GulSitron Skrevet 13. september 2020 #3241 Del Skrevet 13. september 2020 9 timer siden, Mowepe skrev: Ler meg ihjel av ho der.... "jobber rævs av meg og doble skift" talla etter 2 timer... ja da var arbeidsøkt ferdig for i dag. 🤪 hun er så selvsentrert at jeg får vondt i sjela. Slutt med F igjen og skjønner jeg. Er nok ikke lenge før di er sammen igjen... 🤣🤣 Tror de er sammen igjen allerede. Han er jo mer og mer på snappen hennes igjen nå 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 13. september 2020 Forfatter #3242 Del Skrevet 13. september 2020 11 timer siden, Elisiaflisa skrev: Håper i hjertet mitt at gutten hans har det bedrevet han er enn å reise fremogtilbake i Sirkus Talla.. Selvfølgelig. Hun klarer ikke 2-3 barn alene og samtidig jobbe. Hun kan ikke jobbe fra 8-15.30 som andre, hun må jobbe 2timer fra 12-14 og så på kveldstid 20-22 så hun kan nyte senga,spise lunsj , slappe av på soffan, dra til frisør,negldama ,shopping +. Og siden hun jobber kveld så må han passe ungene 🤷♀️ ingen kan forvente at talla skal endre seg eller følge samfunnet 🤦♀️ Det er bedre at ungene lever i et ustabilt kranglete hjem enn at hun skal endre på sine rutiner. Igjen så er det : først meg selv, så meg selv og så min neste hvis det er for mitt eget beste. Ps. De kundene som er hos henne må føle seg til bry. Hver gang hun skal på jobb så klager hun på forhånd på snapp. Hadde jeg sett frisørdama mi klage så mye på snapp så hadde jeg funnet en annen. Hadde heller ikke dratt til en tattovør med skjelving på hånda 🙈 hun sier at det ikke går utover linjene , men det kan man se at det gjør. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 13. september 2020 #3243 Del Skrevet 13. september 2020 19 minutter siden, Lolland78 skrev: Selvfølgelig. Hun klarer ikke 2-3 barn alene og samtidig jobbe. Hun kan ikke jobbe fra 8-15.30 som andre, hun må jobbe 2timer fra 12-14 og så på kveldstid 20-22 så hun kan nyte senga,spise lunsj , slappe av på soffan, dra til frisør,negldama ,shopping +. Og siden hun jobber kveld så må han passe ungene 🤷♀️ ingen kan forvente at talla skal endre seg eller følge samfunnet 🤦♀️ Det er bedre at ungene lever i et ustabilt kranglete hjem enn at hun skal endre på sine rutiner. Igjen så er det : først meg selv, så meg selv og så min neste hvis det er for mitt eget beste. Ps. De kundene som er hos henne må føle seg til bry. Hver gang hun skal på jobb så klager hun på forhånd på snapp. Hadde jeg sett frisørdama mi klage så mye på snapp så hadde jeg funnet en annen. Hadde heller ikke dratt til en tattovør med skjelving på hånda 🙈 hun sier at det ikke går utover linjene , men det kan man se at det gjør. Tenkte akkurat det samme, ville følt meg utilpass og til bry hos en som hver dag må "presse" seg på jobb noen timer. Hadde heller ikke ville vite om så mye om min tatovør, frisør, lege osv. Det er uprofesjonelt og dårlig reklame for bedriften. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 13. september 2020 #3244 Del Skrevet 13. september 2020 Nå kjøres det spørsmålsrunde på instagram. Hun presiserte at hun ikke liker å ha det på snapchat, lurer på hva slags spørsmål hun får der som hun ikke tåler? For de har hun neppe svart på for alle følgerne. Har faktisk opplevd det selv, når jeg tenker meg om. Spurte om noe ang økonomi og fikk en laaaang film privat tilbake med svar. Jeg var livredd da jeg jeg så jeg hadde fått film som svar, var sikker på jeg kom til å få huden full 😂 Gjorde heldigvis ikke det! Må legge til at jeg ikke helt ser gangsynet til folk som sender fan meldingene hun legger ut. Jeg mister respekten for folk som oppriktig digger henne og syns hun er flink i jobben sin🙈 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 13. september 2020 #3245 Del Skrevet 13. september 2020 9 minutter siden, LoppeLiten skrev: Nå kjøres det spørsmålsrunde på instagram. Hun presiserte at hun ikke liker å ha det på snapchat, lurer på hva slags spørsmål hun får der som hun ikke tåler? For de har hun neppe svart på for alle følgerne. Har faktisk opplevd det selv, når jeg tenker meg om. Spurte om noe ang økonomi og fikk en laaaang film privat tilbake med svar. Jeg var livredd da jeg jeg så jeg hadde fått film som svar, var sikker på jeg kom til å få huden full 😂 Gjorde heldigvis ikke det! Må legge til at jeg ikke helt ser gangsynet til folk som sender fan meldingene hun legger ut. Jeg mister respekten for folk som oppriktig digger henne og syns hun er flink i jobben sin🙈 Hun liker ikke å ha det på snap fordi hun ikke kan blokkere folk like lett der som på Instagram. Tror det har noe å si om du er abonnent eller venn med henne på snap 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 13. september 2020 #3246 Del Skrevet 13. september 2020 36 minutter siden, GulSitron skrev: Hun liker ikke å ha det på snap fordi hun ikke kan blokkere folk like lett der som på Instagram. Tror det har noe å si om du er abonnent eller venn med henne på snap Samt at folk ikke er like anonyme på instagram som de er på Snapchat. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 13. september 2020 #3247 Del Skrevet 13. september 2020 1 time siden, Lunabelle skrev: Samt at folk ikke er like anonyme på instagram som de er på Snapchat. Er vel mye enklere å lage seg fake bruker på Instagram? Jeg har tre kontoer jeg bruker primært på insta, men kan lett legge til flere fake hvis jeg ønsker. Snap er vanskeligere fordi kontoen er knyttet mot telefonnr og man kan kun ha en bruker pr telefonnr 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 13. september 2020 #3248 Del Skrevet 13. september 2020 1 time siden, GulSitron skrev: Er vel mye enklere å lage seg fake bruker på Instagram? Jeg har tre kontoer jeg bruker primært på insta, men kan lett legge til flere fake hvis jeg ønsker. Snap er vanskeligere fordi kontoen er knyttet mot telefonnr og man kan kun ha en bruker pr telefonnr 🤔 Men apper som yolo ol. er helt anonymt og hun kan derfor ikke blokke de som sender inn spørsmål der. Hun kan blokke anonyme kontoer på insta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KAMLMI Skrevet 13. september 2020 #3249 Del Skrevet 13. september 2020 Tipper og hun legger spørsmålsrunden på Instagram for å trekke folk dit, få flere følgere, flere views osv....... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husjhusj Skrevet 13. september 2020 #3250 Del Skrevet 13. september 2020 SPØRSMÅLSRUNDE!! Svarer på ett spørsmål og legger ut en kommentar som skryter av henne. Ikke flere spørsmål som kommer inn, eller bare for å få flere følgerne på IG? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 13. september 2020 #3251 Del Skrevet 13. september 2020 21 minutter siden, Husjhusj skrev: SPØRSMÅLSRUNDE!! Svarer på ett spørsmål og legger ut en kommentar som skryter av henne. Ikke flere spørsmål som kommer inn, eller bare for å få flere følgerne på IG? Hun har sikkert hatt så sykt mye å gjøre i dag, så hun har ikke hatt tid 🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 13. september 2020 Forfatter #3252 Del Skrevet 13. september 2020 Tidenes spørsmålsrunde 🙌 ikke et negativt ord, lange rants eller en haug med bortforklaringer om hvordan hennes alvorlige endometriose med spredning og masse sammenvoksninger ble til kun adeno. Tar av meg hatten 🙌 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 13. september 2020 #3253 Del Skrevet 13. september 2020 3 timer siden, Husjhusj skrev: SPØRSMÅLSRUNDE!! Svarer på ett spørsmål og legger ut en kommentar som skryter av henne. Ikke flere spørsmål som kommer inn, eller bare for å få flere følgerne på IG? Sikkert fått masse spørsmål som hun aller helst vil unngå å svare på 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almost handsome Skrevet 15. september 2020 #3254 Del Skrevet 15. september 2020 Dagens story hvor hun viser fram noe av det som skal selges på loppisen. Det står ei lampe i bakgrunnen der. Den skulle hu ha 4 laken for 🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 15. september 2020 Forfatter #3255 Del Skrevet 15. september 2020 3 timer siden, Almost handsome skrev: Dagens story hvor hun viser fram noe av det som skal selges på loppisen. Det står ei lampe i bakgrunnen der. Den skulle hu ha 4 laken for 🙄 Er nok derfor hun ikke har fått solgt den lampa, selvom hun har prøvd i over 1år 🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 15. september 2020 #3256 Del Skrevet 15. september 2020 6 timer siden, Almost handsome skrev: Dagens story hvor hun viser fram noe av det som skal selges på loppisen. Det står ei lampe i bakgrunnen der. Den skulle hu ha 4 laken for 🙄 Hvor? Kunne ikke finne noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 16. september 2020 Forfatter #3257 Del Skrevet 16. september 2020 Forstår ikke helt hvorfor hun igjen samler alle tingene i studio. Sist hun gjorde det var det kaos i hele studio i flere mnd. Og nei desverre så er det faktisk ikke lov å holde loppis og tattoosjappe i samme studio. Det skal være minst mulig ting på gulvet pga støv og rengjøring. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 16. september 2020 #3258 Del Skrevet 16. september 2020 3 timer siden, Lolland78 skrev: Forstår ikke helt hvorfor hun igjen samler alle tingene i studio. Sist hun gjorde det var det kaos i hele studio i flere mnd. Og nei desverre så er det faktisk ikke lov å holde loppis og tattoosjappe i samme studio. Det skal være minst mulig ting på gulvet pga støv og rengjøring. Var på lagerrommet, avskilt med gardiner vel å merke 🙈 Hun skal kanskje holde stengt etter operasjonen og muligens frem til det loppemarkede da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 16. september 2020 Forfatter #3259 Del Skrevet 16. september 2020 13 minutter siden, Flettfrid skrev: Var på lagerrommet, avskilt med gardiner vel å merke 🙈 Hun skal kanskje holde stengt etter operasjonen og muligens frem til det loppemarkede da. I mine øyne så det ut som at lampe, vogn og hyller sto der hun tattoverer men. Nå skal det komme flere lass ditt så spent om det kun blir inne på " lageret "🤷♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toiny Skrevet 16. september 2020 #3260 Del Skrevet 16. september 2020 Snakket hun sant om diagnosen sin likevel? ser hun skal inn å operere i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg