MarianneE Skrevet 7. mars 2021 #4541 Del Skrevet 7. mars 2021 Avisa TA er igjen på banen, denne gangen er det om hunden til Talla. At hun har skaffet seg en hund som gir trygghet. Har ikke abonnent, har ikke lest saken, men jeg lurer litt på hvorfor avisa mener hun er spennende å skrive om. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 7. mars 2021 #4542 Del Skrevet 7. mars 2021 MarianneE skrev (24 minutter siden): Avisa TA er igjen på banen, denne gangen er det om hunden til Talla. At hun har skaffet seg en hund som gir trygghet. Har ikke abonnent, har ikke lest saken, men jeg lurer litt på hvorfor avisa mener hun er spennende å skrive om. Det er en artikkel om 4 forskjellige hunder og eierne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mars 2021 #4543 Del Skrevet 7. mars 2021 Flettfrid skrev (2 minutter siden): Det er en artikkel om 4 forskjellige hunder og eierne. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 7. mars 2021 #4544 Del Skrevet 7. mars 2021 MarianneE skrev (2 timer siden): Avisa TA er igjen på banen, denne gangen er det om hunden til Talla. At hun har skaffet seg en hund som gir trygghet. Har ikke abonnent, har ikke lest saken, men jeg lurer litt på hvorfor avisa mener hun er spennende å skrive om. Skaffe seg hund med utgangspunkt i at hunden skal passe på familien sier litt om oppdretter, hvis det var grunnlaget hennes for å skaffe seg hund😔det er mest Boxer i den hunden og en mer familiekjær hund skal en lete lenge etter, som aller helst vil være med flokken sin alltid.Hvis Talle skaffer seg hund fordi den skal passe på henne og barna er det bare så feil. Hun har skaffet seg en brukshund, men igjen er det Talla sine behov som går foran hunden. Behovet til hunden kommer i andre rekke der og om den får dekt sine behov for trening, utfoldelse, både når det gjelder mentalt og fysisk er jeg tvilende til. Bare trist. Den hunden er der for å skulle passe på og det er et helt feil utgangspunkt hvis en ønsker å skaffe seg en hund. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. mars 2021 #4545 Del Skrevet 7. mars 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 8. mars 2021 #4546 Del Skrevet 8. mars 2021 Finner alltid en måte p vise finger til følgerene sine den dama der 🤮 ref sjokomelkdrikkingen på profilen 🤮🤮🤮 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 8. mars 2021 #4547 Del Skrevet 8. mars 2021 Plutselig har hun tid til å følge andre sin story allikevel? 😂 Har kjefta såååå mye på oss som følger henne, at vi har et ræva liv, for mye fritid og at hun ikke har nok timer i døgnet selv til å sjekke noen andre sine sider fordi hun er så sinnsykt opptatt og viktig, men nå oppfordrer hun oss til å gå innom ei annen å se storyen der😳 😂 Mener dere at hun skaffet seg diger hund pga sikkerhet? Mange mye mindre hunder hadde egnet seg bedre til det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 8. mars 2021 #4548 Del Skrevet 8. mars 2021 Teardrop skrev (22 minutter siden): Plutselig har hun tid til å følge andre sin story allikevel? 😂 Har kjefta såååå mye på oss som følger henne, at vi har et ræva liv, for mye fritid og at hun ikke har nok timer i døgnet selv til å sjekke noen andre sine sider fordi hun er så sinnsykt opptatt og viktig, men nå oppfordrer hun oss til å gå innom ei annen å se storyen der😳 😂 Mener dere at hun skaffet seg diger hund pga sikkerhet? Mange mye mindre hunder hadde egnet seg bedre til det. Er hun Veronika ikke en venninne av henne? Rar kombo forresten 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 8. mars 2021 #4549 Del Skrevet 8. mars 2021 På instastory: jenta roper på mamma, ganske tydelig hun ønsker mammaen sin der. Men nei, hu mor er nå for opptatt med influenser livet sitt at det ikke er tid til lille jenta. alvorligtalt talla?! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 8. mars 2021 #4550 Del Skrevet 8. mars 2021 Frklille skrev (1 time siden): På instastory: jenta roper på mamma, ganske tydelig hun ønsker mammaen sin der. Men nei, hu mor er nå for opptatt med influenser livet sitt at det ikke er tid til lille jenta. alvorligtalt talla?! Det er dessverre ikke første gangen og garantert ikke siste. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 8. mars 2021 #4551 Del Skrevet 8. mars 2021 Er det bare hos meg instastory kutter midt i en setning, og neste fortsetter ikke på samme setninig? Prøver å høre meg igjennom den instastoryen hennes nå, mye falsk latter der, uff, grøsser av den. Hun forsvarer seg mye stakar 😛 koselig for hennes del at hun er nyforelsket da 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 9. mars 2021 #4552 Del Skrevet 9. mars 2021 Teardrop skrev (4 timer siden): Er det bare hos meg instastory kutter midt i en setning, og neste fortsetter ikke på samme setninig? Prøver å høre meg igjennom den instastoryen hennes nå, mye falsk latter der, uff, grøsser av den. Hun forsvarer seg mye stakar 😛 koselig for hennes del at hun er nyforelsket da Nyforelsket i barnefar til de to yngste da eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 9. mars 2021 #4553 Del Skrevet 9. mars 2021 Vinglass skrev (3 timer siden): Nyforelsket i barnefar til de to yngste da eller? Tror ikke det. For den som har en hånd med på bilder har en ikke utfylt rose på hånda 🤷🏼♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 9. mars 2021 #4554 Del Skrevet 9. mars 2021 MsFri skrev (5 timer siden): Tror ikke det. For den som har en hånd med på bilder har en ikke utfylt rose på hånda 🤷🏼♀️ Var ikke den uferdige rosa en jentehånd? Var det jeg tenkte når jeg så den i går. Uansett, innen sommeren er den nok like svartfylt som alle de andre rosene hun har laget. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvgæren Skrevet 10. mars 2021 #4555 Del Skrevet 10. mars 2021 (endret) Uff.. Hu der minner meg så sykt om meg selv når jeg var 17-18 år. Stor i kjeften, jeg var best i alt, alle var idioter, de som ikke tok humoren min og min "røff love" kunne dra seg til helvete, noe alle også gjorde. Jeg satt igjen med folk som ikke var bra for meg. Rusmiljø og kriminalitet. Skal man tro det Tallas mor skrev så er jo dette også tilfelle her. Får faktisk vondt av henne siden vi er ca jevngamle. Det er mange år siden jeg forsto at en endring måtte til. Håper Talla også innser det før ting går helt over styr. Jeg fikk nesten litt sjokk når jeg fant ut at hun er mor til ikke bare ett, men flere barn. Endret 10. mars 2021 av Halvgæren 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 10. mars 2021 #4556 Del Skrevet 10. mars 2021 Nye innlegget hennes er jo helt latterlig 🙊🤣 skikkelig ironi hele innlegget i mine øyne 😬 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 10. mars 2021 #4557 Del Skrevet 10. mars 2021 MsFri skrev (54 minutter siden): Nye innlegget hennes er jo helt latterlig 🙊🤣 skikkelig ironi hele innlegget i mine øyne 😬 Helt latterlig. Når er 3-4 timer jobb om dagen 100% pluss?? Og bruker hun samme merke i selvbruning som Donald Trump? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 10. mars 2021 #4558 Del Skrevet 10. mars 2021 Nei, fader heller jeg orker ikke. Det går ikke an å være så høy på "ingenting". 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 10. mars 2021 #4559 Del Skrevet 10. mars 2021 "Jeg vil inspirere" Spør følgerne hva de vil se eller høre mer om. En følger spør om favorittplatene hennes og svaret er at alle er favoritter. Haha, der inspirerte hun enormt!🤭 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 10. mars 2021 Forfatter #4560 Del Skrevet 10. mars 2021 Tviler på at det er samme personene som melder gang på gang. Tror heller det er nye følgere som tenker " shit har hun her virkelig ansvar for barn samtidig som hun skriver et bud på veggen om å ta livet av seg. Hun er aldri er til stede for ungene selvom ungene roper etter henne " " har henne er dyr ? Aldri sett hun har gått tur eller trenet dette dyret. Virker ikke som at hun faktisk tar seg tid til kjæledyret sitt" Skjønner at folk reagerer for hvis hun virkelig jobber 100% på dagtid og kveldstid. Er 100% alene med 3barn, katt og hund så forstår jeg at folk reagerer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg