Gå til innhold

Talla (snapchat)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er litt godt å se at hu styrer med jobb og har kommet i gang!

Hårfargen er fin, men jeg synes den ser litt flekkete ut? Kan godt være lyset som gjør det, men innimellom ser det ut som at det er litt flekkete med blondt innimellom det peach fargede. (Absolutt ikke ment slemt altså, mitt stripede hår kan også se sånn ut innimellom) 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Talla kom opp som forslag på snappen min i dag under storyer av venner. Så jeg klikket inn for å ta en titt om ting hadde forandret seg siden jeg unfollwet henne for flere månder siden fordi jeg var lei av at hun så i kamera og dro seg i håret.

Å HVA ER DET JEG SER!? o.m g! Akkuratt det!!  sitter i bilen, ser i kamera og drar seg i håret. fyfff! ikke rart det håret er slitent?😛

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Lolland78 skrev:

Kanskje på tide å klippe grasset. Så er det litt tryggere for ungene å leke der.  

Utrolig hva du finner å pirke på hele tiden. Skulle nesten tro du har noe mot Talla 😉

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, GulSitron skrev:

Synes det er litt godt å se at hu styrer med jobb og har kommet i gang!

Hårfargen er fin, men jeg synes den ser litt flekkete ut? Kan godt være lyset som gjør det, men innimellom ser det ut som at det er litt flekkete med blondt innimellom det peach fargede. (Absolutt ikke ment slemt altså, mitt stripede hår kan også se sånn ut innimellom) 

Kanskje en form for glansvask som forsvinner gradvis. Syns fargen har bleknet en del.

• Liker 5
Skrevet
26 minutter siden, Flettfrid skrev:

Kanskje en form for glansvask som forsvinner gradvis. Syns fargen har bleknet en del.

Er ikke kjempe kjent med glansvask, men er det normalt at fargen bleket SÅ mye etter en til to vask? 😱

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, GulSitron skrev:

Er ikke kjempe kjent med glansvask, men er det normalt at fargen bleket SÅ mye etter en til to vask? 😱

Hvis det er feks en fargekur, så blekner den etter første vask. Dessverre 😕

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, GulSitron skrev:

Jeg har ikke noe erfaring med det, men det må jo være noe som vaskes ut. 

Skrevet

Det er nok en semi permanent farge. Hun som gjerne går tilbake til det hvite så fort ville nok ikke ha en som må vokse ut før den er borte.

• Liker 1
Skrevet

Prøver hun å fiske klesspons fra Pepper? Kan virke sånn. 

• Liker 8
Gjest Lin11
Skrevet

Trodde hun var nærmere 40 enn 31, og bilde av en Hitler hilsen på en jobb konto? Noe sier meg at lyset er på men ingen er hjemme.

Skrevet

Hun kan fjolle seg med negler, frisør, restylane og sminke så mye hun vil, men hun vil alltid se «skitten» ut med tatoveringer i ansiktet. Sorry. 

• Liker 21
Skrevet

Nå blir det kanskje quiz på Instagram 

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, EllaSays skrev:

Prøver hun å fiske klesspons fra Pepper? Kan virke sånn. 

Det har hun ordnet seg. Hu er bare ekstremt dårlig på å markere. Samarbeid er faktisk ikke innafor det skal være markert med reklame/annonse. 

• Liker 7
Skrevet

Hvis hun vil at noen skal anbefale henne til andre så må hun slutte å syte. Hvorfor skal man anbefale noen å følge ei som syter og klager hver eneste dag?

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Miss.Sophie skrev:

Det har hun ordnet seg. Hu er bare ekstremt dårlig på å markere. Samarbeid er faktisk ikke innafor det skal være markert med reklame/annonse. 

Rart hun ikke får «påpakning» fra de hun har såkalt «samarbeid» med.. De burde jo følge opp..

• Liker 9
Skrevet
På 29.5.2020 den 11.43, Lolland78 skrev:

Kanskje på tide å klippe grasset. Så er det litt tryggere for ungene å leke der.  

Må være noe av det dummeste jeg har lest. 

• Liker 6
Gjest Lin11
Skrevet
13 minutter siden, Tiasina skrev:

Rart hun ikke får «påpakning» fra de hun har såkalt «samarbeid» med.. De burde jo følge opp..

Hvis de velger en slik «bedrift » til å reklamere for seg, så er vel ikke de heller så veldig oppegående?

Skrevet (endret)
1 time siden, Nnilm skrev:

Må være noe av det dummeste jeg har lest. 

Det kan det ikke være 🤣 

Hun må ordne stua oppe til ungene fordi de ikke kan bruke hagen. Hvis de hadde klippet hageflekken di har så hadde ungene kunne lekt der. Mye tryggere at ungene leker i kort klippt gress (med tanke på orm og slikt) enn at de leker i et gress som går til knærne.  :) så det dummeste du har lest, kan det ikke være. Ganske normalt å klippe gresset 🤦‍♀️

Endret av Lolland78
Skrivefeil
  • Liker 11
Skrevet (endret)
1 time siden, Lin11 skrev:

Hvis de velger en slik «bedrift » til å reklamere for seg, så er vel ikke de heller så veldig oppegående?

Ser i det siste, flere som har fått «samarbeid» med pepper, men de gjør det jo ordentlig..

Endret av Tiasina
  • Liker 6
Skrevet

«Takk for tips, men jeg vil ikke ha det. Jeg har lege for en grunn.»

slutt å klag da 

• Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...