Lolland78 Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #4501 Del Skrevet 1. mars 2021 Er er et annet eksempel på linjene og skyggeleggingen hennes. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RebekkaQ Skrevet 1. mars 2021 #4502 Del Skrevet 1. mars 2021 Hva ER det netting - greiene bak klokkene?? Forferdelig, forferdelig arbeid. Beklager hvis de som eier tatoveringene ser dette, det er skikkelig kjipt å kommentere negativt. Men dette var virkelig helt grusomt. Hun mangler helt grunnleggende kunnskap om skyggelegging, både på det tegnetekniske og utførelsen. Skyggene er bare "kastet på", viser null forståelse for hvordan lyset treffer en gjenstand eller person. Den ene streken på huska er tjukk og ujevn, den andre tynn. De klokkene.... ingen av strekene har lik dybe eller tjukkelse, selve klokkerammen har ulik tykkelse hele veien rundt. Ser ut som noe er grodd, og allerede falmet. Jeg hadde seriøst begynt å grine hvis resultatet ble sånn på noen av mine tatoveringer. Det har skjedd vanvittig mye med det kunstneriske nivået i tatoveringsbransjen de siste ti årene. Dette ser ut som noe halvdårlige tatovører presterte en gang i starten av 2000- tallet, med greywash skygger og lite fokus på sterke detaljer. Jeg er overrasket over at en som fortsatt er på dette nivået, har kunder i det hele tatt! Det er SÅ mange flinke folk i omegn, også velger såpass mange å gå til noen som legger ut bilder som dette... 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 1. mars 2021 #4503 Del Skrevet 1. mars 2021 RebekkaQ skrev (42 minutter siden): Hva ER det netting - greiene bak klokkene?? Forferdelig, forferdelig arbeid. Beklager hvis de som eier tatoveringene ser dette, det er skikkelig kjipt å kommentere negativt. Men dette var virkelig helt grusomt. Hun mangler helt grunnleggende kunnskap om skyggelegging, både på det tegnetekniske og utførelsen. Skyggene er bare "kastet på", viser null forståelse for hvordan lyset treffer en gjenstand eller person. Den ene streken på huska er tjukk og ujevn, den andre tynn. De klokkene.... ingen av strekene har lik dybe eller tjukkelse, selve klokkerammen har ulik tykkelse hele veien rundt. Ser ut som noe er grodd, og allerede falmet. Jeg hadde seriøst begynt å grine hvis resultatet ble sånn på noen av mine tatoveringer. Det har skjedd vanvittig mye med det kunstneriske nivået i tatoveringsbransjen de siste ti årene. Dette ser ut som noe halvdårlige tatovører presterte en gang i starten av 2000- tallet, med greywash skygger og lite fokus på sterke detaljer. Jeg er overrasket over at en som fortsatt er på dette nivået, har kunder i det hele tatt! Det er SÅ mange flinke folk i omegn, også velger såpass mange å gå til noen som legger ut bilder som dette... Jeg må bare bekrefte alt her! Jeg er selv utdannet innen kunst, mange år(!) og det er store mangler i helt grunnleggende ferdigheter. Det som gjør det vanskelig å kommentere en tatovering er at man ikke vet om kunden har kommet med motivet fiks ferdig eller om Talla/tatovøren har stått for skissen. På bildet over her med jentene på husken er det så mye feil at det gjør vondt å se på når man vet hvordan proposjoner og rettninger kroppen har. Det letteste eksempelet er armene, her er proposjoner helt ute,den høyre armen til henta til venstre, wææææ. Skyggeleggingen ser ut som heftige blåmerker uten å definere noe form, det er større avstand fra albuen til håndleddet enn opp til skulderen, den ser ut som den er laget av gummi siden den ikke har tydelige og riktige "føringer". Det finnes, som du sier, så mange flinke folk som kan tatovere, så jeg skjønner heller ikke at folk ser arbeidet hennes og bestiller frivillig hos henne. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #4504 Del Skrevet 1. mars 2021 Siljegusfre skrev (17 timer siden): Til mitt forsvar er det ganske stor forskjell på å ha tatovert 7/8 år kontra 7 uker. Syntes bare det er merkelig at dere flere ganger skal kommentere hvor dårlig jeg er når jeg startet for 7 uker siden. Ville bare nevne det. Og ikke minst finn deg en noen som kan lære deg å tegne helt enkle streker UTEN lysbord. Få henne til å tegne et dyr , klassisk rose, peoner , hender på frihånd,så får du virkelig sett hennes tegneferdigheter. De flinke tatovørene går ikke rundt å sier " jeg er en flink tatovør " men det gjør talla. Det viser at hun må overbevise seg selv og andre. For flink er hun ikke. Hadde aldri skryti av å ha tatovert i 11år når dette er resultatet av alle de timene 😬😳 krise. Håper du åpner øynene og ser at du har et større potensiale enn det her. Hun virker sikkert kul i dine øyne nå men (beklager å si det ) du får desverre ikke noe godt rykte på deg av å være i det studioet der. Alle de flinke og seriøse tatovørene hun har hatt i studio har flyktet fra henne. Og med tanke på alt hun har utlevert om familie, rus , jobb , bv osv så hadde jeg ikke satt mine føtter i samme bås som henne. Ihvertfall ikke hvis jeg selv var en mor. Lykke til 🦋 🎈 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripeteOstepop Skrevet 2. mars 2021 #4505 Del Skrevet 2. mars 2021 Talla er gangster med musikken i bilen ass 🤙🏼🤙🏼🤙🏼 Og så fine blå lepper 🤤 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyskjerrigpetra Skrevet 3. mars 2021 #4506 Del Skrevet 3. mars 2021 GulleGull skrev (På 1.3.2021 den 9.00): Hvilken feil mener du hun gjør? Lurer oppriktig.. Manglende tegnekunskaper, hun aner ikke noe om hverken hvor skygger skal legges, ei heller komposisjon og proposjoner. Hastverk i arbeidet. Dårlig linjearbeid, tatoverer for dypt. Graderer feil. Fargetatoveringene ser jo bare skitne ut, ergo hun vet ikke hvilke farger hun skal starte og slutte med. Og hun kan tydligvis ikke noe om farger generelt. Hverken hva som passer sammen for å kunne lage noe fint, ei heller det å blande fargene rett i blekkoppene. Kunne fortsette i det uendelige, men velger å ikke gjøre det.. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 3. mars 2021 #4507 Del Skrevet 3. mars 2021 Så «flott» sminka i dag.. Oransje i fjeset og hvit på halsen.. Lekkert må man si 🙃 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #4508 Del Skrevet 4. mars 2021 Håper den tattoosjappa i Stavanger vet at hun er dårlig til jobben sin 😅 ellers så kan dette bli flaut for begge parter. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 4. mars 2021 #4509 Del Skrevet 4. mars 2021 Lolland78 skrev (4 minutter siden): Håper den tattoosjappa i Stavanger vet at hun er dårlig til jobben sin 😅 ellers så kan dette bli flaut for begge parter. Håper navnet kommer frem der hun skal ''gjestetattovere'', slik noen kan få gi beskjed? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 4. mars 2021 #4510 Del Skrevet 4. mars 2021 Lolland78 skrev (7 minutter siden): Håper den tattoosjappa i Stavanger vet at hun er dårlig til jobben sin 😅 ellers så kan dette bli flaut for begge parter. Det vet/syns de garantert ikke. For da hadde de vel ikke invitert henne. Så dette kan bli flaut ja. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RebekkaQ Skrevet 4. mars 2021 #4511 Del Skrevet 4. mars 2021 Hun ble sykt fin på håret! Hun er en pen dame som kler "alt". Ang tattoosjappa i Stvg, så har de nok sett porteføljen hennes og er oppmerksomme på nivået. At de inviterer henne på tross av dette, forteller meg to ting. Enten er de på samme nivå selv, og vet ikke bedre. Eller så er de mest opptatt av "reklameeffekten" av å få Talla dit. Ingen av delene er spesielt god markedsføringsstrategi. Rosen som ble laget av @Siljegusfrei storyen hennes var veldig lovende. Vask huden litt mer, og bruk bedre lys, så kommer tatoveringen veldig mye bedre fram på bildet Bra jobba Silje 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 4. mars 2021 #4512 Del Skrevet 4. mars 2021 Jeg har ikke tatoveringer eller er særlig opptatt av det men fy F.. den siste blåbærplanta ser det jo ut som en full mann på 60 har tatovert. Som kunde hos talla kan man ikke være kresen skjønner jeg... husker hu sa tidlig i sin snapp karriere at hu er selvlært og har ikke gått noe lærlingtid. Vel, det synes. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #4513 Del Skrevet 4. mars 2021 Mellion skrev (34 minutter siden): Jeg har ikke tatoveringer eller er særlig opptatt av det men fy F.. den siste blåbærplanta ser det jo ut som en full mann på 60 har tatovert. Som kunde hos talla kan man ikke være kresen skjønner jeg... husker hu sa tidlig i sin snapp karriere at hu er selvlært og har ikke gått noe lærlingtid. Vel, det synes. Hæ skjønner ikke hva du mener 😅 hennes 11års erfaring skinner i denne tatoveringen. Ser nesten ikke forskjell på hennes og andres blåbærtatoveringer 😬 Men skal sies at hun har funnet en sjelden type blåbær som vokser rett fra stammen og ikke på stilk 😶 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 4. mars 2021 #4514 Del Skrevet 4. mars 2021 Lolland78 skrev (4 minutter siden): Hæ skjønner ikke hva du mener 😅 hennes 11års erfaring skinner i denne tatoveringen. Ser nesten ikke forskjell på hennes og andres blåbærtatoveringer 😬 Men skal sies at hun har funnet en sjelden type blåbær som vokser rett fra stammen og ikke på stilk 😶 Wow! De andre så jo kjempe fine ut.. nå ble jeg flau på Talla sine vegne, lurer på åssen rykte hu har i tatovørmiljøet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 4. mars 2021 #4515 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) Lolland78 skrev (9 minutter siden): Hæ skjønner ikke hva du mener 😅 hennes 11års erfaring skinner i denne tatoveringen. Ser nesten ikke forskjell på hennes og andres blåbærtatoveringer 😬 Men skal sies at hun har funnet en sjelden type blåbær som vokser rett fra stammen og ikke på stilk 😶 Wow. Det er helt fantastisk dårlig. Syns pingvinene var utrolig dårlige også. Har kompiser som har tatovert seg selv med 2 I promille med bedre resultat. Blir interessant å se hvem hun skal jobbe hos I Stavanger, har grei kjennskap til miljøet der og er nysgjerrig på hvem i alle dager det er som vil assosieres med henne basert på det arbeidet hun utfører. Endret 4. mars 2021 av DianaV 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 4. mars 2021 #4516 Del Skrevet 4. mars 2021 Mellion skrev (8 minutter siden): Wow! De andre så jo kjempe fine ut.. nå ble jeg flau på Talla sine vegne, lurer på åssen rykte hu har i tatovørmiljøet. Dårlig.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 4. mars 2021 #4517 Del Skrevet 4. mars 2021 DianaV skrev (8 minutter siden): Wow. Det er helt fantastisk dårlig. Syns pingvinene var utrolig dårlige også. Har kompiser som har tatovert seg selv med 2 I promille med bedre resultat. Blir interessant å se hvem hun skal jobbe hos I Stavanger, har grei kjennskap til miljøet der og er nysgjerrig på hvem i alle dager det er som vil assosieres med henne basert på det arbeidet hun utfører. De pingvinene var helt krise.. Vet dere om andre, gode i tatoveringsmiljøet i Vestfold/Telemark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #4518 Del Skrevet 4. mars 2021 Trynefaktor skrev (30 minutter siden): De pingvinene var helt krise.. Vet dere om andre, gode i tatoveringsmiljøet i Vestfold/Telemark? Cuztomize, Good rebel tattoo , Hudson ink , Isso , contrast , sniki art 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RebekkaQ Skrevet 4. mars 2021 #4519 Del Skrevet 4. mars 2021 Herregud, hvorfor legger hun i det hele tatt ut bilder av dette? Jeg er nær venn med flere tatovører, og alle er ekstremt kritiske på hvilke jobber de legger ut. De er "aldri" 100% fornøyd med eget arbeid og de vet at de blir dømt knallhardt av folk som ikke nødvendigvis ser forskjell på et motiv de syns er fint og et som er teknisk godt utført. Talla deler heller ikke særlig mye av arbeidet sitt, i alle fall ikke i forhold til hvor mange kunder hun påstår å ha. Så da skulle man tro at når hun først legger ut noe, at det er noe hun føler representerer henne godt og som hun er fornøyd med. Men den blåbærbuska... jeg kan faktisk ikke begynne å skrive alt som er ille med den. Jeg er helt ærlig sjokkert, jeg trodde oppriktig at tatovører som henne var noe som hørte fortiden til. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyskjerrigpetra Skrevet 4. mars 2021 #4520 Del Skrevet 4. mars 2021 Mellion skrev (3 timer siden): Wow! De andre så jo kjempe fine ut.. nå ble jeg flau på Talla sine vegne, lurer på åssen rykte hu har i tatovørmiljøet. Ikke bra 😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg