kalini Skrevet 24. september 2020 #3321 Del Skrevet 24. september 2020 Akkurat nå, Tessa12 skrev: Den der er det ikke bare hun som har delt før. nei.. men de aller fleste av oss fikk med oss at det der var et redigert bilde. Altså bare tull. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 24. september 2020 #3322 Del Skrevet 24. september 2020 Jeg har vurdert å fjerne livmoren, men jeg fikk inntrykk av at inngrepet var ganske stort og med mye komplikasjoner. Men på Talla så virker det som det gikk relativt greit og uten særlig smertestillende? Er det noen som har fjernet livmor her, som kan si om det faktisk er så "greit" som det ser ut til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 24. september 2020 #3323 Del Skrevet 24. september 2020 28 minutter siden, kalini skrev: nei.. men de aller fleste av oss fikk med oss at det der var et redigert bilde. Altså bare tull. Redigert bilde? Det er skrevet i en bok, riktignok en bok med mange teorier i, men like fullt i en bok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 24. september 2020 #3324 Del Skrevet 24. september 2020 2 timer siden, Tessa12 skrev: Redigert bilde? Det er skrevet i en bok, riktignok en bok med mange teorier i, men like fullt i en bok. Ja, men det står ikke slik i den boka! den boka finnes, men på den siden står ikke den teksten som det ble delt bilde av! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cavalieren Skrevet 24. september 2020 #3325 Del Skrevet 24. september 2020 3 timer siden, RockOn skrev: Jeg har vurdert å fjerne livmoren, men jeg fikk inntrykk av at inngrepet var ganske stort og med mye komplikasjoner. Men på Talla så virker det som det gikk relativt greit og uten særlig smertestillende? Er det noen som har fjernet livmor her, som kan si om det faktisk er så "greit" som det ser ut til? Jeg har gjort det. Lå sengeliggende i 1 uke. På 8 dag gikk jeg 5 m til postkassa sov i 3 t etterpå. Det verste var kanskje ikke smertene, men det å være så sliten hele tiden uten å gjort noe store greier. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 24. september 2020 #3326 Del Skrevet 24. september 2020 5 timer siden, RockOn skrev: Jeg har vurdert å fjerne livmoren, men jeg fikk inntrykk av at inngrepet var ganske stort og med mye komplikasjoner. Men på Talla så virker det som det gikk relativt greit og uten særlig smertestillende? Er det noen som har fjernet livmor her, som kan si om det faktisk er så "greit" som det ser ut til? Hun var heldig og fikk det gjennomført med kikkhull. Mange må åpnes helt pga komplikasjoner eller at de oppdager ting som vanskeliggjør kikkhull. F.eks ved fjerning pga endo, ender mange opp med full operasjon. Kikkhull er ett mye mindre og enklere inngrep. Som man kommer seg mye fortere etter. Jeg har prøvd begge deler og det er enorm forskjell. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 24. september 2020 #3327 Del Skrevet 24. september 2020 Talla for sånn 1 uke siden. Ish: "dere kommer ALDRI til å se meg uten neseringen, ALDRI!! Det er det siste som skal ut og det første som dksl6inn etter operasjonen. Såååå, Talla I DAG, legger ut et bilde av en operasjon fra i fjor, uten neseringen. Haha Ikke så enkelt å huske ei uke tilbake nei.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 25. september 2020 #3328 Del Skrevet 25. september 2020 den der snapen fra ifjor.. noen som husker den ble delt med den teksten? eller er det noe hun har lagt på nå siden vi her inne har satt spørsmål ved «alle de operasjonene» hun har tatt...? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 25. september 2020 #3329 Del Skrevet 25. september 2020 21 minutter siden, kalini skrev: den der snapen fra ifjor.. noen som husker den ble delt med den teksten? eller er det noe hun har lagt på nå siden vi her inne har satt spørsmål ved «alle de operasjonene» hun har tatt...? Den teksten har hun lagt på i ettertid, sikkert fordi mange har konfrontert henne med diagnosen🤪 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 25. september 2020 Forfatter #3330 Del Skrevet 25. september 2020 21 minutter siden, kalini skrev: den der snapen fra ifjor.. noen som husker den ble delt med den teksten? eller er det noe hun har lagt på nå siden vi her inne har satt spørsmål ved «alle de operasjonene» hun har tatt...? Den teksten er satt på nå. Ifjor hadde hun egen endo/adeno dag etter operasjonen på joviale der hun fortalte om all endoen , sammenvoksningene de hadde funnet 🤦♀️det var i hele buken, tarmene og mye mer. Hun håper bare på at følgerne skal glemme det hun har sakt tideligere 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 25. september 2020 #3331 Del Skrevet 25. september 2020 25 minutter siden, Lolland78 skrev: Den teksten er satt på nå. Ifjor hadde hun egen endo/adeno dag etter operasjonen på joviale der hun fortalte om all endoen , sammenvoksningene de hadde funnet 🤦♀️det var i hele buken, tarmene og mye mer. Hun håper bare på at følgerne skal glemme det hun har sakt tideligere hærregud, er det mulig.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 25. september 2020 #3332 Del Skrevet 25. september 2020 Noen her som har kommentert til henne at pappaen til jentene er så mye der selv om de ikke er sammen? Tenkte siden hun tok det opp på snap.. Men litt merkelig at nå kan han være der med barna, men han kunne ikke det tidligere sånn at hun kunne jobbe? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 25. september 2020 #3333 Del Skrevet 25. september 2020 10 minutter siden, MzMe skrev: Noen her som har kommentert til henne at pappaen til jentene er så mye der selv om de ikke er sammen? Tenkte siden hun tok det opp på snap.. Men litt merkelig at nå kan han være der med barna, men han kunne ikke det tidligere sånn at hun kunne jobbe? Vil tro hun er her inne og spøker litt innimellom. Nå tar hun på alvor alt hun ikke kan, og derfor er han der for å avlaste og gjøre alt hun ikke kan. (Løfte og bære ting) Samtidig synes jeg det er litt rart (sett at hun måtte gjøre mye alene) at hun kunne styre og bære ifbm loppis, men kan ikke bære en pose med matvarer fordi hun har operert. Hun har vel selv sagt at hun har bært en del og "gjort for mye" (overbelastet operasjonsområdet) Hvilket bilde er det hun har slettet fra Instagram egentlig? (Snapstory) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 25. september 2020 #3334 Del Skrevet 25. september 2020 Hahahaha! "Jeg er ikke akkurat den typen som annonserer ting" Næhei-nei! 😂 Liker at hun sier at det har vært slutt 2 ganger før, for det har hun benektet tidligere, men nå er hun der igjen at de IKKE har bodd sammen siden juli 2019, det har hun nektet for før... Røra ass! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 25. september 2020 Forfatter #3335 Del Skrevet 25. september 2020 2 timer siden, LoppeLiten skrev: Hahahaha! "Jeg er ikke akkurat den typen som annonserer ting" Næhei-nei! 😂 Liker at hun sier at det har vært slutt 2 ganger før, for det har hun benektet tidligere, men nå er hun der igjen at de IKKE har bodd sammen siden juli 2019, det har hun nektet for før... Røra ass! Hun husker ikke historiene sine 😅🤦♀️ og nå er det veldig mange av dem. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 26. september 2020 #3336 Del Skrevet 26. september 2020 Hun filmer datteren hele tiden uten at hun har lyst... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 26. september 2020 #3337 Del Skrevet 26. september 2020 Det fryder meg at det er få på loppis! Hahaha. Er jeg et dårlig menneske? 😇😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anzii Skrevet 26. september 2020 #3338 Del Skrevet 26. september 2020 1 time siden, Teardrop skrev: Det fryder meg at det er få på loppis! Hahaha. Er jeg et dårlig menneske? 😇😂 Muligens, men vi er hvertfall to med samme tanke😂🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 26. september 2020 Forfatter #3339 Del Skrevet 26. september 2020 Men hvem arrangerer loppis i en liten butikk i denne koronatiden. Hun som har snakka så mye om at hun har et barn i risikogruppene 🤦♀️ men igjen, historier.... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 26. september 2020 #3340 Del Skrevet 26. september 2020 48 minutter siden, Lolland78 skrev: Men hvem arrangerer loppis i en liten butikk i denne koronatiden. Hun som har snakka så mye om at hun har et barn i risikogruppene 🤦♀️ men igjen, historier.... Kommer helt an på hvordan hun selv kommer ut av det, tenker jeg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg