Teardrop Skrevet 10. mars 2021 #4561 Skrevet 10. mars 2021 Laaaangt innlegg på insta og bloggen nå ang "oss" her og de som hater henne. Hun påstår at vi utgjør 1% av følgerne hennes, men dæven døtte å vi har gått innpå henne ihvertfall! Hun prøver å si vi ikke gjør det, men det er helt tydelig at vi gjør. Hadde hun ikke brydd seg hadde ikke alt hun sier og gjør handlet om at "Dere kan ikke knekke meg, jeg bryr jeg ikke om dere, det er ikke meg" bla bla. BUSTED! LoppeLiten skrev (1 time siden): "Jeg vil inspirere" Spør følgerne hva de vil se eller høre mer om. En følger spør om favorittplatene hennes og svaret er at alle er favoritter. Haha, der inspirerte hun enormt!🤭 Det er jo fordi alt hun eier er spons fra forskjellige, og hvis hun sier at en genser fra den ene sjappa er favoritt, mister hun sikkert samarbeidet med en av de andre fordi de også selger gensere. Men dårlig svar ja, helt enig og ikke overrasket. Virker som hun fisker etter de kritiske spørsmålene så hun kan kjefte mer å være litt sånn "stakar meg, dere er bare slemme". 7
MsFri Skrevet 10. mars 2021 #4562 Skrevet 10. mars 2021 Teardrop skrev (1 time siden): Laaaangt innlegg på insta og bloggen nå ang "oss" her og de som hater henne. Hun påstår at vi utgjør 1% av følgerne hennes, men dæven døtte å vi har gått innpå henne ihvertfall! Hun prøver å si vi ikke gjør det, men det er helt tydelig at vi gjør. Hadde hun ikke brydd seg hadde ikke alt hun sier og gjør handlet om at "Dere kan ikke knekke meg, jeg bryr jeg ikke om dere, det er ikke meg" bla bla. BUSTED! Det er jo fordi alt hun eier er spons fra forskjellige, og hvis hun sier at en genser fra den ene sjappa er favoritt, mister hun sikkert samarbeidet med en av de andre fordi de også selger gensere. Men dårlig svar ja, helt enig og ikke overrasket. Virker som hun fisker etter de kritiske spørsmålene så hun kan kjefte mer å være litt sånn "stakar meg, dere er bare slemme". Ha ha ja det var morsom lesing 🙊 men hun bryr seg ikke. Likte den ene kommentaren der og da går hun rett i angrep. Det må være slitsomt å lage så mange historier selv. Hun husker ikke selv hva hun selv sier og da er det folk her inne som lager historier🤷🏼♀️ Jeg har sluttet å følge henne for jeg orker ikke, men titter innom når det er noen her inne som sier ifra 🤪 8
Hebi Skrevet 10. mars 2021 #4563 Skrevet 10. mars 2021 Syns det er horribelt at når klokken er 2150 når hun legger ut story så hører man fremdeles våkne barn i bakgrunnen. Horribelt. Å nei det er ikke engangstilfelle. Det er faktisk ofte det skjer. Min sønn på 3 år var i seng til 1900. Sovnet før 1920. Ingen små barn bør være våken kl 2200 å er det våkent så ta deg av barnet å få det til å sovne. Ikke sitt på snap. 18
panzerpølsa Skrevet 10. mars 2021 #4564 Skrevet 10. mars 2021 Jeg tenker at de som hele tiden må fremheve hvor fantastiske de er, og skryte uhemmet av seg selv, mangler kanskje noen av de egenskapene de påstår de har mest av. Og i tillegg kanskje mangler en hel del antenner og selvinnsikt. Til å være så flink, populær og fantastisk, har hun lite tilbakemeldinger og positive kommentarer. Det er de samme som går igjen, nattugla og de hun jobber med. Og ett par andre. Så kanskje det sier noe om tingenes tilstand? 27
Gjest Trynefaktor Skrevet 10. mars 2021 #4565 Skrevet 10. mars 2021 Hebi skrev (2 timer siden): Syns det er horribelt at når klokken er 2150 når hun legger ut story så hører man fremdeles våkne barn i bakgrunnen. Horribelt. Å nei det er ikke engangstilfelle. Det er faktisk ofte det skjer. Min sønn på 3 år var i seng til 1900. Sovnet før 1920. Ingen små barn bør være våken kl 2200 å er det våkent så ta deg av barnet å få det til å sovne. Ikke sitt på snap. Men da kan hun jo ikke sove til 10.00
Orly Skrevet 11. mars 2021 #4566 Skrevet 11. mars 2021 Hebi skrev (8 timer siden): Syns det er horribelt at når klokken er 2150 når hun legger ut story så hører man fremdeles våkne barn i bakgrunnen. Horribelt. Å nei det er ikke engangstilfelle. Det er faktisk ofte det skjer. Min sønn på 3 år var i seng til 1900. Sovnet før 1920. Ingen små barn bør være våken kl 2200 å er det våkent så ta deg av barnet å få det til å sovne. Ikke sitt på snap. Du vet jo ikke noe om hvorfor barnet er våkent , skjønner ikke hvorfor du sammenligner med ditt barn heller. 2
Hebi Skrevet 11. mars 2021 #4567 Skrevet 11. mars 2021 Trynefaktor skrev (6 timer siden): Men da kan hun jo ikke sove til 10.00 Jaaa, det stemmer. 🤣🤣 For jeg sto opp 0630 med mitt barn idag. Som beg regner med er unormalt når man legger seg 2200 på kvelden. De står vell opp 0930 de. Siden de skal på barnehagen før 10. Sier ingenting på at hun ikke vil levere før 10. men ungene trenger uansett å legge seg før 2200 på kvelden. Men så har jeg en ekte 100% jobb da. 8
Hebi Skrevet 11. mars 2021 #4568 Skrevet 11. mars 2021 Orly skrev (1 minutt siden): Du vet jo ikke noe om hvorfor barnet er våkent , skjønner ikke hvorfor du sammenligner med ditt barn heller. Barna er våken fordi ho liker å sove lenger på morgenen. Dette skjer hele tiden. Jeg nevnte mitt barn for å få frem normal leggetid for barn på den alderen. 10
Orly Skrevet 11. mars 2021 #4569 Skrevet 11. mars 2021 Hebi skrev (Akkurat nå): Barna er våken fordi ho liker å sove lenger på morgenen. Dette skjer hele tiden. Jeg nevnte mitt barn for å få frem normal leggetid for barn på den alderen. Å jeg kunne nevnt et helt annet tidspunkt fordi min hadde mindre søvnbehov enn din , det er også normalt .
Lolland78 Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #4570 Skrevet 11. mars 2021 Orly skrev (1 time siden): Å jeg kunne nevnt et helt annet tidspunkt fordi min hadde mindre søvnbehov enn din , det er også normalt . Handler mer om dårlige rutiner. Sover fra 19.00-07.00 er ganske normalt og sunn rutine til barn på 2 -4år. 22.00- 09.30 er ikke så normalt. Søvnbehov ? Hvis du har et barn på 2år som ikke er trøtt eller klarer å legge seg kl 22-23 over en lengre periode burde man oppsøke lege. Du vet barnets hjerne er avhengig av gode søvnrutiner og flere timer med søvn enn voksne for å klare å utvikle seg. Men siden du et mor så vet du alt om dette selv 25
Gjest Trynefaktor Skrevet 11. mars 2021 #4571 Skrevet 11. mars 2021 Hebi skrev (4 timer siden): Jaaa, det stemmer. 🤣🤣 For jeg sto opp 0630 med mitt barn idag. Som beg regner med er unormalt når man legger seg 2200 på kvelden. De står vell opp 0930 de. Siden de skal på barnehagen før 10. Sier ingenting på at hun ikke vil levere før 10. men ungene trenger uansett å legge seg før 2200 på kvelden. Men så har jeg en ekte 100% jobb da. Ja, de fleste har det (heldigvis)mer sånn 😅
Orly Skrevet 11. mars 2021 #4572 Skrevet 11. mars 2021 (endret) Lolland78 skrev (4 timer siden): Handler mer om dårlige rutiner. Sover fra 19.00-07.00 er ganske normalt og sunn rutine til barn på 2 -4år. 22.00- 09.30 er ikke så normalt. Søvnbehov ? Hvis du har et barn på 2år som ikke er trøtt eller klarer å legge seg kl 22-23 over en lengre periode burde man oppsøke lege. Du vet barnets hjerne er avhengig av gode søvnrutiner og flere timer med søvn enn voksne for å klare å utvikle seg. Men siden du et mor så vet du alt om dette selv Nei det handler ikke alltid om dårlige rutiner men ser du tror du er sånn som vet alt og tenker alle barn er like så. Du vet barn er forskjellige siden du er mor eller? Endret 11. mars 2021 av Orly 2
Lolland78 Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #4573 Skrevet 11. mars 2021 Orly skrev (28 minutter siden): Nei det handler ikke alltid om dårlige rutiner men ser du tror du er sånn som vet alt og tenker alle barn er like så. Du vet barn er forskjellige siden du er mor eller? Tenkte ikke at alle barn er like men det er våres oppgave som foreldre å innføre faste og like rutiner på barna våre ,så de er tilpasset samfunnet vi lever i. Selvom barn er forskjellig så er det unormalt at barn på 2 og 4år er våkne til 22.00 spesielt i ukedager der de skal i bhg dagen etter. 10
Tessa12 Skrevet 11. mars 2021 #4574 Skrevet 11. mars 2021 Lolland78 skrev (1 minutt siden): Tenkte ikke at alle barn er like men det er våres oppgave som foreldre å innføre faste og like rutiner på barna våre ,så de er tilpasset samfunnet vi lever i. Selvom barn er forskjellig så er det unormalt at barn på 2 og 4år er våkne til 22.00 spesielt i ukedager der de skal i bhg dagen etter. Faste rutiner kan jeg være enig i, men like rutiner, nei. Vi er fortsatt individer. Alle familier har forskjellige dager. 3
Orly Skrevet 11. mars 2021 #4575 Skrevet 11. mars 2021 Lolland78 skrev (3 timer siden): Tenkte ikke at alle barn er like men det er våres oppgave som foreldre å innføre faste og like rutiner på barna våre ,så de er tilpasset samfunnet vi lever i. Selvom barn er forskjellig så er det unormalt at barn på 2 og 4år er våkne til 22.00 spesielt i ukedager der de skal i bhg dagen etter. Er det ikke godt man er forskjellige , er så glad mitt barn fikk gid tid på morningen , ingen grunn til å stresse før de er skolebarn. 1
Embla82 Skrevet 11. mars 2021 #4576 Skrevet 11. mars 2021 Jeg skjønner ikke helt leggekritikken, til tross for at jeg forstår mye av annen kritikk mot Talla. Men så lenge barn får sammenhengende søvn i nok timer spiller det vel ingen rolle om det er 19 til 7 eller om det er 22 til 10? Sånn utenom barnehagetider da, om de har en regel på når barna senest bør være der. 7
Teardrop Skrevet 11. mars 2021 #4577 Skrevet 11. mars 2021 Hun har aldri brydd seg om "personvern" og sladding av ansikter før i dag. Pleier å ta bilder og filmer av venner og barn som ikke vet om det, snur seg bort når det oppdages, sier nei osv. Talla bare leri alle sånne filmklipp. Heelt til hun tar bilde av den nye typen sin med tidenes første sladd over. Sikkert bare for å provosere og skape rabalder her inne. Syns bare synd på fyren som roter seg borti kaoset hennes, kunne ikke brydd meg mindre om hvem han er, måten hun gjør det på som "provoserer". Btw, hun skriver at hun er sååå glad om dagen, kan bare huske kjefting og sur talla på story siste ukene jeg😳 En klein latter her og der etter frekke kommentarer til følgere bare, men det er ikke glede. 24
Sol Rampelyset Skrevet 11. mars 2021 #4578 Skrevet 11. mars 2021 Tråden er ryddet for krenkende innlegg med svar. Sol, admin.
kanakass Skrevet 11. mars 2021 #4579 Skrevet 11. mars 2021 (endret) Teardrop skrev (2 timer siden): Hun har aldri brydd seg om "personvern" og sladding av ansikter før i dag. Pleier å ta bilder og filmer av venner og barn som ikke vet om det, snur seg bort når det oppdages, sier nei osv. Talla bare leri alle sånne filmklipp. Heelt til hun tar bilde av den nye typen sin med tidenes første sladd over. Sikkert bare for å provosere og skape rabalder her inne. Syns bare synd på fyren som roter seg borti kaoset hennes, kunne ikke brydd meg mindre om hvem han er, måten hun gjør det på som "provoserer". Btw, hun skriver at hun er sååå glad om dagen, kan bare huske kjefting og sur talla på story siste ukene jeg😳 En klein latter her og der etter frekke kommentarer til følgere bare, men det er ikke glede. Hun har faktisk vist han frem på instastory før, så veldig merkelig at det nå er så «hemmelig». Alt for litt sladder, men ja - håper han vet hva han roter seg borti... Endret 11. mars 2021 av kanakass Feil ord 10
Anquor Skrevet 11. mars 2021 #4580 Skrevet 11. mars 2021 kanakass skrev (2 minutter siden): Hun har faktisk vist han frem på insta, så veldig merkelig at det nå er så «hemmelig». Alt for litt sladder, men ja - håper han vet hva han roter seg borti... Har hun vist han fram på ekte? Jeg tenkte dette likegodt kunne være en veninne bak filteret for å skape engasjement, og spekulasjoner. 8
Anbefalte innlegg