Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

En annen ting, ikke for å pirke, men Talla har presisert tydelig på sine SoMe at hun er i frivillig karantene for å beskytte husstandsmedlem med astma. Handling på butikk og apotek er en ting- det er nødvendig, men man gjør det så risikovennlig som mulig. Handle maling derimot- er det virkelig verdt å dra med seg smitte for? For å ikke snakke om støpte negler 🦠

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du gjøre alt for å unngå å dra smitte inn i huset så dropp lange negler. Kortklipte, rene negler er et av de beste hygienetipsene vi lærer i helsevesenet. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvem det er som støtter opp om slike «i-landsproblem spleiser»!! Det finnes uendelig mange trengende organisasjoner/mennesker en kan donere pengene sine til, om en har til overs! Utrolig trist og provoserende!

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Monky skrev:

Fatter ikke hvem det er som støtter opp om slike «i-landsproblem spleiser»!! Det finnes uendelig mange trengende organisasjoner/mennesker en kan donere pengene sine til, om en har til overs! Utrolig trist og provoserende!

🙋‍♀️ Jeg, tar kritikk for den!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Pålur skrev:

🙋‍♀️ Jeg, tar kritikk for den!

Har du rapportert spleisen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Har du rapportert spleisen?

Jeg har. Svaret kom 17. mars og var som følger:

«Hei,
du får denne e-posten fordi du har rapportert inn spleis #100727. Vi tillater at folk samler inn penger til å betale egen gjeld.
Utover det tar vi ikke stilling til spleisens innhold. Det er frivillig å støtte den, og det er innsamlers ansvar at pengene brukes til oppgitt formål. 

Hilsen Spleis-teamet»

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, kanakass skrev:

Jeg har. Svaret kom 17. mars og var som følger:

«Hei,
du får denne e-posten fordi du har rapportert inn spleis #100727. Vi tillater at folk samler inn penger til å betale egen gjeld.
Utover det tar vi ikke stilling til spleisens innhold. Det er frivillig å støtte den, og det er innsamlers ansvar at pengene brukes til oppgitt formål. 

Hilsen Spleis-teamet»

Jeg har ikke ord! Er de virkelig så useriøse? Fritt frem for alle med andre ord. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrer på hvordan folk kan støtte dette i det hele tatt, hvordan kan de mene at det er troverdig når hun åpner en spleis 1-2 dager etter at jobben ble stengt, og ikke vært på jobb på over 20 dager før den tid. Det viftes med en tykk bunke med regninger, altså ikke regninger som kommer nå etter at jobben ble stengt, men regninger hun har hatt liggende. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Og som dere da skjønner, er jeg et av de menneskene som holder kjeft om jeg ikke har noe positivt å si og sånn burde alle være".?!? Selvinnsikt skulle vært noe en kunne kjøpt, ville anbefalt å brukt noen kroner fra spleise der. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Detei skrev:

"Og som dere da skjønner, er jeg et av de menneskene som holder kjeft om jeg ikke har noe positivt å si og sånn burde alle være".?!? Selvinnsikt skulle vært noe en kunne kjøpt, ville anbefalt å brukt noen kroner fra spleise der. 

Ja den var søren meg i overkant. Hun som kjefter og smeller ved den minste ting.  

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Hva gav de hverandre til jul? Jeg husker det ikke ☺️

Jeg husker det var snapper som viste fram mange, mange gaver de hadde gitt hverandre. Flere par dyre sko, klær, smykker, bøker. Og så viste hun frem ting hun hadde fått av andre. 

Husker jeg tenkte at det var voldsomt ifht at han er arbeidsledig, bl.a. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EllaSays skrev:

Ja den var søren meg i overkant. Hun som kjefter og smeller ved den minste ting.  

Ja er det som blir så morsomt hehehe eneste hun gjør på den snappen er å klage å syntes synd på seg selv... taræ sammen talla!!!

49 minutter siden, EllaSays skrev:

Jeg husker det var snapper som viste fram mange, mange gaver de hadde gitt hverandre. Flere par dyre sko, klær, smykker, bøker. Og så viste hun frem ting hun hadde fått av andre. 

Husker jeg tenkte at det var voldsomt ifht at han er arbeidsledig, bl.a. 

ja det var veldig overdådig altså... tenker nok det er av alle gavekortene som ble solgt, så tenkte hun vel det greit å få brukt opp penga.. haha😂  hu har vel lært nå da.. å ikke bruke opp andres penger før jobben er gjort...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det værste for meg var jo at jeg faktisk vurderte å kjøpe gavekort.. hadde vært rimelig pissed off nå da hvis jeg ikke kunne få penga igjen.. er så glad for at jeg ikke gjorde det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Mowepe skrev:

Ja er det som blir så morsomt hehehe eneste hun gjør på den snappen er å klage å syntes synd på seg selv... taræ sammen talla!!!

ja det var veldig overdådig altså... tenker nok det er av alle gavekortene som ble solgt, så tenkte hun vel det greit å få brukt opp penga.. haha😂  hu har vel lært nå da.. å ikke bruke opp andres penger før jobben er gjort...

Ja men når hun skulle svare følgere som kom med forslag til hva hun kunne gjøre for å få inn penger selv var det noen som foreslo at hun kunne selge flere gavekort . Men da var det plutselig at hun ikke kunne selge skinnet før bjørnen var skutt . Men med juletilbod, morsdag og valentintilbud har vel de fleste kjøpt gavekort å kommer til å måtte veldig lenge før de får tid fordi hun helst vil ta de uten gavekort . Og hun nevner at F stod i en krise å det skjønner jeg jo når det er dødsfall i familien . Men man får ikke sykemld som hun påstod fordi noen i svigerfamilien er død som hun i tillegg ikke har no relasjon /forhold til . Om vi da skal tro det hun selv har sagt i snappen. Å hva med jeg er sånt menneske som holder kjeft hvis jeg ikke har no hyggelig å si. Da tror jeg hun burde sjekke korttidshukommelsen sin . For måten hun hang ut F sin familie vil jeg ikke kalle positivt 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
1 time siden, Mowepe skrev:

det værste for meg var jo at jeg faktisk vurderte å kjøpe gavekort.. hadde vært rimelig pissed off nå da hvis jeg ikke kunne få penga igjen.. er så glad for at jeg ikke gjorde det.

Men er det seriøst lov å selge masse gavekort og senere nekte kundene å bruke de? De har jo betalt for en tjeneste. 
(Mener ikke situasjonen nå med korona, men tidligere da hun trengte cash)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chroma skrev:

Men er det seriøst lov å selge masse gavekort og senere nekte kundene å bruke de? De har jo betalt for en tjeneste. 

tror ikke det er lov, for du har betalt for en vare du ikke får fordi den du kjøpte den av ikke har råd til gi deg varen... ? det henger jo ikkevpå greip. da burde jo kundene få penga sine igjen... det mener nå jeg. 

eksempel da. jeg kjøpte en slangebaby i august.. men kunne ikke få den med hjem med en gang fordi den ikke kunne spise på egenhånd på det tidspunktet... det gikk mange mnd å det gikk skeis med di slangene å jeg fikk pengene tilbake siden jeg hadde betalt for en vare jeg ikke hadde fått å kunne oppheve kjøpet. med kvittering da selvsagt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Chroma skrev:

Det lurer jeg på også,for jeg er av dem som har kjøpt av henne...🙈har bestilt time,den avlyste hun og ny time ble ikke satt opp fra hennes side,enda jeg spurte. Jeg skjønner at hun ikke får satt opp nå,men timene mine var i januar. Har en følelse av at de pengene er tapt nå..blir skuffa av sånne folk!Å selvsagt holder hun seg rolig nå,alle klarer det for 40 000,-om 2 dager... Trodde ikke sånn om henne,men nå har hun bevist at hun er en sjel som kun tenker på seg selv. Stygt gjort!!Å hun må huske på at evig eies kun et dårlig rykte!!Hennes begynner å bli frynsete nå...Vi er mange som følger med uten å si så mye. DET bør hun huske på...Å at vi er oppegående mennesker som HUSKER mye hun selv glemmer at hun har sagt. Skuespill er livet hun viser. Det begynte med at dem spilte mye,hun og F,både brettspill og yazzi. Da dem flyttet nå,var det viktig å få sagt mye hvor kreative dem var,hørte musikk,tegnet mm. Men er det mange andre steder TV'n står på 24/7?? Hun prøver å fremstille seg så perfekt,MEN...korthuset rakner...å hun maner til at folk må gi litt mer faen?Skuta tar inn vann Talla...mye vann....

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Jeg ser deg skrev:

Det lurer jeg på også,for jeg er av dem som har kjøpt av henne...🙈har bestilt time,den avlyste hun og ny time ble ikke satt opp fra hennes side,enda jeg spurte. Jeg skjønner at hun ikke får satt opp nå,men timene mine var i januar. Har en følelse av at de pengene er tapt nå..blir skuffa av sånne folk!Å selvsagt holder hun seg rolig nå,alle klarer det for 40 000,-om 2 dager... Trodde ikke sånn om henne,men nå har hun bevist at hun er en sjel som kun tenker på seg selv. Stygt gjort!!Å hun må huske på at evig eies kun et dårlig rykte!!Hennes begynner å bli frynsete nå...Vi er mange som følger med uten å si så mye. DET bør hun huske på...Å at vi er oppegående mennesker som HUSKER mye hun selv glemmer at hun har sagt. Skuespill er livet hun viser. Det begynte med at dem spilte mye,hun og F,både brettspill og yazzi. Da dem flyttet nå,var det viktig å få sagt mye hvor kreative dem var,hørte musikk,tegnet mm. Men er det mange andre steder TV'n står på 24/7?? Hun prøver å fremstille seg så perfekt,MEN...korthuset rakner...å hun maner til at folk må gi litt mer faen?Skuta tar inn vann Talla...mye vann....

Føler med deg!! kanskje du skal spørre henne om pengene tilbake siden du vet hun får inn over 40tusen om noen dager ?? krev pengene tilbake! for dette er useriøs business....!!! det hadde jeg gjort. å referer til spleisen...! du har betalt for en vare du ikke har fått og mest sansynlig ikke kommer til å få..! stå på!

Endret av Mowepe
skrivefeil
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
33 minutter siden, Jeg ser deg skrev:

Huff, så leit for deg! Det må jo gå an å kreve pengene tilbake! Kanskje høre med forbrukerrådet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Selvsagt har de som har gavekort rett til å bruke dem. Og når man bestiller time er set jo ikke et tema hvordan man skal betale? Så hun avlyser vel neppe de som har gavekort bare. Må ikke overdrive alt nå da. 

Syns denne diskusjonen er bedre når man ikke blir usaklig, det jeg reagerer på er stort sett kun denne spleisen som opprettes som om hun var et offer for corona - når det handler mest om livsstilsvalg og gammel gjeld. Jeg har også trang økonomi men har knapt besøkt en frisør, spist ute eller kjøpt meg klær for heller å ha smør på brødskiva. 

Kjenner henne ikke godt nok via de få snappene jeg set men tviler på at hun hadde delt med noen som helst om hun «fikk inn mer enn hun trengte»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...