Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Klementine skrev (46 minutter siden):

Er tatoveringsstudioer fritatt for lock down? 

For på Talla sitt studio Bohemen idag 20.03.21 observerte u.t 4 personer sittende med og uten munnbind i sofagruppen mot vindu. 

Forkastelig! Grenland gikk i full lock down igår. 

Påkrevd munnbind og holde god avstand. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lolland78 skrev (15 minutter siden):

Påkrevd munnbind og holde god avstand. 

så det betyr at jeg kan gå til frisøren mandag bare jeg har på munnbind?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (9 minutter siden):

så det betyr at jeg kan gå til frisøren mandag bare jeg har på munnbind?

Ja, en til en behandlinger er åpent, derunder frisører, tattoo, massasje etc.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei på 11år tatovert denne så hadde jeg blitt litt imponert. Men blir ikke like imponert når ei med 11års erfaring lager den.  

Talla ta deg et tegnekurs der du kan lære grunnleggende skyggeteknikker og du burde også lære å tegne linjer. 

Screenshot_20210320-210755_Instagram.jpg

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (4 timer siden):

Hadde ei på 11år tatovert denne så hadde jeg blitt litt imponert. Men blir ikke like imponert når ei med 11års erfaring lager den.  

Talla ta deg et tegnekurs der du kan lære grunnleggende skyggeteknikker og du burde også lære å tegne linjer. 

Screenshot_20210320-210755_Instagram.jpg

Nå lo jeg megahøyt! Altså, se på terningene, hva skjer der? Ikke bare er prikkene feil, men skulle likt å spilt yatzy med de der🤪 Skygger og streker er i ekte Tallsstil, hennes varemerke, hun skal ha for at hun gjennomfører den da :P Jeg kan nesten ikke skjønne at hun har drevet med dette i så mange år og ikke har bedre utførelse. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg fått tatovert de terningene der på min arm så hadde jeg rett og slett blitt forbannet. Skyggeleggingen er vilkårlig og uten effekten den skal ha. Lett å se selv uten kompetanse, fagfolk må le. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det ett veldig kortvarig forhold tro? 🤔 ser ut som bildene med han nye typen er fjernet.

Screenshot_20210321-125920_Instagram.jpg

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (22 minutter siden):

Ble det ett veldig kortvarig forhold tro? 🤔 ser ut som bildene med han nye typen er fjernet.

Screenshot_20210321-125920_Instagram.jpg

ser mer ut som at hun skal lage seg fancy greier med trehundre bilder som utgjør et stort. Og forsåvidt litt spesielt at hun har fjernet de bildene allerede 🙈 Bra hun har et stabilt liv og stabile personer rundt ungene. 

trekker det tilbake. Kan faktisk se ut som at hu er singel igjen. 

C077BF73-EC51-4399-8A54-F62C118CD4EC.jpeg

Endret av GulSitron
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en "talla" I vår familie, helt sprøtt hvor like de er på alle måter. Det går opp og ned, barn uten tilstedeværende far, mann inn, mann ut, aldri fornøyd, alltid sint eller sur eller forbanna, alltid i krangel med noen, alle er imot henne og hun selv er bare så fantastisk at hun nesten lyser i mørket. Det er et kontant behov for oppmerksomhet og drama og det der med å være så jævla "tøff" og "badass" og "unik", og i tallas tilfelle, det her kunstnersjel greiene sine. Det er pinlig. Dette familiemedlemmet mitt har ingen venner igjen og bare noen få familiemedlemmer gidder å ha noe med henne å gjøre. Hun lever via oppmerksomhet gjennom sosiale medier hvor hun oppfører seg som den fjortenåringen hun er mentalt. Folk som dette kjører bare på. Alt som går galt er noen andre sin feil og alle andre er idioter. Talla er så voksen som hun kommer til å bli, og som med mitt familiemedlem, som er nesten 10 år eldre enn talla, så håper jeg bare det går bra med de som må bo med henne og at det er nok med de få gode menneskene de ennå har rundt seg. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (2 timer siden):

ser mer ut som at hun skal lage seg fancy greier med trehundre bilder som utgjør et stort. Og forsåvidt litt spesielt at hun har fjernet de bildene allerede 🙈 Bra hun har et stabilt liv og stabile personer rundt ungene. 

trekker det tilbake. Kan faktisk se ut som at hu er singel igjen. 

C077BF73-EC51-4399-8A54-F62C118CD4EC.jpeg

Rart at dere ikke ser de bildene med han, for her er alle intakt. 

A48D0429-4945-4FF0-8047-F574D64EBB1F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanakass skrev (23 minutter siden):

De var ikke der når jeg tok screenshot tidligere, men er kommet frem igjen nå. Hun hadde da tydeligvis skjult de tidligere i dag.

Screenshot_20210321-160722_Instagram.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (1 time siden):

De var ikke der når jeg tok screenshot tidligere, men er kommet frem igjen nå. Hun hadde da tydeligvis skjult de tidligere i dag.

Screenshot_20210321-160722_Instagram.jpg

kanakass skrev (1 time siden):

Hun skulle sikkert bare teste oss og se om noen merket det 😅

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at når det er relativt stille eller dødt her inne, så gjør hun som regel et eller annet for å få gang her igjen. Hun lever for dramaet og elsker å bli diskutert, så kaller hun det hat, mobbing, trakassering etc og får vann på mølla og fyrer seg opp igjen. Det er ganske sørgelig når det blir så åpenbart. Kleint. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DianaV skrev (56 minutter siden):

Legg merke til at når det er relativt stille eller dødt her inne, så gjør hun som regel et eller annet for å få gang her igjen. Hun lever for dramaet og elsker å bli diskutert, så kaller hun det hat, mobbing, trakassering etc og får vann på mølla og fyrer seg opp igjen. Det er ganske sørgelig når det blir så åpenbart. Kleint. 

Dette er så sant! Har lagt merke til akkurat det samme. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt det opptil flere ganger. 
Det er et slags mønster. Vedder på at det snart kommer en ny rant om et eller annet, så blir det diskutert her inne, også kommer det enda en rant hvor hun ranter om at hun ikke bryr seg om "all dritten" som blir skrevet her også kommer en av blodfansen hennes inn her, tar guden i forsvar og snakker mye dritt om oss fordi vi snakker dritt (les: konstruktiv kritikk). Også forsvinner den personen her ifra fordi den mangler gode argumenter. Også blir det stille en stund igjen. 

Endret av GulSitron
Skriveleif
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å følge noen enkle smittevernsregler. Sånn som f.eks bruke munnbind når man sitter tett på kunden 🤦‍♀️

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter denne personen på ekte? Kan ikke finne henne på IG? Og hvorfor har hun brutt med familien? Hva har skjedd i oppveksten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...