hun en gang 4. Januar i fjor såvidt var innom for å lese, men ut i fra det kan hun dømme så mange mennesker?!

Talla! Vi lytter på deg, vi husker, det gjør dessverre ikke du. Du har kommet med historier du har benektet i ettertid gang på gang. 

Å nei, ingen er sjalu på Junkyard samarbeidet du har, du har akkurat det samme samarbeidet som alle Ex on the beach og paradise deltakerene har. «Gratis» fillers i lepper, hair extension, bleking og stell av negler er noe du må betale skatt av. Nei, finnes ikke sjalu på den baksmellen du får, for en ting vet vi alle, du har ingen buffer verken privat eller i jobbsammenheng. Hva tror du at du må betale i skatt av 10 par sko til 1000,- pr stykk? Det kan jeg fortelle deg, Talla, ca 4000,-! Så da kan du regne ut hvor mye du må betale for dungene av klær og stablene med sko selv.

Du kommer ikke langt i livet med den attituden der, har sluttet å følge deg for makan til usympatisk kvinnemenneske skal du lete lenge etter!

Når det gjelder gjeld og spons etc. Hvis hun har så stormen gjeld fra før, hvordan har hun fått lån til å kjøpe hus i Larvik etc? Kan det være at gjelden hun har nå faktisk er skattesmell på skattesmell fordi hun ikke skjønner at hun må skatte av spons? 

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold. Sol, admin.

Endret av Justsaying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Justsaying skrev:

Når det gjelder gjeld og spons etc. Hvis hun har så stormen gjeld fra før, hvordan har hun fått lån til å kjøpe hus i Larvik etc? Kan det være at gjelden hun har nå faktisk er skattesmell på skattesmell fordi hun ikke skjønner at hun må skatte av spons? 

Det kan en undres over, men om 100 tusen kun dekket avdrag på lån i 2-3 mnd så må det ligge mer bak. Men det som har slått meg (konspirasjonsteori) er at hun kanskje ikke har betalt skatt på noen år, da er det klart det blir heftige avdrag hver mnd. Skatteetaten og kemneren er ikke lett å deale med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
8 minutter siden, Pålur skrev:

Det kan en undres over, men om 100 tusen kun dekket avdrag på lån i 2-3 mnd så må det ligge mer bak. Men det som har slått meg (konspirasjonsteori) er at hun kanskje ikke har betalt skatt på noen år, da er det klart det blir heftige avdrag hver mnd. Skatteetaten og kemneren er ikke lett å deale med.

Det sier seg selv at ingen normale avdrag er så høye som i den klassen. Og det kan jo ikke være fra gammelt av hvis det er så ille at hun ikke får utsettelser,avdragsfrihet etc. Da hadde hun aldri fått lån til å kjøpe hus. 
Så meget mulig det er noe i det du sier heller, at dette er akutt gjeld pga høyt forbruk og null innsikt nå i nyere tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M

På 1.3.2020 den 22.24, Hukulebonusmammaen skrev:

Måten du svarer på så skulle man nesten tro det var Talla sjøl som var her inne å svarte ..

Og så om det hadde vært tilfelle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Siw Charlotte Sand skrev:

Ingen som har sagt at ikke unger har det . Men å legge ut filmer og bilder av ett barn som er så lite at det ikke kan tørke nesa si selv men har snør hengende nedi munn ofte når det filmes eller tas bilde Av det er spesielt . Å det man deler av barna sine er jo foreldrenes ansvar . Ville du selv publisert ett bilde av deg med mat rundt munn? Eller snørr hengende under nesa di ? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Oransjesjel skrev:

Så du synes ikke det er betimelig å spørre om hvorfor/evt hva man skal gjøre med gavekort man har kjøpt - eller som noen andre har kjøpt og du har fått i gave? Du synes det er greit å betale for en tjeneste du ikke får? Jeg er over gjennomsnittet glad i boller jeg, så den er helt grei - men jeg synes ikke noe om å lure andre for penger. 

Ps jeg har gavekort fra Kitchn, lurer på om jeg fortsatt får brukt det?😉  Eller har jeg blitt lurt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RockOn
4 minutter siden, Indyy skrev:

Ps jeg har gavekort fra Kitchn, lurer på om jeg fortsatt får brukt det?😉  Eller har jeg blitt lurt???

Det spørs jo, nekter de deg å handle fordi du har gavekort eller får du handlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, RockOn skrev:

Det spørs jo, nekter de deg å handle fordi du har gavekort eller får du handlet?

Jeg stoler på at alle butikker som må holde virus-stengte ordner opp for sine kunder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Indyy skrev:

Jeg stoler på at alle butikker som må holde virus-stengte ordner opp for sine kunder. 

Før det ble stengt pga viruset, sa Talla at hun kunne tatovere noen som betalte derogda. Ikke gavekort for Hun trengte penger raskt for kontoen hennes var nesten tom. Det var i en periode da hun var "sykemeldt" og hadde avlyst alle kunder som egentlig hadde time. 

Om hun ordner opp når hun får åpnet igjen vil tiden vise.

Så om du har et gavekort i en butikk, og går for å bruke det men i kassa så sier de at "nei du får ikke brukt det nå, for jeg er nesten blakk og trenger pengene", hadde du da kjøpt det du skulle? 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
27 minutter siden, Baresierdet skrev:

Før det ble stengt pga viruset, sa Talla at hun kunne tatovere noen som betalte derogda. Ikke gavekort for Hun trengte penger raskt for kontoen hennes var nesten tom. Det var i en periode da hun var "sykemeldt" og hadde avlyst alle kunder som egentlig hadde time. 

Om hun ordner opp når hun får åpnet igjen vil tiden vise.

Så om du har et gavekort i en butikk, og går for å bruke det men i kassa så sier de at "nei du får ikke brukt det nå, for jeg er nesten blakk og trenger pengene", hadde du da kjøpt det du skulle? 

Ja hører dere spinner rundt dette. Jeg har ikke hørt hun si d på snap. Hvem som har rett er ikke lett å si. Jeg velger å tro Bohemen tattoo ordner opp for sine kunder når coronan er over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Indyy skrev:

Ja hører dere spinner rundt dette. Jeg har ikke hørt hun si d på snap. Hvem som har rett er ikke lett å si. Jeg velger å tro Bohemen tattoo ordner opp for sine kunder når coronan er over. 

Nei, kanskje ikke slenge seg inn i en diskusjon, og kverulere da du ikke har fått med deg hva som ble sagt? 

Ja godt mulig hun ordner opp. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Baresierdet skrev:

Nei, kanskje ikke slenge seg inn i en diskusjon, og kverulere da du ikke har fått med deg hva som ble sagt? 

Ja godt mulig hun ordner opp. 

Jeg følger henne! Men akkurat den setningen har gått meg hus forbi. Så du mener det som blir skrevet her er fasit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Indyy skrev:

Jeg følger henne! Men akkurat den setningen har gått meg hus forbi. Så du mener det som blir skrevet her er fasit? 

Jeg hørte også det . Det var i familie krisen da hun en av dagene hadde noen til å passe barna . Da sa hun akkurat det at ettersom hun hadde jobbet lite den siste tiden begynte det å tære på kontoen. Så hvis noen ville betale kontant kunne de ta kontakt og at hun ikke kunne ta de som hadde gavekort fordi hun trengte cash 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...