Gå til innhold

Talla (snapchat)

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Carrosen skrev:

Umyndiggjort i salget? Tvangssalg?🤔

Samme tenker jeg..

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke ord.. det var litt av en spørsmålsrunde.. som ikke gikk i talla sitt favør. Stoppet litt ekstra opp ved spørsmålet om filming i bil.. programledere på TV gjør det? What... altså er hu helt fjern..  

• Liker 26
Skrevet
Akkurat nå, Mellion skrev:

Jeg har ikke ord.. det var litt av en spørsmålsrunde.. som ikke gikk i talla sitt favør. Stoppet litt ekstra opp ved spørsmålet om filming i bil.. programledere på TV gjør det? What... altså er hu helt fjern..  

Helt utrolig. Hun har noen tanker om seg selv som tilsier at hun er hevet over alt og alle andre. "Talla" som hun kaller seg selv, trenger ikke bry seg om lover. Forkastelig oppførsel! 

• Liker 15
Skrevet

En smule grandiose tanker om seg selv. 

• Liker 13
Skrevet
11 minutter siden, JessicaJones skrev:

Lurer (egentlig ikke) på om Talla fant opp denne spørsmålsrunden for å kunne svare på alt som har kommet her inne den siste tiden jeg... sånn som spørsmålene er formulert er det nesten helt sikkert at hun tar det herifra.... So much for å aldri lese på kvinneguiden, huh?

Hun har definitivt basert den "spørsmålsrunden" på ting herfra, ja. Bruker samme ordlyd som er blitt brukt her til og med. 😛

• Liker 6
Skrevet
21 minutter siden, neiognei skrev:

Hun har definitivt basert den "spørsmålsrunden" på ting herfra, ja. Bruker samme ordlyd som er blitt brukt her til og med. 😛

Siwert gjør en god jobb 😂😂

• Liker 13
Skrevet
29 minutter siden, Mellion skrev:

Om så "alle andre" gjør det, gå foran dem som et godt eksempel da.... Jesus.

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Spørsmålsrunden hennes ble for dum, hun jobber fort hardt med å få «ryktene» om henne til å bli piss. Sorry ass, men jeg ser for mange hull i hennes skadekontroll til å bli overbevist om at det kun er bullshit 🤷🏻‍♀️

Jeg har faktisk ikke sett den enda, men skal ta meg ei litta titt mens jeg knasker chilinøtter etterpå 

• Liker 3
Skrevet

Hun må ha fikset spørsmål for å svare KG, ikke innsendte spm. Ingen som hadde turt å stille en del av de spm, for da hadde man vært rett på blokk. Sorry Talla, dette harru fiksa sjæææææl! Da kan man snakke "lættis" da. 

Var flere ting å ta tak i, men skjønner spesielt lite når hun sier hun eide 50% av huset, så derfor måtte hun leie, men sliter litt med å skjønne "hvordan det gikk, er jo meglerens jobb- ikke min!" Huset er jo solgt, hun må da vite hvordan det har gått om hun eide halve huset.

Åh, det var mye snadder i dag T-Troll, gleder meg at du deler og gir oss enda mer kaos. Og btw, det er forskjell å tisse på hc doen og parkere på hc parkering, kan faktisk ikke sammenlignes! 

• Liker 30
  • Nyttig 1
Skrevet
29 minutter siden, GulSitron skrev:

Om så "alle andre" gjør det, gå foran dem som et godt eksempel da.... Jesus.

Det er jo dessuten bare piss. Hun titter i kamera i sekunder av gangen, starter kamera mens bilen er i fart osv. Sistnevnte er ulovlig, men hun får bare fortsette. Håper hun blir tatt i kontroll en dag. 

• Liker 9
Skrevet

Å svaret på om hun leier eller eier . Med den voldsomme gjelda hun tydeligvis har ifølge henne selv syns jeg det er merkelig  at hun i det hele tatt har fått lån . Hvis hun Eide deler av det huset i Larvik .. 

• Liker 6
Skrevet
38 minutter siden, MzMe skrev:

Siwert gjør en god jobb 😂😂

Jeg ser mange anklager Siwert for å være Talla. Jeg må innrømme at tråden her inne har gjort meg nysgjerrig så jeg har vært inne på hennes Bloggside og lest, en to, tre ganger. Hun har ganske mange skrivefeil, såpass at jeg vil kalle det påfallende mange. Hun gjentar de samme skrivefeilene også, så hun vet altså ikke hvordan ordene skrives korrekt. Brukeren «Siwert» har ikke de samme skrivefeilene. Så brukeren er neppe Talla selv. 

• Liker 10
Skrevet

Hva skal man si? «Livet er perplekst» 😎

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, Raven.Writingdesk skrev:

Jeg ser mange anklager Siwert for å være Talla. Jeg må innrømme at tråden her inne har gjort meg nysgjerrig så jeg har vært inne på hennes Bloggside og lest, en to, tre ganger. Hun har ganske mange skrivefeil, såpass at jeg vil kalle det påfallende mange. Hun gjentar de samme skrivefeilene også, så hun vet altså ikke hvordan ordene skrives korrekt. Brukeren «Siwert» har ikke de samme skrivefeilene. Så brukeren er neppe Talla selv. 

Godt poeng. Dessverre blir nok ikke dette akseptert av flere av de mest aktive her inne, her har de bestemt seg. Den dårlig skjulte mobbingen vil nok bare fortsette, selv om de kanskje ikke innser selv at det er mobbing de driver med.

• Liker 2
Skrevet

Flere av svarene er rett og slett løgn. Ta bare det hun skriver om hussalget. Hun har lagt ut bilder fra huset og salgsannonsen fra de kjøpte det, i et innlegg der de prøvde å selge huset uten megler. Det er slettet etter kort tid. Hvorfor lyve om noe så uskyldig?

• Liker 9
Skrevet
31 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Flere av svarene er rett og slett løgn. Ta bare det hun skriver om hussalget. Hun har lagt ut bilder fra huset og salgsannonsen fra de kjøpte det, i et innlegg der de prøvde å selge huset uten megler. Det er slettet etter kort tid. Hvorfor lyve om noe så uskyldig?

Det samme tenkte jeg. Stort sett jug alt hun snakker om. 

• Liker 11
Skrevet
6 timer siden, Ultimatum skrev:

Godt poeng. Dessverre blir nok ikke dette akseptert av flere av de mest aktive her inne, her har de bestemt seg. Den dårlig skjulte mobbingen vil nok bare fortsette, selv om de kanskje ikke innser selv at det er mobbing de driver med.

Jeg vet ikke om jeg er enig i det med mobbing akkurat, hvem mener du blir mobbet? Det er ikke uvanlig på rampelys at de som forsøker å forsvare en blogger blir anklaget for å være bloggeren (har opplevd det selv faktisk) noe som vil gå under falske anklager, ikke mobbing.

Som blogger synes jeg «Talla» er uber-merkelig. Dette er det som skjer når de som har gått på «livets harde skole» har fått tilgang til Internett og lært seg å operere en blogg.. I går når jeg leste på bloggen hennes minte det meg om når jeg møter «Ronny» fra 7B på ungdomssskolen, som prater i vei om alle problemene sine, med alkoholisert ekskone, barn i barnevern og hvor lite han får utbetalt i sosialstønad. Jeg får lyst til å skyte meg selv i øyet. 

• Liker 36
Skrevet
7 timer siden, Raven.Writingdesk skrev:

Tviler sterkt på at Siwert er Talla. Såfii derimot er enten Talla eller ei hjernevasket venninne. Går litt for langt med trusler i pm. 

• Liker 15
Skrevet (endret)
7 timer siden, Ultimatum skrev:

Mobbing? Les deg litt opp om hva mobbing er. Det innebærer bl.a en skjevhet i maktforhold og verken Siwert eller Talla er under oss andre der. Talla bare fordi at hun har mange følgere som tror alt hun sier, Siwert fordi at hun er like "ille" som alle oss andre, bare den motsatte veien. Hun deltar på lik linje med alle oss andre. Det gjør ikke en som blir mobbet vet du. 

Endret av neiognei
  • Liker 9
Skrevet
7 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Hun lyver jo om absolutt alt mulig. Fra bittesmå detaljer til store ting. Ikke er hun flink til det heller, for hun avslører jo seg selv neste gang hun åpner munnen. 

• Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...