Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hun sier også at hun ikke snakker nedlatende om folk... 😂 det er jo det eneste hun gjør om oss følgere som stille spørsmål om ting...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Husjhusj skrev:

Og svaret på hvorfor hun flyttet fra Larvik... 

hun svarte vel at det var pga familie ? eller noe i den duren

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mest på hva det er som feiler den personen som rapporterer direkte herfra til henne. Er det en meangirl eller er det en idiot som ikke forstår at man ikke er grei når man forteller personer om hva andre sier av drit om dem. 

Vi skjønner visst ikke at hun er sponset. Neivel, men da må kanskje forbrukertilsynet ta en titt på henne, siden hun da evt ikke merker reklame. Hun merker reklame fra junkjard, men ikke fra frisøren. Også er hun sponset av frisør, men farger håret hjemme, som hun har vist flere ganger. 

Eeeh, ja. Verden vil bedras. 

Ps til seg som skrev dette: legg merke til at hun ikke bekrefter at hun er sponset av frisør. Lying by omission, kaller man det. 

Endret av neiognei
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pålur skrev:

«Lever på en rosa sky jeg». Hvordan i alle dager kan hun si det når hun har mistet svigerfaren, hengt ut familien hans og satt i gang en spleis for å betale ned gammel gjeld🤯 ?! Kjenner jeg blir uvel og kvalm av å høre....har hun glemt hva hun sa 1, 2 og 3 uker tilbake????

Tror hun alle som følger henne har  hukommelse? Hun har da vel aldri fortalt følgerne sine at hun satte i gang spleis pga Coronna og dagens situasjon....løgn på løgn på løgn!!!

Du ser jo her inne at fansa ikke bryr seg om hennes oppførsel. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, neiognei skrev:

Jeg lurer mest på hva det er som feiler den personen som rapporterer direkte herfra til henne. Er det en meangirl eller er det en idiot som ikke forstår at man ikke er grei når man forteller personer om hva andre sier av drit om dem. 

Vi skjønner visst ikke at hun er sponset. Neivel, men da må kanskje forbrukertilsynet ta en titt på henne, siden hun da evt ikke merker reklame. Hun merker reklame fra junkjard, men ikke fra frisøren. Også er hun sponset av frisør, men farger håret hjemme, som hun har vist flere ganger. 

Eeeh, ja. Verden vil bedras. 

jeg tenker at hun er her inne å leser selv... veldig merkelig at noe blir skrevet her inne, så går det noen timer så sitter hun å forsvarer seg for akkurat den tingen.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Altså, hvis det ikke merkes reklame og det kommet uttalelser som ikke henger på greip, ta screenshot! Ellers så blir det bare sladder. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Charl8en skrev:

Men hvorfor får ikke folk tatovering for gavekort som er kjøpt?

fordi hun trenger penger ,,,, hun hadde ikke råd til å jobbe "gratis"

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jeg er et rivjern av ei kvinne og når målene jeg setter meg, jeg finner drivkraften inni meg». Da er det bare å brette opp ermene og grave seg ut av den økonomiske møkka, si!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Charlotte Sand

Nå syns jeg at vi alle skal ta ett par steg ut i gangen, kle på oss og gå en tur i skauen i stedet. Og slutte og være så stygge. Dette er ikke matnyttig i det hele tatt. Ta dere en bolle.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde blitt karusell i hodet, for jeg klarte ikke henge med på historiene hennes. Befriende å se at det ikke bare er jeg som stusser over mye av det hun viser. Jeg skjønner ikke hvordan fansen hennes ikke legger sammen bitene og ser kaoset. 
Hun legger jo stadig ut støttende meldinger med såååå mye kjærleik, selv når hun står å kjefter følgerene sine opp og ned. Ser på spørsmålene hun har fått i dag at folk er livredde for å trå feil, unnskylder nærmest både før og etter spørsmålet for å ikke få strenge-Talla på skjermen. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev:

Nå syns jeg at vi alle skal ta ett par steg ut i gangen, kle på oss og gå en tur i skauen i stedet. Og slutte og være så stygge. Dette er ikke matnyttig i det hele tatt. Ta dere en bolle.... 

Så du synes ikke det er betimelig å spørre om hvorfor/evt hva man skal gjøre med gavekort man har kjøpt - eller som noen andre har kjøpt og du har fått i gave? Du synes det er greit å betale for en tjeneste du ikke får? Jeg er over gjennomsnittet glad i boller jeg, så den er helt grei - men jeg synes ikke noe om å lure andre for penger. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett storyen hennes for i dag, syns hun fikk lite veldig personlige spørsmål. Eller kanskje hun dropper å svare på de.

Håper de venter noen år med det bryllupet, både til gjelden er betalt og forholdet er stabilt(eller hva man skal kalle det).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng! Er det en gjeng her inne som ikke har annet å bedrive tiden med, enn å memorere hvert eneste ord en mindre snapchatter har uttalt?

Jeg følger Talla og tidvis er det mye ranting om negative tilbakemeldinger fra følgere - de skipper jeg. Blir forbauset over hvor mye tid  og energi folk legger i å irritere seg over en person de mest sannsynlig ikke kjenner? Helt ok å stille kritiske spørsmål, men dette blir for drøyt. Selv om man kanskje ikke ser det selv, så er det ikke alle som tåler tilbakemeldingene man får på nett. Tipper at 90% av de som er aktive i denne tråden er småbarnsmødre, Talla er en småbarnsmor. Dere er i samme båt. Her er det spekulering ang. barnevern, skjermbruk, banneord, dyrehold, parforhold etc. Ta dere sammen og heller gi velmenende råd og tilbakemeldinger. Ikke angrip. 

Endret av Candid
Skriveleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gulelefant
3 timer siden, Candid skrev:

For en gjeng! Er det en gjeng her inne som ikke har annet å bedrive tiden med, enn å memorere hvert eneste ord en mindre snapchatter har uttalt?

Jeg følger Talla og tidvis er det mye ranting om negative tilbakemeldinger fra følgere - de skipper jeg. Blir forbauset over hvor mye tid  og energi folk legger i å irritere seg over en person de mest sannsynlig ikke kjenner? Helt ok å stille kritiske spørsmål, men dette blir for drøyt. Selv om man kanskje ikke ser det selv, så er det ikke alle som tåler tilbakemeldingene man får på nett. Tipper at 90% av de som er aktive i denne tråden er småbarnsmødre, Talla er en småbarnsmor. Dere er i samme båt. Her er det spekulering ang. barnevern, skjermbruk, banneord, dyrehold, parforhold etc. Ta dere sammen og heller gi velmenende råd og tilbakemeldinger. Ikke angrip. 

Endret av Gulelefant
Sitert feil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant

Talla har vist gjentatte ganger at hun angriper folk som kommer med velmenende råd og det er bare sånn’a er laga. Angriper alle uavhengig av om dem et ydmyke, kritiske, stygge osv.. Bare basert på det, har hun ingen ting med en følgerskare å gjøre. 

Utover det så er får alle stå for det dem skriver her inne, men at folk stiller seg kritiske til at hun oppretter spleis men lever som en dronning, ikke utløse gavekort fordi hun trenger cash(som fader ikke er mye greit) osv, lista er lang på hva dem dama der driver med som folk fint kan diskutere. 
Admin har vært i tråden og ryddet, men tråden er ikke stengt, som vil si at den er innenfor reglementet, så til alle dere som plutselig kommer inn hit for å peke finger - husk at når du peker én finger på andre, så peker du resten av hånden på deg selv! Det er dere som kommer inn hit å ber folk dere kaller stygge om å spise hvetebakst.. Så dere var vel kanskje ikke så ulike oss allikvel. Jeez. Ikke be andre ha selvinnsikt, hvis dere ikke er kompatible til å se ting sjæl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Charlotte Sand

Det er klart dere får bruke gavekortene deres hos Talla. Men dere må jo vente til hun kan åpne opp igjen og da må jo det gå sin gang. De som har stått på venteliste må jo gå foran, og det kommer sikkert ann på hvor stor tattisen er også. Det høres ut som dama er noe av det verste som går på to bein her. Dette er ikke greit altså, at voksne damer ikke har mer fornuftige ting å drive med enn baksnakking. Ring Bohemen når den er åpen igjen og snakk med dama sjøl. Ikke med alle sladrekjerringer her inne som har sett dette og hørt dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mowepe skrev:

fordi hun trenger penger ,,,, hun hadde ikke råd til å jobbe "gratis"

Men har da ikke lov til det?! Når ho åpner igjen må vel folk få brukt gavekort

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...