Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å de som har kjøpt gavekort av talla vil vel sikkert at hun skal tattovere. Da kan hun ikke bare sette inn en annen artist / lærling for å jobbe for alle de gavekortene hun har solgt .. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hønemor74 skrev:

Å de som har kjøpt gavekort av talla vil vel sikkert at hun skal tattovere. Da kan hun ikke bare sette inn en annen artist / lærling for å jobbe for alle de gavekortene hun har solgt .. 

En lærling skal vel heller ikke være alene i sjappa? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoL! Den lærlingen blir neppe der i med enn max 6mnd! Stakar.
Meeen, hva er greia med DNA test? Hva har jeg gått glipp av? Er det ikke sikkert Fredrik er faren allikevel eller? Har ho like lite styr på det som alt annet? 😮 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hjelpes. Nå ble det andre boller, ja. Har ikke fått med meg at hun er så "ute" før.. Men nå har jeg lest det siste blogginnlegget. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv.. Men har hun rett i at det er nye regler? Eller er det som før? At man kan signere hos jordmor før fødsel? Og i alle fall på sykehuset? Uansett så hadde hun jo kunnet fikse det lett da hun fikk det første brevet.. Men hun har ikke tid og ikke lyst.. Okei.. 🙉 Jeg visste ikke at det sto så ille til. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kaisamaia skrev:

Huff, hjelpes. Nå ble det andre boller, ja. Har ikke fått med meg at hun er så "ute" før.. Men nå har jeg lest det siste blogginnlegget. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv.. Men har hun rett i at det er nye regler? Eller er det som før? At man kan signere hos jordmor før fødsel? Og i alle fall på sykehuset? Uansett så hadde hun jo kunnet fikse det lett da hun fikk det første brevet.. Men hun har ikke tid og ikke lyst.. Okei.. 🙉 Jeg visste ikke at det sto så ille til. 

Det har vert sånn siden begynnelsen av 2017 hvertfall så helt nye regler er det ikke. Noen plasser kan man signere hos jordmor før fødsel, andre plasser må man fysisk møte opp hos nav. Hun har venter så lenge nå at hu må nok møte opp fysisk hos nav. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Kaisamaia skrev:

Det er ikke veldig nytt. Før kunne man vel signere på sykehuset?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kaisamaia skrev:

Jeg og samboer signerte farskapspapirer hos jordmor da vi var på kontroll. Man kan signere på sykehuset etter fødsel også, men de anbefaler å signere før sånn at man har litt mindre å tenke på. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, GulSitron skrev:

Jeg og samboer signerte farskapspapirer hos jordmor da vi var på kontroll. Man kan signere på sykehuset etter fødsel også, men de anbefaler å signere før sånn at man har litt mindre å tenke på. 

Endringen var at man ikke skulle gjøre det på sykehuset lenger. Vet ikke om man får gjort det på noen sykehus, men på mange sykehus er det ikke mulig lenger. :) Man må ordne papirer og sånt selv, og det skal gjøres før fødsel. Helst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig opplegg med han som er barnefar. De har vært i et forhold men han har fått komme og gå som han vil uten å ha fast bosted der? Nå var det slutt ja, og de har fått til opplegg på samvær. Men snodig hele greia.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, mini-my skrev:

Merkelig opplegg med han som er barnefar. De har vært i et forhold men han har fått komme og gå som han vil uten å ha fast bosted der? Nå var det slutt ja, og de har fått til opplegg på samvær. Men snodig hele greia.. 

Jeg tror egentlig ikke at de ikke er sammen. De har jo vært så sykt mye att og fram, men alltid endt opp med hverandre. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, GulSitron skrev:

Jeg tror egentlig ikke at de ikke er sammen. De har jo vært så sykt mye att og fram, men alltid endt opp med hverandre. 

Jeg skjønner ikke greia med det, for når de er sammen sier hun at de aldri har slått opp/hatt pauser, så kommer down periodene og hun reklamerer med brudd. I det ene øyeblikket har de ALLTID bodd sammen, i det neste er han ute av bildet og spiralen fortsetter. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, LoppeLiten skrev:

Jeg skjønner ikke greia med det, for når de er sammen sier hun at de aldri har slått opp/hatt pauser, så kommer down periodene og hun reklamerer med brudd. I det ene øyeblikket har de ALLTID bodd sammen, i det neste er han ute av bildet og spiralen fortsetter. 

Kan umulig være sunt for barna å ha det sånn! Hu dama der gjør meg skremt 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, mini-my skrev:

Kan umulig være sunt for barna å ha det sånn! Hu dama der gjør meg skremt 

Jeg syns det er rart hun ikke har fått en alvorlig nok bekymringsmelding på seg. De som har kommet frem til nå har hun tydeligvis klart å snakke seg ut av, men helhetsbildet er jo kaos. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har hun bitt i det sure eplet å vært på Nav å ordnet opp i rotet sitt 👏👏 

Vet ikke om hun fortjener klapping sånn egentlig...men men

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, LoppeLiten skrev:

Jeg syns det er rart hun ikke har fått en alvorlig nok bekymringsmelding på seg. De som har kommet frem til nå har hun tydeligvis klart å snakke seg ut av, men helhetsbildet er jo kaos. 

Enig med deg, men hun er sabla god å snakke for seg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
33 minutter siden, mini-my skrev:

Enig med deg, men hun er sabla god å snakke for seg... 

Nja.. Det er mange ord som kommer ut som kan høres bra ut, men om innholdet er så bra tror jeg ikke. Når en ser hvordan hun tenker i forhold til nav og papirer, så er det mest i kjeften det sitter, ikke hodet.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flettfrid skrev:

Da har hun bitt i det sure eplet å vært på Nav å ordnet opp i rotet sitt 👏👏 

Vet ikke om hun fortjener klapping sånn egentlig...men men

Så fort gjort var det 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, EllaSays skrev:

Tenk at hun rakk det, da 😲

Midt oppi coronakrise, dobbelvakt på jobb, henting og levering av unger og alt 🤯 

(satt på spissen selvfølgelig)

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...