neiognei Skrevet 23. mai 2020 #2241 Del Skrevet 23. mai 2020 @Flettfrid synes du fortsatt det ikke er noe overforbruk og luksuslife der, eller? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 23. mai 2020 #2242 Del Skrevet 23. mai 2020 2 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Men det badet brukes jo som bod/klesoppbevaring? 😅 Nei, de har visst ryddet det og bruker det som bad nå, men de oppbevarer fortsatt klær der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 23. mai 2020 #2243 Del Skrevet 23. mai 2020 (endret) 2 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Men det badet brukes jo som bod/klesoppbevaring? 😅 Fort gjort for barn å komme seg dit uansett 😊 Endret 23. mai 2020 av MzMe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Sophie Skrevet 23. mai 2020 #2244 Del Skrevet 23. mai 2020 Nå igjen har hun ikke markert om reklame på Snapchat. Hvor vanskelig kan det være 😲 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Sophie Skrevet 23. mai 2020 #2245 Del Skrevet 23. mai 2020 7 minutter siden, Miss.Sophie skrev: Nå igjen har hun ikke markert om reklame på Snapchat. Hvor vanskelig kan det være 😲 5 minutter etter jeg skrev dette så kom det et nytt bilde på snap hvor hun påpeker at det er ett samarbeid. Det skal vel være markert at det er reklame på alle bilder og videoer ikke bare en hvor det står at det er ett samarbeid. Godt forsøk 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 23. mai 2020 #2246 Del Skrevet 23. mai 2020 2 timer siden, neiognei skrev: @Flettfrid synes du fortsatt det ikke er noe overforbruk og luksuslife der, eller? Klærne hun viste frem i dag du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. mai 2020 #2247 Del Skrevet 23. mai 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 24. mai 2020 #2248 Del Skrevet 24. mai 2020 Ok, Talla .. På tide med en reality check! Fokuser på de som liker deg, IKKE de som ikke liker deg. Eller er det kun folk som faktisk følger og ser på deg fordi du bare er et shitshow? Jada, du er deg selv og alt det der. Men du craver aksept hos alle, ingen rom for mangfold i dine øyne selvom du fremmer det hele tiden. Det virker som om alle MÅ mene det du mener, folk MÅ skjønne alle dine poeng fordi dine poeng er riktig! Biiiish please!! 🤦🏻♀️ 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 24. mai 2020 #2249 Del Skrevet 24. mai 2020 Jeg har ikke ord lengre... hun er så spydig og frekk... 🙄 hun sier di skal ha spm runde. Men gjør narr av folk som sender inn spm... jeeez 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. mai 2020 #2250 Del Skrevet 24. mai 2020 (endret) Å, herlighet. "Folk sier jeg har tattovert han der uten samtykke, hvordan er det mulig? Hahahaha." Snakk om å vinkle ting da. 😛 Var vel ingen som sa at han var tattovert uten samtykke, men hun viste jo stolt frem selv at hun tattoverte "vil du gifte deg med meg" uten at han visste det. Det er å tattoverte NOE uten hans samtykke. 😎 Leker hun dum eller er hun dum? Endret 24. mai 2020 av neiognei 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 24. mai 2020 Forfatter #2251 Del Skrevet 24. mai 2020 Tydeligvis så er hun dum, men håper at alle følgerne er ett hakk dummere. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 24. mai 2020 #2252 Del Skrevet 24. mai 2020 Å i intervjuet med den ene avisa sier hun at hun aldri har angra på noen av tatoveringene. Fordi de forteller en historie . Men såvidt jeg husker holdt hun selv på å covre opp tattoen på ene fotbladet da hun bodde i Larvik .. Var det ikke endel av historien plutselig det da ? Og det i nakken her om dagen ? Det var vel å en coverup hvis jeg ikke tar feil . Hun endrer på mye av historien sin hele tiden så kanskje derfor det må endres på kroppen å 😂 hun nevner ofte at hun er tydelig men mange ganger så forteller hun jo så rundt grøten at er det noen jeg ikke oppfatter som tydelig og med klar tale er det henne 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine01 Skrevet 24. mai 2020 #2253 Del Skrevet 24. mai 2020 Rart svar ang hus salget. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 24. mai 2020 #2254 Del Skrevet 24. mai 2020 Akkurat nå, Kristine01 skrev: Rart svar ang hus salget. Tenkte samme tanke ... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr0ublemaker Skrevet 24. mai 2020 #2255 Del Skrevet 24. mai 2020 Bare.. skjønner ikke hvor det gikk galt. Talla var DÉT friske pustet i starten, når jeg startet å følge henne på snapchat. Men nå.. nå er det negativitet, på negativitet OPPÅ mer negativitet. Å neida - hun er da alldeles IKKE sinna. 🙄 Bare klaging over ting som hun, obviously, leser her inne.. som hun bare MÅ poengtere og diskutere på. Men - «hun ER jo ikke her inne å leser», hun. 🤦🏼♀️ Og den evige jamringa over hvor dumme følgere hun har.. følgere som sender «psykospørsmål» og som ikke skjønner det ene eller det andre. 🤷🏼♀️ Skjønner at hun, som mange andre på offentlige sosiale medier - får en hel del dritt slengt sin vei. Men altså.. hva med å heller rose og snakke om de fine meldingene - istedenfor å gå ALL IN i forsvarsmodus, hver jææævla gang?! Hver snap man åpner nå - så er det den evige klaginga og sutringa.. 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Blir seriøst svett mellom øra. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 24. mai 2020 #2256 Del Skrevet 24. mai 2020 3 minutter siden, tr0ublemaker skrev: Bare.. skjønner ikke hvor det gikk galt. Talla var DÉT friske pustet i starten, når jeg startet å følge henne på snapchat. Men nå.. nå er det negativitet, på negativitet OPPÅ mer negativitet. Å neida - hun er da alldeles IKKE sinna. 🙄 Bare klaging over ting som hun, obviously, leser her inne.. som hun bare MÅ poengtere og diskutere på. Men - «hun ER jo ikke her inne å leser», hun. 🤦🏼♀️ Og den evige jamringa over hvor dumme følgere hun har.. følgere som sender «psykospørsmål» og som ikke skjønner det ene eller det andre. 🤷🏼♀️ Skjønner at hun, som mange andre på offentlige sosiale medier - får en hel del dritt slengt sin vei. Men altså.. hva med å heller rose og snakke om de fine meldingene - istedenfor å gå ALL IN i forsvarsmodus, hver jææævla gang?! Hver snap man åpner nå - så er det den evige klaginga og sutringa.. 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Blir seriøst svett mellom øra. er ikke alle som takler oppmerksomheten det å være "kjendis" innebærer. Tror hu har fått selvtillitsboost som er høyere enn huslånet, og derfor kan "tillate seg" å være rasshøl på snap.. Heiagjengen som er blinde ser jo ikke hvordan hu behandler folk/følgere uansett fordi de vil bare se de positive sidene hennes uansett. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 24. mai 2020 #2257 Del Skrevet 24. mai 2020 1 minutt siden, GulSitron skrev: er ikke alle som takler oppmerksomheten det å være "kjendis" innebærer. Tror hu har fått selvtillitsboost som er høyere enn huslånet, og derfor kan "tillate seg" å være rasshøl på snap.. Heiagjengen som er blinde ser jo ikke hvordan hu behandler folk/følgere uansett fordi de vil bare se de positive sidene hennes uansett. Spørsmålsrunden hennes ble for dum, hun jobber fort hardt med å få «ryktene» om henne til å bli piss. Sorry ass, men jeg ser for mange hull i hennes skadekontroll til å bli overbevist om at det kun er bullshit 🤷🏻♀️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 24. mai 2020 #2258 Del Skrevet 24. mai 2020 15 minutter siden, Ispitonyou skrev: Tenkte samme tanke ... Umyndiggjort i salget? Tvangssalg?🤔 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaJones Skrevet 24. mai 2020 #2259 Del Skrevet 24. mai 2020 Lurer (egentlig ikke) på om Talla fant opp denne spørsmålsrunden for å kunne svare på alt som har kommet her inne den siste tiden jeg... sånn som spørsmålene er formulert er det nesten helt sikkert at hun tar det herifra.... So much for å aldri lese på kvinneguiden, huh? 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. mai 2020 #2260 Del Skrevet 24. mai 2020 (endret) 25 minutter siden, Ispitonyou skrev: Tenkte samme tanke ... Øhm.. Høres ut som tvangssalg, men det hadde jo stått et sted. Og altså. Hvorfor simulerer F Hitlerbart og nazihilsen på bildet? Er det humor? Endret 24. mai 2020 av neiognei 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg