Hetaeb Skrevet 26. mai 2020 #2381 Del Skrevet 26. mai 2020 Jeg forstår ikke hvorfor hun frisøren, og salongen gidder å ha samarbeid med talla. Håret er fint en dag etter besøket, så er det i en bustete «dott» resten av tia frem til neste frisørbesøk. Jeg ser ikke på det som god reklame for butikken. Mulig jeg er sær der 🤷🏽♀️ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oransjesjel Skrevet 26. mai 2020 #2382 Del Skrevet 26. mai 2020 Denne frisørsalongen ligger sånn ca 10 meter fra barneskolen. (Rett over gata.) Det vrimler av barn som skal til og fra skolen. Da er det betryggende å vite at hun snapper, kjører og koser seg. NOT! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 26. mai 2020 #2383 Del Skrevet 26. mai 2020 På 24.5.2020 den 21.05, neiognei skrev: Å, herlighet. "Folk sier jeg har tattovert han der uten samtykke, hvordan er det mulig? Hahahaha." Snakk om å vinkle ting da. 😛 Var vel ingen som sa at han var tattovert uten samtykke, men hun viste jo stolt frem selv at hun tattoverte "vil du gifte deg med meg" uten at han visste det. Det er å tattoverte NOE uten hans samtykke. 😎 Leker hun dum eller er hun dum? satt med samme spm... hun tattoverte jo "vil du gifte deg med meg?" uten hans samtykke,,, han visste jo ikke budskapet før den var ferdig... OMG! hvem gjør sånn ??? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 26. mai 2020 #2384 Del Skrevet 26. mai 2020 og må bare si jeg ble ganske sjokkert over den møingen hun drev med da noen hadde sagt at F var underkua... 🙄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 26. mai 2020 #2385 Del Skrevet 26. mai 2020 8 minutter siden, Mowepe skrev: satt med samme spm... hun tattoverte jo "vil du gifte deg med meg?" uten hans samtykke,,, han visste jo ikke budskapet før den var ferdig... OMG! hvem gjør sånn ??? Talla vel.. Hu har egne Tallaregler for det meste og Talla gjør som hu vil, over hele linja. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 26. mai 2020 #2386 Del Skrevet 26. mai 2020 9 minutter siden, Mowepe skrev: satt med samme spm... hun tattoverte jo "vil du gifte deg med meg?" uten hans samtykke,,, han visste jo ikke budskapet før den var ferdig... OMG! hvem gjør sånn ??? Har dere ikke sett "Just tattoo of us"? 🤪 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Just_Tattoo_of_Us Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 26. mai 2020 #2387 Del Skrevet 26. mai 2020 17 minutter siden, Lerke987 skrev: Har dere ikke sett "Just tattoo of us"? 🤪 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Just_Tattoo_of_Us Jeg har! Ikke alt ofc, men noe. Har sett én gang hvor venninna ble fornøyd med den 😂 resten har blitt katastrofe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr0ublemaker Skrevet 26. mai 2020 #2388 Del Skrevet 26. mai 2020 (endret) Må være deilig å kunne «tigge inn» masse cash på spleis, for så å ha såpass god råd (før hun i det heletatt har fått startet å jobbe skikkelig) til å kunne dolle seg opp med frisørbesøk og neglefiksing i hytt-og-gevær. 🤷🏼♀️ fin på håret ble’a, da! 👍🏼 Endret 26. mai 2020 av tr0ublemaker Skrivefeil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 26. mai 2020 #2389 Del Skrevet 26. mai 2020 8 minutter siden, tr0ublemaker skrev: Må være deilig å kunne «tigge inn» masse cash på spleis, for så å ha såpass god råd (før hun i det heletatt har fått startet å jobbe skikkelig) til å kunne dolle seg opp med frisørbesøk og neglefiksing i hytt-og-gevær. 🤷🏼♀️ fin på håret ble’a, da! 👍🏼 Neglene og håret er samarbeid, så hu får vel sikkert ordentlig gode rabatter. Kan hende hu bare betaler for produkt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr0ublemaker Skrevet 26. mai 2020 #2390 Del Skrevet 26. mai 2020 (endret) 7 minutter siden, GulSitron said: Neglene og håret er samarbeid, så hu får vel sikkert ordentlig gode rabatter. Kan hende hu bare betaler for produkt 😊 .. kan hende, ja! Men tenker som så at om det står såpass dårlig til økonomisk (i dette tilfelle, pågrunn av at hun ikke kunne jobbe mtp corona og smitte ++) - at hun ikke får hjulene til å gå rundt mtp utgifter, og får masse titusener av kroner fra følgerne sine, via spleis - så har det vel egentlig lite å si om hun kun betaler for produktene eller ikke. Menhey - kanskje bare jeg som tenker sånn! 🤷🏼♀️😅 Endret 26. mai 2020 av tr0ublemaker Omformulering av ord 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 26. mai 2020 #2391 Del Skrevet 26. mai 2020 2 minutter siden, tr0ublemaker skrev: .. kan hende, ja! Men tenker som så at om det står såpass dårlig til økonomisk (i dette tilfelle, pågrunn av at hun ikke kunne jobbe mtp corona og smitte ++) - at hun ikke får hjulene til å gå rundt mtp utgifter, og får masse titusener av kroner fra følgerne sine, via spleis - så har det vel egentlig lite å si om hun kun betaler for produktene eller ikke. Menhey - kanskje bare jeg som tenker sånn! 🤷🏼♀️😅 Er ganske enig med deg, altså 😊 Det gir litt feil signaler hvis du sliter økonomisk og er hos frisøren/negledesigner flere ganger i mnd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 27. mai 2020 #2392 Del Skrevet 27. mai 2020 Håret ble kjempe fint. En annen ting. Skulle hun ikke begynne jobbe igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 27. mai 2020 #2393 Del Skrevet 27. mai 2020 39 minutter siden, stikkontakt skrev: Håret ble kjempe fint. En annen ting. Skulle hun ikke begynne jobbe igjen? Hun var på jobb på mandag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 27. mai 2020 #2394 Del Skrevet 27. mai 2020 18 timer siden, GulSitron skrev: Neglene og håret er samarbeid, så hu får vel sikkert ordentlig gode rabatter. Kan hende hu bare betaler for produkt 😊 Hun må skatte av det uansett så vet ikke hvor godt hun kommer ut av det sånn egentlig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KAMLMI Skrevet 27. mai 2020 #2395 Del Skrevet 27. mai 2020 Begynner nesten å lure på om hun fisker etter samarbeid med KappAhl. Mye klær derfra for tiden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 27. mai 2020 #2396 Del Skrevet 27. mai 2020 Tenk å være så teit at du spør om hvilken farge hun har fått i håret a. Det gjør IHVERTFALL ikke hun når hun er hos frisøren. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 27. mai 2020 #2397 Del Skrevet 27. mai 2020 7 minutter siden, neiognei skrev: Tenk å være så teit at du spør om hvilken farge hun har fått i håret a. Det gjør IHVERTFALL ikke hun når hun er hos frisøren. Igjen hadde hun en litt nedlatende og frekk tone.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 27. mai 2020 #2398 Del Skrevet 27. mai 2020 Når man er sponsa/har samarbeid med en frisør er det naturlig å vite hvilken farge som er brukt vell? For ho bør jo vite at det spørsmålet kommer.. Helt utrolig. Å no må ho bremse på selvbruninga for no er ansiktet snart like ferskenfarga som håret. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 27. mai 2020 #2399 Del Skrevet 27. mai 2020 Influensere pleier svare slike spørsmål i plenum slik at alle som lurer får vite koden på fargen. En helt normal greie. Noen ganger skriver de tilogmed koden/nummeret før noen rekker spørre fordi de vet at det er det en selvfølge at det spørsmålet kommer. Sier seg selv. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine01 Skrevet 27. mai 2020 #2400 Del Skrevet 27. mai 2020 (endret) Noen som har erfaring med å bli tatovert av henne? Endret 27. mai 2020 av Kristine01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg