Frklille Skrevet 14. februar 2021 #4441 Del Skrevet 14. februar 2021 Hønemor74 skrev (1 time siden): Det ligger der fortsatt. Ser ut som carlsberg øl i vinduskarmen og sitter i vinduet å røyker ( den andre tatovøren) Er dette i det hele tatt lov? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 14. februar 2021 #4442 Del Skrevet 14. februar 2021 Frklille skrev (26 minutter siden): Er dette i det hele tatt lov? Sikkert ifølge henne , du vet hun er jo kunstner . Å de skal provosere . Hilsen talla 12 år 😝 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 14. februar 2021 #4443 Del Skrevet 14. februar 2021 Frklille skrev (47 minutter siden): Er dette i det hele tatt lov? Det kan umulig være lov at tatovøren både drikker alkohol på jobb og røyker inne i lokalene. Hygiene og renslighet er veldig viktig. Skal høre med hun som tatoverer meg hva hun syns om dette, regner med hun kommer til å klikke når hun får høre dette.. I motsetning til visse andre tar hun jobben sin på alvor.... http://www.norsktattoounion.org/retningslinjer.html 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 15. februar 2021 #4444 Del Skrevet 15. februar 2021 DianaV skrev (22 timer siden): Det kan umulig være lov at tatovøren både drikker alkohol på jobb og røyker inne i lokalene. Hygiene og renslighet er veldig viktig. Skal høre med hun som tatoverer meg hva hun syns om dette, regner med hun kommer til å klikke når hun får høre dette.. I motsetning til visse andre tar hun jobben sin på alvor.... http://www.norsktattoounion.org/retningslinjer.html Siterer meg selv. Det finnes faktisk ingen lov som forbyr drikking på arbeidsplassen, men det betyr ikke det er greit, og det kan selvfølgelig gå ut over hygienen. Norsk tattoo union syns ikke dette er greit, og det er mulig å anmelde tatovøren innenfor hygieneforskriften hvis man ser at jobben ikke blir gjort på riktig måte. Tatovøren min reagerte veldig på dette, men det er jo forskjell på profesjonaliteten til folk. Hadde ALDRI tatovert meg et sted der de røyker og drikker i lokalet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripeteOstepop Skrevet 16. februar 2021 #4445 Del Skrevet 16. februar 2021 Voldsomt med reklame for gavekort/at hun gir bort gavekort nå. Var det ikke hun som ikke skulle ha flere sånne tilbud? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 16. februar 2021 #4446 Del Skrevet 16. februar 2021 Man må oppgi motiv og plassering på kroppen for å delta i konkurransen hennes. Er det noen som ønsker seg helt svart rose uten dybde på hånda er det bare å melde seg på, da er du sikret å vinne!! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmiiii Skrevet 17. februar 2021 #4447 Del Skrevet 17. februar 2021 Er 100% sikker på at man må oppgi motiv og sted så hun kan trekke en vinner som ønsket den minste og enkleste tattoveringen, slik at hun sparer tid og penger 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 17. februar 2021 #4448 Del Skrevet 17. februar 2021 Hvordan håndteres og respekteres opphavsrett mtp tatoveringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripeteOstepop Skrevet 17. februar 2021 #4449 Del Skrevet 17. februar 2021 nomore82 skrev (1 time siden): Hvordan håndteres og respekteres opphavsrett mtp tatoveringer? Vanskelig å si. Jeg kom med forslag til tatovøren og han smelta bare bildene sammen i Photoshop/paint og endret noen små detaljer som bakgrunnen i tatoveringen. Den første jeg tok ble tegnet og designet til meg på mine preferanser. Tror nok hva tatovøren foretrekker å tatovere har mye å si på hvor mye tid og sånt de legger i en som ikke er av "favoritt tema" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 18. februar 2021 #4450 Del Skrevet 18. februar 2021 (endret) Jeg har vært inne å snoket på lærlingen sin instaprofil. Tror du ikke hun har "lært" å lage svarte roser? Haha, uff. Ligger på story, står det er 24timer siden nå, så forsvinner nok hver øyeblikk. OG hun har lagt ut bilde av de budene på veggen, riktig nok er det en liten strek over det nederste budet med å ta livet av seg.. og på story. But still!!! Bah! Endret 18. februar 2021 av Teardrop 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 18. februar 2021 #4451 Del Skrevet 18. februar 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 18. februar 2021 #4452 Del Skrevet 18. februar 2021 Æsj, hater å ikke få lese hva moderator fjerner før det blir fjernet! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 18. februar 2021 #4453 Del Skrevet 18. februar 2021 Teardrop skrev (50 minutter siden): Æsj, hater å ikke få lese hva moderator fjerner før det blir fjernet! Jeg får varsler med meldingen på Mail... men fikk ikke den 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 19. februar 2021 #4454 Del Skrevet 19. februar 2021 Med tanke på story på instagram... Var det ikke T som mente at hun ranta der og da og ble ferdig med ting i stede for å gnage på det lenge? I så fall: HVORFOR drar hun opp den veggen med budene og slenger på en "har malt en rød strek over det nederste budet fordi det var for støtende for folk" i en nedlatende tone da? Og hvis kundene "ikke skal lengre inn i lokalet enn hit egt *peke på enden av innerste bås*" hvorfor er "her er fotoveggen" ved siden av tegneområdet og rommet med veggen og de budene? Og skyggeleggingen til lærlingen er jo like krise som skyggeleggingen til læreren.. 😳 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #4455 Del Skrevet 19. februar 2021 GulSitron skrev (3 timer siden): Med tanke på story på instagram... Var det ikke T som mente at hun ranta der og da og ble ferdig med ting i stede for å gnage på det lenge? I så fall: HVORFOR drar hun opp den veggen med budene og slenger på en "har malt en rød strek over det nederste budet fordi det var for støtende for folk" i en nedlatende tone da? Og hvis kundene "ikke skal lengre inn i lokalet enn hit egt *peke på enden av innerste bås*" hvorfor er "her er fotoveggen" ved siden av tegneområdet og rommet med veggen og de budene? Og skyggeleggingen til lærlingen er jo like krise som skyggeleggingen til læreren.. 😳 Grusomt at hun lærer bort de dårlige vanene sine. Kan ikke kalle det teknikkene for det er det langt ifra 😅🤣 Talla har aldri lært å tatovere. Hun er såkalt selvlært og hun burde ikke ha lov til å ha lærlinger når hun selv aldri har gått i lære , bestått hygienekurs eller ikke aner noe om teknikker 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 19. februar 2021 #4456 Del Skrevet 19. februar 2021 GulSitron skrev (3 timer siden): Med tanke på story på instagram... Var det ikke T som mente at hun ranta der og da og ble ferdig med ting i stede for å gnage på det lenge? I så fall: HVORFOR drar hun opp den veggen med budene og slenger på en "har malt en rød strek over det nederste budet fordi det var for støtende for folk" i en nedlatende tone da? Og hvis kundene "ikke skal lengre inn i lokalet enn hit egt *peke på enden av innerste bås*" hvorfor er "her er fotoveggen" ved siden av tegneområdet og rommet med veggen og de budene? Og skyggeleggingen til lærlingen er jo like krise som skyggeleggingen til læreren.. 😳 Hun har jo nødt til å være nedlatende, det er tydeligvis hennes greie enn å kunne si det på en anna måte. Hun kunne valgt å sagt at jeg kan forstå at enkelte kan bli støtt av den setningen, men hun er ikke der. Sånn var det i forhold til toglinje bildene å, gir seg ikke på harde møkka. Uansett om hun fikk prøvetid på 2 år så finnes det egne regler og lover for henne. Hun kunne jo sagt med en gang at det hang der de ansatte er, det hadde jo hjelpa litt... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 19. februar 2021 #4457 Del Skrevet 19. februar 2021 Anine75 skrev (3 minutter siden): Hun har jo nødt til å være nedlatende, det er tydeligvis hennes greie enn å kunne si det på en anna måte. Hun kunne valgt å sagt at jeg kan forstå at enkelte kan bli støtt av den setningen, men hun er ikke der. Sånn var det i forhold til toglinje bildene å, gir seg ikke på harde møkka. Uansett om hun fikk prøvetid på 2 år så finnes det egne regler og lover for henne. Hun kunne jo sagt med en gang at det hang der de ansatte er, det hadde jo hjelpa litt... Du vet, negativ oppmerksomhet er også oppmerksomhet 🤓 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #4458 Del Skrevet 20. februar 2021 Lurer fortsatt på hvordan en ALENEmamma med 3barn kan jobbe hver helg og være borte flere kvelder i uka. Spesielt. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 20. februar 2021 #4459 Del Skrevet 20. februar 2021 Lolland78 skrev (5 timer siden): Lurer fortsatt på hvordan en ALENEmamma med 3barn kan jobbe hver helg og være borte flere kvelder i uka. Spesielt. Er i hvert fall lite tid igjen for barna å ha kvalitetstid med mammaen sin😔 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunatic666 Skrevet 20. februar 2021 #4460 Del Skrevet 20. februar 2021 Alle skjønner vel at det er F som har unga? Han hjelper sikkert til med oppussingen av det nye lokalet også. Tror hun snapper så lite, fordi han er der så mye rett og slett! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg