Flettfrid Skrevet 19. september 2020 #3301 Del Skrevet 19. september 2020 1 time siden, kalini skrev: Nå har ikke jeg fjernet livmor.. men jeg har tatt 2 keisersnitt.. jeg vil tro at å fjerne livmor er noe mer smertefullt en keisersnitt. For å si det sånn; jeg lå ikke like avslappet som henne «på kun 1 Paracet eller ingen smertelindring»..... Tror nok heller keisersnitt er langt mer smertefult enn kikkhullskirurgi. Jeg har tatt begge deler, KS var langt heftigere for min del enn kikkhull. De værste smertene ved kikkhull er gassen som går ut av kroppen de første døgnene etter. Den kan være skikkelig ubehagelig. Selve sårene er små og gir lite smerte. Mens ett keisersnittsår er rimelig heftig og hemmende 😪 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anzii Skrevet 19. september 2020 #3302 Del Skrevet 19. september 2020 3 timer siden, kalini skrev: Nå har ikke jeg fjernet livmor.. men jeg har tatt 2 keisersnitt.. jeg vil tro at å fjerne livmor er noe mer smertefullt en keisersnitt. For å si det sånn; jeg lå ikke like avslappet som henne «på kun 1 Paracet eller ingen smertelindring»..... Ho går med verre smerter enn dette hver dag, må man jo vite!🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 19. september 2020 #3303 Del Skrevet 19. september 2020 På 22.8.2020 den 23.52, mumrikk1 skrev: (Mente ikke å sitere denne brukeren ,men får ikke fjernet det) Så utrolig selvsentrert man blir av å være "snapper" influenser , call it whatever. Enveiskommunikasjon hele veien. Hun er jo bare interessert i å jabbe om seg selv uforstyrret. Blir jo veldig irritert virker det som. Hver gang noen av følgerene responderer på noe hun har sagt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 20. september 2020 Forfatter #3304 Del Skrevet 20. september 2020 8 timer siden, Vinglass skrev: (Mente ikke å sitere denne brukeren ,men får ikke fjernet det) Så utrolig selvsentrert man blir av å være "snapper" influenser , call it whatever. Enveiskommunikasjon hele veien. Hun er jo bare interessert i å jabbe om seg selv uforstyrret. Blir jo veldig irritert virker det som. Hver gang noen av følgerene responderer på noe hun har sagt. Følgere skal kun gi gaver på døra, penger eller støttende ord. De skal ikke komme råd ,erfaringer eller ha andre meninger enn henne. 🤷♀️ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 20. september 2020 #3305 Del Skrevet 20. september 2020 Virka ikke så syk svak og dårlig bak når hu skulle på middag 😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 21. september 2020 #3306 Del Skrevet 21. september 2020 De er sammen igjen da 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 21. september 2020 #3307 Del Skrevet 21. september 2020 Ikke at jeg støtter Talla i hva hun gjør, men husk at vi alle har forskjellige smerteterskler etter en operasjon. Jeg har selv hatt ks og har venner som hatt det og, ene vennen min reiste hjem og var fin form etter ks og jeg ble liggende en uke på sykehuset pga komplikasjoner. Og min mor fjernet livmoren sin og jeg husker veldig godt at mamma var dårlig form etter operasjonen. Selvom kikkhull operasjon er bedre enn et stort snitt i magen så er det et organ som fjernes. Jeg har operert ut visdomstenner også vært kjempe dårlig etterpå. Det er forskjellige til person til person. Det er godt at vi ikke alle er like når det gjelder smerter 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 21. september 2020 Forfatter #3308 Del Skrevet 21. september 2020 4 timer siden, BloodyMaryFairy skrev: De er sammen igjen da 😂 Er de ? 😱 håpet egentlig at de ville finne ro på hver sin kant så barna kunne få det litt stabilt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 21. september 2020 #3309 Del Skrevet 21. september 2020 1 time siden, Lolland78 skrev: Er de ? 😱 håpet egentlig at de ville finne ro på hver sin kant så barna kunne få det litt stabilt. 😂😂 han er jo der hele tiden 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 21. september 2020 #3310 Del Skrevet 21. september 2020 39 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: 😂😂 han er jo der hele tiden Han må vell det for å se etter barna? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 21. september 2020 Forfatter #3311 Del Skrevet 21. september 2020 54 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: 😂😂 han er jo der hele tiden Sant 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 21. september 2020 #3312 Del Skrevet 21. september 2020 Ok altså, jeg syns ikke hun ligger såååå mye mer i sengen nå enn vanlig, haha. 😛 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 23. september 2020 #3313 Del Skrevet 23. september 2020 Men sånn seriøst? Loppemarked i tattosjappa hennes?? Tenker de ikke på bakterier? Sikkert en del støv og «skitt» i alle de klærne også... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 23. september 2020 #3314 Del Skrevet 23. september 2020 30 minutter siden, MzMe skrev: Men sånn seriøst? Loppemarked i tattosjappa hennes?? Tenker de ikke på bakterier? Sikkert en del støv og «skitt» i alle de klærne også... Den kan nok vaskes ned og desifiseres etter loppemarkedet. Nå kommer sikkert 100 stykk til å påpeke nettopp dette til henne, slik at hun blir klar over det 🤣🙈😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 23. september 2020 #3315 Del Skrevet 23. september 2020 32 minutter siden, MzMe skrev: Men sånn seriøst? Loppemarked i tattosjappa hennes?? Tenker de ikke på bakterier? Sikkert en del støv og «skitt» i alle de klærne også... Håper for hennes del at den sjappa blir vasket og desinfisert grundig før hu tar inn ny kunde. Må jo være fryktelig irriterende for en kunde å få infeksjon fordi T ikke mener det er uhygienisk å støve ned lokalene med gamle klær og ting for loppis. Skulle hun ikke i følge seg selv ha to uker fri fra jobb pga operasjon? I så fall har hun jo i hvert fall en uke til på å vaske ned sjappa 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 23. september 2020 #3316 Del Skrevet 23. september 2020 1 time siden, Flettfrid skrev: Den kan nok vaskes ned og desifiseres etter loppemarkedet. Nå kommer sikkert 100 stykk til å påpeke nettopp dette til henne, slik at hun blir klar over det 🤣🙈😎 DA blir det god stemning på snap da😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. september 2020 #3317 Del Skrevet 23. september 2020 1 minutt siden, LoppeLiten skrev: DA blir det god stemning på snap da😂 Ja det ble jo dårlig stemning da hun snappet om at hun ikke kunne svelge paracet i tablettform og noen sa til henne at det fantes flytende paracet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 23. september 2020 #3318 Del Skrevet 23. september 2020 1 time siden, LoppeLiten skrev: DA blir det god stemning på snap da😂 Jepp 🤣🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 24. september 2020 #3319 Del Skrevet 24. september 2020 Talla med sine konspirasjonsteorier... bilde av den boka på snap idag... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 24. september 2020 #3320 Del Skrevet 24. september 2020 1 time siden, kalini skrev: Talla med sine konspirasjonsteorier... bilde av den boka på snap idag... Den der er det ikke bare hun som har delt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg