Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Lolland78 skrev (5 timer siden):

Send bilde til kommunelegen i Bamble. Hadde også slengt på bilde der de både drikker og røyker inne i studio, og bilde av den stolte veggen hennes.

Hvor ligger studioet hennes?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MarianneE skrev (4 timer siden):

Er det ikke stathelle hun flytter til nå  ? Krabberødgata ellernoe sånt 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, hun Adelaine som deler studio med dem er på et helt annet nivå når det gjelder tatoveringer. 100x bedre enn de andre. Begynner å skjønne hvorfor Talla «skjuler» henne. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (8 timer siden):

Dette har hun som forsidebilde på FB-siden til bedriften.

A9483F57-D031-4872-85D0-457CC8ADBE3A.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (2 minutter siden):

Har fulgt henne et års tid og dette er ihvertfall 3. Stedet studiet har adresse😱😂 

Også sier hun til @GulSitronat hun ikke har flytta ofte og at kundene elsker konseptet hennes 🙈

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teardrop skrev (2 minutter siden):

Har fulgt henne et års tid og dette er ihvertfall 3. Stedet studiet har adresse😱😂 

Jepp! 😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (21 minutter siden):

Prøver hardt å skjule blåmerker på leppene etter ny runde med oppblåsning i alle fall. 

Begynner å ligne på Insta-Heidi. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser lett 4 stikk(blåmerker) på overleppa og på underleppa 🙊🤣 skjønner ikke hvorfor man skal late som det er naturlig lepper og si at man ikke bruker fillers. Si det som det er, man er misfornøyd med sitt eget utseende og gjør, kan vel kanskje ikke kalle det forbedring men🙊 Lepper er vel ikke som ører og vokser hele livet?😅

Endret av MsFri
Glemte en detalj.
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen deilige blåmerker og ujevnheter. Åssen har hun tid til det da ? Hun som er så busy at hun ikke har tid til unger engang 🤦‍♀️

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathalie skrev (6 timer siden):

Wow, hun Adelaine som deler studio med dem er på et helt annet nivå når det gjelder tatoveringer. 100x bedre enn de andre. Begynner å skjønne hvorfor Talla «skjuler» henne. 

Til mitt forsvar er det ganske stor forskjell på å ha tatovert 7/8 år kontra 7 uker. Syntes bare det er merkelig at dere flere ganger skal kommentere hvor dårlig jeg er når jeg startet for 7 uker siden. Ville bare nevne det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siljegusfre skrev (4 minutter siden):

Til mitt forsvar er det ganske stor forskjell på å ha tatovert 7/8 år kontra 7 uker. Syntes bare det er merkelig at dere flere ganger skal kommentere hvor dårlig jeg er når jeg startet for 7 uker siden. Ville bare nevne det.

Går vel heller mer på at Talla tatoverer dårligere enn Adelaine.. :) 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siljegusfre skrev (12 minutter siden):

Gjør deg selv den tjenesten å lær dobbelt så mye av adeleine enn talla.  Ikke lær Tallas feil og dårlige vaner. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at munnen ble dekt til etter kommentarene om påfyll av fillers kom her inne 😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nyskjerrigpetra skrev (3 minutter siden):

Rart at munnen ble dekt til etter kommentarene om påfyll av fillers kom her inne 😂

Ene tatovøren hennes har jo kommentert her, så kanskje ikke så rart 😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (Akkurat nå):

Ene tatovøren hennes har jo kommentert her, så kanskje ikke så rart 😆

Jepp! 

Fra en tatovør til en annen ; hold deg unna  fra å bli opplært av en såpass amatør. Du lærer mer alene enn ved å lære Tallas forferdelig måte å tatovere på!

Lista er lang over alle feilene hun gjør i yrket vårt..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyskjerrigpetra skrev (6 timer siden):

Jepp! 

Fra en tatovør til en annen ; hold deg unna  fra å bli opplært av en såpass amatør. Du lærer mer alene enn ved å lære Tallas forferdelig måte å tatovere på!

Lista er lang over alle feilene hun gjør i yrket vårt..

Hvilken feil mener du hun gjør? Lurer oppriktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (6 minutter siden):

Hvilken feil mener du hun gjør? Lurer oppriktig..

Ujevne linjer. Ujevn dybde på linjene. Skyggeleggingen er lagt feil og det er ingen fin overgang fra mørk skygge til lys skygge og ender med å se møkkete ut. Ser mer ut som det er klusset på av en 4åring. Denne tatoveringen kommer til å bli værre når den eldes. Ta en ekstra titt på viserene ( en rett viser burde en tattovør på 11året klare) 

Screenshot_20210301-090855_Gallery.jpg

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...