Pålur Skrevet 22. mai 2020 #2221 Del Skrevet 22. mai 2020 Oi! Det litt var litt av en snaptirade! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 22. mai 2020 #2222 Del Skrevet 22. mai 2020 Jeg vet ikke hva jeg skal si om den holdningen hun har. 😳 fy for en nedlatende måte å snakke på. Veldig veldig glad jeg slipper å ha et slikt menneske i min krets. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 22. mai 2020 #2223 Del Skrevet 22. mai 2020 46 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Jeg vet ikke hva jeg skal si om den holdningen hun har. 😳 fy for en nedlatende måte å snakke på. Veldig veldig glad jeg slipper å ha et slikt menneske i min krets. Nedlatende er akkurat det jeg tenkte også! Og jeg synes fremdeles at det er merkelig at hun mener at "Talla gjør som Talla vil", men at dette er kun hennes rett - andre må passe seg og ikke være "frekke". Det er også merkelig at hun tydeligvis mener at seerne/følgerne er EN masse som skal snakke sammen og kun stille ett spørsmål om samme sak. Ingen kan jo vite hvilke spørsmål andre har stilt? Så korttenkt og så full av seg selv. 🤥 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 22. mai 2020 Forfatter #2224 Del Skrevet 22. mai 2020 Ser flere selger gavekortene de har kjøpt hos henne. På tide å vise frem en bedre oppførsel? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RockOn Skrevet 22. mai 2020 #2225 Del Skrevet 22. mai 2020 Etter jeg har vært inne her så måtte jeg inn på snap og se. Jeg slutta og følge henne for ei stund siden, vurderte til slutt og be henne kutte ut å snakke så mye om alt det negative folk skriver som hun IKKE bryr seg om. Men vet det ville falt for døve ører. Men jeg synes kanalen hennes handler mer om alt det negative folk skriver, at folk må skjerpe seg og at hun gjør hva hun vil. Ja hun har flekker på hendene etter selvbruning, kan hun ikke bare "ja, jeg ble flekkete etter selvbruning" og la det være. Hvorfor må det være en evighet med snakking om dette og særlig det at hun synes det er fint. Hun er nødt til å slutte og gi haterne som hun ikke bryr seg om, så mye plass på kanalen sin. Blir jo bare dårlig humør av å se på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 22. mai 2020 #2226 Del Skrevet 22. mai 2020 Hvorfor snakker hun om seg selv i tredje person? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 22. mai 2020 #2227 Del Skrevet 22. mai 2020 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 22. mai 2020 #2228 Del Skrevet 22. mai 2020 4 timer siden, Lolland78 skrev: Ser flere selger gavekortene de har kjøpt hos henne. På tide å vise frem en bedre oppførsel? Ja å at folk tørr å kjøpe det . Nå har a klage over skuldre og armer så det er vel det neste nå da . Det er vel karmaen som setter seg rundt i kroppen på a .. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 22. mai 2020 #2229 Del Skrevet 22. mai 2020 3 timer siden, Hønemor74 skrev: Ja å at folk tørr å kjøpe det . Nå har a klage over skuldre og armer så det er vel det neste nå da . Det er vel karmaen som setter seg rundt i kroppen på a .. Sikker på at det kommer en sykemelding snart siden hun plutselig begynte å mase om smerter uken før hun sku åpne for å jobbe igjen. 🤦♀️ Pluss hva er det med å snakke om seg sjøl i tredjeperson? 🤦♀️🤦♀️ Hvorfor bruker hun så masse tid på å forklare at hun ikke bryr seg om negative tilbakemeldinger når hun heilt tydelig gjør det. Ellers hadde hun aldri snakket om det. T: Jeg har aldri med tlf på tur med bikkja. Men alikevell bruker hun hele turen på snap for å forklare seg. T: Jeg snapper aldri forran ungene. Men så følg det da. 90% av snappene dine er med barnelyder i bakgrunnen. Gi ungene dine litt oppmerksomhet istedenfor å smile å le til kamera når de lager lyd. 🤦♀️ Å nei Talla, jeg kunne aldri tatovert meg hos deg om jeg ikke likte deg som person. Uansett hvor flink du hadde vært. Mennesker som snakker slik og mener de alltid har rett å alle andre feil må virkelig gå i seg sjøl. Som mener 90% av følgerne er idioter og bare kan slutte å følge hun. Slike mennesker som ^selveste^ Talla er jeg glad jeg ikke har i livet mitt. Virkelig. Og tilslutt: SLUTT MED MOBIL OG BILKJØRING. Det er det styggeste jeg ser. Å håper det ikke må en alvorlig ulykke til før du innser hvor farlig det er. 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
judith52 Skrevet 22. mai 2020 #2230 Del Skrevet 22. mai 2020 5 timer siden, neiognei skrev: Hvorfor snakker hun om seg selv i tredje person? Det er et ord for det, jeg husker det ikke desverre. Noe synonym for ekstremt selvopptatt tror jeg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 22. mai 2020 #2231 Del Skrevet 22. mai 2020 6 timer siden, neiognei skrev: Hvorfor snakker hun om seg selv i tredje person? >Her< Intellektualisering regnes som en psykisk forsvarsmekanisme. Det vil si at personen håndterer følelsesmessige konflikter og stressfaktorer ved overdreven bruk av abstrakt tenkning for å unngå urovekkende følelser. Det KAN være derfor 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 22. mai 2020 #2232 Del Skrevet 22. mai 2020 Jeg spurte hun for en stund tilbake om hvordan det gikk med magen, siden jeg selv utredes for det samme, og da skrev ho noe om at det skal komme et blogginnlegg om det, når ho har overskudd. Venter i spenning... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dannon Skrevet 22. mai 2020 #2233 Del Skrevet 22. mai 2020 På 19.5.2020 den 23.48, Pålur skrev: Ja, det vet jeg! Neida! Jeg ble kontaktet på tirsdag! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 23. mai 2020 #2234 Del Skrevet 23. mai 2020 9 timer siden, Dannon skrev: Neida! Jeg ble kontaktet på tirsdag! Flott for deg! Flere som ikke er kontaktet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 23. mai 2020 #2235 Del Skrevet 23. mai 2020 11 timer siden, Dannon skrev: Neida! Jeg ble kontaktet på tirsdag! Jeg ble kontaktet på søndagen. Har dog ikke mast på henne heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 23. mai 2020 #2236 Del Skrevet 23. mai 2020 Trodde hun var i en klesbutikk, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucy calling Skrevet 23. mai 2020 #2237 Del Skrevet 23. mai 2020 On 5/21/2020 at 10:22 PM, Lolland78 said: 🤷♀️ Å helvete. Hva hvis man ikke vil gifte seg? Pytt pytt 😂 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 23. mai 2020 #2238 Del Skrevet 23. mai 2020 Dokosten i vinduskarmen faktisk 🙈 Håper den er ubrukt 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 23. mai 2020 #2239 Del Skrevet 23. mai 2020 16 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Dokosten i vinduskarmen faktisk 🙈 Håper den er ubrukt 😅 Mtp at hun har små barn, så er det kanskje bedre å ha den i vinduskarmen enn på golvet der minstemann fort kan leke med den, smake på den osv. 😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 23. mai 2020 #2240 Del Skrevet 23. mai 2020 1 time siden, Lunabelle skrev: Mtp at hun har små barn, så er det kanskje bedre å ha den i vinduskarmen enn på golvet der minstemann fort kan leke med den, smake på den osv. 😅 Men det badet brukes jo som bod/klesoppbevaring? 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg