Lolland78 Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #4041 Del Skrevet 4. januar 2021 Flettfrid skrev (6 timer siden): 5-6 gjester+de selv ser det ut som. Ikke værre det enn at hoveddelen av norges befolkning har vært samlet i juleselskaper rundt om i de norske hjem siste 1,5 uken. Vi feiret bursdag i jula, da vi reknet ned at Norge kom til å stenge ned nå etter jul. Må si jeg er storfornøyd med at vi fikk feiret ungen, så den ikke trenger bli lei seg for at coronaen setter en stopper for bursdag. Og andre som er redd for corona har holdt jul for seg selv og avlyst alt av bursdager til pandemien er over. Bedre at ungen blir lei seg enn å risikerer smitte i eget hus. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 4. januar 2021 #4042 Del Skrevet 4. januar 2021 7 hours ago, Teardrop said: "Kan ikke koronna bare gi seg, kan folk skjepe seg" Smeller det på story fra ei som nettopp har hatt 10-11stk i bursdagselskap, og hun er dritfornøyd med å ha rukket å feire 1 dag FØR man ikke for lov å ha besøk hjemme lengre. Og om ikke det er nok, dette renner ut av trynet på ei som nekter å bruke munnbind!!! Nesten så man håper at en av de inviterte var syke så hun ser at det er innmari idioti å invitere så mange når man allerede vet i dag, at i morgen er det fyfy! Hun er bare så utrolig tett i hodet, og apropo hodet, hun er jo like oransj-ish som veggen i bakgrunnen,men kun ansiktet, halsen har ikke fått en dråpe brunkrem.😱 🤢 Noen som tør å sende henne en mld med sminketips? 🤣 Minner meg om de som kom med fly fra Spania og var så fornøyd med at flyet landet før midnatt, da slapp de karantene. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. januar 2021 #4043 Del Skrevet 4. januar 2021 (endret) Lolland78 skrev (3 timer siden): Og andre som er redd for corona har holdt jul for seg selv og avlyst alt av bursdager til pandemien er over. Bedre at ungen blir lei seg enn å risikerer smitte i eget hus. Det tror jeg varierer veldig på hvor man bor i landet, smittesituasjon der man bor osv. Her vi bor er smitte lik null, har vært det hele tiden. Å vi har hele tiden levd tilnærmet normalt. Vi følger rettningslinjene regjeringen kommer med, er flinke til å holde avstand, sprite hender og har få nærkontakter, ikke reist osv. Føler hele kommunen befolkning har vært det og det er vel hovedgrunnen til at vi nesten ikke har hatt smittetilfeller også. Hadde jeg f.eks bod i Trondheim eller Oslo hadde situasjonen vært en annen. Endret 4. januar 2021 av Flettfrid Rettet skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 4. januar 2021 #4044 Del Skrevet 4. januar 2021 Og hun som måtte være så forsiktig i starten da hun hadde barn i risikogruppa.. Var ikke så farlig likevel når man elsker lese konspirasjoner.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. januar 2021 #4045 Del Skrevet 4. januar 2021 (endret) kanakass skrev (1 time siden): Og hun som måtte være så forsiktig i starten da hun hadde barn i risikogruppa.. Var ikke så farlig likevel når man elsker lese konspirasjoner.. Var ikke det for at minstejenta var under utredning da? Kanskje de etterhvert fikk beskjed om at hun ikke var i risikogruppe likevel? 🤔😊 Endret 4. januar 2021 av Flettfrid Rettet skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 4. januar 2021 #4046 Del Skrevet 4. januar 2021 Teardrop skrev (17 timer siden): "Kan ikke koronna bare gi seg, kan folk skjepe seg" Smeller det på story fra ei som nettopp har hatt 10-11stk i bursdagselskap, og hun er dritfornøyd med å ha rukket å feire 1 dag FØR man ikke for lov å ha besøk hjemme lengre. Og om ikke det er nok, dette renner ut av trynet på ei som nekter å bruke munnbind!!! Nesten så man håper at en av de inviterte var syke så hun ser at det er innmari idioti å invitere så mange når man allerede vet i dag, at i morgen er det fyfy! Hun er bare så utrolig tett i hodet, og apropo hodet, hun er jo like oransj-ish som veggen i bakgrunnen,men kun ansiktet, halsen har ikke fått en dråpe brunkrem.😱 🤢 Noen som tør å sende henne en mld med sminketips? 🤣 Dette blir for dumt. Helt greit å ta henne for ting hun gjør feil, at hun bruker ungene i reklame , lyver osv. Men hun har faktisk ikke gjort noe ulovlig med å ha de gjestene hun hadde i bursdagsbesøket. Jeg er for at barna skal få kunne oppleve mest mulig normale tider i denne pandemien, og syntes Talla tok riktig valg. Slike ting som dette gjør at tråden blir useriøs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 4. januar 2021 #4047 Del Skrevet 4. januar 2021 Frøken_fjong1 skrev (2 timer siden): Dette blir for dumt. Helt greit å ta henne for ting hun gjør feil, at hun bruker ungene i reklame , lyver osv. Men hun har faktisk ikke gjort noe ulovlig med å ha de gjestene hun hadde i bursdagsbesøket. Jeg er for at barna skal få kunne oppleve mest mulig normale tider i denne pandemien, og syntes Talla tok riktig valg. Slike ting som dette gjør at tråden blir useriøs. Nei dette er faktisk kritikkverdig. Hvorfor skal det være annerledes for henne?? Hun kunne ikke jobbe osv tidligere i år fordi hun har en datter som var i risikosonen. Hun var ute med pekefingeren rett som det var, men nå er det visst ikke så viktig. Om det er fordi hun selv ikke har en datter som lengre er i risikogruppene aner jeg ikke, men like forbanna egoistisk uansett da det er flust av mennesker som fortsatt er det! Kan ikke fordra sånne mennesker! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 4. januar 2021 #4048 Del Skrevet 4. januar 2021 Hei Talla, om det er så plagsomt å få meldinger og bilder er du fri til å stenge profilen og slutte å poste som influencer. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 4. januar 2021 #4049 Del Skrevet 4. januar 2021 Superbobla skrev (12 minutter siden): Nei dette er faktisk kritikkverdig. Hvorfor skal det være annerledes for henne?? Hun kunne ikke jobbe osv tidligere i år fordi hun har en datter som var i risikosonen. Hun var ute med pekefingeren rett som det var, men nå er det visst ikke så viktig. Om det er fordi hun selv ikke har en datter som lengre er i risikogruppene aner jeg ikke, men like forbanna egoistisk uansett da det er flust av mennesker som fortsatt er det! Kan ikke fordra sånne mennesker! Hun har ikke brutt noen regler, så jeg skjønner ikke hva du er så hissig for. At du mener noe annet enn hva reglene er får være din sak, men du kan faktisk ikke bli irritert eller oppgitt over at andre mener noe annet så lenge de faktisk følger reglene. Jeg kan ikke fordra mennesker som absolutt tror de lever så mye bedre enn andre pga personlige valg. Følg reglene, så går det nok bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 4. januar 2021 #4050 Del Skrevet 4. januar 2021 Frøken_fjong1 skrev (4 minutter siden): Hun har ikke brutt noen regler, så jeg skjønner ikke hva du er så hissig for. At du mener noe annet enn hva reglene er får være din sak, men du kan faktisk ikke bli irritert eller oppgitt over at andre mener noe annet så lenge de faktisk følger reglene. Jeg kan ikke fordra mennesker som absolutt tror de lever så mye bedre enn andre pga personlige valg. Følg reglene, så går det nok bra. Det blir som å fylle opp puben dagen før sjenkestopp bare fordi vi kan. Ble like irritert på venninna mi som reklamerte for 50 kroner halvliteren frem til sjenkestopp. Man er klar over situasjonen man står i og da mener jeg at man ikke skal skynte seg å feire fordi reglene ikke trer i kraft før midnatt. Risikoen er like stor idag som i morgen. Det dreier seg virkelig ikke om å være noe bedre enn noen andre, men er man av sorten som kritiserer noen i det ene sekundet for så å gjøre det samme selv må man tåle å få kritikk tilbake. Kunne fint feiret den bursdagen med kun familien tilstede. Alle må ta sitt ansvar. Isabell Raad er i Dubai og fester, er det ulovlig? Nei. Synes jeg det er hull i hodet fordi? Javisst. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 4. januar 2021 #4051 Del Skrevet 4. januar 2021 Superbobla skrev (15 minutter siden): Det blir som å fylle opp puben dagen før sjenkestopp bare fordi vi kan. Ble like irritert på venninna mi som reklamerte for 50 kroner halvliteren frem til sjenkestopp. Man er klar over situasjonen man står i og da mener jeg at man ikke skal skynte seg å feire fordi reglene ikke trer i kraft før midnatt. Risikoen er like stor idag som i morgen. Det dreier seg virkelig ikke om å være noe bedre enn noen andre, men er man av sorten som kritiserer noen i det ene sekundet for så å gjøre det samme selv må man tåle å få kritikk tilbake. Kunne fint feiret den bursdagen med kun familien tilstede. Alle må ta sitt ansvar. Isabell Raad er i Dubai og fester, er det ulovlig? Nei. Synes jeg det er hull i hodet fordi? Javisst. Men det er din personlige mening. Andre tar ikke feil eller gjør feil bare pga du mener det. Folk er forskjellig og har forskjellige meninger slik er verden. De nye tiltakene kom vel først ut kl 18 i går, og da hadde vel Talla allerede besøk ? Et planlagt besøk for to små jenter. De nye tiltakene er fra idag, ikke når Talla hadde besøk. Du kan syntes det er så mye hull i hodet du bare vil, men det er som sagt din personlige mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 4. januar 2021 #4052 Del Skrevet 4. januar 2021 Frøken_fjong1 skrev (4 minutter siden): Men det er din personlige mening. Andre tar ikke feil eller gjør feil bare pga du mener det. Folk er forskjellig og har forskjellige meninger slik er verden. De nye tiltakene kom vel først ut kl 18 i går, og da hadde vel Talla allerede besøk ? Et planlagt besøk for to små jenter. De nye tiltakene er fra idag, ikke når Talla hadde besøk. Du kan syntes det er så mye hull i hodet du bare vil, men det er som sagt din personlige mening. Har ikke sagt hun tar feil heller jeg. Sa bare det var kritikkverdig. Hun selv som har proklamert at hun har et barn i risikogruppen. En ting jeg skal si meg enig i er at det er lite hun kunne gjort siden selskapet allerede var igang da de nye reglene kom, så sånn sett så kan hun ikke klandres, men med et land som har en stigende smittetrend så forstår jeg ikke tankegangen når hun på vårparten ikke kunne gjøre noe, men nå er like uforsiktig som de fleste andre. Flere plasser i landet er man blitt frarådet å ha juleselskap osv osv. Det er også blitt påvist en mutasjon av viruset som er mer smittsomt og da synes jeg det er riktig å stille spørsmålstegn ved de valgene hun tar når hun var så bastant som hun var tidligere i år. Det er den dobbeltmoralen jeg reagerer på. Ja, det er min mening og heldigvis har vi lov å mene forskjellig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 4. januar 2021 #4053 Del Skrevet 4. januar 2021 Varsel om at det skulle komme innstramming av regler kom allerede lørdag kveld og før pressekonferansen hadde mediene skrevet om de nye tiltakene. Vi skulle ha feiring søndag vi også, men valgte å avlyse besøk inne og endte med å ta med kakao og bakst ut i sola med god avstand. Enig i at hun tilpasser alt etter hva som måtte passe henne på tidspunktet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gustav2 Skrevet 4. januar 2021 #4054 Del Skrevet 4. januar 2021 Nå skriver "til og med" NHO at disse innstrammingene er helt håpløst idiotiske... Stramme sånn plutselig inn og ødelegge for mange mange MANGE mennesker.... Jævla idioter. les opp på WHO sine planer om fremtiden , så ser dere hvem Regjeringen snuser i rumpehullet De er ikke annet enn balleløse idioter. !!!!! Arbeiderne må stå opp for seg selv, alle sammen. Det er flere enn de som sitter og sier nei nei ikke ha åpent der og der. Bare vent 2 uker blir til resten av deres liv om dere ikke styrter stortinger iløpet av neste uke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 4. januar 2021 #4055 Del Skrevet 4. januar 2021 EllaSays skrev (2 minutter siden): Varsel om at det skulle komme innstramming av regler kom allerede lørdag kveld og før pressekonferansen hadde mediene skrevet om de nye tiltakene. Vi skulle ha feiring søndag vi også, men valgte å avlyse besøk inne og endte med å ta med kakao og bakst ut i sola med god avstand. Enig i at hun tilpasser alt etter hva som måtte passe henne på tidspunktet. Ja varselet kom, men man vet faktisk ikke tiltakene før de blir presenter. Og uansett visste vi jo at det ikke kom til å gjelde med en gang. Hvordan er smitten der hun bor feks? Det er stor forskjell på kommunene rundt i landet. Men koronapoliti og sauer lever dessverre over alt i dette landet. De prøver til og med å arrestere folk som holder seg innenfor regelverket. 🙄🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 4. januar 2021 #4056 Del Skrevet 4. januar 2021 Frøken_fjong1 skrev (10 minutter siden): Ja varselet kom, men man vet faktisk ikke tiltakene før de blir presenter. Og uansett visste vi jo at det ikke kom til å gjelde med en gang. Hvordan er smitten der hun bor feks? Det er stor forskjell på kommunene rundt i landet. Men koronapoliti og sauer lever dessverre over alt i dette landet. De prøver til og med å arrestere folk som holder seg innenfor regelverket. 🙄🤣 Så bra hersketeknikk 😂 Koronapoliti in my tiny little but hole. Du er vel av de som mener at de som går med munnbind er idioter fordi det ikke er påbudt. Lov å tenke selv vettø. Lever godt med å bli kaldt for både det ene og det andre. Jeg evner i det minste å tenke selv, uavhengig av hva andre måtte mene. Takk og hei. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 4. januar 2021 #4057 Del Skrevet 4. januar 2021 Flettfrid skrev (11 timer siden): Det tror jeg varierer veldig på hvor man bor i landet, smittesituasjon der man bor osv. Her vi bor er smitte lik null, har vært det hele tiden. Å vi har hele tiden levd tilnærmet normalt. Vi følger rettningslinjene regjeringen kommer med, er flinke til å holde avstand, sprite hender og har få nærkontakter, ikke reist osv. Føler hele kommunen befolkning har vært det og det er vel hovedgrunnen til at vi nesten ikke har hatt smittetilfeller også. Hadde jeg f.eks bod i Trondheim eller Oslo hadde situasjonen vært en annen. Her hvor jeg bor er smitten på null akkurat i dette øyeblikk, men mange har vært hjemme på juleferie fra byer hvor smitten er høy så derfor synes jeg det er lurt å ta sine forhåndsregler. Var relativt lite smitte flere plasser i landet i høst også. Helt til en pensjonistbuss reiste halve landet irundt med smitte. Hun har ikke brutt noen regler og ikke gjort noe annet enn majoriteten av befolkningen, men hun ber andre skjerpe seg samtidig som hun selv gjør det som passer henne. Det som blir så jævla feil. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 4. januar 2021 #4058 Del Skrevet 4. januar 2021 MoKath skrev (1 time siden): Hei Talla, om det er så plagsomt å få meldinger og bilder er du fri til å stenge profilen og slutte å poste som influencer. Pfft! Bare oppspinn, TROR JEG, fordi hun vil ha følgere på insta istedenfor snap! Hvorfor i alle dager skal plutselig flere hunde sånn brått over natta begynne å sende henne svarte bilder og "streak" meldinger!? (Eller over 3000stk fra hele verden, som hun sier selv) Igjen, tror dette bare er noe hun sier for å pushe oss over på instagram, og siden det er helt stille på snappen i dag styrker det min teori fordi da går man inn på insta å titter. Der kaller hun alle som sender henne et bilde av hva som helst for en snappmissbruker. Wow. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 4. januar 2021 #4059 Del Skrevet 4. januar 2021 Superbobla skrev (31 minutter siden): Så bra hersketeknikk 😂 Koronapoliti in my tiny little but hole. Du er vel av de som mener at de som går med munnbind er idioter fordi det ikke er påbudt. Lov å tenke selv vettø. Lever godt med å bli kaldt for både det ene og det andre. Jeg evner i det minste å tenke selv, uavhengig av hva andre måtte mene. Takk og hei. Så det er lov å tenke selv? I følge deg er det jo ikke det. Eller er det bare Talla som ikke får lov til å tenke selv og ta egne avgjørelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 4. januar 2021 #4060 Del Skrevet 4. januar 2021 Teardrop skrev (6 minutter siden): Pfft! Bare oppspinn, TROR JEG, fordi hun vil ha følgere på insta istedenfor snap! Hvorfor i alle dager skal plutselig flere hunde sånn brått over natta begynne å sende henne svarte bilder og "streak" meldinger!? (Eller over 3000stk fra hele verden, som hun sier selv) Igjen, tror dette bare er noe hun sier for å pushe oss over på instagram, og siden det er helt stille på snappen i dag styrker det min teori fordi da går man inn på insta å titter. Der kaller hun alle som sender henne et bilde av hva som helst for en snappmissbruker. Wow. Jeg tror faktisk på henne når det kommer til de svarte bildene. Pga det er flere andre som har snakket on akkurat de tingene der på egne snapkanaler og andre snapkanaler . Hvorfor folk sender slikt skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg