Måne Rampelyset Skrevet 27. desember 2020 #4021 Skrevet 27. desember 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, brudd på opphavsrett og svar til dette. Måne, admin.
GulSitron Skrevet 27. desember 2020 #4022 Skrevet 27. desember 2020 Ja, hvor mange dager var den kontoen privat? 🥲🥲 3
LoppeLiten Skrevet 27. desember 2020 #4023 Skrevet 27. desember 2020 Kom til å tenke på noe... Hvis insta gransker kontoene hennes, vil det bli sett på som mistenkelig når hun laster opp "ca 1000" bilder på en dag? Nå er hun jo på runde to med heftig mye opplastninger... (tenker på den andre kontoen som ble stengt og denne hun holder på med nå) 10
Blomstertapet Skrevet 29. desember 2020 #4024 Skrevet 29. desember 2020 Veldig rart å legge ut en tekst om man ikke er sammen lenger med milevis forklaring, for så å legge til et bilde som for meg virker ganske intimt... 🙈 10
Flettfrid Skrevet 29. desember 2020 #4025 Skrevet 29. desember 2020 Blomstertapet skrev (4 minutter siden): Veldig rart å legge ut en tekst om man ikke er sammen lenger med milevis forklaring, for så å legge til et bilde som for meg virker ganske intimt... 🙈 Clickbite 😂😎 9
Blomstertapet Skrevet 29. desember 2020 #4026 Skrevet 29. desember 2020 Flettfrid skrev (35 minutter siden): Clickbite 😂😎 Ja, det er jo ingen tvil. 💃 3
Superbobla Skrevet 30. desember 2020 #4027 Skrevet 30. desember 2020 "Jeg snapper jeg" Fin kommentar til datteren som forteller at hun liker rommet sitt. Jeg lurer på om hun virkelig er sånn, eller om hun er ute etter en reaksjon og blest irundt seg selv. 11
MsFri Skrevet 30. desember 2020 #4028 Skrevet 30. desember 2020 Superbobla skrev (1 time siden): "Jeg snapper jeg" Fin kommentar til datteren som forteller at hun liker rommet sitt. Jeg lurer på om hun virkelig er sånn, eller om hun er ute etter en reaksjon og blest irundt seg selv. En på straks 4 år skjønner kroppsspråket der om at det ikke er så viktig det hun sa...😔 13
Teardrop Skrevet 30. desember 2020 #4029 Skrevet 30. desember 2020 (endret) OK, Denne kommentaren min er litt drøy, skulle gjerne skrevet denne som anonym, men det er jo ikke mulig på denne tråden. Altå, jeg synes synd på de barna hennes... Vi får håpe det er MYE mer kjærlighet bak fasaden enn det vi ser. Hun er sikkert uendelig glad i barna sine altså (på sin måte), meeen det virker som de bare er til bry for henne hver gang de snakker til henne når hun snapper. Hun ler falsk til dem, himler med øynene, svarer småfrekt eller svarer dem ikke i det heletatt! Virker nesten som hun liker de best som søte instagrambilder, likes og en vei til gratis klær og spons 😮 Og hvis barna hennes "forstyrrer" O-DU-STORE-TALLA når hun snapper, hvorfor sletter hun den ikke å lager ny? Det ville sett mye bedre ut utad mot oss enn at hun er så spydig ovenfor barna hele tiden.... Endret 30. desember 2020 av Teardrop Skrivefeil. 44
Stine85 Skrevet 31. desember 2020 #4030 Skrevet 31. desember 2020 Teardrop skrev (43 minutter siden): OK, Denne kommentaren min er litt drøy, skulle gjerne skrevet denne som anonym, men det er jo ikke mulig på denne tråden. Altå, jeg synes synd på de barna hennes... Vi får håpe det er MYE mer kjærlighet bak fasaden enn det vi ser. Hun er sikkert uendelig glad i barna sine altså (på sin måte), meeen det virker som de bare er til bry for henne hver gang de snakker til henne når hun snapper. Hun ler falsk til dem, himler med øynene, svarer småfrekt eller svarer dem ikke i det heletatt! Virker nesten som hun liker de best som søte instagrambilder, likes og en vei til gratis klær og spons 😮 Og hvis barna hennes "forstyrrer" O-DU-STORE-TALLA når hun snapper, hvorfor sletter hun den ikke å lager ny? Det ville sett mye bedre ut utad mot oss enn at hun er så spydig ovenfor barna hele tiden.... Det er trist, men jeg er helt enig 😔 18
GulSitron Skrevet 2. januar 2021 #4031 Skrevet 2. januar 2021 Ser T "reklamerer" for hun lærlingen og ber folk bestille time hos henne. Hva skjer hvis lærlingen brått blir mer attraktiv og får flere forespørsler enn t? Personlig synes jeg kvaliteten på tatoveringene til lærlingen ser bedre ut enn T sine (pga skjeve/ujevne streker og veldig dårlig skyggelegging) 16
GulSitron Skrevet 3. januar 2021 #4033 Skrevet 3. januar 2021 im25 skrev (4 timer siden): Har talla flytta? Fra huset i Brevik? Hu flytta visst rett før jul, til et annet hus lengre opp i gata eller noe. (Hun har, så vidt meg bekjent, flyttet pga den ene gangen noen kjørte i ruspåvirket tilstand og krasjet ved siden av huset. Er ikke sikkert at det er sant altså) 3
MsFri Skrevet 3. januar 2021 #4034 Skrevet 3. januar 2021 GulSitron skrev (7 minutter siden): Hu flytta visst rett før jul, til et annet hus lengre opp i gata eller noe. (Hun har, så vidt meg bekjent, flyttet pga den ene gangen noen kjørte i ruspåvirket tilstand og krasjet ved siden av huset. Er ikke sikkert at det er sant altså) Det har visst vært flere ubehagelig tilfeller og ikke bare den ene. Og jeg forstår at man flytter når man ikke føler seg trygg i eget hus... 2
MsFri Skrevet 3. januar 2021 #4035 Skrevet 3. januar 2021 GulSitron skrev (På 2.1.2021 den 11.36): Ser T "reklamerer" for hun lærlingen og ber folk bestille time hos henne. Hva skjer hvis lærlingen brått blir mer attraktiv og får flere forespørsler enn t? Personlig synes jeg kvaliteten på tatoveringene til lærlingen ser bedre ut enn T sine (pga skjeve/ujevne streker og veldig dårlig skyggelegging) Det er vel ikke lærlingen hun reklamerer for.. trodde lærlingen het Silje eller noe og hun Adeleine eller hva det er, er en kollega...
Lolland78 Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #4036 Skrevet 3. januar 2021 MsFri skrev (3 timer siden): Det har visst vært flere ubehagelig tilfeller og ikke bare den ene. Og jeg forstår at man flytter når man ikke føler seg trygg i eget hus... Det forstår jeg også. Men forstår ikke hvorfor man flytter noen hus lengre opp i gata hvis man er utrygg i selve gata ( som hun sa) 7
Frøken_fjong1 Skrevet 3. januar 2021 #4037 Skrevet 3. januar 2021 Lolland78 skrev (13 minutter siden): Det forstår jeg også. Men forstår ikke hvorfor man flytter noen hus lengre opp i gata hvis man er utrygg i selve gata ( som hun sa) Det skjønner ikke jeg heller. Ligger nok mer bak enn det hun vil dele. 7
Teardrop Skrevet 3. januar 2021 #4038 Skrevet 3. januar 2021 "Kan ikke koronna bare gi seg, kan folk skjepe seg" Smeller det på story fra ei som nettopp har hatt 10-11stk i bursdagselskap, og hun er dritfornøyd med å ha rukket å feire 1 dag FØR man ikke for lov å ha besøk hjemme lengre. Og om ikke det er nok, dette renner ut av trynet på ei som nekter å bruke munnbind!!! Nesten så man håper at en av de inviterte var syke så hun ser at det er innmari idioti å invitere så mange når man allerede vet i dag, at i morgen er det fyfy! Hun er bare så utrolig tett i hodet, og apropo hodet, hun er jo like oransj-ish som veggen i bakgrunnen,men kun ansiktet, halsen har ikke fått en dråpe brunkrem.😱 🤢 Noen som tør å sende henne en mld med sminketips? 🤣 25
GulSitron Skrevet 3. januar 2021 #4039 Skrevet 3. januar 2021 (endret) Teardrop skrev (8 minutter siden): "Kan ikke koronna bare gi seg, kan folk skjepe seg" Smeller det på story fra ei som nettopp har hatt 10-11stk i bursdagselskap, og hun er dritfornøyd med å ha rukket å feire 1 dag FØR man ikke for lov å ha besøk hjemme lengre. Og om ikke det er nok, dette renner ut av trynet på ei som nekter å bruke munnbind!!! Nesten så man håper at en av de inviterte var syke så hun ser at det er innmari idioti å invitere så mange når man allerede vet i dag, at i morgen er det fyfy! Hun er bare så utrolig tett i hodet, og apropo hodet, hun er jo like oransj-ish som veggen i bakgrunnen,men kun ansiktet, halsen har ikke fått en dråpe brunkrem.😱 🤢 Noen som tør å sende henne en mld med sminketips? 🤣 Skulle si det samme.. Festlig hun der, ikke dobbeltmoralsk i det hele tatt.. Liker også hvordan hun sprer skremsel ved å dele en artikkel som handler om at en lege har fått en reaksjon etter vaksina. "En 32 år gammel lege er innlagt på intensivavdeling i Mexico med pusteproblemer og krampe etter å ha fått koronavaksine. Hun har en historikk med allergiske reaksjoner og har fått diagnosen hjerne- og ryggmargsinflammasjon." Endret 3. januar 2021 av GulSitron Mer tekst 7
Flettfrid Skrevet 3. januar 2021 #4040 Skrevet 3. januar 2021 (endret) Teardrop skrev (21 minutter siden): "Kan ikke koronna bare gi seg, kan folk skjepe seg" Smeller det på story fra ei som nettopp har hatt 10-11stk i bursdagselskap, og hun er dritfornøyd med å ha rukket å feire 1 dag FØR man ikke for lov å ha besøk hjemme lengre. Og om ikke det er nok, dette renner ut av trynet på ei som nekter å bruke munnbind!!! Nesten så man håper at en av de inviterte var syke så hun ser at det er innmari idioti å invitere så mange når man allerede vet i dag, at i morgen er det fyfy! Hun er bare så utrolig tett i hodet, og apropo hodet, hun er jo like oransj-ish som veggen i bakgrunnen,men kun ansiktet, halsen har ikke fått en dråpe brunkrem.😱 🤢 Noen som tør å sende henne en mld med sminketips? 🤣 5-6 gjester+de selv ser det ut som. Ikke værre det enn at hoveddelen av norges befolkning har vært samlet i juleselskaper rundt om i de norske hjem siste 1,5 uken. Vi feiret bursdag i jula, da vi reknet ned at Norge kom til å stenge ned nå etter jul. Må si jeg er storfornøyd med at vi fikk feiret ungen, så den ikke trenger bli lei seg for at coronaen setter en stopper for bursdag. Endret 3. januar 2021 av Flettfrid Rettet skrivefeil 2
Anbefalte innlegg