Gå til innhold

Talla (snapchat)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Frøken_fjong1 skrev (1 time siden):

Så det er lov å tenke selv? I følge deg er det jo ikke det. Eller er det bare Talla som ikke får lov til å tenke selv og ta egne avgjørelser? 

Tror ikke folk hadde hengt seg opp i dette hvis det ikke var for at hun har pekt med pekefingeren flere ganger. Husker du ikke selv hvordan hun holdt på i første lockdown? Hvor idioter alle var som måtte dra på jobb eller ut av huset og hvor egoistiske folk var som ikke tenkte på at hun hadde ei i risikogruppen. Er nok flere som husker hvordan hun kjeftet , pekte og holdt på. Nettopp derfor syns jeg det latterlig at hun holder bursdagsselskap med flere folk ( som ikke bor i husstanden)for barnet som er i risikogruppe. Fylket hun bor i er vel rødt og har vært rødt i lengre tid nå ? 

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøken_fjong1 skrev (1 time siden):

Så det er lov å tenke selv? I følge deg er det jo ikke det. Eller er det bare Talla som ikke får lov til å tenke selv og ta egne avgjørelser? 

Du tenger jo ikke å tillegge med meninger jeg ikke har ytret. Jeg er kritisk til hennes valg av tidspunkt å ha selskap på. Hun som har et barn i risikogruppen. Men det virker å gå over hodet på deg. Legger denne død jeg nå siden du har bestemt deg for å ikke skjønne poenget mitt. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Lolland78 skrev (19 minutter siden):

Tror ikke folk hadde hengt seg opp i dette hvis det ikke var for at hun har pekt med pekefingeren flere ganger. Husker du ikke selv hvordan hun holdt på i første lockdown? Hvor idioter alle var som måtte dra på jobb eller ut av huset og hvor egoistiske folk var som ikke tenkte på at hun hadde ei i risikogruppen. Er nok flere som husker hvordan hun kjeftet , pekte og holdt på. Nettopp derfor syns jeg det latterlig at hun holder bursdagsselskap med flere folk ( som ikke bor i husstanden)for barnet som er i risikogruppe. Fylket hun bor i er vel rødt og har vært rødt i lengre tid nå ? 

Akkurat!! Aaah, så deilig når folk evner å lese/forstå istede for å vri og vrenge på det som blir sagt. I våres var det livsfarlig og folk måtte se til å ta ansvar. Hun hadde jo trossalt et barn i risikogruppen, men nå bare durer hun på. Verdensmester i å kaste e stein i glasshus den dama det. Dagen etter ber hun folk ta seg sammen. Jeg mener... Wtf. 

Endret av Superbobla
  • Liker 22
Skrevet

Da ble jeg skikkelig ferdig. Digg!
Eneste hun bruker snap til er å snakke om hvor dritt snapp er, instagram og hvor stakkars hun er. 

Så da takker jeg for følge med dere her også, for vil ikke bli fristet til å se neste flykrasj når den kommer🤣 

• Liker 23
Skrevet

I området Talla bor er det veldig smittetrykk nå og "alle" er inne og hjemme. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg ler meg skakk, nå er jeg så trøtt at jeg  får s skrumplever snart 😂😂

Endret av Hønemor74
Feil ord
  • Liker 5
Skrevet

Ifølge henne selv ønsker hun å inspirere andre. Til/med hva? Hun er ustelt, sur, spydig, nedlatende og lat. 

• Liker 24
Skrevet
31 minutter siden, FruenFraHavet said:

Ifølge henne selv ønsker hun å inspirere andre. Til/med hva? Hun er ustelt, sur, spydig, nedlatende og lat. 

Inspirere? Alle storiene jeg har sett er hun sur, har vondt her og der, sliten, trøtt, jobber for mye etc. etc.

• Liker 21
Skrevet
FruenFraHavet skrev (1 time siden):

🙇🏻‍♀️👏🏼

• Liker 4
Skrevet

Talla minner meg veldig om noen jeg kjenner med en personlighetsforstyrrelse .  

• Liker 12
Skrevet
FruenFraHavet skrev (3 timer siden):

Kan ikke se at hun er verken ustelt eller lat. Mulig hun legger opp dagen eller livet sitt annerledes en deg og meg, men hun har 3 barn, hund, hus og jobb. Ser da ut til at det er middag på bordet og at huset er ryddig, samt at jeg ser hun er på jobb, hver gang jeg er inne på snappen ihvertfall. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
GulleGull skrev (2 timer siden):

Kan ikke se at hun er verken ustelt eller lat. Mulig hun legger opp dagen eller livet sitt annerledes en deg og meg, men hun har 3 barn, hund, hus og jobb. Ser da ut til at det er middag på bordet og at huset er ryddig, samt at jeg ser hun er på jobb, hver gang jeg er inne på snappen ihvertfall. 

Fordi hun har en mann på 40+år gående der hjemme dagen lang uten jobb, som vasker hus, bretter klær , turer med hunden og passer barn 🤷‍♀️

når så du henne sist vaske hus? Og vi kan vel alle være enige om at hun hadde selvsagt dokumentert at hun hadde vasket. 

Men helt riktig spottet at middagen blir servert ved bordet sammen med 1 mobiltlf og 2 Ipad's. 

Endret av Lolland78
  • Liker 25
Skrevet
Lolland78 skrev (1 time siden):

Fordi hun har en mann på 40+år gående der hjemme dagen lang uten jobb, som vasker hus, bretter kler , turer med hunden og passer barn 🤷‍♀️

når så du henne sist vaske hus? Og vi kan vel alle være enige om at hun hadde selvsagt dokumentert at hun hadde vasket. 

Men helt riktig spottet at middagen blir servert ved bordet sammen med 1 mobiltlf og 2 Ipad's. 

Og hun jobber da bare 1-2 t hver dag?

• Liker 10
Skrevet
Nussepus skrev (6 minutter siden):

Ja. Men ifølge henne så jobber hun døgne rundt og doble vakter.  Klage og rante på snapp /insta er også en jobb, tydeligvis 🤷‍♀️ så når vi ser henne liggende på soffan og klage, så er hun faktisk på jobb 😅 ( i hennes hode) 

• Liker 15
Skrevet
Lolland78 skrev (11 timer siden):

Fordi hun har en mann på 40+år gående der hjemme dagen lang uten jobb, som vasker hus, bretter klær , turer med hunden og passer barn 🤷‍♀️

Men andre som hadde hatt en mann gående hjemme, hadde da ikke sagt han, for gudsskyld, ikke måtte gjøre noe eller bidra noe i heimen for eller så tror alle jeg er lat?? Om hun ikke hadde en mann hjemme så ville hun vel mest sannsynelig gjøre disse tingene selv🤔 Syntes det er spesielt å kalle noen late og ustelte -når hun det virker som hun både  dusjer og skifter klær hver dag, samt skjøtter hus/hjem og jobb.... Tenker man ikke trenger å tilegne mennesker egenskaper som kanskje ikke stemmer. 

• Liker 3
Skrevet
Nussepus skrev (11 timer siden):

Du skjønner sikkert at alle de store tattoveringene tar lang mer tid en 1-2 timer? 🤔

• Liker 3
Skrevet

Øøh, på joviale i dag er det klaging over hodepine.. "Driver og vurderer om jeg skal jobbe i dag eller ikke" Og "hodepine er det eneste symptomet jeg har". 

Har du så vondt i hodet vil jeg anbefale Paracet. Enten stikk, oral eller brus. 

• Liker 16
Skrevet

Fascinerer meg alltid når bloggere legger ut en hyllest til seg selv

• Liker 13
Skrevet
1 hour ago, GulSitron said:

Øøh, på joviale i dag er det klaging over hodepine.. "Driver og vurderer om jeg skal jobbe i dag eller ikke" Og "hodepine er det eneste symptomet jeg har". 

Er det ikke hun som ikke tar noen for for legemidler da?

• Liker 6
Skrevet
GulSitron skrev (2 timer siden):

Kan det være hun tenker på Korona? At hun ikke burde være på jobb med symptomer..

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...