RebekkaQ Skrevet 19. desember 2020 #3961 Del Skrevet 19. desember 2020 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor hun er så ettertraktet som tatovør, særlig nå som hun har en annen i studioet som helt åpenbart leverer mye sterkere arbeid enn henne. Man kan alltids diskutere opp og ned hva som er pent, men hva som er rent teknisk bra utført og ikke er faktisk ikke opp til subjektiv vurdering eller smak og behag. Dette er tatoveringer gjort av to ulike tatovører på Bohemen. Døm selv. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 19. desember 2020 #3962 Del Skrevet 19. desember 2020 GulSitron skrev (2 timer siden): Artig den derre ranten på snap nå 😳 Hun har tydeligvis lest her inne 😆 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 19. desember 2020 #3963 Del Skrevet 19. desember 2020 MzMe skrev (1 time siden): Hun har tydeligvis lest her inne 😆 Synes det er litt spesielt at hun hyler "ikke hør på hva andre sier om deg, la det prelle av, gi litt faen" også gjør hu motsatt, bryr seg akkurat litt for mye om hva andre synes, tror og mener, og da går hu ofte rett i forsvar og forteller vel indirekte at hun selv ikke gjør noe galt noen gang, det er bare alle andre som er multi duster og ikke skal komme her.. Blir en gledens dag når vi kan sitere Øystein Sunde "D'er ingenting som å møte seg sjøl i døra. Med buksa nede har du ingenting du sku' ha sagt." 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 19. desember 2020 #3964 Del Skrevet 19. desember 2020 Hva er det som skjer med hunden? Har ikke fått med meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 19. desember 2020 #3965 Del Skrevet 19. desember 2020 Elsker når folk bruker argumenter som at mange andre gjør det også, så da må det være greit. Foreldre bruker fysisk straff i mange land fortsatt, er det også greit? Mange kjører uten belte, gjerne med 6 øl "på tanken", også greit? Droppe å betale skatt fordi naboen driter i det, greit? Når folk reagerer går det ann å ta det som en mulighet til å lære noe istedet for å løpe inn i krenke- og stakkars meg toget. Det er veldig mange av følgerne hennes som ikke tørr å sende meningene sine til henne når de reagerer fordi de ikke vil bli hengt ut, så når hun kommer med 30/70-40/60 beregningen sin der blir den langt ifra reell. Nok en gang fikk vi bekreftet at hun koser seg på kg da❤️ 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 19. desember 2020 #3966 Del Skrevet 19. desember 2020 Chroma skrev (2 timer siden): Hva er det som skjer med hunden? Har ikke fått med meg det. Hun snappet i går om at hun håpet ikke naboen trodde hun brøler til barna når hun brøler til hunden. Det fikk reaksjoner. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 19. desember 2020 #3967 Del Skrevet 19. desember 2020 LoppeLiten skrev (1 time siden): Hun snappet i går om at hun håpet ikke naboen trodde hun brøler til barna når hun brøler til hunden. Synes egentlig beskrivelsen hun selv gav på måten hun brøler høres mer ut som å snakke hardt til hunden. Brøling da tenker jeg at man skriker i ren sinne med ordentlig høy, skarp stemme med mål å skremme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #3968 Del Skrevet 19. desember 2020 GulSitron skrev (26 minutter siden): Synes egentlig beskrivelsen hun selv gav på måten hun brøler høres mer ut som å snakke hardt til hunden. Brøling da tenker jeg at man skriker i ren sinne med ordentlig høy, skarp stemme med mål å skremme. Virket som hun ville snike seg unna med den forklaringen. Hadde hun kun snakket litt hardt til hunden så hadde hun ikke vært redd for at naboene skulle missforstå. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 19. desember 2020 #3969 Del Skrevet 19. desember 2020 For ei som snapper "alt" synes jeg det er veldig rart at hun kom hjem å fortalte oss at hunden hadde rotet osv, og at hun skulle rydde men IKKE snudde kamera og viste oss. Kanskje ikke det var så ille allikevel. Eller om det egentlig skjedde. Kanskje hunden hadde tissa eller bæsja inne fordi hun er for lenge vekk fra bikkja, men hun skylte på noe annet?? 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metron Skrevet 20. desember 2020 #3970 Del Skrevet 20. desember 2020 F snakker i bakgrunnen med dattera, i den snappen hun har ordna håret. Der hun reklamerer for vipper, negler og hår. 🤡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 20. desember 2020 #3971 Del Skrevet 20. desember 2020 LoppeLiten skrev (7 timer siden): Hun snappet i går om at hun håpet ikke naboen trodde hun brøler til barna når hun brøler til hunden. Det fikk reaksjoner. Okei. Trist å brøle uansett hvem til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 20. desember 2020 #3972 Del Skrevet 20. desember 2020 Kjente eg vart kraftig provosert no. Eg har sjølv trent lydighet med hund sidan eg var barn, og mannen min har trent hundar i militæret. DU SKAL IKKJE KJEFTE OG ROPE PÅ HUNDEN, Talla! Hunden vert stressa av det og det er faktisk psykisk mishandling. Eg forstår godt at ein vert frustrert for hundar kan vere eit helvete i den alderen. Men belønningsbasert trening er det mest effektive og fører til ein glad og trygg hund. Kjefting og straff fører til ein stressa og redd hund. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 20. desember 2020 #3973 Del Skrevet 20. desember 2020 Metron skrev (11 timer siden): F snakker i bakgrunnen med dattera, i den snappen hun har ordna håret. Der hun reklamerer for vipper, negler og hår. 🤡 Så bra da, at de bruker tid sammen 💕 Ingenting er vel bedre en familietid og det at de kan være samlet i adventstiden 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr0ublemaker Skrevet 20. desember 2020 #3974 Del Skrevet 20. desember 2020 Altså.. skjønner at det er kjipt at instakontoen er deaktivert - spesielt når forrige konto ble hacket. Men liksom.. MÅ SAMTLIGE snapper inneholde jamring og syting om denne instragrammen da?! Synes det starter å bli litt mye nå. 🙄 hver eneste snap man åpner på storyen hennes nå, inneholder surkete tryne og jamring om denne instagrammen. Hun har jo kontakta instagram, og gjort det hun kan for å få den åpna igjen - SÅ da er det vel bare å la det ligge til man eventuelt får svar eller at den åpnes igjen? 🤦🏼♀️ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmiiii Skrevet 20. desember 2020 #3975 Del Skrevet 20. desember 2020 Sååå... hun kan kjøpe en ny iphone (hvor mange har hun kjøpt de siste årene??) men kan ikke betale gjeld eller skattesmellen sin eller hva enn det var hun tigget penger om i sommer? Følgerne hennes må ta ansvar om det men hun bare finser negler, dyre middager og iphone. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 20. desember 2020 #3976 Del Skrevet 20. desember 2020 Emmiiii skrev (2 timer siden): Sååå... hun kan kjøpe en ny iphone (hvor mange har hun kjøpt de siste årene??) men kan ikke betale gjeld eller skattesmellen sin eller hva enn det var hun tigget penger om i sommer? Følgerne hennes må ta ansvar om det men hun bare finser negler, dyre middager og iphone. Først var det rentene på lån (om jeg ikke tar helt feil) rett etter lockdown i mars. Den stoppet vel på nærmere 40k parallelt med at hu stadig kom hjem med nye klær og mye takeaway. Så var det skattesmellen i sommer. Synes det er merkelig at hu slet med å betale smellen i og med at man kan dele opp og betale over tid, og fordi hu skrøt sånn av at hu hadde fulle lister på jobb frem til oktober. (Med tanke på at hu tidligere har sagt at hu lett tjener 50k på en mnd, og da skulle man nesten tro at hu kunne betale ned gjelda til staten med fulle lister på jobb) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 20. desember 2020 #3977 Del Skrevet 20. desember 2020 (endret) Listene hennes er "fulle" i hennes øyne når hun har 1 kunde på dagen. Og hun sier hun jobber dobbelt når hun også har 1 kunde på kvelden. haha, jeg blir så oppgitt over den sytedama der. 2 kunder på en dag betyr full dag og dobbelt skift. 😕 Hun klager over munnbind-bruk i butikken... Trodde hun MÅTTE bruke det når hun tattoverte jeg? Er ikke det en uskreven regel i den bransjen? Eller er det bare at de mest hygeniske bruker det uansett? Sånn selv før covid kom. jeg mener at NÅ burde hun uten tvil bruke det så tett man sitter på en fremmed under en tattosessio 😮 Endret 20. desember 2020 av Teardrop 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 21. desember 2020 #3978 Del Skrevet 21. desember 2020 GulSitron skrev (16 timer siden): Først var det rentene på lån (om jeg ikke tar helt feil) rett etter lockdown i mars. Den stoppet vel på nærmere 40k parallelt med at hu stadig kom hjem med nye klær og mye takeaway. Så var det skattesmellen i sommer. Synes det er merkelig at hu slet med å betale smellen i og med at man kan dele opp og betale over tid, og fordi hu skrøt sånn av at hu hadde fulle lister på jobb frem til oktober. (Med tanke på at hu tidligere har sagt at hu lett tjener 50k på en mnd, og da skulle man nesten tro at hu kunne betale ned gjelda til staten med fulle lister på jobb) Det var ikke renter på lån , det var gammel gjeld som var gått til inkasso 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 21. desember 2020 #3979 Del Skrevet 21. desember 2020 Hønemor74 skrev (2 timer siden): Det var ikke renter på lån , det var gammel gjeld som var gått til inkasso Aah, takk for oppklaringen 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 21. desember 2020 #3980 Del Skrevet 21. desember 2020 Teardrop skrev (22 timer siden): Listene hennes er "fulle" i hennes øyne når hun har 1 kunde på dagen. Og hun sier hun jobber dobbelt når hun også har 1 kunde på kvelden. haha, jeg blir så oppgitt over den sytedama der. 2 kunder på en dag betyr full dag og dobbelt skift. 😕 Hun klager over munnbind-bruk i butikken... Trodde hun MÅTTE bruke det når hun tattoverte jeg? Er ikke det en uskreven regel i den bransjen? Eller er det bare at de mest hygeniske bruker det uansett? Sånn selv før covid kom. jeg mener at NÅ burde hun uten tvil bruke det så tett man sitter på en fremmed under en tattosessio 😮 Både tatovøren og jeg brukte munnbind da jeg tok sist, for 14 dager siden, så noen av de er iallfall fornuftige💪🏻 Sier seg forsåvidt selv, men. Når man ser klesmengden hun også har, kunne hun jo tjent ganske bra på å selge det hvis hun trenger penger! Blir helt matt av hvor stappa det er med tøy og sko, for så å klage over pengemangel..! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg