Gjest Siwert Skrevet 25. mai 2020 #2281 Del Skrevet 25. mai 2020 9 timer siden, MzMe skrev: Siwert gjør en god jobb 😂😂 Gjør jeg det? Tusen takk for rosen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 25. mai 2020 #2282 Del Skrevet 25. mai 2020 8 timer siden, Raven.Writingdesk skrev: Jeg ser mange anklager Siwert for å være Talla. Jeg må innrømme at tråden her inne har gjort meg nysgjerrig så jeg har vært inne på hennes Bloggside og lest, en to, tre ganger. Hun har ganske mange skrivefeil, såpass at jeg vil kalle det påfallende mange. Hun gjentar de samme skrivefeilene også, så hun vet altså ikke hvordan ordene skrives korrekt. Brukeren «Siwert» har ikke de samme skrivefeilene. Så brukeren er neppe Talla selv. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 25. mai 2020 #2283 Del Skrevet 25. mai 2020 Hun gjør en veldig god jobb med å opprettholde ryktene om seg selv, ihvertfall. Det er tydelig at det blogginnlegget er basert på denne tråden, og istedenfor å innse at hun selv har feil i noe, så tviholder hun på det jeg opplever som underlige forklaringer og rykter som ikke stiller henne i noe godt lys. I det siste blogginnlegget på tallatroll.blogg.no sier hun jo rett ut at hun svarer folk med sarkasme og ironi, men er skråsikker på at HUN leser og oppfatter hva ALLE andre melder HELT korrekt. Det finnes ingen form for ydmykhet, ingen selvinnsikt og ingen vilje til å imøtegå de hun ønsker skal bli hennes levebrød. Jeg opplever at hun har laget seg en karikatur som skal være henne selv, og den tviholder hun på. Det at hun er sterk betyr for henne at ingen, absolutt ingen, skal få rokke på henne. Hun ser ikke at det å være sterk ikke har noe med det å gjøre. Hun ser ikke at ved å være lydhør, innse når hun gjør feil og ha en mykere håndtering av følgerne, vil gjøre at hun fremstår mye tryggere og sterkere. Det er leit at et menneske oppfører seg som henne. Hun kommer til å bli så ensom til slutt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. mai 2020 #2284 Del Skrevet 25. mai 2020 Veldig så aggitert vi var på Snap i dag da. Klarer så vidt å holde maska. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 25. mai 2020 #2285 Del Skrevet 25. mai 2020 Wow, som hun svarer i kommentarfeltet! Egentlig fint at dette kommer offentlig. Talla har bevist mange ganger at jo, men kan "lese feil". Hun gjør det jo tydeligvis hver dag😂 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 25. mai 2020 #2286 Del Skrevet 25. mai 2020 (endret) Kjente jeg ble rimelig oppgitt og forbannet av den latterliggjøringen hennes over den som hadde skrevet at F fikk den tattooen «vil du gifte deg med meg»uten samtykke, hun henger seg da opp i at det er helt umulig å tatovere noen uten samtykke, det er fysisk umulig med mindre man gjør så og sånn.... Men det personen mente med påstanden var vel heller det at f ikke hadde samtykket til motivet, ikke selve utføringa. Endret 25. mai 2020 av Tessa12 Rettet og lagt til et ord 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 25. mai 2020 #2287 Del Skrevet 25. mai 2020 Det er ikke noe lettere enn å misforstå en melding, man leser jo ofte litt i det humøret man er i. Alle andre sanser blir jo borte, ikke noe kroppsspråk å lese, ikke noe øyekontakt, ikke noe tonefall.. man må klare å være nøytral når man leser, og det er ikke alltid like lett. Så at man fint kan lese feil, er da ingen skam å innrømme. jeg tror oppriktig hun vet at mange har noe i mot henne, og derfor tror at en hver melding er for å angripe - har man en sånn tanke i bakhodet, er det forøvrig ikke rart hun svarer som hun gjør. På tide å være litt ydmyk i stedet for Talla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 25. mai 2020 #2288 Del Skrevet 25. mai 2020 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 25. mai 2020 #2289 Del Skrevet 25. mai 2020 Kanskje hun kan starte med å forklare hva 70% misforstår? Hun som selv sier man ikke kan lese feil 🤦🏻♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. mai 2020 #2290 Del Skrevet 25. mai 2020 4 minutter siden, Ispitonyou skrev: Kanskje hun kan starte med å forklare hva 70% misforstår? Hun som selv sier man ikke kan lese feil 🤦🏻♀️ Det gjelder bare henne det, vet du. Kanskje hun skulle gått litt på skolen og lært litt om kommunikasjon. Er vel ganske Basic kunnskap at om det er noe som kan misforstås så er det skriftlig kommunikasjon. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. mai 2020 #2291 Del Skrevet 25. mai 2020 Å sitte noen timer og bli tattovert av henne tror jeg at jeg hadde droppet. Kan jo klikke når som helst om man sier noe hun ikke er enig i. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstertapet Skrevet 25. mai 2020 #2292 Del Skrevet 25. mai 2020 Hun er en mester på å lese undertoner som ikke finnes når HUN inviterer til spørsmålsrunde. Nok en gang viser hun hvor umoden hun er når hun latterliggjør de som faktisk finansierer mye av det hun bruker penger på i disse dager. For meg lyser hun personlighetsforstyrrelse. Sitter der å ler usikkert med flakkende blikk, det eneste som kommer ut av det er å drite seg enda mer ut. Synd at intet blir borte på Internett og gang på gang kan man bevise at hun lyver. Enkelte skulle blitt vernet mot seg selv, ikke minst ikke fått anledning til å poste offentlig på nett. Det er bare å innrømme for seg selv at hun svarer på alt som er diskutert her inne. Hvis du blir så provosert av det, Talla, så må du heller slutte å lese og begynne å snappe for de som liker det du gjør. For tydeligvis er det tydeligvis over 30.000 kroner i verdi for de som digger det du gjør. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 25. mai 2020 #2293 Del Skrevet 25. mai 2020 Men ja. Hu har IKKE fjernet bakteriebombene på fingrene før hu begynte å jobbe.. 🙄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 25. mai 2020 #2294 Del Skrevet 25. mai 2020 Syns denne snappinga blir galere og galere. Digget Talla til å begynne med. Hun virka som ei kul dame som så lyst på livet, drakk cola til frokost og ga oss ett innblikk i en litt annen måte å leve på...noe som gjorde at jeg fortsatte å følge. Så kom det stadig drypp jeg stusset på, omtalen av sønnen til F, konfliktene med F under og etter svangerskapet med siste mann, uthenging av F som ustabil og ikke egnet som far. Siden i høst føler jeg bare galskapen har utviklet seg gradvis, og nå sitter jeg bare å håper på at hun slutter å snappe. Ser ut for at F syns det er helt greit og støtter opp om hennes adferd....en adferd jeg opplever som farlig. Er ikke slik at Talla har sine egne regler i samfunnet, at alt hun gjør er riktig og at alle andre er dumme, teite, psykisk syke, sjalue etc. Løgnene er kommet totalt ut av kontroll pga bablingen og rantingen på snap som til tider varer opp til 10 min. Håper virkelig hun legger ned snap og Insta, nekter å tro at dette gjør henne noe godt... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metron Skrevet 25. mai 2020 #2295 Del Skrevet 25. mai 2020 8 minutter siden, GulSitron skrev: Men ja. Hu har IKKE fjernet bakteriebombene på fingrene før hu begynte å jobbe.. 🙄 Selvfølgelig ikke, hun driter i alle regler. Hun bestemmer selv. Trassalder. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 25. mai 2020 Forfatter #2296 Del Skrevet 25. mai 2020 Er så festlig at hun tror at folk er sjalue på henne og hennes livstil 🤣🤣 Rekk hånda i været alle de som ønsker å leve ett ustabilt ,lattelig , slaskete liv !! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. mai 2020 #2297 Del Skrevet 25. mai 2020 Oh my altså. Få kundene til å svare på om det er svindel med gavekorta til "Talla". For et profesjonelt menneske. 😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 25. mai 2020 #2298 Del Skrevet 25. mai 2020 Hvorfor kan ikke noen be henne logge av?? Er det Ingen i nær omgang med henne som tenker at det er lurt? Dette går jo helt skeis. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultimatum Skrevet 25. mai 2020 #2299 Del Skrevet 25. mai 2020 4 timer siden, neiognei skrev: Mobbing? Les deg litt opp om hva mobbing er. Det innebærer bl.a en skjevhet i maktforhold og verken Siwert eller Talla er under oss andre der. Talla bare fordi at hun har mange følgere som tror alt hun sier, Siwert fordi at hun er like "ille" som alle oss andre, bare den motsatte veien. Hun deltar på lik linje med alle oss andre. Det gjør ikke en som blir mobbet vet du. Da tror jeg faktisk du bør ta ditt eget råd og lese deg opp om hva mobbing er. Og jo, her er det skjevhet i maktforhold, på den måten at det her sitter en hel flokk mennesker som backer hverandre, ler av hverandres kommentarer og kaster seg på muligheten til å latterliggjøre enkelte så fort muligheten byr seg. Til og med når brukeren Siwert ikke er aktiv her, etterlyses h*n til diskusjonen som et forsøk på å underholde og være morsom. Og tror du virkelig ikke at en som blir mobbet, også kan være en som har forsøkt å delta på lik linje som alle andre? Om ungen din satt i et klasserom hvor alle elevene diskuterte et tema, og ungen din stadig ble latterliggjort av flertallet, pekt ut til å komme med flere "dumme" svar for underholdningens skyld, og slengt dritt til fordi meningene ikke passet inn hos den største flokken. Hva hadde du kalt det? Uskyldig erting? Sunn diskusjon? Man får bare håpe at flere her inne er bedre rollemodeller i hverdagen enn hva som kommer frem her, håper denne holdningen blir holdt langt unna barna som blir oppdratt der ute, for det er nitrist hvordan voksne mennesker klarer å oppføre seg mot andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. mai 2020 #2300 Del Skrevet 25. mai 2020 27 minutter siden, GulSitron skrev: Men ja. Hu har IKKE fjernet bakteriebombene på fingrene før hu begynte å jobbe.. 🙄 Er så redd for smitte hun se. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg