Mowepe Skrevet 19. mars 2020 #441 Del Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, Jimmi skrev: Veldig gøy når alt som kommenteres her plutselig skjer i snappen... tur med hunden støvsuging 2 x om dagen Hei Talla! i know... plutselig sitter å forsvarer seg for det blir skrevet her inne.... "jeg får ikke med meg nooooe av det som blir skrevet inne på kvinneguiden"" YEA RIGHT! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idasweet899 Skrevet 19. mars 2020 #442 Del Skrevet 19. mars 2020 Jeg tenker at dere må roe dere ned litt her, dere går over grensa.. hun er et menneske hun også, med følelser. Jeg syns faktisk at dere mobber henne nå. En ting er og kanskje reagere på noe, og si fra på en ordentlig måte. Men nå syns jeg dette ser mer ut som en mobbe tråd.. og det er bare med på og dra henne ned. Tenk dere kraftig om. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 19. mars 2020 #443 Del Skrevet 19. mars 2020 Tror ikke Linn trakk seg fra joviale pga noen andre der . Hun er generelt bare mindre på SOME . Hun har slitt med sykdom å sånn så er nok derfor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 19. mars 2020 #444 Del Skrevet 19. mars 2020 Ser at det plutselig nå bare er 3 dager igjen av spleisen. Snart 40k. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 19. mars 2020 #445 Del Skrevet 19. mars 2020 Greide faktisk ikke å holde meg unna å opprette en profil her når jeg galskapen Talla har satt i gang! Jeg har fulgt Talla i godt over 1 år og fått med meg mye av galskapen som har blitt snappet. Da jeg ikke er inne på Snap daglig fikk jeg ikke med meg hvorfor hun drev en innsamling, men så den på Instagram og uten å lese alt ga jeg 150,-. «My mistake», men i mitt hode trodde jeg dette hadde sammenheng med datterens sykdom. De siste dagene har jeg fulgt med henne på snap samt lest her inne. Skal ikke utdype hvem jeg tror denne Såfii er, men Talla har iallefall mistet grepet fullstendig! Ser ikke at hun har lagt ut noe i SoMe i dag, kanskje hun nå har fått hjelp...,da mener jeg IKKE pengehjelp, men noen som har fått henne til å forstå at hun må legge fra seg SoMe og ta hånd om egen helse. Så Talla, hversegod for mitt bidrag til å betale ned din gamle morro i mens du kaster penger rundt deg på Take Away, maling, dyre middager, negler, hår og cola! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 19. mars 2020 #446 Del Skrevet 19. mars 2020 Etter å ha sett snappene fra igår så legger jeg inn årene for nå. Det går mer inn på henne enn hun gir uttrykk for og vi kan vel alle være enige om at hun faktisk er her og leser. Står for alt jeg har sagt til nå og har kunne sagt det direkte til henne om hun hadde stått foran meg, men nå stopper i allefall jeg sånn at barna kanskje kan få fokuset til mammaen sin istede for oss. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bærtabuu Skrevet 19. mars 2020 #447 Del Skrevet 19. mars 2020 Dette er jo ikke mobbing, hun velger selv hva hun legger ut, og må da tåle at folk reagerer på enkelte ting. Helt sjokkert over hele greia, tigger om penger for å betale gjeld som hun har satt seg i selv, før regjeringa kom med krisepakke, for det kunne hun ikke vente på. Med det pengeforbruket hun har, synes jeg ikke synd på henne i det hele tatt. Alle som har ENK er nødt til å sette av en buffer, og med tanke på hvor lite hun har jobbet i det siste tenker jeg hun har hatt alt for høyt forbruk og brukt mange forskjellige kredittkort, som nå forlanger at hun skal starte å betale tilbake. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bærtabuu Skrevet 19. mars 2020 #448 Del Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, Bærtabuu skrev: Dette er jo ikke mobbing, hun velger selv hva hun legger ut, og må da tåle at folk reagerer på enkelte ting. Helt sjokkert over hele greia, tigger om penger for å betale gjeld som hun har satt seg i selv, før regjeringa kom med krisepakke, for det kunne hun ikke vente på. Med det pengeforbruket hun har, synes jeg ikke synd på henne i det hele tatt. Alle som har ENK er nødt til å sette av en buffer, og med tanke på hvor lite hun har jobbet i det siste tenker jeg hun har hatt alt for høyt forbruk og brukt mange forskjellige kredittkort, som nå forlanger at hun skal starte å betale tilbake. og at hun har endret tiden for spleis i dag, skurrer i mine øyne. Om å få pengene inn før spleis evt avslutter den, slik at hun ikke får noe. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 19. mars 2020 #449 Del Skrevet 19. mars 2020 at hun har endret datoen for spleis er jo helt klart.... hun skjønner folk motsetter seg denne å vil ha pengene ut fortest mulig. jeg har ikke ord... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 19. mars 2020 #450 Del Skrevet 19. mars 2020 36 minutter siden, Mowepe skrev: at hun har endret datoen for spleis er jo helt klart.... hun skjønner folk motsetter seg denne å vil ha pengene ut fortest mulig. jeg har ikke ord... Ja eldste barnet har bursdag i helga så det skal vel dekke bursdag gave og luksus på matfronten 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 19. mars 2020 #451 Del Skrevet 19. mars 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, persondebatt og svar til disse. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 19. mars 2020 #452 Del Skrevet 19. mars 2020 På 18.3.2020 den 9.26, Flettfrid skrev: Talla T https://imgur.com/gallery/bHNFkEL Hva slags app er det ? Er ikke så god på sånt 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffins81 Skrevet 19. mars 2020 #453 Del Skrevet 19. mars 2020 Veldig stille på snappen hennes i dag da. Stille før ny storm? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 19. mars 2020 #454 Del Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, muffins81 skrev: Veldig stille på snappen hennes i dag da. Stille før ny storm? tenker nok hun går litt i tenkeboksen ettersom folk reagerer på oppførselen hennes... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 19. mars 2020 #455 Del Skrevet 19. mars 2020 3 minutter siden, Mowepe skrev: tenker nok hun går litt i tenkeboksen ettersom folk reagerer på oppførselen hennes... Håper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 19. mars 2020 #456 Del Skrevet 19. mars 2020 2 minutter siden, Mowepe skrev: tenker nok hun går litt i tenkeboksen ettersom folk reagerer på oppførselen hennes... Tviler på noen tenkeboks. Antakelig bare stille i båten fordi folk "hetser". Litt furting, vil jeg anta. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 19. mars 2020 #457 Del Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, EllaSays skrev: Tviler på noen tenkeboks. Antakelig bare stille i båten fordi folk "hetser". Litt furting, vil jeg anta. hehe kanskje bare få tiden til å gå før utbetaling av penga.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 19. mars 2020 #458 Del Skrevet 19. mars 2020 Talla er en sånn person som holder kjeft om hun ikke har noe positivt å si, hun. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 19. mars 2020 #459 Del Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, neiognei skrev: Talla er en sånn person som holder kjeft om hun ikke har noe positivt å si, hun. HAHAHA! hun holder kjeft hvis hun ikke har noe å klage eller rante for... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 19. mars 2020 #460 Del Skrevet 19. mars 2020 8 minutter siden, neiognei skrev: Talla er en sånn person som holder kjeft om hun ikke har noe positivt å si, hun. Hahaha, dauer! Hun gjør jo ikke noe annet en å kakle negativt. Største løgnen hun har fortalt seg selv ever😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg