Gå til innhold

Talla (snapchat)

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Teardrop skrev:

Det fryder meg at det er få på loppis! Hahaha. Er jeg et dårlig menneske? 😇😂

Ja! definitivt. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Lolland78 skrev:

Men hvem arrangerer loppis i en liten butikk i denne koronatiden. Hun som har snakka så mye om at hun har et barn i risikogruppene 🤦‍♀️ men igjen, historier.... 

Covid-19 har fri denne helgen, så det er safe nå 🥳

• Liker 22
Skrevet

ble regelrett irritert over at hun la ut et innlegg om hva følgerne beskriver henne som. Veldig, veldig spesiell ting å gjøre. Selvhenførende som bare det. På grenset til grandiost. 

• Liker 15
Skrevet

Disse ordene hadde jo vært realistisk og hun hadde fremstått mindre full av seg selv om hun tok med det som garantert kom av undrende/negative/kritiske ord. Ikke bare selvskryt. For dette var kleint. 

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, KAMLMI skrev:

Disse ordene hadde jo vært realistisk og hun hadde fremstått mindre full av seg selv om hun tok med det som garantert kom av undrende/negative/kritiske ord. Ikke bare selvskryt. For dette var kleint. 

Kunne man bidra anonymt? 
Liker at noen tenkte "grønn", de har sikkert mente det hyggelig, men for meg er det synonymt med dum nybegynner🙊

• Liker 7
Skrevet
13 minutter siden, LoppeLiten skrev:

Kunne man bidra anonymt? 
Liker at noen tenkte "grønn", de har sikkert mente det hyggelig, men for meg er det synonymt med dum nybegynner🙊

Det husker jeg ikke, men har ikke tro på at det bare kom inn så store ord. Jeg tenkte grønn som i.. hun maler jo alt grønt....men det kan jo ha flere betydninger 🤣🤣 Godt poeng. 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, KAMLMI skrev:

Det husker jeg ikke, men har ikke tro på at det bare kom inn så store ord. Jeg tenkte grønn som i.. hun maler jo alt grønt....men det kan jo ha flere betydninger 🤣🤣 Godt poeng. 

Jeg tror godt nok om folk til å tro at de mente fargen og at Talla maler alt grønt, men går likevel for min tolkning av ordet rent personlig om hva jeg tenker treffer best.😇😈

• Liker 4
Skrevet
56 minutter siden, LoppeLiten skrev:

Kunne man bidra anonymt? 

Jeg tenker mugg..altså at Talla er muggen 😆 
Hun opptrer jo ganske så muggent på snap innimellom 😁

• Liker 8
Skrevet

Flere her som venter på den dagen hun skal vise sin kreativ side ? Hun snakker mye om at hun er kreativ men viser det sjeldent 🤷‍♀️ kreativ sjel og listemenneske. Syns hun bruker snappen og Instagram kun for å selge ting eller for å vise hvor mye skryt hun får. Men hva får hun egentlig skryt for ?  

• Liker 16
Skrevet
5 minutter siden, Lolland78 skrev:

Flere her som venter på den dagen hun skal vise sin kreativ side ? Hun snakker mye om at hun er kreativ men viser det sjeldent 🤷‍♀️ kreativ sjel og listemenneske. Syns hun bruker snappen og Instagram kun for å selge ting eller for å vise hvor mye skryt hun får. Men hva får hun egentlig skryt for ?  

Hun lagde jo den kreative tegneboken hun skulle selge... Vet ikke hvordan det endte, jeg? 

Skrevet
1 time siden, Lolland78 skrev:

Syntes hun er kreativ i å skape historier om seg selv og feks sykdomshistorie 🤭

Også er det relativ kreativ sutring, feks når hun måtte stenge sjappa pga sårbart barn, men nå kan arrangere loppis, mens vi fremdeles er under pandemi.. 

Ikke akkurat kreativ som man automatisk assosierer, men dog 😉

• Liker 23
Skrevet

200,- (gått ned til 150,- nå) for et par utslitte (i mine øyne) Adidas-sko i str 20?? 
Ikke rart at hun ikke får solgt noe med sånne priser! 

• Liker 16
Skrevet

"Jeg gidder ikke nedprise mine egne varer, så jeg håper dere har vett å pruter" I en litt.. Tja.. Sur tone? 

Hu har utstrålt sånn eplekjekk holdning under denne loppisen synes jeg. 

• Liker 21
Skrevet
14 minutter siden, GulSitron skrev:

"Jeg gidder ikke nedprise mine egne varer, så jeg håper dere har vett å pruter" I en litt.. Tja.. Sur tone? 

Hu har utstrålt sånn eplekjekk holdning under denne loppisen synes jeg. 

Hadde jeg bodd i området, hadde jeg ikke gått dit, kun på grunn av det hun sier på snap til tider. Kan risikere å bli hengt ut om en kommer med «feil» prutepris liksom😟

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Aaaaaaltfor dyrt! Kan få et par nye Nike/Adidas/Puma til 200kr på XXL. 

• Liker 9
Skrevet

Ser på salgsprofilen hennes på ig at det kan vippses. Vippsen står på sjappa hennes 🙄 

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, Chroma skrev:

Hun lagde jo den kreative tegneboken hun skulle selge... Vet ikke hvordan det endte, jeg? 

Den selger hun i sjappa si til 290,- 😵

• Liker 2
Skrevet

Lurer på om det var noen innom jeg. Kosa meg igjen når ho i dag begynner å be folk " ha vett til å prute", igjen nedrykkende tone om følgere sine. Ho tror ho er råpopulær fordi ho har mange følgere, å har annonsert denne stusselige loppisen i ukevis😂 ho har hatt kjempeforventninger, koser meg når de blir knust så ho kan se at de fleste som følger ho fordi ho er teit og det er gøy å se ho sinna pga et spm fra en følger eller høre på den nedlatende tonen hennes som svar til oss. Det er også gøy at ho tror ho er best i alt, kan og vet alt når ho har sååå feil hele tia. Haha.  Kun derfor jeg følger jo. 

Og btw, hvorfor skal Vi betale når ho har fått de klærne gratis for å vise oss et 10sek bilde med de på fordi det står reklame i hjørnet. Blir for dumt. 

• Liker 16
Skrevet

Tror det er en 0 for mye på alt hun har lagt ut. Flaut dyrt!! 

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...