Flettfrid Skrevet 24. desember 2020 #4001 Del Skrevet 24. desember 2020 MzMe skrev (7 timer siden): Insta’en hennes. Dette du mener? Tror ikke det betyr at de er sammen igjen, men at han er en del av livet hennes og hører hjemme på instaen hennes sammen med alle andre minnene hun poster nå. For å bygge opp profilen sin mest mulig slik den var før den andre ble slettet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 24. desember 2020 #4002 Del Skrevet 24. desember 2020 Syns det er trist for barna at på en dag som dette. Selveste julaften. Har talla brukt tid på å legge ut 40 Instagram innlegg med tekst. På julaften, en dag som er barnas dag. Ikke ansiktet nedi telefonen 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr0ublemaker Skrevet 24. desember 2020 #4003 Del Skrevet 24. desember 2020 «Siden jeg mister insta hele tia, og ikke er typen som egentlig sletter ting ..» eh.. var det ikke hun som fjerna samtlige bilder av den andre vedkommende der, når det ble slutt forrige gangen? 🙄 minnes å huske det, jeg. 🤷🏼♀️😅 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 24. desember 2020 #4004 Del Skrevet 24. desember 2020 Flettfrid skrev (9 timer siden): Dette du mener? Tror ikke det betyr at de er sammen igjen, men at han er en del av livet hennes og hører hjemme på instaen hennes sammen med alle andre minnene hun poster nå. For å bygge opp profilen sin mest mulig slik den var før den andre ble slettet. Hver gang det har blitt slutt mellom de, har hun alltid slettet alle bilder av F på instaen sin. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 24. desember 2020 #4005 Del Skrevet 24. desember 2020 tr0ublemaker skrev (34 minutter siden): «Siden jeg mister insta hele tia, og ikke er typen som egentlig sletter ting ..» eh.. var det ikke hun som fjerna samtlige bilder av den andre vedkommende der, når det ble slutt forrige gangen? 🙄 minnes å huske det, jeg. 🤷🏼♀️😅 Ja, hver gang. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne12 Skrevet 25. desember 2020 #4006 Del Skrevet 25. desember 2020 Syns det blir kleint å legge togbane bilde for tredje gang og må poengtere NEDLAGT TOGBANE. Eller bilde fra vei med tekst 2 års prøvetid... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 25. desember 2020 #4007 Del Skrevet 25. desember 2020 Hanne12 skrev (20 minutter siden): Syns det blir kleint å legge togbane bilde for tredje gang og må poengtere NEDLAGT TOGBANE. Eller bilde fra vei med tekst 2 års prøvetid... skulle til å nevne det.. og all sytinga om den instagrammen som er fjernet + "kvalifiserer dette bildet til 2års prøvetid" Litt gøy er det jo at de som har laga den fake brukeren visst nok skal se hvordan T snakker med følgerne sine eller noe sånt.. 🤪 (hu nevner det i story på Instagram) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 25. desember 2020 #4008 Del Skrevet 25. desember 2020 GulSitron skrev (5 minutter siden): "Litt gøy er detä jo at de som har laga den fake brukeren visst nok skal se hvordan T snakker med følgerne sine eller noe sånt.. 🤪 (hu nevner det i story på Instagram)" Hææ? Hvordan skal hun sjekke hvordan Talla svarer følgerne når det ikke er Talla som svarer 🧐🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 25. desember 2020 #4009 Del Skrevet 25. desember 2020 Teardrop skrev (28 minutter siden): Hææ? Hvordan skal hun sjekke hvordan Talla svarer følgerne når det ikke er Talla som svarer 🧐🤔 Er litt usikker 🤯 "Noen av mine følgere og venner har skrevet til denne profilen og den skriver på norsk, men det virker som at denne profilen er nysgjerrig på min kontakt med andre mennesker" Kan jo hende at profilen spør følgere og venner hvordan den ekte Talla snakker med folk, om hu egentlig har noen venner, forholdet til f, hvordan hun tåler å få spørsmål og kritikk irl i forhold til på nett etc, for det virker jo strengt talt som at hun er kronisk sint med alle tagger ute når du skriver noe som helst til henne på sosiale medier.. (var dum og kom med et råd/egen erfaring en gang og det kunne jeg bare drite i å gjøre i fremtiden) Det hadde egentlig ikke forundret meg om det er noen her inne som har laget profilen. 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 25. desember 2020 #4010 Del Skrevet 25. desember 2020 GulSitron skrev (1 time siden): Er litt usikker 🤯 "Noen av mine følgere og venner har skrevet til denne profilen og den skriver på norsk, men det virker som at denne profilen er nysgjerrig på min kontakt med andre mennesker" Kan jo hende at profilen spør følgere og venner hvordan den ekte Talla snakker med folk, om hu egentlig har noen venner, forholdet til f, hvordan hun tåler å få spørsmål og kritikk irl i forhold til på nett etc, for det virker jo strengt talt som at hun er kronisk sint med alle tagger ute når du skriver noe som helst til henne på sosiale medier.. (var dum og kom med et råd/egen erfaring en gang og det kunne jeg bare drite i å gjøre i fremtiden) Det hadde egentlig ikke forundret meg om det er noen her inne som har laget profilen. 🤔 Man må ikke være dum å komme med velmenende råd🙊 for hun har fasiten og deler sine råd for dette har hun funnet ut AC 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 25. desember 2020 #4011 Del Skrevet 25. desember 2020 GulSitron skrev (1 time siden): Er litt usikker 🤯 "Noen av mine følgere og venner har skrevet til denne profilen og den skriver på norsk, men det virker som at denne profilen er nysgjerrig på min kontakt med andre mennesker" Kan jo hende at profilen spør følgere og venner hvordan den ekte Talla snakker med folk, om hu egentlig har noen venner, forholdet til f, hvordan hun tåler å få spørsmål og kritikk irl i forhold til på nett etc, for det virker jo strengt talt som at hun er kronisk sint med alle tagger ute når du skriver noe som helst til henne på sosiale medier.. (var dum og kom med et råd/egen erfaring en gang og det kunne jeg bare drite i å gjøre i fremtiden) Det hadde egentlig ikke forundret meg om det er noen her inne som har laget profilen. 🤔 Jeg følger den profilen, men har ikke skrevet til den. Det gikk noen dager fra jeg sendte forespørsel til jeg ble godtatt. Jeg har fått noe som ligner ei spam-melding ifra den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 26. desember 2020 #4012 Del Skrevet 26. desember 2020 nei æsj nå må man følge talla på insta for å få se innleggene hennes. Det skjer ikke altså, hun får ikke 1+ følger fra meg haha 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 26. desember 2020 #4013 Del Skrevet 26. desember 2020 Teardrop skrev (2 timer siden): nei æsj nå må man følge talla på insta for å få se innleggene hennes. Det skjer ikke altså, hun får ikke 1+ følger fra meg haha Herregud 🥲 Tar nok ikke lang tid før profilen er gått fra å være privat til offentlig igjen. Hu får jo ikke likes når den er privat 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metron Skrevet 26. desember 2020 #4014 Del Skrevet 26. desember 2020 Teardrop skrev (6 timer siden): nei æsj nå må man følge talla på insta for å få se innleggene hennes. Det skjer ikke altså, hun får ikke 1+ følger fra meg haha Enig med deg😂👍🏻 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 26. desember 2020 Forfatter #4015 Del Skrevet 26. desember 2020 De siste 6bildene hun la ut igår 😨 byttet personlighet igjen? jeg kan iallefall ikke se noen glede i øynene eller i ansikte hennes på de siste bildene. For en julestemning hun viser frem 🥴 En "god" influenser som viser andre teenagere at det er greit å vise finger på julebilder. De hadde passet perfekt inn i en trailer park i usa. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 26. desember 2020 #4016 Del Skrevet 26. desember 2020 Skulle ikke hun feire jul med de personene som bodde under hennes tak, eller no sånt? F har jo feiret jul der, såå..bor han der nå? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 26. desember 2020 Forfatter #4017 Del Skrevet 26. desember 2020 MzMe skrev (3 minutter siden): Skulle ikke hun feire jul med de personene som bodde under hennes tak, eller no sånt? F har jo feiret jul der, såå..bor han der nå? Jo hun sa så. Men nå husker hun aldri hva hun sier , så hun kommer til å nekte for at hun noen gang har nevnt det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 26. desember 2020 #4018 Del Skrevet 26. desember 2020 MzMe skrev (13 minutter siden): Skulle ikke hun feire jul med de personene som bodde under hennes tak, eller no sånt? F har jo feiret jul der, såå..bor han der nå? Han er jo nærkontakt iom han er der hos ungene annenhver helg da, er jo bra han kan være med de i jula. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 26. desember 2020 #4019 Del Skrevet 26. desember 2020 Hun har også hatt besøk av venninnen K, så da spørs det hva hun definerer med å feire jul. Jeg regner alle dager i julen innunder det, men for Talla gjelder visst kun julaften. Spent på å se hvor mange følgere hun får med privat profil og hvor mye mas det blir på snap. Skulle ønske hun klarte å skille det litt og ha tiltro til følgerne om at de kommer inn på insta å følger hvis de liker henne godt nok. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 26. desember 2020 #4020 Del Skrevet 26. desember 2020 LoppeLiten skrev (1 time siden): Hun har også hatt besøk av venninnen K, så da spørs det hva hun definerer med å feire jul. Jeg regner alle dager i julen innunder det, men for Talla gjelder visst kun julaften. Spent på å se hvor mange følgere hun får med privat profil og hvor mye mas det blir på snap. Skulle ønske hun klarte å skille det litt og ha tiltro til følgerne om at de kommer inn på insta å følger hvis de liker henne godt nok. Feire jul er juleaften for min del, vi feirer kun juleaften. Resten av jula/ferien/fridagene er kost og avslappning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg