Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstår ikke hvorfor hun kan be om svart arbeid hver gang det er noe hun trenger hjelp til, i bytte med en tatovering. Det minst smarte er jo å legge det ut på sosiale medeier som hun gjør. Nå er det bilen. Og hvis hun ikke har forstått det så er svart arbeid straffbart, og når det gjelder visse deler av bil så kreves det autoriserte fagfolk. Det hun ber om hjelp til ( minus bulken og parklys) er ikke et arbeid som kan utføres av hvem som helst. Kjenner det er provoserende hvor mye gratis arbeid hun ber om hver gang det er noe som koster penger. Her er det heller ikke snakk om vennetjenester, men å be ukjente gjøre jobben for en tatovering...blir helt matt 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok visst ikke lang tid før hu gikk fra å være blid til å bli frekk og nedlatende.. "hvis dere absolutt må vite det så funker ikke nøkkelen fra innsiden, bare fra utsiden *blablabla* så nå må dere rulle inn"

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (12 minutter siden):

Det tok visst ikke lang tid før hu gikk fra å være blid til å bli frekk og nedlatende.. "hvis dere absolutt må vite det så funker ikke nøkkelen fra innsiden, bare fra utsiden *blablabla* så nå må dere rulle inn"

Ha ha ha😅 for hun er ikke her inne å leser hver dag🙊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Pålur skrev (På 29.3.2021 den 18.24):

Forholdet er slutt, og nå skal hu skifte lås i døra😅

Ble han plutselig skummel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (På 29.3.2021 den 18.24):

Forholdet er slutt, og nå skal hu skifte lås i døra😅

Chroma skrev (3 minutter siden):

Ble han plutselig skummel? 

Det dreide seg visstnok om låsen på innsiden av inngangsdøren på jobben hennes. Forstår godt at hun vil ha muligheten til å låse fra innsiden hvis hun er der på kveldstid. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
Lunabelle skrev (14 minutter siden):

Det dreide seg visstnok om låsen på innsiden av inngangsdøren på jobben hennes. Forstår godt at hun vil ha muligheten til å låse fra innsiden hvis hun er der på kveldstid. 

Ah. Ja, det er forståelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (1 time siden):

Men hun måtte si det i en aggressiv og nedlatende tone. Ubehagelig menneske. 

Det har vel litt med å gjøre at folk går inn her å dikter opp ting, da erdet naturlig å bli irritert og forbanna. 

Bare fordi Talla trengte hjelp til å få byttet en lås, så handlet det plutselig om at hun hadde blitt singel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Det har vel litt med å gjøre at folk går inn her å dikter opp ting, da erdet naturlig å bli irritert og forbanna. 

Bare fordi Talla trengte hjelp til å få byttet en lås, så handlet det plutselig om at hun hadde blitt singel. 

Er ikke så sikker på at folk går inn her og dikter opp ting. 

Men at hun ofte -ofte- er nedlatende, sur og ikke tåler en dritt, lar seg hisse opp, det er jeg sikker på. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (2 timer siden):

Er ikke så sikker på at folk går inn her og dikter opp ting. 

Men at hun ofte -ofte- er nedlatende, sur og ikke tåler en dritt, lar seg hisse opp, det er jeg sikker på. 

Hun ga ikke noe uttrykk for at det hadde med siste eksen å gjør at det skulle skiftes lås,hun hadde heller ikke sagt noe om at det er slutt mellom de. Det eneste hun sa var at hun trengte hjelp, at hun ikke husket hvem som hjalp henne i fjor når det måtte skiftes lås der hun bodde da. 

Så man går jo inn hit å dikter opp noe når man får det til at "nå er det slutt og Talla må få byttet lås!"

Noen lurte da på om han plutselig ble skummel.

Da er oppdikting og spekulasjoner igang, så Talla gikk ut og opplyste om at det ikke var ytterdøren hjemme, men på jobb for at den ikke kunne låses fra innsiden. Noe hun ønsket å kunne gjør når hun jobbet kveld. Å ja hun var hissig/sur, med god grunn. 

Jeg husker Talla og F fikk hjelp til å bytte lås i ytterdøra på forrige leiligheten til Talla i fjor, låsen hadde gått i stykker og de kom seg ikke ut/inn. Så de måtte ødelegge låsen for å få opp ytterdøren,noe som gjorde at døren ikke gikk an å ha igjen/låse. Huseier hadde ikke anledning til å hjelpe de, så Talla etterlyste noen som kunne dette. Da fikk hun kjapt hjelp. 

Man kan si mye om mang Talla gjør, men å dikte opp på en slik måte som kan gå ut over/skade noen andre, i dette tilfellet han hun sist var sammen med/er sammen med er å gå for langt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (41 minutter siden):

Hun ga ikke noe uttrykk for at det hadde med siste eksen å gjør at det skulle skiftes lås,hun hadde heller ikke sagt noe om at det er slutt mellom de. Det eneste hun sa var at hun trengte hjelp, at hun ikke husket hvem som hjalp henne i fjor når det måtte skiftes lås der hun bodde da. 

Så man går jo inn hit å dikter opp noe når man får det til at "nå er det slutt og Talla må få byttet lås!"

Noen lurte da på om han plutselig ble skummel.

Da er oppdikting og spekulasjoner igang, så Talla gikk ut og opplyste om at det ikke var ytterdøren hjemme, men på jobb for at den ikke kunne låses fra innsiden. Noe hun ønsket å kunne gjør når hun jobbet kveld. Å ja hun var hissig/sur, med god grunn. 

Jeg husker Talla og F fikk hjelp til å bytte lås i ytterdøra på forrige leiligheten til Talla i fjor, låsen hadde gått i stykker og de kom seg ikke ut/inn. Så de måtte ødelegge låsen for å få opp ytterdøren,noe som gjorde at døren ikke gikk an å ha igjen/låse. Huseier hadde ikke anledning til å hjelpe de, så Talla etterlyste noen som kunne dette. Da fikk hun kjapt hjelp. 

Man kan si mye om mang Talla gjør, men å dikte opp på en slik måte som kan gå ut over/skade noen andre, i dette tilfellet han hun sist var sammen med/er sammen med er å gå for langt.

Det er EN hendelse. Jeg har ikke fulgt med så nøye, ante ingenting om lås osv, jeg kommenterte at hun nok en gang er sur og nedlatende. Det står jeg for fremdeles. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EllaSays skrev (2 timer siden):

Det er EN hendelse. Jeg har ikke fulgt med så nøye, ante ingenting om lås osv, jeg kommenterte at hun nok en gang er sur og nedlatende. Det står jeg for fremdeles. 

Ja det var EN hendelse og det var den ENE hendelsen du skrev i forhold til og der hadde hun all grunn til å reagere. 

Ja, hun er mye skarp,sur,grinete alt etter hvordan man tolker henne. Men innimellom så har hun faktisk grunn til det. Det har vært skrevet mye rart her inne om henne og familien, mye som er langt over streken å har blitt moderert bort. Tror de aller fleste har blitt sint/frustrert og følt behov for å forsvare,kjefte og få ut frustrasjon når det skrives negative ting om familie osv, som kanskje ikke har rot i virkeligheten til tider.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (22 timer siden):

Enig -hun sa ikke hvor hun skulle bytte lås og hvorfor. Så er det rart at noen her må sette det i sammenheng med en eks kjæreste. Det er jo å tolke ting i værste mening eller tilegne Talla noe som ikke er sant. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Tattoo sjappa åpen i dag? Hadde det ikke heller vært fint med litt kvalitetstid med barna 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna kan jo være med far. 

Men skulle ikke hun ha fri kvelder, helger og ferier? Det sa hun i høst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (6 timer siden):

Barna kan jo være med far. 

Men skulle ikke hun ha fri kvelder, helger og ferier? Det sa hun i høst. 

Selvfølgelig kan barna være med far men det betyr jo ikke kvalitetstid med mor.                    

men ja hu så fri helger og ferier, hun har jobbet hver helg, men med fulle lister så må vel det til 🙈

Endret av Mellion
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke i mine villeste fantasier skjønne at noen betaler for å få Tallas ujevne streker på kroppen... Gårsdagens «skryteinnlegg» på IG er et perfekt eksempel på det 🙄

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...