Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

"Det er i motbakke det går fremover" 

"Det var et slag å svelge" 

Det må være lov å le litt? 😅

Jeg var innom snap i dag og så at hun la ut en link til bloggen sin, visste ikke at hun hadde blogg jeg, jammen har det skjedd litt siden sist jeg så henne på snap. Har hun seriøst en svulst på hjernen? Og skal operere livmoren om et par uker. Og da i tillegg være alene med tre unger fordi det er slutt med F. Hvis dette er tilfelle så har hun jammen fått noen slag og da. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og derfor skal man aldri tattoverer navn til kjæresten. Føler seg sikkert fine nå med hverandres navn tattovert i ansikte og ikke minst ' vil du gifte deg med meg? ' på låret. 🤣🤣

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lolland78 skrev:

Og derfor skal man aldri tattoverer navn til kjæresten. Føler seg sikkert fine nå med hverandres navn tattovert i ansikte og ikke minst ' vil du gifte deg med meg? ' på låret. 🤣🤣

😂😂 F har jo sitt... uten å utdype for mye *wink wink*

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lolland78 skrev:

Det er sikkert kjekt hvis de finner seg nye partnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

😂😂 F har jo sitt... uten å utdype for mye *wink wink*

Muligens det er fake... husker ikke akuratt hvordan den så ut og når den ble publisert. Uansett, det er i hvertfall i år frieriet ble publisert .

Vil du gifte deg med meg? 🥰

I følge bloggen har det vert 5 gode år og 5 ikke fult så gode år. Hmm 🤭🙄👇

Muligens et av Talla sine kreative sider 😁😂🙃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang den «ristingen» i fingrene, den får vel alle når de setter fingrene i en viss vinkel, uten at det er noe galt. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid like hyggelig når hun svarer på spørsmål 🙈  stakkars da, hun jobber jo 22t i døgnet + fulle vakter på røde dager og hver eneste helg. 

Screenshot_20200830-232153_Chrome.jpg

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lolland78 skrev:

Alltid like hyggelig når hun svarer på spørsmål 🙈  stakkars da, hun jobber jo 22t i døgnet + fulle vakter på røde dager og hver eneste 😂😂😇 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på hvor lenge blogginnlegget blir liggende. Regner med det er slettet om kort tid, for da trenger historien litt modifikasjoner og nye vinkler. Hver gang hun har poster lignende innlegg har de blitt slettet. 

Det fine med bloggen er at spørsmål og reaksjoner hun får blir leselige for alle (så lenge hun godkjenner hvis hun har den funksjonen), det blir det ikke på snap og dm på insta.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Veranda skrev:

Har Talla noen gang gått UT offentlig med bruddet mellom henne og F? 

Ikke bare er det slutt, men det er heller ikke benefits denne gangen. Dette skriver hun i bloggen i samme åndedrag som at det er viktig for hun å være personlig uten å være PRIVAT. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Ikke bare er det slutt, men det er heller ikke benefits denne gangen. Dette skriver hun i bloggen i samme åndedrag som at det er viktig for hun å være personlig uten å være PRIVAT. 

«Ho har en far oppe hos seg» skikkelig dramatisk. Blir nok straks #evigelsk og #kjærleik 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tessa12 skrev:

Ang den «ristingen» i fingrene, den får vel alle når de setter fingrene i en viss vinkel, uten at det er noe galt. 

True story 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Håper lærlingen hennes kan lære henne et par ting eller tre👌🏻

Blir neppe mer enn 2-3 ting nei😂 Tipper lærlingen allerede er flinkere enn Talla. Mest fordi hun er helt blokkert for å ta til seg noe som helst  kritikk og tatoveringene hennes blir ikke bedre av det. Lærligpreg over alle hun lager. 

Merkelig valg av talla da... Helt på minus siden "kroppslig" ooog økonomisk også skal det dras inn en lærling? Hvem skal lære opp lærlingen? Og skal ikke denne lærlingen få noe lønn stakars? Hun tror vel at lærlingene kan styre sjappa mens hun ligger hjemme å drar seg? Skjønner vel ikke at en lærling trenger oppfølging, veiledning og Lønn. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså. Hun hadde en tiggerunde i mars, økonomisk KRISE. Og var hun ikke nettopp i gang med å tigge penger til restskatt? Men hun ser for seg at hun skal kjøpe hus? Har hun hørt om egenkapital? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, RockOn skrev:

"Det er i motbakke det går fremover" 

"Det var et slag å svelge" 

Det må være lov å le litt? 😅

Jeg var innom snap i dag og så at hun la ut en link til bloggen sin, visste ikke at hun hadde blogg jeg, jammen har det skjedd litt siden sist jeg så henne på snap. Har hun seriøst en svulst på hjernen? Og skal operere livmoren om et par uker. Og da i tillegg være alene med tre unger fordi det er slutt med F. Hvis dette er tilfelle så har hun jammen fått noen slag og da. 

Ja, det er liksom ingen måte på hvor travel hun er, hvor syk hun er og hvor flink hun er. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Den røde fare skrev:

Ja, det er liksom ingen måte på hvor travel hun er, hvor syk hun er og hvor flink hun er. 

Jeg tenker at de som alltid må fremheve seg selv og fortelle verden hvor flinke, syke, slitne, dyktige, lykkelige og tøffe de er, er de som kanskje aller minst er noe av disse. De som faktisk er skikkelig syke, eller skikkelig flinke på noe, sier skjeldent noe om dette selv. Bare en tanke. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Hønemor74 skrev:

Sikkert deilig for de som skal tattovere seg idag å få malings stank sammen med lyden av tattoo nåla . 

Det hadde ikke brydd meg en plass for å være ærlig. Innendørsmaling lukter jo ikke så voldsomt sterkt uansett. Det er mye å ta tak i med denne dama, men akkurat dette var pirking. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ryuk skrev:

Det hadde ikke brydd meg en plass for å være ærlig. Innendørsmaling lukter jo ikke så voldsomt sterkt uansett. Det er mye å ta tak i med denne dama, men akkurat dette var pirking. 

Selvom ikke du bryr deg om det er det ikke dermed sagt at andre ikke bryr seg ☺️ Hun sa selv i en av storyen sin at det lukta maling 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...