Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Toiny skrev:

Snakket hun sant om diagnosen sin likevel? ser hun skal inn å operere i dag:klo:

Hun har nok muligens adenomyose, men ikke endometriose som hun også har sagt tidligere. Men kan være flere grunner til fjerning av livmor. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Toiny skrev:

Snakket hun sant om diagnosen sin likevel? ser hun skal inn å operere i dag:klo:

Adenomyose kan det nok hende hun har. Men diagnosen hun startet med var endometriose med spredning og da fortalte hun at det var hennes 8ene operasjon og det samme sa hun nå 😅 når hun forklarte hennes forrige operasjon for 1år siden så gjentok hun operasjon til venninna si der organene hadde vokst sammen , hun hadde store sammenvoksninger og hun hadde heftig endometriose helt opp til mellomgulvet.

Noen mnd etter forklarte hun at hun bare hadde fjernet eggleder under sist operasjon. 

Og nå sier hun at hun aldri har hatt endo med spredning. Litt unormalt å ha 9 operasjoner når man har adeno. Adeno lager ikke skader,sammenvoksninger eller blødninger utenfor livmor. Men det her kan hun sikkert forklare en hel del om. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Toiny skrev:

Jeg kan ikke svare på om hun snakker sant, men fjerning av livmor kan man få gjort uten noen av de diagnosene, så det er hverken bevis eller motbevis at hun er på sykehuset i dag. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, LoppeLiten skrev:

Jeg kan ikke svare på om hun snakker sant, men fjerning av livmor kan man få gjort uten noen av de diagnosene, så det er hverken bevis eller motbevis at hun er på sykehuset i dag. 

Kommer nok «tilfeldig» bevis på at det er medisinsk grunn til operasjonen snart😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke tidligere nevnt at hun har fjerna eggledere? Og idag sier hun på snap at det kun er egglederne igjen der nede?? Greier snart ikke henge med lenger.. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, mini-my skrev:

Har hun ikke tidligere nevnt at hun har fjerna eggledere? Og idag sier hun på snap at det kun er egglederne igjen der nede?? Greier snart ikke henge med lenger.. 

Hun skriver det kun er eggstokker igjen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett at smertene hennes har vært reelle hele veien så får vi håpe at operasjonen har ønsket effekt for henne 😊 

selv om det er en god del som skurrer i historien nå kontra det hun har sagt tidligere 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talla har: 

- Godartet svulst på hjernen (for risikabel å fjerne)

- Mulig hjertefeil (men brystet var for smalt for apparatet som registrerer hjerteaktivitet fant kirurgen ut av når hun la på operasjonsbordet.) 

- Fjernet galleblæra grunnet (galleblærebetennelse eller gallestein?)

- Fjernet livmor grunnet sykdom i livmor (NY!)

- Fjernet eggledere (ukjent grunn)

- Kroniske smerter (ekstreme sådan, men hun nekter å bruke smertestillende fordi det er ikke henne å legge seg ned på den måten. Jamfør smerteposer under øynene.)

- Kronisk utmattelse (Jamfør ufrivillige rykninger i fingrene.) 

🤷🏻‍♀️

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

Talla har: 

- Mulig hjertefeil (men brystet var for smalt for apparatet som registrerer hjerteaktivitet fant kirurgen ut av når hun la på operasjonsbordet.) 

- Kroniske smerter (ekstreme sådan, men hun nekter å bruke smertestillende fordi det er ikke henne å legge seg ned på den måten. Jamfør smerteposer under øynene.)

🤷🏻‍♀️

Utrolig hvor syk hun er .. 🙄 Rart hun i det hele tatt er oppe å går! Rivjernet!! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må vi ikke glemme at hun er det mest empatiske mennesker hun vet om. Det kan være en sykdom det også 😂⚠️⚠️⚠️⚠️ Trigger-alert 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

Også må vi ikke glemme at hun er det mest empatiske mennesker hun vet om. Det kan være en sykdom det også 😂⚠️⚠️⚠️⚠️ Trigger-alert 

LOL!! Hvordan kan man glemme det?? 😂😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

Talla har: 

🤷🏻‍♀️

Det uthevede: er det sant? Hvordan kan de konstatere hjertefeil hos små barn da? (Hvis det er for smalt) Denne har jeg ikke hørt før 😶

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, GulSitron skrev:

Det uthevede: er det sant? Hvordan kan de konstatere hjertefeil hos små barn da? (Hvis det er for smalt) Denne har jeg ikke hørt før 😶

Med talla er det ikke godt å si hvordan de kan finne det ut. Hun har en helt spesiell kropp i forhold til oss andre dødelige, @BloodyMaryFairyglemte nevne at talla sin kropp ikke registerer feber. She is special that girl ! 😂😂 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men så var det ingen som trodde på henne når det gjaldt operasjonen hun nettopp har gjennomført heller da. Kanskje ikke så lurt å spekulere i andres sykdommer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, GulSitron skrev:

Ja, det er sant at hun har snakket om dette. Hjerterytmeforstyrrelse av ukjent årsak. Talla fortalte at hun skulle få operert inn et apparat som både registrerer og korrigerer sinusarytmi. Men mystisk nok så oppdaget kirurgen i det hun lå på operasjonsbordet ferdig preppet at brystet hennes var for smalt. 
Spør henne selv 😂😂 dette er helt sant. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ultimatum skrev:

Men så var det ingen som trodde på henne når det gjaldt operasjonen hun nettopp har gjennomført heller da. Kanskje ikke så lurt å spekulere i andres sykdommer.

Hvem vet hva hun har fjernet eller hvorfor 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier at hun lever med kroniske smerter og mener selv at de er uutholdelige. Men skal ikke ta annet smertestillende enn paracet? 

Jeg er selv veldig lite glad i medisiner generelt, tar stort sett kun paracet. Men når jeg har sterke migreneanfall så kan jeg med hånda på hjertet si at jeg hadde tatt hva som helst hvis de sa det ville hjelpe. 

Mulig dette bare gjelder meg, men jeg tror ikke på at noen lever i et konstant smertehelvete hver dag uten å ha tatt smertestillende en gang innimellom. Har du sterke nok smerter så vil du være åpen for mye. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, GulSitron skrev:

EKG finnes i mange varianter et bilde eller 24 timers reg. Ulike måter å registrere ulike hjertefeil på. Enten strukturelt eller rytmisk (ledningsforstyrrelser av ulike typer arytmier.) de fleste strukturelle feil høres via ulyd, mens rytmeforstyrrelser kan både høres via uregelmessig slag og registreres av et EKG. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

Ja, det er sant at hun har snakket om dette. Hjerterytmeforstyrrelse av ukjent årsak. Talla fortalte at hun skulle få operert inn et apparat som både registrerer og korrigerer sinusarytmi. Men mystisk nok så oppdaget kirurgen i det hun lå på operasjonsbordet ferdig preppet at brystet hennes var for smalt. 
Spør henne selv 😂😂 dette er helt sant. 

Da skulle hun sikkert operere inn pacemaker 🤔 Det er så vidt jeg har lest meg opp vanlig å operere inn det når man har sinusarytmi. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BloodyMaryFairy skrev:

Talla har: 

🤷🏻‍♀️

Må ikke glemme 

• høysensetiv 

• sosial angst 

• tarmsykdom ( derfor hun ikke spiser bakst, hvitt brød,drikker alkohol og junk food ) 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...