Gå til innhold

Talla (snapchat)

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, GulSitron skrev:

Midt oppi coronakrise, dobbelvakt på jobb, henting og levering av unger og alt 🤯 

(satt på spissen selvfølgelig)

Ikke glem restaurantbesøk, hår og neglestell og diverse greier. 

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet
36 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Ikke glem restaurantbesøk, hår og neglestell og diverse greier. 

Oooog ligge i senga på formiddagen🙈

• Liker 13
Skrevet
18 timer siden, LoppeLiten skrev:

Jeg syns det er rart hun ikke har fått en alvorlig nok bekymringsmelding på seg. De som har kommet frem til nå har hun tydeligvis klart å snakke seg ut av, men helhetsbildet er jo kaos. 

Hva mener dere er så ille at BV skulle grepet inn da? 

Ungene ser da ut til å ha det bra, de får mat, klær, kjærlighet, går i barnehage, blir stimulert med turer og lek. 

De barna har det nok langt bedre enn mange andre barn i Norge.

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hva mener dere er så ille at BV skulle grepet inn da? 

Ungene ser da ut til å ha det bra, de får mat, klær, kjærlighet, går i barnehage, blir stimulert med turer og lek. 

De barna har det nok langt bedre enn mange andre barn i Norge.

Nå etter 1år har de endelig fått "faste rutiner "

Men man ser hvordan hun eskalerer på snap hvis  noen er uenig med henne. Så tviler på at hun er stille, rolig og behersket når et brudd står på døren. 5brudd på kort tid (1½år)det for meg tyder på mye krangling, mange diskusjoner og uenigheter. En far som har mistet lappen pga *** ,forlatt tidligere barn,som flytter frem og tilbake og uten inntekt, en mor som virker psykisk ustabil, lite tilstede og er mest opptatt av å breske seg frem på some. Ja man kan vel si at det er andre barn som har det værre, men man kan også si at det er veldig mange barn som har det mye mer trygt og stabilt enn det her. 

• Liker 36
Skrevet (endret)
2 timer siden, Lolland78 skrev:

Nå etter 1år har de endelig fått "faste rutiner "

Men man ser hvordan hun eskalerer på snap hvis  noen er uenig med henne. Så tviler på at hun er stille, rolig og behersket når et brudd står på døren. 5brudd på kort tid (1½år)det for meg tyder på mye krangling, mange diskusjoner og uenigheter. En far som har mistet lappen pga *** ,forlatt tidligere barn,som flytter frem og tilbake og uten inntekt, en mor som virker psykisk ustabil, lite tilstede og er mest opptatt av å breske seg frem på some. Ja man kan vel si at det er andre barn som har det værre, men man kan også si at det er veldig mange barn som har det mye mer trygt og stabilt enn det her. 

Har ikke fått med meg 5 brudd jeg, men at de har hatt ett vanskelig forhold ja. Men at det har vært 5 brudd mellom de, som du tydeligvis har tellinga og info om det har jeg ikke fått med meg. Det er uansett ingen grunn for BV å gripe inn, ta over barna osv

Om F har førerkort eller ikke, var da ingen betydning for BV. Mange som mister førerkortet for både det ene og andre. Så lenge far/mor ikke kjører full eller ruset med barn i bilen så er det knakende likegyldig for BV. 

Hva angår tidligere barn og far valg/den besluttningen som ble tatt der er ingen grunn for at BV skal gripe inn overfor jentene. 

Tror ikke vi kan bedømme hennes tilstedeværelse med barna og hvordan hun er med barna ut fra 2-5 minutter snapping gjennom døgnet. 

Eneste jeg reagerer mye på er bilkjøring og snapping, ellers ser jeg ikke noe av en slik karakter at BV skal ha noen interesse for det. 

Men jeg skjønner jo at du gjerne vil tråkke henne ned, det var jo derfor du lagde denne debatten. 

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 10
Skrevet
37 minutter siden, Flettfrid skrev:

Har ikke fått med meg 5 brudd jeg, men at de har hatt ett vanskelig forhold ja. Men at det har vært 5 brudd mellom de, som du tydeligvis har tellinga og info om det har jeg ikke fått med meg. Det er uansett ingen grunn for BV å gripe inn, ta over barna osv

Om F har førerkort eller ikke, var da ingen betydning for BV. Mange som mister førerkortet for både det ene og andre. Så lenge far/mor ikke kjører full eller ruset med barn i bilen så er det knakende likegyldig for BV. 

Hva angår tidligere barn og far valg/den besluttningen som ble tatt der er ingen grunn for at BV skal gripe inn overfor jentene. 

Tror ikke vi kan bedømme hennes tilstedeværelse med barna og hvordan hun er med barna ut fra 2-5 minutter snapping gjennom døgnet. 

Eneste jeg reagerer mye på er bilkjøring og snapping, ellers ser jeg ikke noe av en slik karakter at BV skal ha noen interesse for det. 

Men jeg skjønner jo at du gjerne vil tråkke henne ned, det var jo derfor du lagde denne debatten. 

Rettelse: den tråden her ble laget fordi det ble altfor mye tallasnakk i jovialemammaer tråden. Nå er den tråden stengt etter litt for mange "talla" angrep. 

Mange ting man kan dra frem som f.eks å forlate en 2åring alene i badekaret mens en baby ligger helt på enden av en sjeselong. Latterliggøre et gråtende barn på snap fordi barnet har blitt kloret av katten (mens barnet sitter ved siden av ). Ta ungene ut av bhg fordi man ikke orker å stå opp om morran 🤷‍♀️ det er mye å ta av her 

• Liker 19
Skrevet

Det er et lite sammendrag på 166 sider her på kg om man føler man trenger kjøtt på benet ang bv tenker jeg. 
Kan legge til at jeg tenker ikke at hun er totalt uegnet, barna har det sikkert ikke helt jævlig, men noe hjelp trenger hun. Dessverre er det lite som tyder på at hun ville vært i stand til å ta imot hjelp, men det er en annen diskusjon. 

• Liker 19
Skrevet
På 7.9.2020 den 9.27, GulSitron skrev:

Plottwist: talla var utro og minstemor er ikke f sin 😶 Eller enda verre, F var utro og minstemor er ikke T sitt 😱

Fra spøk til revolver. Er det virkelig så innmari energikrevende å bare stå opp en time tidligere, slenge ungene i barnehage og skole også fly ned til nav og bruke de to sekundene på å fylle ut papirene og evt bare ta den DNA-testen?? Hun MÅ vel ikke ligge å dra seg i senga 1-2t etter at ungene er levert? 

Jeg har ikke født enda og har allerede signert papirer for farskap.

Men du må jo skjønne at talla er så spesiell... hun måååå jo få sovet ut... som om ikke alle andre mødre trenger det, men klarer å komme seg på jobb uansett.. 🤦‍♀️🙄

• Liker 12
Skrevet

Men altså, hun spiser da mye ute og nå skal hun ha vippeextensions? Hadde hun ikke nettopp et krav om restskatt som hun måtte betale? 

• Liker 17
Skrevet
16 minutter siden, Peak skrev:

Men altså, hun spiser da mye ute og nå skal hun ha vippeextensions? Hadde hun ikke nettopp et krav om restskatt som hun måtte betale? 

Restskatten er det vel følgerne hennes som skal betale. 

• Liker 23
Skrevet
9 timer siden, Lunabelle skrev:

Restskatten er det vel følgerne hennes som skal betale. 

Om ikke følgerne allerede har betalt 🙈 

For en liten stund siden gikk jo alt til helv. og nå virker det litt som at livet er på stell igjen 🤔

• Liker 6
Skrevet
11 timer siden, Peak skrev:

Har vel cash etter å ha solgt gavekort en halv evighet 😁

• Liker 4
Skrevet

Til å ikke være sammen er de ganske mye sammen 🤷🏽‍♀️

• Liker 12
Skrevet
11 timer siden, MzMe skrev:

Har vel cash etter å ha solgt gavekort en halv evighet 😁

Tror ærlig talt ikke hun har fått solgt særlig mamge gavekort. Er nok derfor hun har slike kampanjer så ofte, for at hun ikke får solgt så mange i slengen 😆

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Til å ikke være sammen er de ganske mye sammen 🤷🏽‍♀️

"Uansett…. Vi er venner, (denne gang, uten benefits -HAHA!) Vi samarbeider godt om jentene, vi har en samværsavtale. Og akkurat nå fungerer det veldig bra -syns jeg!  Jeg kan fortelle barna akkurat når pappa kommer neste gang, og akkurat hvor lenge han blir. Det er forutsigbart." 

det vil si at han er der hele tiden, men de er ikke sammen på papirene til nav? 🤷‍♀️ tenk hvis han hadde hatt en like bra samværsavtale med gutten sin. Men det er nok viktigere at han er hos talla så talla kan jobbe 2t om dagen , 2timer om kvelden, arrangerer loppis og dra seg lenge i senga 🤦‍♀️🙄 vi alle må huske at talla er den viktigste personen her i verden. 

• Liker 24
Skrevet
2 timer siden, Flettfrid skrev:

Tror ærlig talt ikke hun har fått solgt særlig mamge gavekort. Er nok derfor hun har slike kampanjer så ofte, for at hun ikke får solgt så mange i slengen 😆

Her tror jeg du treffer spiker´n godt. 
Følger mange tatovører og ingen andre selger seg på samme måte som hun, rett og slett fordi de allerede jobber alt de kan for å få unna ventelistene sine, de trenger ikke selge skinnet før bjørnen er skutt fordi de faktisk tjener penger på ryddigst mulig måte og jobber gjerne mye mer enn 6 timer hver dag. 

• Liker 18
Skrevet (endret)
9 timer siden, Lolland78 skrev:

"Uansett…. Vi er venner, (denne gang, uten benefits -HAHA!) Vi samarbeider godt om jentene, vi har en samværsavtale. Og akkurat nå fungerer det veldig bra -syns jeg!  Jeg kan fortelle barna akkurat når pappa kommer neste gang, og akkurat hvor lenge han blir. Det er forutsigbart." 

det vil si at han er der hele tiden, men de er ikke sammen på papirene til nav? 🤷‍♀️ tenk hvis han hadde hatt en like bra samværsavtale med gutten sin. Men det er nok viktigere at han er hos talla så talla kan jobbe 2t om dagen , 2timer om kvelden, arrangerer loppis og dra seg lenge i senga 🤦‍♀️🙄 vi alle må huske at talla er den viktigste personen her i verden. 

Håper i hjertet mitt at gutten hans har det bedre der han er, enn å reise fremogtilbake i Sirkus Talla.. 

Endret av Elisiaflisa
Skriveleif
  • Liker 16
Skrevet

Syntes godt at hun kan lære seg å svare barna når de snakker til henne. Ofte er hun for opptatt av å filme seg selv og se i kameraet enn å svare barna. 🤯

• Liker 21
Skrevet

Ler meg ihjel av ho der.... "jobber rævs av meg og doble skift" talla etter 2 timer... ja da var arbeidsøkt ferdig for i dag. 🤪 hun er så selvsentrert at jeg får  vondt i sjela. Slutt med F igjen og skjønner jeg. Er nok ikke lenge før di er sammen igjen... 🤣🤣

• Liker 18
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...