Flettfrid Skrevet 8. september 2020 #3201 Del Skrevet 8. september 2020 Hun hadde vel lærling der hun drev studio før å? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 8. september 2020 #3202 Del Skrevet 8. september 2020 Å de som har kjøpt gavekort av talla vil vel sikkert at hun skal tattovere. Da kan hun ikke bare sette inn en annen artist / lærling for å jobbe for alle de gavekortene hun har solgt .. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 8. september 2020 #3203 Del Skrevet 8. september 2020 1 time siden, Hønemor74 skrev: Å de som har kjøpt gavekort av talla vil vel sikkert at hun skal tattovere. Da kan hun ikke bare sette inn en annen artist / lærling for å jobbe for alle de gavekortene hun har solgt .. En lærling skal vel heller ikke være alene i sjappa? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 9. september 2020 #3204 Del Skrevet 9. september 2020 LoL! Den lærlingen blir neppe der i med enn max 6mnd! Stakar. Meeen, hva er greia med DNA test? Hva har jeg gått glipp av? Er det ikke sikkert Fredrik er faren allikevel eller? Har ho like lite styr på det som alt annet? 😮 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 9. september 2020 #3205 Del Skrevet 9. september 2020 Huff, hjelpes. Nå ble det andre boller, ja. Har ikke fått med meg at hun er så "ute" før.. Men nå har jeg lest det siste blogginnlegget. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv.. Men har hun rett i at det er nye regler? Eller er det som før? At man kan signere hos jordmor før fødsel? Og i alle fall på sykehuset? Uansett så hadde hun jo kunnet fikse det lett da hun fikk det første brevet.. Men hun har ikke tid og ikke lyst.. Okei.. 🙉 Jeg visste ikke at det sto så ille til. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 9. september 2020 #3206 Del Skrevet 9. september 2020 4 timer siden, Kaisamaia skrev: Huff, hjelpes. Nå ble det andre boller, ja. Har ikke fått med meg at hun er så "ute" før.. Men nå har jeg lest det siste blogginnlegget. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv.. Men har hun rett i at det er nye regler? Eller er det som før? At man kan signere hos jordmor før fødsel? Og i alle fall på sykehuset? Uansett så hadde hun jo kunnet fikse det lett da hun fikk det første brevet.. Men hun har ikke tid og ikke lyst.. Okei.. 🙉 Jeg visste ikke at det sto så ille til. Det har vert sånn siden begynnelsen av 2017 hvertfall så helt nye regler er det ikke. Noen plasser kan man signere hos jordmor før fødsel, andre plasser må man fysisk møte opp hos nav. Hun har venter så lenge nå at hu må nok møte opp fysisk hos nav. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 9. september 2020 #3207 Del Skrevet 9. september 2020 5 timer siden, Kaisamaia skrev: Huff, hjelpes. Nå ble det andre boller, ja. Har ikke fått med meg at hun er så "ute" før.. Men nå har jeg lest det siste blogginnlegget. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv.. Men har hun rett i at det er nye regler? Eller er det som før? At man kan signere hos jordmor før fødsel? Og i alle fall på sykehuset? Uansett så hadde hun jo kunnet fikse det lett da hun fikk det første brevet.. Men hun har ikke tid og ikke lyst.. Okei.. 🙉 Jeg visste ikke at det sto så ille til. Det er ikke veldig nytt. Før kunne man vel signere på sykehuset? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 9. september 2020 #3208 Del Skrevet 9. september 2020 6 timer siden, Kaisamaia skrev: Huff, hjelpes. Nå ble det andre boller, ja. Har ikke fått med meg at hun er så "ute" før.. Men nå har jeg lest det siste blogginnlegget. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv.. Men har hun rett i at det er nye regler? Eller er det som før? At man kan signere hos jordmor før fødsel? Og i alle fall på sykehuset? Uansett så hadde hun jo kunnet fikse det lett da hun fikk det første brevet.. Men hun har ikke tid og ikke lyst.. Okei.. 🙉 Jeg visste ikke at det sto så ille til. Jeg og samboer signerte farskapspapirer hos jordmor da vi var på kontroll. Man kan signere på sykehuset etter fødsel også, men de anbefaler å signere før sånn at man har litt mindre å tenke på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 9. september 2020 #3209 Del Skrevet 9. september 2020 27 minutter siden, GulSitron skrev: Jeg og samboer signerte farskapspapirer hos jordmor da vi var på kontroll. Man kan signere på sykehuset etter fødsel også, men de anbefaler å signere før sånn at man har litt mindre å tenke på. Endringen var at man ikke skulle gjøre det på sykehuset lenger. Vet ikke om man får gjort det på noen sykehus, men på mange sykehus er det ikke mulig lenger. Man må ordne papirer og sånt selv, og det skal gjøres før fødsel. Helst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mini-my Skrevet 9. september 2020 #3210 Del Skrevet 9. september 2020 Merkelig opplegg med han som er barnefar. De har vært i et forhold men han har fått komme og gå som han vil uten å ha fast bosted der? Nå var det slutt ja, og de har fått til opplegg på samvær. Men snodig hele greia.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 9. september 2020 #3211 Del Skrevet 9. september 2020 56 minutter siden, mini-my skrev: Merkelig opplegg med han som er barnefar. De har vært i et forhold men han har fått komme og gå som han vil uten å ha fast bosted der? Nå var det slutt ja, og de har fått til opplegg på samvær. Men snodig hele greia.. Jeg tror egentlig ikke at de ikke er sammen. De har jo vært så sykt mye att og fram, men alltid endt opp med hverandre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 9. september 2020 #3212 Del Skrevet 9. september 2020 41 minutter siden, GulSitron skrev: Jeg tror egentlig ikke at de ikke er sammen. De har jo vært så sykt mye att og fram, men alltid endt opp med hverandre. Jeg skjønner ikke greia med det, for når de er sammen sier hun at de aldri har slått opp/hatt pauser, så kommer down periodene og hun reklamerer med brudd. I det ene øyeblikket har de ALLTID bodd sammen, i det neste er han ute av bildet og spiralen fortsetter. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mini-my Skrevet 9. september 2020 #3213 Del Skrevet 9. september 2020 42 minutter siden, LoppeLiten skrev: Jeg skjønner ikke greia med det, for når de er sammen sier hun at de aldri har slått opp/hatt pauser, så kommer down periodene og hun reklamerer med brudd. I det ene øyeblikket har de ALLTID bodd sammen, i det neste er han ute av bildet og spiralen fortsetter. Kan umulig være sunt for barna å ha det sånn! Hu dama der gjør meg skremt 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 9. september 2020 #3214 Del Skrevet 9. september 2020 47 minutter siden, mini-my skrev: Kan umulig være sunt for barna å ha det sånn! Hu dama der gjør meg skremt Jeg syns det er rart hun ikke har fått en alvorlig nok bekymringsmelding på seg. De som har kommet frem til nå har hun tydeligvis klart å snakke seg ut av, men helhetsbildet er jo kaos. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. september 2020 #3215 Del Skrevet 10. september 2020 Da har hun bitt i det sure eplet å vært på Nav å ordnet opp i rotet sitt 👏👏 Vet ikke om hun fortjener klapping sånn egentlig...men men 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mini-my Skrevet 10. september 2020 #3216 Del Skrevet 10. september 2020 13 timer siden, LoppeLiten skrev: Jeg syns det er rart hun ikke har fått en alvorlig nok bekymringsmelding på seg. De som har kommet frem til nå har hun tydeligvis klart å snakke seg ut av, men helhetsbildet er jo kaos. Enig med deg, men hun er sabla god å snakke for seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 10. september 2020 #3217 Del Skrevet 10. september 2020 33 minutter siden, mini-my skrev: Enig med deg, men hun er sabla god å snakke for seg... Nja.. Det er mange ord som kommer ut som kan høres bra ut, men om innholdet er så bra tror jeg ikke. Når en ser hvordan hun tenker i forhold til nav og papirer, så er det mest i kjeften det sitter, ikke hodet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 10. september 2020 #3218 Del Skrevet 10. september 2020 2 timer siden, Flettfrid skrev: Da har hun bitt i det sure eplet å vært på Nav å ordnet opp i rotet sitt 👏👏 Vet ikke om hun fortjener klapping sånn egentlig...men men Så fort gjort var det 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 10. september 2020 #3219 Del Skrevet 10. september 2020 Tenk at hun rakk det, da 😲 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 10. september 2020 #3220 Del Skrevet 10. september 2020 32 minutter siden, EllaSays skrev: Tenk at hun rakk det, da 😲 Midt oppi coronakrise, dobbelvakt på jobb, henting og levering av unger og alt 🤯 (satt på spissen selvfølgelig) 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg