Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

☆Gavekort kun salg i September mnd ☆ (hun har  ikke gjort annet en å selge gavekort de 2 siste årene )

Nei gud , nå må hun snart slutte 😅 selge gavekort for 2021/2022 🤦‍♀️

På tide å skaffe seg en vanlig jobb der man må gjøre noe for å få utbetalt fast hver mnd.

Screenshot_20200901-141443_Facebook.jpg

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lolland78 skrev:

☆Gavekort kun salg i September mnd ☆ (hun har  ikke gjort annet en å selge gavekort de 2 siste årene )

Nei gud , nå må hun snart slutte 😅 selge gavekort for 2021/2022 🤦‍♀️

På tide å skaffe seg en vanlig jobb der man må gjøre noe for å få utbetalt fast hver mnd.

Screenshot_20200901-141443_Facebook.jpg

Kan man egentlig selge gavekort for så langt frem i tid? 😅 er sikkert lov altså, men skjønner ikke helt hvorfor man skal betale for en tatoering nå som man ikke får tatt før til neste år.. får hun solgt noen gave kort i det hele tatt? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville hvertfall ikke kjøpt no gavekort som gjelder for 2021 . Hun klager stadig vekk over skrantene helse . Og at hun skjelver pga smerter som hun kaller det .  Selvom slike bevegelser i fingrene kan folk ha uten smerte .hva hvis den dårlig helsen hennes gjør at hun ikke kan fortsette jobben.  Tipper hun har no baktanke med at hun skal ta inn lærling . Hun skal sikkert jobbe mindre selv . Å med den dårlige økonomiske sansen hennes kan det hende hun går konkurs etterhvert å da får man vel ikke noe igjen . 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chroma skrev:

Hva skjer dersom man kjøper gavekort og hun legger ned studio, går konkurs eller annet? Da vil man vel ikke få pengene tilbake? 

https://www.altinn.no/starte-og-drive/avvikling-sletting-og-konkurs/konkurs/konkurs-i-enkeltpersonforetak/ hun blir event personlig konkurs . Å hun har vel ingenting hun eier bortsett fra bilen å da er det vel lite å hente for kreditorer . Man må uansett søke om penger fra bostyrer i feks konkursboet . Å da spørs det hvor mange som har kjøpt og hva slags annen «gjeld « firma har 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE KJØP GAVEKORT! Det er mest sannsynlig penger rett i dass mtp "helsa" hennes, i den grad det er fakta da? Ikke veit jeg, men om hva ho sier og viser virkelig er fakta, så er ikke den kroppen der i den sjappa i 2022, kanskje ikke i 2021 heller. Blir tapte penger, ho selger de kun for å redde ræva si denne månden (hver mnd) , rett og slett.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan man vite at de pengene man "får", mer enn man betaler for for gavekortet, er reell? Det er vel hun selv som setter prisen på de forskjellige tatoveringene? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Teardrop skrev:

IKKE KJØP GAVEKORT! Det er mest sannsynlig penger rett i dass mtp "helsa" hennes, i den grad det er fakta da? Ikke veit jeg, men om hva ho sier og viser virkelig er fakta, så er ikke den kroppen der i den sjappa i 2022, kanskje ikke i 2021 heller. Blir tapte penger, ho selger de kun for å redde ræva si denne månden (hver mnd) , rett og slett.

Ingen sjapper som går godt og er i pluss hver mnd selger gavekort eller har salg 70ganger på en mnd.. Se bare på de mer proffe som Attitude etc, de har giveaways innimellom og en sjelden gang deler de ut gavekort til deg og en venn. 
Rett etter Norge åpnet igjen etter nedstengelsen i mars så hadde noen få sjapper laget små motiver de solgte for 800kr +/- for å komme litt i gang igjen. 

Jeg tror talla er på vei rett inn i fjellveggen nå med tanke på skral helse og åpentbart dårlig økonomisk sans, men det er vel bare å opprette en spleis eller tigge mer penger ved å spille på samvittigheta til følgerne.. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Hvordan kan man vite at de pengene man "får", mer enn man betaler for for gavekortet, er reell? Det er vel hun selv som setter prisen på de forskjellige tatoveringene? 

Det har jeg lurt på også. Gavekortet hvor du kjøper for 6k og får tatto for 10k f.eks. Jeg personlig synes ikke noen av tatoveringene jeg har sett henne lage ligner på en tatto til 10k 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må vel ikke si fra på forhånd at man skal betale med gavekortet. Jeg hadde bedt om prisen først, og så betalt med gavekortet når tattooen er ferdig. Betaler vel ikke på forskudd?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Hesya skrev:

Har jo da betalt på forskudd, men dere skjønner hva jeg mener 😂

Etter hva jeg har hørt så spør hun om de har gavekort på forhånd. Også har hun sikkert en liste over hvilke personer som har kjøpt gavekort 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Lolland78 skrev:

Etter hva jeg har hørt så spør hun om de har gavekort på forhånd. Også har hun sikkert en liste over hvilke personer som har kjøpt gavekort 😅

Ja for hun har sagt at gavekortene er personlig . Hvis man skal endre navn på de må man si fra hvis jeg ikke har misforstått 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Lolland78 skrev:

😱 Det er litt frekt og utspekulert i så fall 😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte hæ? Hun fjerna begge eggledere for 1 år siden? Synes hun sa at det var vanskelig å ta avgjørelsen om å fjerne livmor for det betydde at det aldri ble flere barn? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

Atte hæ? Hun fjerna begge eggledere for 1 år siden? Synes hun sa at det var vanskelig å ta avgjørelsen om å fjerne livmor for det betydde at det aldri ble flere barn? 

Var ikke hu i mammaperm for et år siden? 🤔 Husker ikke så langt tilbake og er usikker på om jeg fulgte henne på samme "måte" (fant henne på en snap-kanal noen uker før hu skulle føde eller noe og har fulgt til og fra siden da) 

Det kan vel i så fall hende at det å fjerne egglederne kunne føre til at symptomene forsvant? Det å fjerne livmora ser man vel på som aller siste utvei fordi kroppen går i overgangsalder veldig tidlig og derfor forfaller noe raskere enn hos "oss andre"? 🤷🏼‍♀️🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, GulSitron skrev:

Var ikke hu i mammaperm for et år siden? 🤔 Husker ikke så langt tilbake og er usikker på om jeg fulgte henne på samme "måte" (fant henne på en snap-kanal noen uker før hu skulle føde eller noe og har fulgt til og fra siden da) 

Det kan vel i så fall hende at det å fjerne egglederne kunne føre til at symptomene forsvant? Det å fjerne livmora ser man vel på som aller siste utvei fordi kroppen går i overgangsalder veldig tidlig og derfor forfaller noe raskere enn hos "oss andre"? 🤷🏼‍♀️🤔

Man går vel ikke i overgangsalder før eggstokkene tas bort? Livmoren produserer jo ikke hormoner 🤔

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, GulSitron skrev:

Man får overgangsalder når østrogenet synker. Det er eggstokkene som produserer østrogen. Egglederne leder egget fra eggstokken inn i livmoren for befruktning. Dette får jeg ikke til å gå opp-i-opp. Dersom hun fjernet egglederne for 1 år siden var hun allerede da steril. Og å fjerne livmoren gjør ingen forskjell i evne til reproduksjon... noe som var begrunnelsen for å ikke fjerne livmoren. This is wierd and is giving me the creeps ✌🏻

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

Man får overgangsalder når østrogenet synker. Det er eggstokkene som produserer østrogen. Egglederne leder egget fra eggstokken inn i livmoren for befruktning. Dette får jeg ikke til å gå opp-i-opp. Dersom hun fjernet egglederne for 1 år siden var hun allerede da steril. Og å fjerne livmoren gjør ingen forskjell i evne til reproduksjon... noe som var begrunnelsen for å ikke fjerne livmoren. This is wierd and is giving me the creeps ✌🏻

Takk! 😊 

Jeg er litt forvirra selv, jeg 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...