Peak Skrevet 7. september 2020 #3181 Del Skrevet 7. september 2020 Så lenge han skriver under farskapserklæring og hun sender opplysninger om far, så hadde de ikke trengt DNA-test. Det blir som regel brukt dersom det er flere fedre som er opplyst som mulig far, eller man ikke er enig i at man er far. Dersom hun søker stønader fra nav som enslig, vil nok de stille spørsmål til hvem som er far. Da det fortsatt er ukjent.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 7. september 2020 #3182 Del Skrevet 7. september 2020 23 timer siden, EllaSays skrev: Siste blogginnlegg om Nav og systemet. Vet nesten ikke hva jeg skal si. Hun tror tydeligvis at de som utfører det Stortinget og departementene bestemmer (ved å vedta lover), kan se igjennom fingrene når Talla synes de nye lovene er tungrodde. Loven tar vare på barnets interesser, Talla, gjør dette for hennes skyld. Glem deg selv for en gangs skyld. Og når alle andre er gale i dine øyne, gang på gang, bør du begynne å se deg i speilet. Jaja, der fikk hun bevist en gang for alle hvordan det står til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 7. september 2020 #3183 Del Skrevet 7. september 2020 3 timer siden, Hønemor74 skrev: De er sikkert fortsatt sammen å , hun vil vel karre til seg litt ekstr barnetrygd og event annet hvis hun har rett på noe iforhold til at hun er «alenemor» Ifølge FB er de forlovet..IGJEN.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 8. september 2020 #3184 Del Skrevet 8. september 2020 Kjenner jeg blir mer og mer oppgitt over den kvinnen der. Begynte å følge henne i vår. Syntes synd på henne en stund, og likte henne. Men tok ikke lange tiden før jeg skjønte at hun er ei lat, utspekulert, egoistisk og manipulerende Kvinnemenneske. Grow up Talla! Du sier du er hardtarbeidende, bryr deg mer om andre, enn deg selv, har bein i nesa og klarer deg fint selv. Vel... alt du viser på snap, tyder på det motsatte. Det er rett og slett flaut å se på. Du virker ustabil. Og det virker som du trenger profesjonell hjelp. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 8. september 2020 #3185 Del Skrevet 8. september 2020 3 timer siden, MzMe skrev: Ifølge FB er de forlovet..IGJEN.. På hans FBprofil du har sett? Der har de stått oppført som forlovet hele tiden tror jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 8. september 2020 #3186 Del Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, Flettfrid skrev: På hans FBprofil du har sett? Der har de stått oppført som forlovet hele tiden tror jeg Og det er antagelig sannheten også, tenker jeg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 8. september 2020 #3187 Del Skrevet 8. september 2020 6 timer siden, MzMe skrev: Ifølge FB er de forlovet..IGJEN.. Regnet med det ut ifra teksten på en av Instagrampostene hennes hvor hun skriver på engelsk (tror jeg). Man kunne i hvert fall tolke teksten på flere måter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 8. september 2020 Forfatter #3188 Del Skrevet 8. september 2020 De burde få hjelp. De er voksne og klarer ikke å se at dette er veldig ustabilit for barna. Dette er vel det 5bruddet siden den minste ble født (altså på 1½år). Bare tenk over hvor mye sykt hun har kommet med det siste året. Tenkt at de små barna lever med dette som mamma hver dag. Noen i nær familie burde sette ned foten og si ifra, eventuelt skaffe talla litt hjelp med psyken. Men kan nok tenkes at de har satt ned foten og derfor har talla tatt avstand fra alt og alle. Hun har ingen igjen. Bare synd at hun setter seg selv først og ikke ser at hun frarøver barna både tanter, onkler og besteforeldre.. sykelig trist. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 8. september 2020 #3189 Del Skrevet 8. september 2020 Har de to yngste samme far? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 8. september 2020 #3190 Del Skrevet 8. september 2020 14 minutter siden, Peak skrev: Har de to yngste samme far? Ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. september 2020 #3191 Del Skrevet 8. september 2020 I avisa pd.no er det artikkel om Talla og om at hun er så fullbooket ut året og må derfor ansette en person i bedriften. Saken ligger bak betalingsmur 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 8. september 2020 #3192 Del Skrevet 8. september 2020 Litt stive priser på Merchen eller? 640 for en genser? Wow. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 8. september 2020 #3193 Del Skrevet 8. september 2020 51 minutter siden, Hebi skrev: Litt stive priser på Merchen eller? 640 for en genser? Wow. Helt hinsides! Ikke noe spesielt med de heller, kun enkel reklamelogo. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hetaeb Skrevet 8. september 2020 #3194 Del Skrevet 8. september 2020 7 timer siden, MarianneE skrev: I avisa pd.no er det artikkel om Talla og om at hun er så fullbooket ut året og må derfor ansette en person i bedriften. Saken ligger bak betalingsmur At hu er fullbooka er ikke så rart mtp at hu jobber 5-6 timer om dagen og har solgt gavekort kontinuerlig i et år nå 😅 folk vil sikkert ha tatoveringen sin før det går nedenom og hjem igjen med sjappa 😅 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 8. september 2020 #3195 Del Skrevet 8. september 2020 Skjønner ikke at folk vil ha gensere, kopper og t-skjorter med logoen til sjappa.. Jeg synes ikke den logoen er noe fin. (Smaken er heldigvis som baken) Det er vel eneste måten hun evt kan dra inn penger på? Siden mye av tatovering greiene er gavekort 🙃 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 8. september 2020 #3196 Del Skrevet 8. september 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 8. september 2020 Forfatter #3197 Del Skrevet 8. september 2020 Merkelig intervjue i avisa 🤣 . dette er grunnen til at hun skal ta inn en lærling – Til tider er det så mye å gjøre at jeg helst skulle hatt en klone av meg selv. – For det andre håper jeg det kan frigjøre litt tid, slik at jeg kan ha større fokus på sosiale medier og markedsføring.jeg kjenner det på kroppen at det skal bli godt å kunne avlaste litt, sier 32-årige Talla Lilleeidet, driveren av Bohemen Tattoo. Vet hun hva en lærling er ? En læring er en som skal lære og følges opp over en lengre periode til et par år, en man skal bruke tid med og undervise alt fra det hygieniske, anatomiske og videre til utførelse. En læring er ikke en gratis arbeidskraft som skal lage alle gavekortene som man har solgt. Føler det er grunnen til at hun tar inn en lærling. En lærling skal ikke avlaste tattovøren🤣 hun aner ikke hva hun snakker om 🤦♀️ Ps.Kanskje lurt å kunne skyggelegge og lage dybde i farger selv, før man skal lære opp noen 🙈 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 8. september 2020 #3198 Del Skrevet 8. september 2020 29 minutter siden, Lolland78 skrev: Merkelig intervjue i avisa 🤣 . dette er grunnen til at hun skal ta inn en lærling – Til tider er det så mye å gjøre at jeg helst skulle hatt en klone av meg selv. – For det andre håper jeg det kan frigjøre litt tid, slik at jeg kan ha større fokus på sosiale medier og markedsføring.jeg kjenner det på kroppen at det skal bli godt å kunne avlaste litt, sier 32-årige Talla Lilleeidet, driveren av Bohemen Tattoo. Vet hun hva en lærling er ? En læring er en som skal lære og følges opp over en lengre periode til et par år, en man skal bruke tid med og undervise alt fra det hygieniske, anatomiske og videre til utførelse. En læring er ikke en gratis arbeidskraft som skal lage alle gavekortene som man har solgt. Føler det er grunnen til at hun tar inn en lærling. En lærling skal ikke avlaste tattovøren🤣 hun aner ikke hva hun snakker om 🤦♀️ Ps.Kanskje lurt å kunne skyggelegge og lage dybde i farger selv, før man skal lære opp noen 🙈 Så enig!Stakkars lærling🙈 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 8. september 2020 #3199 Del Skrevet 8. september 2020 57 minutter siden, Lolland78 skrev: Merkelig intervjue i avisa 🤣 . dette er grunnen til at hun skal ta inn en lærling – Til tider er det så mye å gjøre at jeg helst skulle hatt en klone av meg selv. – For det andre håper jeg det kan frigjøre litt tid, slik at jeg kan ha større fokus på sosiale medier og markedsføring.jeg kjenner det på kroppen at det skal bli godt å kunne avlaste litt, sier 32-årige Talla Lilleeidet, driveren av Bohemen Tattoo. Vet hun hva en lærling er ? En læring er en som skal lære og følges opp over en lengre periode til et par år, en man skal bruke tid med og undervise alt fra det hygieniske, anatomiske og videre til utførelse. En læring er ikke en gratis arbeidskraft som skal lage alle gavekortene som man har solgt. Føler det er grunnen til at hun tar inn en lærling. En lærling skal ikke avlaste tattovøren🤣 hun aner ikke hva hun snakker om 🤦♀️ Ps.Kanskje lurt å kunne skyggelegge og lage dybde i farger selv, før man skal lære opp noen 🙈 "Vanligvis får man ikke betalt i den første tiden av læretiden, da dette blir som en skole. I gjennomsnitt varer læretiden 3 år, men dette kan variere ettersom hvor fort man lærer seg teknikkene. I læretiden bør du få lære om hygiene, sykdommer, krysskontaminasjon, forskrifter, rengjøring, hvordan tatovere, hvordan tjene penger osv. Tatovering er et omfattende yrke og ikke lært i løpet av kort tid." Hentet her ifra. Det vil vel si at lærlingen jobber gratis det første året og da kan jo T tjene på det, så finner hun sikkert ut at lærlingen er en drittsekk og kaster lærlingen ut av studioet når lærlingen er klar for å tjene penger på arbeidet. Ved mindre jeg misforstår selvfølgelig 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. september 2020 #3200 Del Skrevet 8. september 2020 Ååh, selveste Talla kan så klart ikke ordne farskapspapirer som alle andre. Det er for meget for den utrolig spesielle Tallatroll. "Systemet virker ikke" 🙄😄😄 Hun sier jo selv at hun har fått nok av beskjeder og brev, men det er systemet som ikke fungerer. Oooookei. Men blodfansen klarer jo å forsvare dette også, sånn at hun kan rettferdiggjøre atferden sin enda mer. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg