Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De brukte ikke munnbind da jeg tatoverte meg hos Attitude, men det er vel 3-4år siden nå. De brukte heller ikke munnbind der jeg tatoverte meg i oktober i 2019. 
Ser nå på bilder de legger ut at munnbind blir brukt flittig da 😊 

Så T klaget på at hu ikke orker å puste inn sin egen ånde osv, det er ikke et godt nok argument for å evt droppe munnbind i arbeidssammenheng. Da burde hu i så fall prise seg lykkelig for at hu ikke jobber i helsesektor og må bruke fult utstyr inne hos beboerne i stellsituasjon, for de frakkene er tette 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (49 minutter siden):

De brukte ikke munnbind da jeg tatoverte meg hos Attitude, men det er vel 3-4år siden nå. De brukte heller ikke munnbind der jeg tatoverte meg i oktober i 2019. 
Ser nå på bilder de legger ut at munnbind blir brukt flittig da 😊 

Så T klaget på at hu ikke orker å puste inn sin egen ånde osv, det er ikke et godt nok argument for å evt droppe munnbind i arbeidssammenheng. Da burde hu i så fall prise seg lykkelig for at hu ikke jobber i helsesektor og må bruke fult utstyr inne hos beboerne i stellsituasjon, for de frakkene er tette 

Rart at hun ikke bruker munnbind når hun jobber. Med tanke på at hun har noen risikogruppen hjemme ( barnet hennes ). Var derfor hun ikke kunne jobbe og folk måtte hjelpe til med penger.  spesielt

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (På 18.12.2020 den 23.56):

Ho sier ho skal gå i hi å vekk fra sosiale medier om ho ikke får tilbake den insta profilen. Men den PR-kåte dama der kommer aldri til å gi seg fra some! Blir bare en ny konto og masse spam om at vi må følge den nye. Synes den ble sperret og fjernet utrolig raskt, hvordan kan det ha seg? Kan sååå mange ha rapportert den, ser ikke poenget isåfall...

Sånn for å sitere meg selv OG for å igjen bevise at Talla går imot sine egne ord atter engang. På fredag skulle hun så absolutt aldri ever lage ny profil, heller slette alle some. Sent mandag kveld har hun ny profil gitt. Lo fucking L! (LOL) Hun står jo for NULL av det hun sier...! 

Endret av Teardrop
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (4 minutter siden):

Sånn for å sitere meg selv OG for å igjen bevise at Talla går imot sine egne ord atter engang. På fredag skulle hun så absolutt aldri ever lage ny profil, heller slette alle some. Sendt mandag kveld har hun ny profil gitt. Lo fucking L! (LOL) Hun står jo for NULL av det hun sier...! 

Enig. 

Ang julaften så skal hun feire jul med kun de som bor under samme tak. Spent på hvem som faktisk bor der. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pålur skrev (1 time siden):

Jæven hun er hissig i dag....i dag også😅

Kanskje det er på grunn av all selvbruninga og at den lager hormonforstyrrelser.. 🤷🏼‍♀️

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Wildfox skrev (11 minutter siden):

Kanskje det er på grunn av all selvbruninga og at den lager hormonforstyrrelser.. 🤷🏼‍♀️

🤣🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (39 minutter siden):

Hun tror jo på karma , instagramen er både stengt og hacka . Just sayin 🙉

For ikke å snakke om selvbruninga 🤣

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den på snap nå... spørsmålet om hvem av de man tenker om henne... jeg syns vel egentlig en kombinasjon samtidig som at hun skal dele sin erfaring, men når andre deler sine, så vil hun ikke ha råd eller tips fordi hun vet best?🤷🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (2 timer siden):

Den på snap nå... spørsmålet om hvem av de man tenker om henne... jeg syns vel egentlig en kombinasjon samtidig som at hun skal dele sin erfaring, men når andre deler sine, så vil hun ikke ha råd eller tips fordi hun vet best?🤷🏼‍♀️

Burde heller valg to alternativer også kan folk ta skjermbilde av dem man syns. Ingen kommer til å være ærlig til henne uten å bli blokket 😅  men er vel nettopp derfor hun legger det ut slik som hun gjør og aldri bruker tellonym 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (31 minutter siden):

Burde heller valg to alternativer også kan folk ta skjermbilde av dem man syns. Ingen kommer til å være ærlig til henne uten å bli blokket 😅  men er vel nettopp derfor hun legger det ut slik som hun gjør og aldri bruker tellonym 

Ja det kan nok tenkes 😅 når hun sitter å sier den ene dagen at følgerne hennes er dumme osv fordi noen skriver til henne. Hun skal vel sile ut hvem hun vil ha som følgere da🤷🏼‍♀️😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brife litt med den nye iPhone 12 da. Super stort tiltak å pakke den ut av esken og sette den opp. Huff og huff. 

Fortell mer om hvor dårlig råd du har a, Talla. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...