Monabe87 Skrevet 19. mars 2020 #461 Del Skrevet 19. mars 2020 På 18.3.2020 den 12.45, Kakemiriam skrev: Det Iris har lagt ut på story må være ment til Talla!!😂 håper hun sier noe om det!! Det var nok ment til henne om ikke noen har gjort akkuratt det samme for hun snakket mer om det igår. Men hun nevnte aldri talla så ikke 100% sikker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 19. mars 2020 #462 Del Skrevet 19. mars 2020 I fare for å virke smålig..men..jeg blir egentlig veldig irritert på folk som skal få sponset nedbetaling av gjeld, slik som hun gjør med spleisen sin. Jeg har utenom lånekassen, gjeld på rundt 15.000 kr, herregud så digg det hadde vært å bare fått noen andre til å betale 😂. Men, man kan jo faen ikke det? Man må på et tidspunkt ta ansvar for seg selv (beløpet var myyyye høyere, så 15k er siste fis), det burde hun også. Og jeg fatter ikke at folk faktisk støtter slike spleiser? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talakoppen Skrevet 19. mars 2020 #463 Del Skrevet 19. mars 2020 3 minutter siden, Monabe87 skrev: Det var nok ment til henne om ikke noen har gjort akkuratt det samme for hun snakket mer om det igår. Men hun nevnte aldri talla så ikke 100% sikker Det er nok Talla.... Har ikke hørt eller sett noen andre som gjør det samme. Ser spleisen har stoppet opp. Håper den holder seg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talakoppen Skrevet 19. mars 2020 #464 Del Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, estrella skrev: I fare for å virke smålig..men..jeg blir egentlig veldig irritert på folk som skal få sponset nedbetaling av gjeld, slik som hun gjør med spleisen sin. Jeg har utenom lånekassen, gjeld på rundt 15.000 kr, herregud så digg det hadde vært å bare fått noen andre til å betale 😂. Men, man kan jo faen ikke det? Man må på et tidspunkt ta ansvar for seg selv (beløpet var myyyye høyere, så 15k er siste fis), det burde hun også. Og jeg fatter ikke at folk faktisk støtter slike spleiser? Samme her. Jeg har gjeld og jeg klarer fint å ordne opp i det selv enn å tigge fra ukjente. Det er MIN gjeld og MITT eget problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffins81 Skrevet 19. mars 2020 #465 Del Skrevet 19. mars 2020 30 minutter siden, neiognei skrev: Talla er en sånn person som holder kjeft om hun ikke har noe positivt å si, hun. Ja jeg så det der 😂👍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 19. mars 2020 #466 Del Skrevet 19. mars 2020 Fått bekrefta at spleisen hun har startet blir sjekket opp... Da er det bare å håpe at den blir stoppa🙏🏼 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 19. mars 2020 #467 Del Skrevet 19. mars 2020 21 minutter siden, Talakoppen skrev: Det er nok Talla.... Har ikke hørt eller sett noen andre som gjør det samme. Ser spleisen har stoppet opp. Håper den holder seg der. hadde håpt hele spleisen hadde blitt slettet.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 19. mars 2020 #468 Del Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, Mowepe skrev: hadde håpt hele spleisen hadde blitt slettet.... Om den blir stoppet vil hun ikke få pengene og de vil bli tilbakebetalt til de som har gitt, slik forsto jeg det! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 19. mars 2020 #469 Del Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, Pålur skrev: Om den blir stoppet vil hun ikke få pengene og de vil bli tilbakebetalt til de som har gitt, slik forsto jeg det! så bra! håper di kan få hodet ut av ræva å faktisk slette den.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 19. mars 2020 #470 Del Skrevet 19. mars 2020 (endret) Hva tenker hun, mon tro, om eget forbruk? Sånn innerst inne? Det hun sier er at den gjelden hun har er betalt ned om 2 max 3 år. Det sier hun er budsjettert. Samtidig viser hun et veldig høyt forbruk. Bare gavene hun og kjæresten gå hverandre til jul var totalt i veldig høy prisklasse. Høsten før kjøpte hun 2 stk IPhone. Det er klær og sko, ekstreme mengder take-away og et tydelig høyt matbudsjett. Har hun ikke tenkt at med et nøkternt budsjett og nøktern livsstil så er gjelden enda fortere nedbetalt? Har hun ikke tenkt at det kan komme tider der hun ikke kan jobbe så mye? Da de oppsparte midlene hun sier hun hadde var brukt opp fortsatte hun bare å dundre på med skyhøy sigarføring. Ikke smart når man har 3 barn å forsørge. Og dyr gjeld. Endret 19. mars 2020 av EllaSays 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 19. mars 2020 #471 Del Skrevet 19. mars 2020 5 minutter siden, EllaSays skrev: Hva tenker hun, mon tro, om eget forbruk? Sånn innerst inne? Det hun sier er at den gjelden hun har er betalt ned om 2 max 3 år. Det sier hun er budsjettert. Samtidig viser hun et veldig høyt forbruk. Bare gavene hun og kjæresten gå hverandre til jul var totalt i veldig høy prisklasse. Høsten før kjøpte hun 2 stk IPhone. Det er klær og sko, ekstreme mengder take-away og et tydelig høyt matbudsjett. Har hun ikke tenkt at med et nøkternt budsjett og nøktern livsstil så er gjelden enda fortere nedbetalt? Har hun ikke tenkt at det kan komme tider der hun ikke kan jobbe så mye? Da de oppsparte midlene hun sier hun hadde var brukt opp fortsatte hun bare å dundre på med skyhøy sigarføring. Ikke smart når man har 3 barn å forsørge. Og dyr gjeld. tror ærlig talt at hun driter i det. siden hun får seg til å lage en spleis å bare fortsette som vanlig.. og mtp at folk som har fått kjøpt gavekort ikke kan bruke det siden hun er tom for penger... ? er jo fryktelig useriøs.... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 19. mars 2020 #472 Del Skrevet 19. mars 2020 38 minutter siden, Mowepe skrev: tror ærlig talt at hun driter i det. siden hun får seg til å lage en spleis å bare fortsette som vanlig.. og mtp at folk som har fått kjøpt gavekort ikke kan bruke det siden hun er tom for penger... ? er jo fryktelig useriøs.... Kan virke sånn. Ikke minst den bikkja, hva gjør hun når det plutselig er behov for veterinær? Den spiser noe, blir bitt osv, umulig å kontrollere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 19. mars 2020 #473 Del Skrevet 19. mars 2020 Siden hun har satt fleksibelt mål så vil hun få de pengene som er samlet inn uansett om målet ikke blir nådd innen fristen. Om ikke evt spleis vil gå inn å underkjenne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talakoppen Skrevet 19. mars 2020 #474 Del Skrevet 19. mars 2020 35 minutter siden, EllaSays skrev: Kan virke sånn. Ikke minst den bikkja, hva gjør hun når det plutselig er behov for veterinær? Den spiser noe, blir bitt osv, umulig å kontrollere. Da er det bare å opprette en spleis. Håper virkelig hun har forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 19. mars 2020 #475 Del Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, Talakoppen skrev: Da er det bare å opprette en spleis. Håper virkelig hun har forsikring. Forsikring dekker ikke alt, og ofte må man legge ut. Snakker av erfaring. Har egen hundekonto, alt kan skje. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 19. mars 2020 #476 Del Skrevet 19. mars 2020 Hva skjer hvis spleis stopper den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 19. mars 2020 Forfatter #477 Del Skrevet 19. mars 2020 12 minutter siden, Chroma skrev: Hva skjer hvis spleis stopper den da? Da blir pengene tilbakebetalt til alle de som har gitt penger. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 19. mars 2020 #478 Del Skrevet 19. mars 2020 2 minutter siden, Lolland78 skrev: Da blir pengene tilbakebetalt til alle de som har gitt penger. Okei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 19. mars 2020 #479 Del Skrevet 19. mars 2020 2 timer siden, EllaSays skrev: Hva tenker hun, mon tro, om eget forbruk? Sånn innerst inne? Det hun sier er at den gjelden hun har er betalt ned om 2 max 3 år. Det sier hun er budsjettert. Samtidig viser hun et veldig høyt forbruk. Bare gavene hun og kjæresten gå hverandre til jul var totalt i veldig høy prisklasse. Høsten før kjøpte hun 2 stk IPhone. Det er klær og sko, ekstreme mengder take-away og et tydelig høyt matbudsjett. Har hun ikke tenkt at med et nøkternt budsjett og nøktern livsstil så er gjelden enda fortere nedbetalt? Har hun ikke tenkt at det kan komme tider der hun ikke kan jobbe så mye? Da de oppsparte midlene hun sier hun hadde var brukt opp fortsatte hun bare å dundre på med skyhøy sigarføring. Ikke smart når man har 3 barn å forsørge. Og dyr gjeld. Hva gav de hverandre til jul? Jeg husker det ikke ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 19. mars 2020 #480 Del Skrevet 19. mars 2020 Ganske betimelig hun sitter stille i båten nå, samtidig som hun har kortet ned varigheten på spleisen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg