neiognei Skrevet 25. mai 2020 #2341 Del Skrevet 25. mai 2020 "Hvor mange hjerneceller er det liksom?" Altså. 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 25. mai 2020 #2342 Del Skrevet 25. mai 2020 21 minutter siden, Frklille skrev: Den falske latteren hun setter opp når hun prøver å rakke ned på følgere hennes. Blir flau ... Er ikke det den vanlige latteren hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 25. mai 2020 #2343 Del Skrevet 25. mai 2020 Der kom det ang at hu bruker hansker og derfor ikke trenger å fjerne neglene.. MEN hansker er ikke 100% tette og negler med gelelakk eller falske negler gir grobunn for bakterier ved neglebåndene fordi det er vanskeligere å rengjøre godt nok i den sprekken. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 25. mai 2020 #2344 Del Skrevet 25. mai 2020 8 minutter siden, GulSitron skrev: Der kom det ang at hu bruker hansker og derfor ikke trenger å fjerne neglene.. MEN hansker er ikke 100% tette og negler med gelelakk eller falske negler gir grobunn for bakterier ved neglebåndene fordi det er vanskeligere å rengjøre godt nok i den sprekken. Men da går det vel ann å skrubbe med neglebørste. Alle tatovører jeg har gått til bruker hansker og bytter mellom kunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 25. mai 2020 #2345 Del Skrevet 25. mai 2020 (endret) Godt at hun på 3dje dagen på rad.. (jeg har bare følgt siste tre dagene så kan godt være lengre😅) Bruker tid til og fortelle om hvor lite hun bryr seg om «haters» og at hun ikke gir dem tid og såklart hvor dumme hodet følgerne er 😅🥴 Hun lurer på hvorfor folk føler om man ikke liker; det kan jeg svare på... Mennesker er nysgjerrige skapninger, kjører man forbi ei ulykke så titter de aller fleste.. Denne snappen er som ei lita ulykke, man venter bare på når smellen kommer😅 Endret 25. mai 2020 av Love2017juni 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 25. mai 2020 #2346 Del Skrevet 25. mai 2020 9 minutter siden, Siwert skrev: Men da går det vel ann å skrubbe med neglebørste. Alle tatovører jeg har gått til bruker hansker og bytter mellom kunder. Spør kirurgen om det samme. De bruker til og med dobbelt sett med sterile hansker. Skrubber hender i alle kunstens regler med spesialsåpe før de går inn på stua. Det finnes ikke neglelakk der i gården. Og det av en grunn. 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 25. mai 2020 #2347 Del Skrevet 25. mai 2020 11 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Spør kirurgen om det samme. De bruker til og med dobbelt sett med sterile hansker. Skrubber hender i alle kunstens regler med spesialsåpe før de går inn på stua. Det finnes ikke neglelakk der i gården. Og det av en grunn. Takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 25. mai 2020 #2348 Del Skrevet 25. mai 2020 15 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Spør kirurgen om det samme. De bruker til og med dobbelt sett med sterile hansker. Skrubber hender i alle kunstens regler med spesialsåpe før de går inn på stua. Det finnes ikke neglelakk der i gården. Og det av en grunn. Men nå er det STOR forskjell på en kirurg og en tatovør. Må jeg forklare forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 25. mai 2020 #2349 Del Skrevet 25. mai 2020 Akkurat nå, Siwert skrev: Men nå er det STOR forskjell på en kirurg og en tatovør. Må jeg forklare forskjellen? Ja 👍 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RockOn Skrevet 25. mai 2020 #2350 Del Skrevet 25. mai 2020 Ok, nå ser jeg hva dere mener med at hun tar det med spørsmål fra KG. Nå har det vært mye snakk om at hun gir haterne mye plass og virker som det bare er det hun har som følgere, nå satt hun og snakket om at det er over 90% som ikke er negative. Så jeg vet ikke om hun tar det til seg at hun er mye negativ, eller om hun ikke hadde tenkt på at hun ved å gi det negative så mye plass, også fremstilte det som om det er mest negativt og det er jo dårlig reklame. Uansett, fortsett og fokuser på det positive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 25. mai 2020 #2351 Del Skrevet 25. mai 2020 Poster denne ang negler, lakk igjen.. fra norsk tattoo union som hun sa hun skulle følge. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 25. mai 2020 #2352 Del Skrevet 25. mai 2020 7 minutter siden, stikkontakt skrev: Poster denne ang negler, lakk igjen.. fra norsk tattoo union som hun sa hun skulle følge. Der var den ja 👍🙂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstertapet Skrevet 25. mai 2020 #2353 Del Skrevet 25. mai 2020 Enn å bruke så mye tid på å snakke om "haters" når hun tydeligvis har 90% følgere som forguder henne. Hadde jeg ikke gjennomskuet atferden hadde jeg unfollowet bare for å slippe å høre på sutringa om hatet.. Problemet er at hun fyrer bensin på bålet. Hun sa for to timer siden at hun aldri kom til å forandre på deg selv pga kritikk. Men hun blir påvirket av det som står her, hun henviser til ting som blir skrevet her ofte og endret på valg hun har tatt pga ting som er skrevet her. Feks det med å selge unna ting. Men hun kan ikke genierklære seg selv fordi hu liksom fant på det uten ytre press. Talla - Jeg håper de positive 90 % som følger deg og som ikke følger med i timen ser at du ikke driver med inspirasjon, men heller er i verbal krig med Kvinneguiden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 25. mai 2020 #2354 Del Skrevet 25. mai 2020 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett og svar til det. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 25. mai 2020 #2355 Del Skrevet 25. mai 2020 1 time siden, GulSitron skrev: Der kom det ang at hu bruker hansker og derfor ikke trenger å fjerne neglene.. MEN hansker er ikke 100% tette og negler med gelelakk eller falske negler gir grobunn for bakterier ved neglebåndene fordi det er vanskeligere å rengjøre godt nok i den sprekken. Så da er det ikke hennes egne negler? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 25. mai 2020 #2356 Del Skrevet 25. mai 2020 11 minutter siden, stikkontakt skrev: Poster denne ang negler, lakk igjen.. fra norsk tattoo union som hun sa hun skulle følge. Dessverre står det BØR IKKE, derfor er det et valg her. Det er ikke en lov, men en anbefaling. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 25. mai 2020 #2357 Del Skrevet 25. mai 2020 Akkurat nå, Tessa12 skrev: Dessverre står det BØR IKKE, derfor er det et valg her. Det er ikke en lov, men en anbefaling. Det står, skal ha Kortklipte negler🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 25. mai 2020 #2358 Del Skrevet 25. mai 2020 13 minutter siden, Justsaying skrev: Det står, skal ha Kortklipte negler🥳 Ja, overså litt det🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 25. mai 2020 #2359 Del Skrevet 25. mai 2020 24 minutter siden, Justsaying skrev: Så da er det ikke hennes egne negler? 😆 Hva mener du? 😊 Gelelakk er ganske tykk og da blir det som at man har støpt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 25. mai 2020 #2360 Del Skrevet 25. mai 2020 52 minutter siden, Siwert skrev: Men nå er det STOR forskjell på en kirurg og en tatovør. Må jeg forklare forskjellen? En tatovør og en kirurg jobber fortsatt med blod. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg