Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Mellion skrev (3 minutter siden):

Seriøs næringsdrivende som ikke greier å komme tidsnok på jobb 🙄 man greier hvis man vil! 

Nei det må være vanskelig når hun ikke har kunder før på formiddagen...hun klarer jo heller ikke levere barna tidsnok i bh. En ting hadde vært om hun ønska kvalitetstid med de om morgenen, men hun vil heller sove lengst mulig og lar barna også gjøre det. Fordi det er best for Talla. Hun har jo sagt flere ganger at hun sjelden kommer tidsnok på jobb, det må de bare forholde seg til. Snakk om å ikke ta hensyn til andres tid!Nå sier hun at kundene hadde begynt å komme seinere, men det godtas nok ikke hvis hun en dag er tidsnok..først meg selv og så meg selv...

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkelser og persondebatt.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må krype til korset, jeg har vært å snoket her inne!😇 Ikke lett å holde seg unna denne tråden😅 Men gir ikke klikk til hovedpersonen, der klarer jeg fint å holde meg i skinnet. 

Må si jeg reagerer på hvor mye som blir redigert bort her inne. Leste her før modden fikk slette og mye av det burde få stå! 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekko6389 skrev (4 timer siden):

Kom ikke flere gavekort salg var det noen som sa.......... 😂

Ikke etter den 14. har det stått nå etter jul . Eller har hun sagt det før å ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ekko6389
Hønemor74 skrev (54 minutter siden):

Ikke etter den 14. har det stått nå etter jul . Eller har hun sagt det før å ? 

Ja, både i sommer og til jul. Ei venninne «bad på sine knær» om hun ikke kunne ha gavekort i februar fordi hun da hadde råd til å kjøpe, men hun svarte superfrekt tilbake om at det ble ikke flere gavekort.. Hadde hun bare klart å innse at det var for å teste henne 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun har fått mail av div samarbeidspartnere, siden hun er så furten. 

( #feifordinegendør ) 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille hun snapper, er det ungene som er i kamera.. Hun har nok lest her inne at det har blitt kommentert, og dermed bare MÅ gjøre det.. Som et barn i trassalderen 😆

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah tidenes tale til seg selv der altså. 

"De menneskene som snakker styggest er de som ikke tåler å få dritt tilbake "

Talla er et levende bevis på at karma eksisterer. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekko6389
Lolland78 skrev (21 minutter siden):

Hahahah tidenes tale til seg selv der altså. 

"De menneskene som snakker styggest er de som ikke tåler å få dritt tilbake "

Talla er et levende bevis på at karma eksisterer. 

Hun snakker jo om seg selv, men for lite selvinnsikt til å forstå det - kleint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De som snakker styggest om andre er de som ikke tåler å få noe tilbake" 

Smalt det fra hu som kaller følgerne sine for "drittfitter" 😀

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulSitron skrev (8 minutter siden):

"De som snakker styggest om andre er de som ikke tåler å få noe tilbake" 

Smalt det fra hu som kaller følgerne sine for "drittfitter" 😀

Tenkte akkurat på den seansen 🤣

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Det du sender ut får du alltid tilbake»😄😄kommer fra den rette munnen, blir bare pinlig og igjen et bevis på lite utviklet selvinnsikt her. Hvem er det som aldri tåler å ta i mot konstruktive tilbakemeldinger??hva får en tilbake, jo dritt svar med så lite evne til å ha en høflig tone tilbake. Så Talla, måten du sender ut dine ytringer på så må du tåle at folk reagerer.  Hvis ikke så er mitt beste råd, vær grei med dine medmennesker, ikke forvent å bli behandlet med respekt når du viser så lite respekt for andre!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama som får en utblåsning og ferdig med det..har ikke hørt så mye opptatt og opptatt jeg da..hu må da sitte der og snakke om seg sjøl har jeg tenkt. Skulle vell ikke fulgt hu, men er ikke så lett å løsrive seg fra et slikt fyrverkeri av et menneske heller🤪

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være så slitsomt å rippe opp i ting som har skjedd heile tiden..  trur jeg hadde daua om jeg skulle gått å huska på alle småting som skjedde for tre uker siden..  

Å apropos feie for egen dør, Talla.. Hvis du slutter å kalle følgerene dine for drittfitter, så kanskje du får liiiittt mer respekt hos følgerene dine. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...