Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Den røde fare skrev (4 timer siden):

Får rett og slett vondt i magen av å se resultatene hun legger ut på snap. Noe så grusomt!

Tror faktisk det er en grunn til at hun filmer tatoveringene og konstant har kameraet i bevegelse, fremfor å ta stillbilder 😅 

Hun klarer jo ikke følge streken til "sjablongen" hun bruker en gang..

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I know! Skjønner lærlingen godt som har brukt en annen tattovør på sin nye tattovering som blei kjempebra! Følger henne på insta å ble overrasket over hvor bra den tattoveringen var, trodde det var talla, kunne ikke skjønne det. Tittet lenge på det bra bilde flr jeg leste teksten til bilde å så at en annen tattovør var tagget!
VELDIG smart valg av lærlingen, men latterlig for talla at venninna ikke ville bruke henne. hahah, det digger meg.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (2 timer siden):

I know! Skjønner lærlingen godt som har brukt en annen tattovør på sin nye tattovering som blei kjempebra! Følger henne på insta å ble overrasket over hvor bra den tattoveringen var, trodde det var talla, kunne ikke skjønne det. Tittet lenge på det bra bilde flr jeg leste teksten til bilde å så at en annen tattovør var tagget!
VELDIG smart valg av lærlingen, men latterlig for talla at venninna ikke ville bruke henne. hahah, det digger meg.

Den tatoveringa var jo bare helt nydelig! 🥰 Og man ser LETT at det er en annen tatovør på den 😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere veit hun der tanta som dukker opp i familieselskap med så skakklagt rød leppestift  på munn og tenner at du ikke klarer å få med deg et ord av hva som blir sagt fordi synet gjør det paralysert?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (14 timer siden):

Vet du hvor jeg kan se hvordan den tatoveringen så ut før? Har sjekket profilen på Instagram, men kan ikke si jeg finner noe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (15 timer siden):

Det portrettet av ett barn? 

Talla tattoverer ikke portretter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud den nyeste mandala greia med en katt hu har tatovert på noen er hakkete/klumpete i strekene! 😨😨 Selv med konstant bevegelse på kameraet er det ikke til å unngå å se 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her som ble litt sjokkert over endring av utseende til f i videon talla har lagt ut? 😬 ordet velstelt kan ikke brukes her. Hvorfor i alle dager legger hun det bilde ut. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (11 minutter siden):

Flere her som ble litt sjokkert over endring av utseende til f i videon talla har lagt ut? 😬 ordet velstelt kan ikke brukes her. Hvorfor i alle dager legger hun det bilde ut. 

Hvor har hun lagt ut det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (7 minutter siden):

Hvor har hun lagt ut det?

Det er på renovasjon videon hun har lagt ut på Instagram 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (33 minutter siden):

Det er på renovasjon videon hun har lagt ut på Instagram 

Han som mangler tann du mener er F?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (5 minutter siden):

Han som mangler tann du mener er F?

Ja. Samme tatovering på hals og fingre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært stille i tråden her lenge nå... så må vel snike han inn, så vi skal spekulere 🙊😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har giddi å leste innlegget som var i den lokalavisen her om dagen? Hva var den "STORE hemlige planen" hun har for det nye lokalet?
Er det forresten lov å arrangere loppis der hun bor nå?  Her jeg bor er alt utenom kiwi omtrent nemlig steng enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært lettelser i tiltak i Larvik, Porsgrunn, bamble osv. så vidt jeg vet. Men vet ikke om det er lov uansett🤷🏼‍♀️😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (7 timer siden):

Noen som har giddi å leste innlegget som var i den lokalavisen her om dagen? Hva var den "STORE hemlige planen" hun har for det nye lokalet?
Er det forresten lov å arrangere loppis der hun bor nå?  Her jeg bor er alt utenom kiwi omtrent nemlig steng enda.

Hun vil starte tegne/malekurs for kreative barn og unge med spesielle behov. 

I tillegg ønsker hun på sikt å ha en butikk i butikken med salg av tskjorter, vinylplater, bøker osv..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MarianneE skrev (1 time siden):

Hun vil starte tegne/malekurs for kreative barn og unge med spesielle behov. 

I tillegg ønsker hun på sikt å ha en butikk i butikken med salg av tskjorter, vinylplater, bøker osv..

Er kanskje en fordel at kurslederen kan male/tegne 🤔  

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde snudd i døra hvis jeg så tatovøren sitte med sånn lysbrett. Er ikke det hjelpemidler som andre tatovører brukte når de var sånn typ...barn? Og satt å drodlet og øvde seg på å bli gode til å tegne? 

Men for meg virker det som at kundekretsen hennes er folk som kanskje ikke er så nøye på det. Litt sånn Staysman-typer. "Jeg kjeder meg, kanskje jeg skal gå å få meg et smilefjes på magen". Sånne folk som mer enn gjerne stiller kroppen sin til disposisjon hvis en eller annen drar fram noe billig tatoveringsutstyr på nach liksom. Tror ikke de som er litt bevandret i tattoomiljøet velger Talla.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (23 minutter siden):

Er ikke det hjelpemidler som andre tatovører brukte når de var sånn typ...barn? Og satt å drodlet og øvde seg på å bli gode til å tegne? 

Nja, da jeg tatoverte meg hos Attitude i Oslo så hadde de lysbrett integrert i tegnebordet om jeg ikke husker feil. 
De som brukte det brukte det vel kun for å få lage omrisset til f.eks en drage før de la på detaljene på frihånd og fikk den til å få et helt eget særpreg. 
Tatovøren min brukte den ihvertfall til å smelte to ting sammen i min tatovering 😊 

jeg synes det er mer fascinerende at hun ikke klarer å følge "sjablong" strekene når hu tatoverer og at resultatet til stadighet er klumpete og ujevne linjer 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste tatovører bruker lysbrett, det er svært tidsbesparende når man skal sette sammen ulike referansebilder. Trenger ikke bety at man ikke kan tegne, og heller ikke at man kopierer noen. Men i stedet for å bruke to timer på å frihåndstegne en tiger, brukes kanskje et fotografi som underlag og skissen lages på fem minutter. Eller, så lager man en grovskisse med hjelpestreker og komposisjon, og bruker dette som underlag. 

Men det som blir enda mer vanlig er å bruke Procreate, der man bare laster inn bilder direkte fra Google eller Pinterst og smudger dem sammen til et slags desigoppsett. Syns det er hakket mindre "kunstnerisk" enn å trace et bilde for hånd. 

Uansett hvordan man lager skissen og stensilen, må man jo ha ferdighetene som kreves for å applikere det i huden. Jeg syns det er mange andre ting enn lysbrettet som peker i retning av at Talla ikke har et spesielt godt utviklet verken teknisk eller estetisk blikk. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...