Gå til innhold

Talla (snapchat)

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, Lolland78 skrev:

TELEMARKSAVISA😞 – Det er livshistorien min rett og slett, smiler Talla. Noen kjenner henne kanskje fra snapchatkontoen «Joviale mammaer», men først og fremst har hun fått et navn i nettopp tattoo-verden. Som med så mange andre, i stor grad bygd opp gjennom sosiale medier.

Slik har ventelistene blitt lange og kundekretsen svært bred. De kommer fra både Harstad og Lindesnes, og også fra utlandet.

– Folk legger opp sommerferien sin nå etter å komme innom hos meg, smiler hun.

Er hun seriøs? 🤣🤣 lange ventelister kommer heller av at hun nesten aldri Jobber og folk har kjøpt gavekort 😅 forferdelig høy på seg selv 

Den veldig lange ventelista hennes var ikke lang før korona akkurat og mtp hvor lite hun viser at hun jobber skal det ikke mye til for å ha bittelitt venting. Der jeg tar mine tatoveringer er det 12-18 mnd ventetid, de jobber lange dager og likevel står folk i kø, da kan man skryte på seg lang venteliste med god grunn. 
Regner med at de som legger opp sommerferien sin for å komme til henne er venner av henne som uansett skal på besøk. Norge har alt for mange dyktige tatovører til at folk kommer fra andre siden av landet til Talla KUN fordi hun er så veldig flink (ikke min mening!). 

• Liker 26
Skrevet

Å der kom jaggu reklamen for selvbruningskrem som gjør huden skabbete, fingrene orange og brun inne i håndflata🙈

• Liker 17
Skrevet
På 8.5.2020 den 14.44, GulSitron skrev:

Jepp, nå skal hun åpne (forhåpentligvis) fra 1 juni og ikke september som hu har sagt en stund 🙃

Hu sa 1.september på snappen i dag 🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet

Hvordan klarer to voksne mennesker med 3(4) barn seg uten inntekt fram til 1. september? Det er et mysterium for meg...

• Liker 22
Skrevet
6 timer siden, MzMe skrev:

Tre mnd slingringsmonn må man nesten ha 🙄

• Liker 9
Gjest Siwert
Skrevet
8 timer siden, MzMe skrev:

Hun åpner 1.juni,men tar over Hele lokalet 1.september. Det er veldig selektiv hørsel på denne sida. 

Skrevet
2 timer siden, Siwert skrev:

Hun åpner 1.juni,men tar over Hele lokalet 1.september. Det er veldig selektiv hørsel på denne sida. 

Da er det rundt 1 september hun negl dama flytter inn i sitt nye lokale da? 

Skrevet
2 timer siden, Siwert skrev:

Eller er det veldig selektiv forklaring fra Talla? 

• Liker 18
Gjest Siwert
Skrevet
43 minutter siden, GulSitron skrev:

Da er det rundt 1 september hun negl dama flytter inn i sitt nye lokale da? 

Ja det er det. 

Skrevet

Får håpe hun får godkjenning fra kommunelegen før 1 juni slik at hun kan få kommet seg tilbake i jobb. Slikt tar sikkert ikke lang tid.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Sommernatt skrev:

Hvordan klarer to voksne mennesker med 3(4) barn seg uten inntekt fram til 1. september? Det er et mysterium for meg...

Særlig siden de for to måneder siden hadde så mye usikret gjeld at 37.000 var nok til brannslukking. 🤷‍♀️

• Liker 17
Skrevet

Spent hvor bra hun skal fremstille seg selv i neste spørsmålsrunde. Og selvfølgelig tørr hun ikke å bruke anonymisert spørsmål. 

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, Lolland78 skrev:

Spent hvor bra hun skal fremstille seg selv i neste spørsmålsrunde. Og selvfølgelig tørr hun ikke å bruke anonymisert spørsmål. 

Nei, da blir det jo vanskeligere å blokkere personene som stiller de fæle spørsmålene 

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, neiognei skrev:

Særlig siden de for to måneder siden hadde så mye usikret gjeld at 37.000 var nok til brannslukking. 🤷‍♀️

Hu tigde nok penger for å kunne pusse opp og fikse det nye lokalet. 

• Liker 6
Skrevet
10 timer siden, BloodyMaryFairy skrev:

Eller er det veldig selektiv forklaring fra Talla? 

Du har så rett, så rett.

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, MzMe skrev:

Hu tigde nok penger for å kunne pusse opp og fikse det nye lokalet. 

Tviler, tror ikke ideen om bytte av lokale var kommet så tidlig. 

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, Flettfrid skrev:

Tviler, tror ikke ideen om bytte av lokale var kommet så tidlig. 

Det tror jeg du har rett i. Hun er ingen langtidsplanlegger. Ting skjer mer på impuls og ved tilfeldighet. 

• Liker 9
Skrevet

Hun har ihvertfall ikke foreløpig fått godkjent søknaden sin om kontant støtte for bedriften. Vet ikke om hun har søkt heller .men det er ikke utbetalt noe til henne .det ligger offentlig på skatteetaten sine sider

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Hønemor74 skrev:

Hun har ihvertfall ikke foreløpig fått godkjent søknaden sin om kontant støtte for bedriften. Vet ikke om hun har søkt heller .men det er ikke utbetalt noe til henne .det ligger offentlig på skatteetaten sine sider

Ikke sikkert hun får heller, vet om en som ikke fikk, måtte ha så å så mye i faste utgifter (til husleie etc) + 10.000 i egenandel å betale. Så ikke alle som får og den egenandelen skal man ha råd til òg da.. Å her hvor jeg bor har det stått i avisa hva lokale bedrifter har fått, og det er ikke akkurat store beløp de har fått, heller slik at jeg reagerte på hvor lite det var de fikk.

Gjest Siwert
Skrevet
11 timer siden, MzMe skrev:

Du har så rett, så rett.

Hun fortalte det på snap, enten på sin egen eller på joviale mammaer. Husker ikke hvilken. 

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...