Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

På joviale i dag, sier "god morgen" i 12 tia med tidenes sovetryne å påstår at det har vært en "stille og rolig morgen". det har jo forsåvidt det , for ho har ikke stått opp med noen unger, bare ligget å sovet, å sto opp minutter før snappen...? haha.

Igjen ikke annet enn REKLAME for hennes egen bedrift på jovialei dag også, ikke ett eneste ord om barn... Burde kanalen fjerne ordet mammaer også?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er enten venninne K eller F som er hjemme med barna. Også driver hun på med sitt som feks det å oppføre seg som en tenåring og «snikfilme» en av disse mannfolka som hjelper til med prosjektet sitt. Merker at dama ikke er voksen 😅

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikke så vanskelig å se hvem som ble "snikfilmet" med joggebukse, baggy t-skjorte , tattovert arm med klokke på...? Er vel eldstejenta som trår til å passer de 2 små.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (14 minutter siden):

Var vel ikke så vanskelig å se hvem som ble "snikfilmet" med joggebukse, baggy t-skjorte , tattovert arm med klokke på...? Er vel eldstejenta som trår til å passer de 2 små.

Tenkte det samme.. Samme kroppsholdning og måten å gå på iallefall 😆

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerte på i går på jm når jeg skulle bare scrolle gjennom var at talla sa at hun trengte ikke å legge ut intro siden hu var med å starte opp jm og alle viste hvem hun er. 

talla startet ikke opp jm alene, og var heller ikke en av grunnleggerne bak jm, hun ble tatt inn som en av «orginale» fra oppstart, blir feil å si at hun startet det opp

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litenoggod skrev (På 21.2.2021 den 17.54):

talla startet ikke opp jm alene, og var heller ikke en av grunnleggerne bak jm, hun ble tatt inn som en av «orginale» fra oppstart, blir feil å si at hun startet det opp

Hun ønsker vel å fremstå som viktigere og høyere opp på strået enn hun egentlig er, virker det som.. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatastory. "måtte virkelig sjekke at det ikke var sæd oppi" en flaske i studio...... 😮🤣 Sier det litt om venna hennes eller? Haha

Igjen har hun lest her inne at vi kommenterer at hun sier "god morgen" langt over kl 12 å retter på seg selv. 😛

Kjedelig at hun snapper så lite, da blir det så stille her inne. Synes det er gøy her å lese her.

Grønnfargen i det nye studio var jo faktisk kjempefin da.

Fargen i ansiktet hennes matcher fremdeles ikke halsen og resten av kroppen. Uff, hater sånne som sminker kun fjeset å stopper på haka, det ser så dust ut.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Telemarksavisa ta.no står Talla og forteller at hun har lange ventelister og er "en veldig buissy dame" 

Lurer på om ikke ventelista strakk seg frem til mai, om jeg husker rett. Ligger bak plusside.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (4 timer siden):

I Telemarksavisa ta.no står Talla og forteller at hun har lange ventelister og er "en veldig buissy dame" 

Lurer på om ikke ventelista strakk seg frem til mai, om jeg husker rett. Ligger bak plusside.

🤣🤣🤣 

sku trodd det var 1. april 😶

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (4 timer siden):

Ja det står at hun har venteliste frem til mai. Har den avisa selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke rart at hun har venteliste frem til mai når det hun anser som lange arbeidsdager og dobbeltvakter er 2t arbeid x 2 på en dag. I tillegg til å fikse negler og hår da. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (10 timer siden):

Hvem er det hu kjenner som stadig gir hu spalteplass i TA? Og sto det ikke noe liknende med en annen artikkel hu var i? Jaja... jeg har ikke lest. Det er ikke så spennende. Men så overskriften og undret meg bare 🤔 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

StripeteOstepop skrev (4 timer siden):

Er jo ikke rart at hun har venteliste frem til mai når det hun anser som lange arbeidsdager og dobbeltvakter er 2t arbeid x 2 på en dag. I tillegg til å fikse negler og hår da. 

Hadde hun jobbet like mange arbeidstimer som de fleste andre hadde hun ikke hatt 1 time ventetid engang😂 Hvis vi også trekker vekk all tiden hun har brukt på å flytte, både jobb og privat har hun plutselig mange timer ekstra i døgnet. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke hun Adelin eller hva hun heter med på bildene?
Er det fordi hun tjener penget til seg selv, men det lærlingen tjener inn går til talla?
Ikke overraskende at hennes personlige instanavn er på veggen bak, alt for litt insta-reklame for det trollet der.  Er det bare jeg som mener at instaprofilen til BEDRIFTEN burde stått på veggen der?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
StripeteOstepop skrev (26 minutter siden):

Er det forsvarlig at eldste datteren får tatovere?🤔

Det lurer jeg på også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StripeteOstepop skrev (1 time siden):

Er det forsvarlig at eldste datteren får tatovere?🤔

Tvilsomt. Kan ikke kommunelegen stenge sjappa hvis det kommer frem at mindreårige tatoverer inne på studioet?🤷🏼‍♀️

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send bilde til kommunelegen i Bamble. Hadde også slengt på bilde der de både drikker og røyker inne i studio, og bilde av den stolte veggen hennes.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (3 timer siden):

Send bilde til kommunelegen i Bamble. Hadde også slengt på bilde der de både drikker og røyker inne i studio, og bilde av den stolte veggen hennes.

Good idéa! 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...