Anine75 Skrevet 9. februar 2021 #4401 Del Skrevet 9. februar 2021 Mellion skrev (3 minutter siden): Seriøs næringsdrivende som ikke greier å komme tidsnok på jobb 🙄 man greier hvis man vil! Nei det må være vanskelig når hun ikke har kunder før på formiddagen...hun klarer jo heller ikke levere barna tidsnok i bh. En ting hadde vært om hun ønska kvalitetstid med de om morgenen, men hun vil heller sove lengst mulig og lar barna også gjøre det. Fordi det er best for Talla. Hun har jo sagt flere ganger at hun sjelden kommer tidsnok på jobb, det må de bare forholde seg til. Snakk om å ikke ta hensyn til andres tid!Nå sier hun at kundene hadde begynt å komme seinere, men det godtas nok ikke hvis hun en dag er tidsnok..først meg selv og så meg selv... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 9. februar 2021 #4402 Del Skrevet 9. februar 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkelser og persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 9. februar 2021 #4403 Del Skrevet 9. februar 2021 Må krype til korset, jeg har vært å snoket her inne!😇 Ikke lett å holde seg unna denne tråden😅 Men gir ikke klikk til hovedpersonen, der klarer jeg fint å holde meg i skinnet. Må si jeg reagerer på hvor mye som blir redigert bort her inne. Leste her før modden fikk slette og mye av det burde få stå! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ekko6389 Skrevet 10. februar 2021 #4404 Del Skrevet 10. februar 2021 Kom ikke flere gavekort salg var det noen som sa.......... 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 10. februar 2021 #4405 Del Skrevet 10. februar 2021 Ekko6389 skrev (1 time siden): Kom ikke flere gavekort salg var det noen som sa.......... 😂 Haha. Dagens! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 10. februar 2021 #4406 Del Skrevet 10. februar 2021 Ekko6389 skrev (4 timer siden): Kom ikke flere gavekort salg var det noen som sa.......... 😂 Ikke etter den 14. har det stått nå etter jul . Eller har hun sagt det før å ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ekko6389 Skrevet 10. februar 2021 #4407 Del Skrevet 10. februar 2021 Hønemor74 skrev (54 minutter siden): Ikke etter den 14. har det stått nå etter jul . Eller har hun sagt det før å ? Ja, både i sommer og til jul. Ei venninne «bad på sine knær» om hun ikke kunne ha gavekort i februar fordi hun da hadde råd til å kjøpe, men hun svarte superfrekt tilbake om at det ble ikke flere gavekort.. Hadde hun bare klart å innse at det var for å teste henne 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #4408 Del Skrevet 11. februar 2021 Lurer på om hun har fått mail av div samarbeidspartnere, siden hun er så furten. ( #feifordinegendør ) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 11. februar 2021 #4409 Del Skrevet 11. februar 2021 Tror hennes influenser tilværelse er over, håper og tror det for barna sin del🙏🏼 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 11. februar 2021 #4410 Del Skrevet 11. februar 2021 Det lille hun snapper, er det ungene som er i kamera.. Hun har nok lest her inne at det har blitt kommentert, og dermed bare MÅ gjøre det.. Som et barn i trassalderen 😆 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #4411 Del Skrevet 11. februar 2021 Hahahah tidenes tale til seg selv der altså. "De menneskene som snakker styggest er de som ikke tåler å få dritt tilbake " Talla er et levende bevis på at karma eksisterer. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ekko6389 Skrevet 11. februar 2021 #4412 Del Skrevet 11. februar 2021 Lolland78 skrev (21 minutter siden): Hahahah tidenes tale til seg selv der altså. "De menneskene som snakker styggest er de som ikke tåler å få dritt tilbake " Talla er et levende bevis på at karma eksisterer. Hun snakker jo om seg selv, men for lite selvinnsikt til å forstå det - kleint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 11. februar 2021 #4413 Del Skrevet 11. februar 2021 "De som snakker styggest om andre er de som ikke tåler å få noe tilbake" Smalt det fra hu som kaller følgerne sine for "drittfitter" 😀 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 11. februar 2021 #4414 Del Skrevet 11. februar 2021 GulSitron skrev (8 minutter siden): "De som snakker styggest om andre er de som ikke tåler å få noe tilbake" Smalt det fra hu som kaller følgerne sine for "drittfitter" 😀 Tenkte akkurat på den seansen 🤣 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 11. februar 2021 #4415 Del Skrevet 11. februar 2021 Total mangel på selvinnsikt i alle fall! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 11. februar 2021 #4416 Del Skrevet 11. februar 2021 «Det du sender ut får du alltid tilbake»😄😄kommer fra den rette munnen, blir bare pinlig og igjen et bevis på lite utviklet selvinnsikt her. Hvem er det som aldri tåler å ta i mot konstruktive tilbakemeldinger??hva får en tilbake, jo dritt svar med så lite evne til å ha en høflig tone tilbake. Så Talla, måten du sender ut dine ytringer på så må du tåle at folk reagerer. Hvis ikke så er mitt beste råd, vær grei med dine medmennesker, ikke forvent å bli behandlet med respekt når du viser så lite respekt for andre! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 11. februar 2021 #4417 Del Skrevet 11. februar 2021 Men dere vet jo at det ikke er hennes skyld når hun trår feil, det er alle oss andres feil 😇 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 11. februar 2021 #4418 Del Skrevet 11. februar 2021 Dama som får en utblåsning og ferdig med det..har ikke hørt så mye opptatt og opptatt jeg da..hu må da sitte der og snakke om seg sjøl har jeg tenkt. Skulle vell ikke fulgt hu, men er ikke så lett å løsrive seg fra et slikt fyrverkeri av et menneske heller🤪 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 11. februar 2021 #4419 Del Skrevet 11. februar 2021 Det må være så slitsomt å rippe opp i ting som har skjedd heile tiden.. trur jeg hadde daua om jeg skulle gått å huska på alle småting som skjedde for tre uker siden.. Å apropos feie for egen dør, Talla.. Hvis du slutter å kalle følgerene dine for drittfitter, så kanskje du får liiiittt mer respekt hos følgerene dine. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 11. februar 2021 #4420 Del Skrevet 11. februar 2021 For et forbilde for sine barn...det er lov å kalle for folk fittetryner, hva nå enn det egentlig måtte bety 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg