Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Bla bla bla på story i dag om at vi ikke kan knekke ho og at ingenting går inn på ho.

Det gjør det ho jo helt klart siden det er alt ho snakker om fortiden, og det er helt klart at alt er ment direkte til oss på kvinneguiden, for her er ho tydeligvis inne å leser hver dag.

Ho gjentar og gjentar at ingenting vi gjør kan påvirke ho, i samme setning sier ho at ho ikke tør å gjøre noe "ulovlig" pga oss.

Ho snakker mye om at det ikke er flere instanser ho kan bli rapprtert til snart, hvor er ho rapportert hen nå da? Mattilsynet?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt tydelig at hun er plaget av å ikke bli likt av alle. Måten hun snakker på, nedlatende og hissig, tyder på at hun er veldig plaget. Hadde det ikke plaget henne, hadde hun ikke viet det oppmerksomhet. 

Jeg lar meg dessverre fascinere av at et menneske kan holde på sånn som hun gjør. Måten hun "influerer" på, måten hun snakker om andre på i all offentlighet samtidig som hun ikke tåler noe tilbake. 
Vi som i tillegg vet private ting om henne adderer jo tingene sammen og får en rystende sum av ting som ikke stemmer overens med det bildet hun viser av seg selv, familien og virksomheten i offentligheten. 

Talla brenner stadig broer. Hun forstår ikke at til slutt blir hun alene igjen. Stadig omgir hun seg med nye mennesker. Jeg hørte på podcasten til Katharina Flatland og mannen, Åpen journal,  der de snakker om personlighetsforstyrrelser.  Det var et par mennesker som datt ned i hodet mitt da jeg hørte det og kunne krysse av noen ting. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dialog med en annen tatovør for å fikse en tatovering laget av T.. så spent på hvor mye det vil koste meg😭 men ser ikke bra ut slik den er nå... 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (48 minutter siden):

Jeg er i dialog med en annen tatovør for å fikse en tatovering laget av T.. så spent på hvor mye det vil koste meg😭 men ser ikke bra ut slik den er nå... 

Å nei 😬 hva slags motiv har hun tatovert på deg? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (4 minutter siden):

Å nei 😬 hva slags motiv har hun tatovert på deg? 

Blomster og noe tekst som ser ut som skrivefeil🙊🙈 har ikke kontaktet henne om det, for vet at det ikke nytter. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MsFri skrev (8 minutter siden):

Blomster og noe tekst som ser ut som skrivefeil🙊🙈 har ikke kontaktet henne om det, for vet at det ikke nytter. 

Nei det nytter ikke 🤣 hun har ingen kunder som er misfornøyde og hvis noen skulle være det så er det noe galt med kunden og ikke Tallas " kunst "

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (32 minutter siden):

Nei det nytter ikke 🤣 hun har ingen kunder som er misfornøyde og hvis noen skulle være det så er det noe galt med kunden og ikke Tallas " kunst "

Jeg har ingen planer om å bli hengt ut i hennes SOME fordi jeg klager😅

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (20 minutter siden):

Jeg har ingen planer om å bli hengt ut i hennes SOME fordi jeg klager😅

Du er ikke den eneste.. 

Screenshot_20210305-193556_Facebook.jpg

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (16 minutter siden):

Du er ikke den eneste.. 

Oi shit!!!! 

ja jeg er spent på hva jeg må ut med... 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (56 minutter siden):

Du er ikke den eneste.. 

I kommentarfeltet ligger bilderesultat og jeg må si det er skuffende kvalitet av en som har "tatovert i 11år!" Det finnes jo ikke en rett linje? Og når man tatoverer har man jo stensiler for å faktisk ha noe å følge? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (4 minutter siden):

I kommentarfeltet ligger bilderesultat og jeg må si det er skuffende kvalitet av en som har "tatovert i 11år!" Det finnes jo ikke en rett linje? Og når man tatoverer har man jo stensiler for å faktisk ha noe å følge? 

Katastrofe 😳 da er det merkelig at hun har rette linjer på de små tegningene hun lager på fritiden. ( eller nei det er ikke merkelig fordi hun bruker lysbord til alt og derfor får vi kun se fargeleggings videor ) 

Hun som mener at hun er så god til å tegne/ tatovere så er det rart at hun ikke har lagt ut noen videoer der hun faktisk tegner motiver på frihånd. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tragiske de som har blitt lagt ut der😔 så skjev linje med de månene eller hva det var. 
hun er utdatert og bør ta seg et tegnekurs😅 eller fler..

jeg angrer på at jeg har latt meg tatovere av hun..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det hun peser om nå? «Får til»?? Hun får tydeligvis ikke til samliv (brudd med barnas fedre), økonomi (voksen trebarnsmor som leier bolig og må opprette spleis for å betale regninger), jobb (utallige klager på rufsete arbeid), familie (brutt kontakt med de fleste). 
Ja, det er ikke rart at vi er skikkelig misunnelige 😂😂

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruenFraHavet skrev (16 minutter siden):

Hva er det hun peser om nå? «Får til»?? Hun får tydeligvis ikke til samliv (brudd med barnas fedre), økonomi (voksen trebarnsmor som leier bolig og må opprette spleis for å betale regninger), jobb (utallige klager på rufsete arbeid), familie (brutt kontakt med de fleste). 

Hun ser ikke dette selv 🤣 det samme med arbeidet hennes. Hun er  en gründer og karrierekvinne 💪 og alle som setter spørsmålstegn eller syns hun gjør en dårlig jobb er sjalue 🤣🤣 veldig sjalu på hennes liv altså. Sjalu på  at jeg ikke har noen igjen rundt meg, lite kontakt med barna mine, ikke klare jobben min, måtte skjule forholde jeg er i, kjøre rundt i en rusthaug. Gud å sjalu jeg er på det livet der.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruenFraHavet skrev (22 minutter siden):

Jeg gråter en tåre hver dag i misunnelse 😢😢

🤣🤣

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Elisiaflisa skrev (2 minutter siden):

Jeg gråter en tåre hver dag i misunnelse 😢😢

🤣🤣

😂😂😂 Skal vi starte en støttegruppe for oss som sliter med misunnelsen? 😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruenFraHavet skrev (2 minutter siden):

😂😂😂 Skal vi starte en støttegruppe for oss som sliter med misunnelsen? 😂

I’m in 🙋🏼‍♀️🤣

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at hun altid i avslutningen må skrive at vi som kritiserer livet hennes må få oss et liv, komme oss opp av sofaen og få oss litt pågangsmot til å følge våre egne drømmer. Hu vet ingen ting om oss, vi bretter ikke ut livet vårt på sosiale medier. Jeg har et fint og innholdsrikt liv, aldeles ikke misunnelig på hennes brutte relasjoner, løgner, pengeproblemer og samliv som går utover barna. Det med at hun er en dårlig tatovør må da gå inn på henne. Hadde jeg fått høre at jeg var dårlig i jobben min hadde jeg tatt det innover meg, forskjellen på meg og talla er at jeg hadde nok sett det selv at at jeg var dårlig i jobben min før noen andre hadde påpekt det. Men hu får bare fake it til det ikke går mer. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (6 timer siden):

Liker at hun altid i avslutningen må skrive at vi som kritiserer livet hennes må få oss et liv, komme oss opp av sofaen og få oss litt pågangsmot til å følge våre egne drømmer. Hu vet ingen ting om oss, vi bretter ikke ut livet vårt på sosiale medier. Jeg har et fint og innholdsrikt liv, aldeles ikke misunnelig på hennes brutte relasjoner, løgner, pengeproblemer og samliv som går utover barna. Det med at hun er en dårlig tatovør må da gå inn på henne. Hadde jeg fått høre at jeg var dårlig i jobben min hadde jeg tatt det innover meg, forskjellen på meg og talla er at jeg hadde nok sett det selv at at jeg var dårlig i jobben min før noen andre hadde påpekt det. Men hu får bare fake it til det ikke går mer. 

Tror Talla hadde dødd av utmattelse hvis hun skulle fulgt mitt liv med natteamming, tidlige morgener, turnus jobb med doble vakter innimellom(dag og kveld 0730-22) samt handling, rydding, vasking osv. 😅 

Jeg har faktisk fått beskjed fra mitt tidligere arbeidssted at det var et par ting jeg ikke var så god på og som direkte kunne påvirket beboere i feil retning. Jeg tok meg selv i det og ble bedre. Jeg satte meg ikke ned og kalte kollegaene mine for noen drittfitter som er sjalu 😨

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...