Gå til innhold

Talla (snapchat)

Fremhevede innlegg

Gjest Chroma
Skrevet
7 timer siden, neiognei skrev:

Eneste naturlige forklaringen er at det ikke var noe økonomiske problemer der i mars. Bare så sjansen til litt lett-tjente penger, pga at det var en situasjon hvor folk ville være lette å lure. 

Æsj, jeg blir kvalm. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, GulSitron skrev:

Det er akkurat det jeg tenker også. Nå snakker hu jo som om det aldri var noen økonomisk krise. 

Er bare noen uker siden hun hadde quiz om seg selv hvor et av spørsmålene var "er jeg i økonomisk krise" vel? Altså, hallo. Og folk biter fortsatt på hva som helst som hun sier. 

• Liker 9
Skrevet

Tenk å svindle folk så enkelt.. helt uten samvittighet eller anger. Tvert i mot hovmod og arroganse. Det er ikke til å tro. 

• Liker 16
Skrevet
På 16.5.2020 den 19.00, Siwert skrev:

Og da mente jeg mennesker og vifter, trekk fra vindu osv. Aldri sett puter eller pledd. Vi lager ganske mye støv kjære deg😀

Igjen med det «kjære deg» greiene. Å «diskutere» med deg er jo verre enn å forklare beboerene i boligen jeg jobber grunnen til at de ikke får sett 17 mai tog i år. Takk for dansen 🙂

• Liker 20
Skrevet

Skulle ønske det kom flere spm i spørrerundene, er jo da hun kan bjuda på med litt galskap. Få frem litt sterke meninger ol. 
Jeg så snappene for sent, men hadde vært gøy å funnet noen spm hun kunne uttypt litt mer. Føler hun bare svarer helt overfladisk på spørsmålene hun får. 

• Liker 4
Skrevet

woop, nå er huset solgt! 

• Liker 2
Skrevet

Så bra de fikk solgt! 

Mwn hvorfor er det bedre å ta tattis selv når man ikke kan tatovere selv? Hun tok i dag, dokumentert på snap. Det henger ikke på greip. Greit nok hun ikke har godkjent lokale, men hun får sikkert dagsleie på det gamle og fått unna litt kunder.

• Liker 14
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Så bra de fikk solgt! 

Mwn hvorfor er det bedre å ta tattis selv når man ikke kan tatovere selv? Hun tok i dag, dokumentert på snap. Det henger ikke på greip. Greit nok hun ikke har godkjent lokale, men hun får sikkert dagsleie på det gamle og fått unna litt kunder.

Fordi hu er redd for å smitte A, som har astma, med Corona 🙃🙃🙃🙃 (vet ikke om de "endelig" har fått diagnose)

Det er derfor hu er så mye ute og møter andre folk, shopper og tatoverer seg. Hu er rett og slett livredd smitte. :sarkasme:

Endret av GulSitron
BrainFart
  • Liker 32
Skrevet
5 timer siden, LoppeLiten skrev:

Skulle ønske det kom flere spm i spørrerundene, er jo da hun kan bjuda på med litt galskap. Få frem litt sterke meninger ol. 
Jeg så snappene for sent, men hadde vært gøy å funnet noen spm hun kunne uttypt litt mer. Føler hun bare svarer helt overfladisk på spørsmålene hun får. 

Du hadde nok ikke fått svar uansett., hun svarer jo bare på akkurat det som passer henne.

• Liker 6
Gjest Siwert
Skrevet (endret)
22 timer siden, Hetaeb skrev:

Igjen med det «kjære deg» greiene. Å «diskutere» med deg er jo verre enn å forklare beboerene i boligen jeg jobber grunnen til at de ikke får sett 17 mai tog i år. Takk for dansen 🙂

😂🤣Kjære deg er noe vi sier her jeg bor. Ligg i dialekta våres. Slettes ikke stygt.

Endret av Siwert
Skrevet
5 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Så bra de fikk solgt! 

Ikke sikkert de har plass til henne lengre nå. Eller kanskje de ikke vil ha henne der som tatovør.

• Liker 5
Skrevet
10 timer siden, Siwert skrev:

😂🤣Kjære deg er noe vi sier her jeg bor. Ligg i dialekta våres. Slettes ikke stygt.

Kommer helt an på hvordan man bruker "kjære deg" og hvordan tonefallet er. Uansett hyggelig tone har hun sjeldent og hun har ingen filter foran ungene sine. Men hun er jo den superkule mammaen som lærer ungen sin på 3år si < faen da, jævlig  , drit > for hun kule mammaen ser ikke på dette som banneord eller stygge ord. 

Og må bare bryte ut at det er latterlig å gå ut i avisa med " dårlig barndom " 😅 TENK hva ungene hennes kommer til å skrive om dems barndom når de blir store da 😉 hun har hatt langt mindre trøblete barndom enn hva de har.  

/de som vet , de vet /

• Liker 25
Skrevet
12 timer siden, Siwert skrev:

Kjære deg er en hersketeknikk. Men for all del, du er jo ekspert på å prøve å fremstå som bedre enn alle andre her på forumet. Sannheten er noe annet. 

• Liker 29
Skrevet
14 timer siden, Siwert skrev:

Å bruke «kjære deg» sånn som du gjør når du skriver er nedlatende. Samme som å si «lille venn». 

• Liker 14
Skrevet
2 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Kjære deg er en hersketeknikk. Men for all del, du er jo ekspert på å prøve å fremstå som bedre enn alle andre her på forumet. Sannheten er noe annet. 

Takk 👏🏼 

• Liker 7
Skrevet
15 timer siden, Siwert skrev:

Om du ikke er Talla så har dere begge flere likhetstrekk, nedlatende tone, hersketeknikk og en passiv/aggressiv måte og svare på. Kjenner ingen som oppfører seg sånn, sikkert derfor du forsvarer så desperat...endelig funnet noen lik deg selv!

• Liker 27
Gjest Siwert
Skrevet
16 minutter siden, Pålur skrev:

Om du ikke er Talla så har dere begge flere likhetstrekk, nedlatende tone, hersketeknikk og en passiv/aggressiv måte og svare på. Kjenner ingen som oppfører seg sånn, sikkert derfor du forsvarer så desperat...endelig funnet noen lik deg selv!

Jeg kan dessverre ikke styre hvilket tonefall dere leser mine svar i. Og har gjentatte ganger svart at jeg ikke er Talla. Men jeg er sikkert alt det andre dere sier at jeg er da bare fordi jeg ikke er enig med dere her inne. For det må man. Men da diskuterer dere jo ikke egentlig, gjør dere vel. 

Skrevet

Nå skal hu åpne 24 mai (tror jeg hu sa)! Og alle som har gavekort osv (i gitte mnd) får utløpsdato i 2021 

• Liker 4
Skrevet

Om hun starter opp mandag, bør hun ikke da bruke tiden på å svare de som har etterlyst svar i forbindelse med gavekort?

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...