Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Gjest Justsaying
4 minutter siden, GulSitron skrev:

Hva mener du? 😊 

Gelelakk er ganske tykk og da blir det som at man har støpt på.

Hun la ut bilde av sine egne engang mener jeg å ha sett, og de var ikke slik. Så dette vil jeg ikke kalle hennes egne negler. Men jeg er ingen ekspert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Tessa12 skrev:

7 minutter siden, Tessa12 skrev:

Nå skal jeg stille et spørsmål vedrørende, er det svindel med gavekortene til Talla? Og kunden svarer, nei det er ikke svindel. Uff nesten pinlig å vere vitne til, opptre på den måten foran en kunde. 🙄

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Justsaying skrev:

Det står, skal ha Kortklipte negler🥳

Men fremdeles står det «bør ikke» foran kunstige negler.. desverre😏skulle ikke vært bør.. burde vært pålagt🤨lange/kunstige neglene kan jo lett lage jo lett hull i hanskene, slike engangshansker tåler ikke mye, det vet jeg alt om, bruker det daglig selv, å jeg har ikke lange negler/kunstige engang..  

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange negler er lange negler uavhengig om det er ekte eller fake. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justsaying skrev:

Hun la ut bilde av sine egne engang mener jeg å ha sett, og de var ikke slik. Så dette vil jeg ikke kalle hennes egne negler. Men jeg er ingen ekspert!

Åja, nei - hennes egne negler er over hodet ikke så tykke, men hun har sin egen lengde. 
hvis du ser nøye på noen av bildene eller videoene hennes så kan du se at neglen får et "hopp" der lakken begynner (helt innerst ved neglebåndene).

Er forøvrig den sprekken jeg snakker om hvor det er en nydelig grobunn for bakterier (forsåvidt under neglen også dersom det er en mikroskopisk sprekk som går litt under neglen) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, RebekkaQ skrev:

Jeg aner ikke hvem vedkommende er og har aldri fulgt henne noen steder. Men jeg har lest denne tråden en stund og vært innom Instagrammen hennes. Jeg ser at det er snappen hennes som diskuteres mest her, men lurer på hva som drar så mange kunder til studioet hennes? Bildene hun har lagt ut av arbeidet sitt viser en tatovør som i beste fall presterer en middels god jobb. Nå snakker jeg om den tekniske utførelsen, ikke hva som er subjektivt pent. Jeg håper de som har vært hos henne er fornøyd, for det er det viktigste tross alt, og om det er sånn at Talla leser her håper jeg hun kan ta dette som et råd og ikke hat. Linjene hennes er grove og tidvis ujevne både i dybde og tykkelse. Når dette er så synlig på en helt ny tattoo blir de gjerne enda mer synlig når det gror. Det er ikke noe schwung på outlinen, alle strekene preges av hard start - stopp teknikk med tilnærmet lik hastighet på nåla fra start til slutt. Det gir tatoveringene et litt nybegynneraktig preg. Skyggeleggingen er unnskyld meg helt krise, den er ofte altfor mørk i forhold til detaljenivået på motivet, og den er aldri gradert, samme svartlignende tone over det hele. Ujevnt utført også. Ofte ser man mellomrom mellom skyggen og outline, og når dette er så gjennomgående i hele feeden forteller det en historie om en tatovør som er enten slurvete eller ikke kan bedre. Uansett er det en av de tingene jeg ser på når jeg ser etter en tatovør,og som avgjør hvorvidt jeg bestiller en time eller ikke. Mandalaene har skjevheter som man ser ved første øyekast, og rosene hennes ser klumpete ut i mine øyne. Bladene er jevnt over pussig utført, både i form og skyggelegging. Det er ingen flow eller dybde i motivene hun setter sammen, alt er liksom bare stablet oppå hverandre. Merkelig nok ser arbeidet hennes bedre ut på de eldre bildene, noe som får meg til å tenke at hun er lei eller uinspirert på de nyere. Og ja, jeg opprettet en bruker for å skrive dette, syns det er rart at en såpass lite kjent tatovør oppfører seg som en slags rockestjerne, når arbeidet ikke står helt i forhold til selvtillitten eller hva jeg skal si...men alle har jo startet et sted og jeg vet ikke hvor lenge hun har tatovert. Ellers overrasker det meg like mye hver gang hva såkalte influencere tenker er interessant for publikum. En 30 sekunder video der hun sitter i en parkert bil og booger til Freestyler mens hun stirrer i kamera er kanskje den mest bisarre storyen jeg har sett.

Hu har tatovert i 10år, så er vel ingen nybegynner akkurat 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stikkontakt skrev:

Poster denne ang negler, lakk igjen.. fra norsk tattoo union som hun sa hun skulle følge. 

7F8C3AC7-94EA-4310-AD21-5DB426630D5C.jpeg

Hallo!!!! Talla følger Tallas’regler!!! Nemlig (pekefinger)!!!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talla lufter et ønske om bankID for å kommentere. Litt vel inspirert av Erlend Osnes, tro?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Siwert skrev:

Men nå er det STOR forskjell på en kirurg og en tatovør. Må jeg forklare forskjellen? 

Ja og nei. Talla lager åpne sår i kroppens største organ; huden. Du kan jo se hva infeksjon med gule stafylokokker blandt annet kan gjøre med et menneske. 

Legger til link for de late med ett eksempel, der pasienten fikk blodforgiftning etter tatovering og havnet i koma. Flaks jenta ikke døde! 

https://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article1339756.ece

Endret av Miss.Wildfox
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, englefjert skrev:

Talla lufter et ønske om bankID for å kommentere. Litt vel inspirert av Erlend Osnes, tro?

Hun er vel hevnlysten, hun vil vel gå etter hver og en . Hun sier hun ikke bryr seg om dritt som skrives men handlingene viser noe annet . Driter man så jævlig i hva som skrives og snakkes om så vier man det ikke tid . Dronninga av motsigelser , Talla . Hun sier jo å at det man sender ut får man tilbake , den er fin. Da bør hun gå i seg selv å se hva hun sender ut for å få mye rart tilbake . Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare svarer helt vanlig på spm istedenfor å vise så tydelig at hun blir provosert . Sannheten er vel at det treffer noe. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor hun blir så irritert når folk spør henne om noe? Og svaret hennes er IKKE engasjert, det er frekt og surt. Hva tror hun egentlig snapkanal dreier seg om? Skal alle bare oppføre seg sånn som hun ønsker? Bare positive tilbakemeldinger og kliss og klass, ingen spørsmål og ingen som er uenige med henne? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2020 den 14.48, Gjest Siwert skrev:

Det der er jo bare ondt. "Leve ett ustabilt, latterlig, slaskete liv". Nå må dere bremse litt syns jeg. 

neimen hei talla/veninne av talla 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Mowepe skrev:

neimen hei talla/veninne av talla 😂

Begynner å bli passe oppbrukt det der eller?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, Hønemor74 skrev:

Hun er vel hevnlysten, hun vil vel gå etter hver og en . Hun sier hun ikke bryr seg om dritt som skrives men handlingene viser noe annet . Driter man så jævlig i hva som skrives og snakkes om så vier man det ikke tid . Dronninga av motsigelser , Talla . Hun sier jo å at det man sender ut får man tilbake , den er fin. Da bør hun gå i seg selv å se hva hun sender ut for å få mye rart tilbake . Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare svarer helt vanlig på spm istedenfor å vise så tydelig at hun blir provosert . Sannheten er vel at det treffer noe. 

I starten av snappetiden hennes viet hun veldig mye tid til en følgerr. Husker ikke hvorfor hun var i klikk den gangen, men da var hun klar til å møte opp på døra til denne personen og gjøre både det ene og det andre. Så hevnlysten stemmer ganske bra. Hun har ved flere annledninger truet følgere hun ikke vet hvem er og sagt det bare er flaks for de at hun ikke vet hvor de bor. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LoppeLiten skrev:

I starten av snappetiden hennes viet hun veldig mye tid til en følgerr. Husker ikke hvorfor hun var i klikk den gangen, men da var hun klar til å møte opp på døra til denne personen og gjøre både det ene og det andre. Så hevnlysten stemmer ganske bra. Hun har ved flere annledninger truet følgere hun ikke vet hvem er og sagt det bare er flaks for de at hun ikke vet hvor de bor. 

Det hadde vært en spesiell rettssak.. 
"Hvorfor banket du NN?" 
- Fordi NN stilte et spørsmål til meg på snapchat. Jeg bestemte meg for at spørsmålet var ondsinnet ment og da oppsøkte jeg NN for å "ta igjen med samme mynt". 

Endret av GulSitron
Skriveleif
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare sjokkert.. og trist. Denne dama har ekte problemer. Dette er ikke den jevne overfladiske og korttenkte influenseren man ellers ser i SoMe. Dette går langt forbi. Det skjønte jeg når hu faktisk sitter å «ædda bædda buse» vedr. kjøre og snappe. Wow, bare wow. LOGG AV! 

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen fan av Talla overhodet, men pen på håret det ble hun! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...