Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er egentlig poenget med å ha en offentlig snapp, når hun stadig forteller, som nå, at hun glemmer den men alltid husker insta🤔Forstår jo at hun vil ha opp følgere på insta, at det er derfor hu påpeker det stadig vekk. Men da tenker jeg at det hadde vært mye bedre å bare lagt ned den snappen, for når du egentlig ikke gidder å ha den så blir det bare for dumt å fortsette. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anine75 skrev (1 time siden):

Hva er egentlig poenget med å ha en offentlig snapp, når hun stadig forteller, som nå, at hun glemmer den men alltid husker insta🤔Forstår jo at hun vil ha opp følgere på insta, at det er derfor hu påpeker det stadig vekk. Men da tenker jeg at det hadde vært mye bedre å bare lagt ned den snappen, for når du egentlig ikke gidder å ha den så blir det bare for dumt å fortsette. 

Har avfulgt på insta bare fordi hun er så opptatt av å få folk over dit🙊😅

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo skrevet en stil om talla her, og noe av det er helt bak mål etter min mening. En ting som jeg blir imponert over når det gjelder talla er at hun klarer å stå opp for seg selv, uansett hva andre måtte mene. Det står jeg respekt av. 
Man kan lete etter feil og finne feil, men det går faktisk an å skryte av personen og. Og hun virker å ha mange gode egenskaper.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (53 minutter siden):

Har avfulgt på insta bare fordi hun er så opptatt av å få folk over dit🙊😅

Jeg har aldri fulgt hun der men på snapp

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det samme, hun er innpå snapp flere ganger i uka for å fortelle oss at "hun helt glemmer snap, og at vi skal følge på insta isteden, at vi må følge insta fordi hun ikke legger så mye på snapp"

Problemet er jo at når hun legger ut noe annet enn påminnelse/mas om insta på snapp, er det akuratt det  samme på insta, pluss kanskje 2 ekstra bilder på insta. Så man går ikke glipp av så mye om man kun følger snap som hun skal ha det til altså. Hun prøver kun å få følgere. Jeg følger henne ikkepå insta, kommer aldri til å gi henne mitt følestall 😄

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MzMe skrev (31 minutter siden):

Hmm.. World off music? Er ikke det skrivefeil på tatoveringen? 

Ups.. NÅ så jeg at det stod World off music on.. 😆

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (18 timer siden):

Hmm.. World off music? Er ikke det skrivefeil på tatoveringen? 

Hvor ser du det??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (44 minutter siden):

Ref story på Instagram; hvorfor bruker hun ikke munnbind?? 

Fordi Covider er konspirasjon....i følge Tala🥸

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Pålur skrev (12 minutter siden):

Fordi Covider er konspirasjon....i følge Tala🥸

Huh? Var ikke hun superredd for en tid tilbake? Kjeftet fordi folk brøt regler osv? Eller blander jeg henne med noen andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge at det er tiltaksnivå B i Porsgrunn, bamble osv så skal hun vel strengt tatt bruke munnbind når hun har kunder? Eller er det jeg som misforstår? 🤷🏼‍♀️

F7D4324F-93DC-4E8E-BEA3-80B16D041896.png

FFFD8817-8662-44C7-8A22-84745D3A70F8.png

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (4 minutter siden):

I følge at det er tiltaksnivå B i Porsgrunn, bamble osv så skal hun vel strengt tatt bruke munnbind når hun har kunder? Eller er det jeg som misforstår? 🤷🏼‍♀️

F7D4324F-93DC-4E8E-BEA3-80B16D041896.png

FFFD8817-8662-44C7-8A22-84745D3A70F8.png

Skal være rimelig god hvis hun klarer å tatoverer på over 1meters avstand 😅 selvfølgelig skal hun bruker munnbind 🤦‍♀️

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisørene må bruke munnbind og de som tatoverer er vel enda tettere på kundene sine. Så rart om ikke hun bruker munnbind. Men jeg veit ikke om det er et krav eller en anbefaling?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Solfridmedhatten skrev (21 minutter siden):

Frisørene må bruke munnbind og de som tatoverer er vel enda tettere på kundene sine. Så rart om ikke hun bruker munnbind. Men jeg veit ikke om det er et krav eller en anbefaling?

Så lenge det ikke er iverksatt andre smittetiltak som visir , skillevegg mellom ansatte og kunder så er man pliktig til å bruke munnbind.  

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (1 time siden):

Talla er så spesiell (i hennes egen øyne) at hun ikke trenger å forholde seg til regler og anbefalinger 🙄

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (På 3.4.2021 den 22.17):

Kan ikke i mine villeste fantasier skjønne at noen betaler for å få Tallas ujevne streker på kroppen... Gårsdagens «skryteinnlegg» på IG er et perfekt eksempel på det 🙄

Får rett og slett vondt i magen av å se resultatene hun legger ut på snap. Noe så grusomt!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...