FruenFraHavet Skrevet 11. februar 2021 #4421 Del Skrevet 11. februar 2021 Uten medisinsk embetseksamen drister jeg meg til å dele ut diagnosen «ravende gal». 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 11. februar 2021 #4422 Del Skrevet 11. februar 2021 (endret) . Endret 11. februar 2021 av MzMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 11. februar 2021 #4423 Del Skrevet 11. februar 2021 (endret) Igjen, det er SÅÅÅ tydelig at hun leser fast her inne! Alt hun snakker om når hun er "sint" er jo relatert til teamaer her inne. Nekter å tro at så mange sender hun den samme mld så hun tar det opp på fellesen, neida, hun leser her å svarer oss felles! Og hun sier, bare send meg en mld å spør meg om dere lurer på noe, jeg svarer jeg, men dere må tåle svarere. (noe sånnt). Alle som har sagt de har spurt henne om noe har jo bare fått kjeft tilbake å ikke ordentlig svar jo! Fatter ikke at hun klarer å leve i sine egne løgner altså! Edit: jeg må kommentere barnetegningen fra hun var 4år også. Hun har tatt med seg fargekunnskapene fra da vidre til nå og de kullsvarte rosene hun pleier å lage! Null fremgang der altså. 🤣 Endret 11. februar 2021 av Teardrop 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #4424 Del Skrevet 11. februar 2021 Teardrop skrev (44 minutter siden): Igjen, det er SÅÅÅ tydelig at hun leser fast her inne! Alt hun snakker om når hun er "sint" er jo relatert til teamaer her inne. Nekter å tro at så mange sender hun den samme mld så hun tar det opp på fellesen, neida, hun leser her å svarer oss felles! Og hun sier, bare send meg en mld å spør meg om dere lurer på noe, jeg svarer jeg, men dere må tåle svarere. (noe sånnt). Alle som har sagt de har spurt henne om noe har jo bare fått kjeft tilbake å ikke ordentlig svar jo! Fatter ikke at hun klarer å leve i sine egne løgner altså! Edit: jeg må kommentere barnetegningen fra hun var 4år også. Hun har tatt med seg fargekunnskapene fra da vidre til nå og de kullsvarte rosene hun pleier å lage! Null fremgang der altså. 🤣 It's funny cause it's true 🤣🤣🤣 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 11. februar 2021 #4425 Del Skrevet 11. februar 2021 (endret) Ja, vi er alle sjalu på hennes driv og hennes suksess. Virkelig. Aldri sett en person i sosiale media/influencer som er så lite ydmyk og så aggressiv i tonen som henne. Hun viser kanskje ikke livet sitt 24/7, men det hun viser av seg selv er ikke bra. Endret 11. februar 2021 av Peak 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 11. februar 2021 #4426 Del Skrevet 11. februar 2021 Så ut som hu glemte at hu sku på jobb, var viktigere å rante i 4 timer 🙈🤣 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 11. februar 2021 #4427 Del Skrevet 11. februar 2021 Hun har jo et bilde av en helt forvridd verden. Narsissist til fingerspissene. Pinlig forestilling på story i dag. Hvilke folk har hun rundt seg? Hva er det de forteller henne? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #4428 Del Skrevet 11. februar 2021 EllaSays skrev (4 minutter siden): Hun har jo et bilde av en helt forvridd verden. Narsissist til fingerspissene. Pinlig forestilling på story i dag. Hvilke folk har hun rundt seg? Hva er det de forteller henne? Stemmene forteller nok at hun er best , hun har rett , hun er fantastisk, hun er grønn ? 🤣 og at hun er det flinkeste og mest empatiske mammaen i hele verden. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 11. februar 2021 #4429 Del Skrevet 11. februar 2021 Lolland78 skrev (3 minutter siden): Stemmene forteller nok at hun er best , hun har rett , hun er fantastisk, hun er grønn ? 🤣 og at hun er det flinkeste og mest empatiske mammaen i hele verden. Du har nok rett 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripeteOstepop Skrevet 11. februar 2021 #4430 Del Skrevet 11. februar 2021 Har lusket litt rundt, men bestemte meg for å lage bruker. Altså for et fyrverkeri av et menneske! Det er jo nesten som å ha tent på en fyrverkerifabrikk, for her gnistrer det i alle retninger. vi er heldigvis fittetryner sammen ♥️ 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 12. februar 2021 #4431 Del Skrevet 12. februar 2021 Hun sier så fint...skjelden jeg filmer meg selv om snakker. Og siste rant kanskje fire måneder siden? Si meg har hun røykt sokkene sine? Det er jo KUN dette hun gjør? Hele tiden? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 12. februar 2021 #4432 Del Skrevet 12. februar 2021 Når de 3 samme personene igjen hyller Talla i kommentarfeltet på IG blir det bare rart....De hun har postet bilder av som «venner» i korte perioder liker ikke en gang hennes poster🤔 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripeteOstepop Skrevet 12. februar 2021 #4433 Del Skrevet 12. februar 2021 Pålur skrev (2 timer siden): Når de 3 samme personene igjen hyller Talla i kommentarfeltet på IG blir det bare rart....De hun har postet bilder av som «venner» i korte perioder liker ikke en gang hennes poster🤔 Eller når hun poster skjermdump av "du er et fantastisk menneske som jeg er glad for å ha i livet mitt♥️ Blablabla" hvor ting er skrevet på nøyaktig samme måte som hun skriver og snakker selv. Enkelte av følgerne og de som "beskytter" henne virker jo litt blåst de og. Så ei som sammenlignet de budene hun har på veggen og det Øde (farmen kjendis) sa om homofile og kirken. (Og det kan, etter min mening, ikke sammenlignes i det hele tatt) 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. februar 2021 #4434 Del Skrevet 12. februar 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 13. februar 2021 #4435 Del Skrevet 13. februar 2021 Husker hun sa for en stund tilbake at hun skulle slutte jobbe helger, da var det familietid.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 13. februar 2021 #4436 Del Skrevet 13. februar 2021 Mellion skrev (1 time siden): Husker hun sa for en stund tilbake at hun skulle slutte jobbe helger, da var det familietid.. Er vel vei masete unger da vel...? Dessuten virker det ikke som hun selv jobber i dag, bare ser på de andre. Kanskje hun er der for å lære av hun andre? Blir så flau av den falske lattern hennes. Har hørt henne le før, den er ikke sånn. Grusomt flaut 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 13. februar 2021 Forfatter #4437 Del Skrevet 13. februar 2021 God reklame å se tatovøren drikker øl og røyker i studio før hun tatoverer 👏 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 14. februar 2021 #4438 Del Skrevet 14. februar 2021 Lolland78 skrev (10 timer siden): God reklame å se tatovøren drikker øl og røyker i studio før hun tatoverer 👏 Kanskje sletta, har ikke sett det.Er jo absolutt ikke bra reklame nei eller innafor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #4439 Del Skrevet 14. februar 2021 Anine75 skrev (56 minutter siden): Kanskje sletta, har ikke sett det.Er jo absolutt ikke bra reklame nei eller innafor Mystory på insta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 14. februar 2021 #4440 Del Skrevet 14. februar 2021 Anine75 skrev (3 timer siden): Kanskje sletta, har ikke sett det.Er jo absolutt ikke bra reklame nei eller innafor Det ligger der fortsatt. Ser ut som carlsberg øl i vinduskarmen og sitter i vinduet å røyker ( den andre tatovøren) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg