Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, neiognei skrev:

Talla blir ihvertfall ikke mobbet. Hun sitter på makta her. Har en haug med følgere som synes uthenging, hassardiøs bilkjøring, lyving og alt dette hun holder på med er helt greit. De støtter henne faktisk og gir henne inntrykk av at det bare er til å forsette, for alle som sier imot er en idiot. Hun syter og får masse skryt. Om man skal misbruke mobbebegrepet, så mobber hun alle som ikke er enig. Henger dem ut, ler av det de sier, får andre til å kommentere det "idiotiske" folk får seg til å si. Men det er ikke mobbing det heller. Er ingen som blir MOBBET i denne situasjonen. 

Betyr det at alle som følger Talla, men som ikke sitter her og slenger «drit» er enig i det hun gjør?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, MsFri skrev:

Betyr det at alle som følger Talla, men som ikke sitter her og slenger «drit» er enig i det hun gjør?

Er nok ikke ment så A4 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MsFri skrev:

Hva tenker du? Enig trenger man vel ikke være, men man legitimerer det hun gjør ved å ikke si ifra, ja. Og man støtter opp under hennes destruktive atferd. Gir henne fuel til å fortsette. You name it. 

Den som tier samtykker, heter det seg, og det uttrykket er nok rimelig aktuelt når det gjelder Talla, ja. 

Når en person f. Eks holder show mens hun kjører bil og følgerne sitter og ikke sier noe på det, synes du de støtter eller ikke støtter henne da? 

Når hun henger ut svigerfamilien sin fordi at hun ikke får vilja si, når de er midt i sorg over å ha mistet far i familien, og følgerne sender henne støttende meldinger, er med på hennes forestilling om at svigerfamilien er dritt mens hun er topp, synes du de støtter eller ikke støtter henne da? 

Følgerne hennes, og mest av alt de som støtter opp og hyller uansett hva hun gjør, er med på å legitimere og støtte atferden hennes. 

Endret av neiognei
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siwert
1 time siden, Lolland78 skrev:

Er så festlig at hun tror at folk er sjalue på henne og hennes livstil 🤣🤣 

Rekk hånda i været alle de som ønsker å leve ett ustabilt ,lattelig , slaskete liv !! 

Det der er jo bare ondt. "Leve ett ustabilt, latterlig, slaskete liv". Nå må dere bremse litt syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, neiognei skrev:

Hva tenker du? Enig trenger man vel ikke være, men man legitimerer det hun gjør ved å ikke si ifra, ja. Og man støtter opp under hennes destruktive atferd. Gir henne fuel til å fortsette. You name it. 

Den som tier samtykker, heter det seg, og det uttrykket er nok rimelig aktuelt når det gjelder Talla, ja. 

Når en person f. Eks holder show mens hun kjører bil og følgerne sitter og ikke sier noe på det, synes du de støtter eller ikke støtter henne da? 

Når hun henger ut svigerfamilien sin fordi at hun ikke får vilja si, når de er midt i sorg over å ha mistet far i familien, og følgerne sender henne støttende meldinger, er med på hennes forestilling om at svigerfamilien er dritt mens hun er topp, synes du de støtter eller ikke støtter henne da? 

Følgerne hennes, og mest av alt de som støtter opp og hyller uansett hva hun gjør, er med på å legitimere og støtte atferden hennes. 

Hvorfor sier du aldri det om alle her inne som sier de følger henne bare for å se at ting går til helvete for henne da? Med din logikk, så legitimerer og støtter de atferden hennes på lik linje som alle følgerne hennes. Da støtter jo de fleste her inne det hun driver med🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siwert
33 minutter siden, neiognei skrev:

Men si nå ifra til Talla sjøl da. Mye mer fair enn å sitte her inne anonymt. Og hvis dere blir blokkert som følge av det, må jo det bare bli en befrielse. Da slipper dere å irritere dere over alt hun gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Siwert
1 time siden, Ispitonyou skrev:

Hadde vært mulig med en saklig diskusjon med Talla hadde mye vært gjort. Det er talla det diskuteres om, ikke siwert. Ikke noe vondt mot siwert, men hva hen måtte synse og mene .. I don’t care 🤷🏻‍♀️

Hvorfor betegner du meg med hen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Sier du i fra til venner, familie, blogger og kjendiser når de gjør ting du ikke liker eller anerkjenner? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siwert skrev:

Det der er jo bare ondt. "Leve ett ustabilt, latterlig, slaskete liv". Nå må dere bremse litt syns jeg. 

Beklager hvis jeg virker ond, men desverre så er det sånn jeg ser hun lever. Hadde vel kanskje ikke sagt det hvis hun hadde vært sprudlende , stå på jente med masse god humor og indbydende snap. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Talla.

Hvor kan jeg se all inspirasjonen du legger ut? Og hvorfor fokuserer du ikke mer på de 90% av følgerne som syns du er fantastisk? Jeg syns de burde blitt satt mer pris på.

Jeg syns det er fint å følge med på snap`n din når du ikke er «TYDELIG».  Det blir så mye bedre stemning når du glemmer de 10% du syns er tullinger.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MsFri skrev:

Sier du i fra til venner, familie, blogger og kjendiser når de gjør ting du ikke liker eller anerkjenner? 

Hvis en av mine venner eller noen i familien hadde filmet seg selv mens de kjørte, sang, titta i kamera og what not, alt annet enn å se på veien? Da hadde jeg sagt ifra, ja. Hvis ikke du hadde det så bør du gå i deg selv. For å se noen sette eget og andres liv i fare og ikke si noe, det er ikke å gjøre dem en tjeneste. 

Ingen jeg kjenner lyver hver dag, henger ut folk i sorg eller oppfører seg sånn som henne, så akkurat det kan jeg ikke ta stilling til. Det er ikke normal oppførsel. Men om en av mine venninner gravde seg et hull større og større med den slags atferd hadde jeg nok tatt en prat ja. Men det hadde ikke du, eller? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal hun holde dette gående nå? Holdt på siden i går ettermiddag... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, neiognei skrev:

Hvor lenge skal hun holde dette gående nå? Holdt på siden i går ettermiddag... 

Så du følger henne du da? Så fint at du i følge deg selv legitimerer og støtter atferden hennes. Eller gjelder de reglene for alle andre enn deg? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, neiognei skrev:

Hvis en av mine venner eller noen i familien hadde filmet seg selv mens de kjørte, sang, titta i kamera og what not, alt annet enn å se på veien? Da hadde jeg sagt ifra, ja. Hvis ikke du hadde det så bør du gå i deg selv. For å se noen sette eget og andres liv i fare og ikke si noe, det er ikke å gjøre dem en tjeneste. 

Ingen jeg kjenner lyver hver dag, henger ut folk i sorg eller oppfører seg sånn som henne, så akkurat det kan jeg ikke ta stilling til. Det er ikke normal oppførsel. Men om en av mine venninner gravde seg et hull større og større med den slags atferd hadde jeg nok tatt en prat ja. Men det hadde ikke du, eller? 

Trenger ikke å gå inn i meg selv, jeg sier i fra hvis det er noe i min vennekrets eller familie. Så ta det helt med ro ;) 

siden du skriver slik som du gjør, da er du kanskje en venn eller familiemedlem som må dele sin frustrasjon... siden du ikke nevnte hverken blogger, influencer, snapper eller hva enn annet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
56 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Kjære Talla.

Hvor kan jeg se all inspirasjonen du legger ut? Og hvorfor fokuserer du ikke mer på de 90% av følgerne som syns du er fantastisk? Jeg syns de burde blitt satt mer pris på.

Jeg syns det er fint å følge med på snap`n din når du ikke er «TYDELIG».  Det blir så mye bedre stemning når du glemmer de 10% du syns er tullinger.

Det er jeg så enig i. Rimelig selvmotsigende å si at hun ikke bruker energi på negative tilbakemeldinger, midt i en rant som har vart siden i går. Håper hun står for det når hun nå sier at hun setter en strek her, for denne ranten er kun interessant for henne. Hun har jo alt til rette for å være både inspirerende og underholdende, når fokuset ikke er på å fortelle alle hvor lite hun bryr seg om ting..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Jeg syns det er rart at Talla bruker så mye tid på de som stiller idiotiske og hjernedøde spørsmål, og en knapp setning på å si at de som holder kjeft og er enig er fantastiske. 
Når man snakker om seg selv i 3.person og ikke liker dolk som er uenig, ikke står for det man blir avslørt i som løgner - da har man grunn til å sette seg ned å ommøblere mer enn stua for å si det sånn. Noe i toppetasjen trenger litt omhu Talla. 
Når folk ber deg å slutte å snappe mens du kjører bil og du, som småbarnsmor, sier at Talla gjør det Talla vil 🙄 Og samtidig tror du at de som screenshotter det du gjør blir straffet? Før deg? Du altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den falske latteren hun setter opp når hun prøver å rakke ned på følgere hennes. Blir flau ...

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye selvmotsigende i samme setninger i dag ja. 

Lurer sånn på når de neglene kommer opp til diskusjon når det kommer til hygiene. Synes det er trist at det ikke stod noe om det i papirene på godkjent lokale.. 

Dette bør jo være aktuelt for tatoverer også i aller høyeste grad når de faktisk jobber med åpne sår. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...